TomTom « Terug naar discussie overzicht

TOMTOM-NOVEMBER 2017 we gaan voor de 10 deze maand.

2.503 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 122 123 124 125 126 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Sunshine Band schreef op 10 november 2017 11:33:

We breken uit naar boven.. nog een dump?
Sluiten boven de 9,40 zou sterk zijn, maar daar ziet het voorlopig niet naar uit.
[verwijderd]
1
Ik ben even in de war, is TomTom nu een aandelen inkoop of verkoop programma gestart?!?
Godijn moet zich diep schamen om zo onrespectvol met de belangen van de aandeelhouders (trouwe particulieren) om te gaan.

Wordt gvd wakker man en ga je bedrijf promoten en schreeuw de toekomstige kansen van de daken!!
[verwijderd]
1
De verrekte shorters weten gewoon dat bij het AFM alleen doetjes zitten die hen niets kunnen maken. Daarom laten ze hun spierballen zien door de koers in no-time weer terug te drukken naar start aandeleninkoop. (:
[verwijderd]
1
Maaaaaar, de bekende ballon die te lang onder water wordt gedrukt is op een bepaald moment niet meer onder water te houden en komt met enorme kracht omhoog.

Het aandeel TT is goud voor de nabije toekomst en ondanks het zwaaaaar frustrerende en misdadige koersgedrag houd ik mijn stukken stevig vast.
Zonder TomTom het weekend in? Ik dacht het echt niet he, de jackpot kan zomaar vallen en bij TT hebben we al eerder gezien dat na een achterlijke (zonder
aanleiding) correctie het management van TT met positief nieuws gaat komen.

Ik verwacht volgende week nieuws die de koers van TT dwars door de dubbele cijfers doet knallen.

En zoals Tatje ook regelmatig aangeeft, het moment van de positieve knal komt steeds dichter bij!!!!!!!!!

Wat een geweldig mooi instap moment op deze achterlijk lage koersen!
TomTom, strong buy, koersdoel > €15,00 (binnen 3 maanden).
[verwijderd]
3
quote:

RickBreda schreef op 10 november 2017 11:59:

Maaaaaar, de bekende ballon die te lang onder water wordt gedrukt is op een bepaald moment niet meer onder water te houden en komt met enorme kracht omhoog.

Het enige wat ik al jaren zie is een balon die onder water wordt gehouden en elke keer als ie boven water wil knallen dan is er iemand die een gaatje in de ballon prikt (:
drulletje drie
0
twitter.com/TomTom

Attending #SCEWC17? Don't miss #TomTomTraffic expert Barry Tremeer discuss how #Barcelona takes traffic management to a new level!
[verwijderd]
0
quote:

Ismell$$ schreef op 10 november 2017 12:05:

[...]

Het enige wat ik al jaren zie is een balon die onder water wordt gehouden en elke keer als ie boven water wil knallen dan is er iemand die een gaatje in de ballon prikt (:
Daar heb je gelijk in, maar de punt van de gaatjesprikker wordt steeds botter en eerdaags is hij uitgeprikt.
De shorters gaan binnenkort geweldig op hun bek en ik verheug me op dit heugelijke feit.
[verwijderd]
0
quote:

drulletje drie schreef op 10 november 2017 12:06:

twitter.com/TomTom

Attending #SCEWC17? Don't miss #TomTomTraffic expert Barry Tremeer discuss how #Barcelona takes traffic management to a new level!
Toch niet weer een madammeke?
[verwijderd]
2
Algoritme heeft het voorlopig iig overgenomen. Koersdoel naar beneden weer bereikt? Het lijkt erop. Wat een ongelofelijke bedriegers bende. Ja tatje, je zei het al, men moet op 9,86 te duur inkopen. Klopt zo te zien inderdaad.
[verwijderd]
1
Boven de 9,422 eindigen zou een key reversal kunnen worden, wat een zeer sterk teken zou zijn. Ben benieuwd. Er is nu maar weinig nodig, om een flink herstel in te luiden, alleen denk ik dat er een aantal kopers geschrokken is van het geweld naar beneden.
Alfonz
1
quote:

RickBreda schreef op 10 november 2017 11:59:

Maaaaaar, de bekende ballon die te lang onder water wordt gedrukt is op een bepaald moment niet meer onder water te houden en komt met enorme kracht omhoog.

Het aandeel TT is goud voor de nabije toekomst en ondanks het zwaaaaar frustrerende en misdadige koersgedrag houd ik mijn stukken stevig vast.
Zonder TomTom het weekend in? Ik dacht het echt niet he, de jackpot kan zomaar vallen en bij TT hebben we al eerder gezien dat na een achterlijke (zonder
aanleiding) correctie het management van TT met positief nieuws gaat komen.

Ik verwacht volgende week nieuws die de koers van TT dwars door de dubbele cijfers doet knallen.

En zoals Tatje ook regelmatig aangeeft, het moment van de positieve knal komt steeds dichter bij!!!!!!!!!

Wat een geweldig mooi instap moment op deze achterlijk lage koersen!
TomTom, strong buy, koersdoel > €15,00 (binnen 3 maanden).
Inderdaad dit is zeker een mooi koopmoment maar wat zal het beurssentiment zijn binnen een 3-tal maand?
[verwijderd]
0
quote:

Alfonz schreef op 10 november 2017 13:32:

[...]
Inderdaad dit is zeker een mooi koopmoment maar wat zal het beurssentiment zijn binnen een 3-tal maand?
Ja Alfonz, maar dat speelt in principe altijd, al lijkt het na deze stijging dat er wel eens een correctie aan kan komen. Maar voor hetzelfde geld gaat de dow naar 25000 en de aex naar 600. Alles kan.....
[verwijderd]
3
Je ziet nu duidelijk hoe er gedrukt is naar beneden met hoge omzetten. Nu met bijna geen aandelen rustig weer omhoog....rara???

En als tt de koers nu juist had willen ondersteunen na deze daling, hadden ze onverwachts de order port kunnen uitbrengen, van kijk hier eens, dit doen wij nu voor onze aandeeelhouders, zodat zij vertrouwen in ons krijgen.....LEZEN JULLIE MEE CEO EN CMO?????
gvanmaarsum
1
Een ding begrijp ik niet, als jullie geen vertrouwen hebben in het management waarom zijn jullie dan aandeelhouder van dit bedrijf?
Er zijn duizenden beursgenoteerde bedrijven, waarom niet in een bedrijf beleggen waar je wel vertrouwen in hebt?

Wat ik ook niet begrijp, als je wel vertrouwen heb in het bedrijf, waarom dan bij elke koersdaling klagen? Beleggen is voor de lange termijn. Of het aandeel nu vandaag op 9,00 of 10,00 staat is dan toch niet van belang???
apieslapie
1
quote:

gvanmaarsum schreef op 10 november 2017 14:19:

Een ding begrijp ik niet, als jullie geen vertrouwen hebben in het management waarom zijn jullie dan aandeelhouder van dit bedrijf?
Er zijn duizenden beursgenoteerde bedrijven, waarom niet in een bedrijf beleggen waar je wel vertrouwen in hebt?

Wat ik ook niet begrijp, als je wel vertrouwen heb in het bedrijf, waarom dan bij elke koersdaling klagen? Beleggen is voor de lange termijn. Of het aandeel nu vandaag op 9,00 of 10,00 staat is dan toch niet van belang???
je hoeft ons ook niet te begrijpen, lees maar even duizenden posts door dan weet je waarom.
boem!
0
quote:

VanillaSky schreef op 10 november 2017 10:23:

[...]

Dit maakte ik ook op uit de laatste CC. Het zal mij niet verbazen als orderboek tegen gaat vallen, niet omdat het slecht gaat maar vanwege vertraging van enkele deals. Ik denk overigens dat dat ook de reden is dat men bij Jaarcijfers het orderboek bekend maakt ipv Q3, men wist dit al en dit zou opnieuw een tegenvaller zijn als ze het bij Q3 hadden gedaan. Het is echt ongelofelijk als je de afgelopen jaren nagaat dat er keer op keer tegenvallers zijn, ook nu weer met de aanhoudend krimpende omzet omdat consumer(sport) een fiasco is geworden.
Het blijft voorlopig denk ik toch magertjes, ook bij de outlook verwacht ik geen vuurwerk. Zeker als het orderboek lager is als vorig jaar en een outlook van in de 800mio met gelijkblijvende winstgevendheid dat kan toch nooit voor vuurwerk zorgen!?
Indien het orderboek Automotive inderdaad lager zou zijn als vorig jaar dan heb je een punt. Orderboek oud betreft contracten voor 4-5 jaar door de vulling uit afgelopen jaren en de daarbij toegepaste take-rate zal dit hoegenaamd geen effect hebben op de Automotive omzet oud voor de jaren 2018-2020, die zal een stijgende trend laten zien van min 15%.
Het orderboek van dit jaar zou weleens de eerste substantiele Automotive new omzet kunnen bevatten. Alhoewel er aangegeven is dat deze omzet slechts omzet van 1 jaar betreft kan ik me daar in de praktijk weinig bij voorstellen.
Waar de OEM normaal gesproken 2 jaar uittrekt voor gunning zou hij dat proces direct na de eerste gunning weer op moeten starten om het jaar daarop die mogelijke verandering van supplier te kunnen doorvoeren.
Het kan wel zo zijn dat het orderboek nieuwe Automotive omzet slechts meeneemt voor dat ene jaar waardoor vergelijking met vorige jaren wordt vertroebelt.
2017 is een jaar waarin er veel contracten te winnen zijn dus indien het orderboek onder de 300 mio sluit heb je een punt omdat daaruit zou blijken dat de groei in Automotive beperkt blijft tot ca 20%.

Dat de omzet in 2018 onder de 850 mio zal blijven indien er afscheid wordt genomen van Sports is nu al duidelijk.
Met het uitfaseren van alle Hardware omzet en de groei in C&S zie je steeds 1 belangrijk facet over het hoofd en dat is dat de marge richting de 75-80% tendeert de komende jaren en dat het SAAS omzet betreft.
Een gelijkblijvende wpa zie ik als onmogeljk vanuit dat perspectief.

Je moet Tom2 niet meer zien als 1 bedrijf.
Je had het oude Hardwarebedrijf en dat bedrijf staat op uitfaseren waarbij men aangeeft er alles aan te zullen doen om dat break-even af te wikkelen.

Daarnaast is er het nieuwe C&S bedrijf dat kansen heeft om en GAGR te realiseren van 30% ipv de afgegeven 15%.
Indien het orderboek onder de 300 mio zal sluiten voor 2017 dan is de kans op een GAGR van 30% zo goed als verkeken en zal HG daarop versnelt anticiperen door de assets te gelde te maken gedurende 2018-2019.
Indien die GAGR van min 30% echter wel als reeel kan worden genomen zullen we moeten wachten tot 2020-2021 omdat dan het doek voor Tom2 als zelfstandig bedrijf valt.
drulletje drie
0
automobilityla.com/

LA auto show is over 2 weken misschien dat TT daar ook aanwezig is en ons blij kan maken met een paar mooie persberichten!
vreemdvermogen
0
Ik lees allemaal prachtige verhalen en ingewikkelde theorieën over Tomtom.Voor mij is de conclusie dat we wederom genaaid worden. Lekker blijven zitten omdat het wel goed komt. Hahaha. Harold houdt wel een oogje in het zeil dat dat niet gebeurt.
2.503 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 122 123 124 125 126 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 12:52
Koers 5,835
Verschil -0,145 (-2,42%)
Hoog 5,925
Laag 5,730
Volume 240.143
Volume gemiddeld 304.081
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront