TIE « Terug naar discussie overzicht

PERSBERICHTEN

1.709 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 82 83 84 85 86 » | Laatste
aextracker
0
Oude wijn in een nieuwe zak.
Gaat eigenlijk slechts over het "management proces" en besturen, doch het artikel geeft inhoudelijk geen bijdrage hoe je nu de prestatie van TIE als beursgenoteerd fonds qua outlook en prestatie moet beoordelen.

Als dat niet kan op basis van gepubliceerde data, is er geen basis voor vertrouwen in de markt. dat blijkt weer eens uit de duikeling die de koers de afgelopen weken maakt.

Maand 1 van Q-1 2018 is alweer bijna voorbji en er is geen 1 nieuwe klant \ persbericht geweest waaruit blijkt, dat het bestuur er in slaagt FLOW in een stroomversnelling te brengen en zo de groei in de mega-explosieven groei markt van Adwords mee te pakken.
[verwijderd]
0
Ik kom niet dagelijks op de TIE website en ik heb hopeloze moeite met de beroerde grijze kleur waarin ze alles aanbieden, maar:

TIE Kinetix: Strategie update

18 oktober 2017 -

TIE Kinetix – de toonaangevende aanbieder van cloud-oplossingen voor Business Integration, E-Commerce Demand Generation en Business Analytics kondigt de afronding van enkele strategische samenwerkingen aan.

De zoektocht naar strategische partners was gestart in maart 2017 volgend op de succesvolle ontwikkeling van FLOW Partner Automation, TIE Kinetix’s nieuwste, geavanceerde softwareoplossingen voor de supply chain. Om FLOW naar het volgende niveau te brengen, gaat TIE Kinetix samenwerken met een selecte groep van experts als strategische partners.

Google is een strategische partner voor productontwikkeling. Deze samenwerking heeft geleid tot de gezamenlijke ontwikkeling van het Google AdWords™ for Channel aanbod zoals gepubliceerd op 10 oktober 2017. Daarnaast is er de toevoeging van de Google 360 Suite om FLOW’s analytics and rapportage oplossingen voor TIE Kinetix’s klanten te faciliteren.

Google, Microsoft (Azure) en LeaseWeb zijn TIE Kinetix’s geselecteerde technologie en infrastructuur partners om de cloud-based oplossingen wereldwijd te hosten.

Epicor, Exact, Unit4, Oracle en Syspro zijn TIE Kinetix’s distributiepartners, die FLOW-applicaties zoals de e-facturatieoplossingen voor bedrijven om zaken te doen met de overheid, dieper in verschillende verticale markten te brengen.

IntraFind en Optimizers zijn TIE Kinetix’s technologie partners die geavanceerde zoektechnologie bieden en daarmee ongeëvenaarde diepte geven aan het FLOW-aanbod.

TIE Kinetix blijft continue op zoek naar nieuwe partners om verder de schaal te vergroten voor de distributie en uitrol van FLOW in bestaande en nieuwe markten.

Over TIE Kinetix
TIE Kinetix hervormt de digitale handelsketen door het aanbieden van “Total Integrated E-Commerce” oplossingen. Deze oplossingen maximaliseren de omzet kansen door het minimaliseren van de energie en middelen die nodig zijn in het proces van online marketing, verkoop, levering en optimalisatie. Klanten en partners van TIE Kinetix profiteren constant van innovatieve, bewezen, hoogstaande technologieën, die worden ondersteund door 30 jaar ervaring en prestigieuze onderscheidingen. TIE Kinetix verzorgt de technologie, zodat onze klanten en partners zich kunnen blijven richten op hun kernactiviteiten.

TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext Amsterdam: TIE) met kantoren in de Verenigde Staten, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en Australië.

tiekinetix.com/nl/tie-kinetix-strateg...
[verwijderd]
0
FLOW verkoopt duidelijk niet zichzelf en het blijft ploeteren om het te vermarkten.

Bij gebrek aan resultaten zal het ploeteren wel voldoende zijn om de bonussen over 2017 toe te kennen.

fc
aextracker
0
Tie heeft grote moeite om zichzelf naar buiten toe te verkopen als aantrekkelijke en slimme software vermarktende organisatie. Dat is naar mijn inzicht en begrip een kwestie van (niet) willen of (niet) kunnen. het woord bonus i.c.m. TIE (MT) is van eenzelfde caliber en een onthutsende vertrouwen ondermijnend niveau. Zo sneu zelfs dat bij een verlieslatend jaar 2015, de toch uitgekeerde bonussen door de ontvangers niet eens in het bedrijf zijn geinvesteerd middels bijv. aandelen inkoop. Hoe simpel kan je "bruggen slaan en vertrouwen wekken"onder stakeholders. Het komt niet de betreffende koppies op. Geen wonder dat het aandeel stilstaat en de omzet 3 jaar op een rij daalt. Elk jaar een excuus, elk jaar een uitvlucht en elk jaar een bonus. Of het bedrijf nu winst maakt of niet, de bonus wordt getoucheerd. Tegelijkertijd lijdt TIE al jaren onder de eigen uitspraken van "te beperkt in middelen om sneller te kunnen omvormen". 1 + 1 maakt dan 3 voor mij. Just not good enough to become attractive.
Dood geld en geen free float helaas FC, die enig aandeel bezit vervormd tot een niet renderende spaarpot, die je ook nog eens niet kan openen.

Tracker
aextracker
0
quote:

FatCool schreef op 28 oktober 2017 14:43:

Ik kom niet dagelijks op de TIE website en ik heb hopeloze moeite met de beroerde grijze kleur waarin ze alles aanbieden, maar:

TIE Kinetix: Strategie update

18 oktober 2017 -

TIE Kinetix – de toonaangevende aanbieder van cloud-oplossingen voor Business Integration, E-Commerce Demand Generation en Business Analytics kondigt de afronding van enkele strategische samenwerkingen aan.

De zoektocht naar strategische partners was gestart in maart 2017 volgend op de succesvolle ontwikkeling van FLOW Partner Automation, TIE Kinetix’s nieuwste, geavanceerde softwareoplossingen voor de supply chain. Om FLOW naar het volgende niveau te brengen, gaat TIE Kinetix samenwerken met een selecte groep van experts als strategische partners.

Google is een strategische partner voor productontwikkeling. Deze samenwerking heeft geleid tot de gezamenlijke ontwikkeling van het Google AdWords™ for Channel aanbod zoals gepubliceerd op 10 oktober 2017. Daarnaast is er de toevoeging van de Google 360 Suite om FLOW’s analytics and rapportage oplossingen voor TIE Kinetix’s klanten te faciliteren.

Google, Microsoft (Azure) en LeaseWeb zijn TIE Kinetix’s geselecteerde technologie en infrastructuur partners om de cloud-based oplossingen wereldwijd te hosten.

Epicor, Exact, Unit4, Oracle en Syspro zijn TIE Kinetix’s distributiepartners, die FLOW-applicaties zoals de e-facturatieoplossingen voor bedrijven om zaken te doen met de overheid, dieper in verschillende verticale markten te brengen.

IntraFind en Optimizers zijn TIE Kinetix’s technologie partners die geavanceerde zoektechnologie bieden en daarmee ongeëvenaarde diepte geven aan het FLOW-aanbod.

TIE Kinetix blijft continue op zoek naar nieuwe partners om verder de schaal te vergroten voor de distributie en uitrol van FLOW in bestaande en nieuwe markten.

Over TIE Kinetix
TIE Kinetix hervormt de digitale handelsketen door het aanbieden van “Total Integrated E-Commerce” oplossingen. Deze oplossingen maximaliseren de omzet kansen door het minimaliseren van de energie en middelen die nodig zijn in het proces van online marketing, verkoop, levering en optimalisatie. Klanten en partners van TIE Kinetix profiteren constant van innovatieve, bewezen, hoogstaande technologieën, die worden ondersteund door 30 jaar ervaring en prestigieuze onderscheidingen. TIE Kinetix verzorgt de technologie, zodat onze klanten en partners zich kunnen blijven richten op hun kernactiviteiten.

TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext Amsterdam: TIE) met kantoren in de Verenigde Staten, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en Australië.

tiekinetix.com/nl/tie-kinetix-strateg...
Nieuws rondom TIE partner Unit 4....

www.iex.nl/Nieuws/ANP-011117-064/Soft...

Wat zou \ kan dit betekenen voor de partnership ?

Tracker
Kwiirk
0



30 November 2017
TIE Kinetix: Strategy Update
Breukelen, the Netherlands

TIE Kinetix (hereinafter “TIE”), the leading provider of cloud-managed Business Integration, E-Commerce, Demand Generation, and Business Analytics services today announces a further strategy update. Reference is made to earlier strategy updates on October 16th and March 14th, 2017 respectively.

The company announced on October 16th, 2017, following the successful development of FLOW - TIE’s latest suite of state-of-the-art supply chain solutions - the conclusion of a solid partnership network to bring FLOW to the market.

Today, the company announces an accelerated growth plan to further fuel the deployment of FLOW in the market. The accelerated growth plan calls for further growth of sales capacity and deeper investments in marketing, sales and support systems.

The accelerated growth plan assures maximum organic growth is achieved in the subsequent years. FLOW Partner automation modules are sold as a Software as a Service offering. This means customers pay a monthly access and usage fee of the platform. Therefore, the company guides investors not to expect significant top line growth this year or next year. However, since subscription contracts typically have a 36 month term, future revenue will be assured.

The company further announces that the accelerated growth plan calls for the deployment of the maximum amount of resources available. As such the plan leads to additional costs and expenses at the expense of operational EBITDA performance, which may be expected to decline between to 0-5% in the short term as a consequence. The effects of the accelerated growth plan, anticipated to double the company’s revenue in the mid-term, will be closely monitored and carefully evaluated in FY 2018 and FY 2019 to serve as a basis for a decision to continue with this plan in FY 2020 and beyond.

This strategy update has been pre-discussed with the company’s major shareholders in an Investor Relations Strategy Meeting on November 29th at 17.30.

About TIE Kinetix
TIE Kinetix transforms the digital supply chain by providing Total Integrated E-Commerce solutions. These solutions maximize revenue opportunities by minimizing the energy required to market, sell, fulfill, and optimize online.

Customers and partners of TIE Kinetix constantly benefit from innovative, field-tested, state-of-the-art technologies, backed by 30 years of experience and prestigious awards. TIE Kinetix makes technology to perform, such that customers and partners can focus on their core business. TIE Kinetix is a public company and has offices in the United States, the Netherlands, France, Germany, United Kingdom, and Australia.

For more information:
TIE Kinetix N.V.
Jan Sundelin (CEO) or Michiel Wolfswinkel (CFO)
De Corridor 5d
3621 ZA Breukelen
P: +31 (0) 88 3698060
E: Michiel.Wolfswinkel@TIEKinetix.com
W: www.TIEKinetix.com

Follow TIE Kinetix on Twitter: twitter.com/TIEKinetix
Follow TIE Kinetix on LinkedIn:https://www.linkedin.com/company/TIE-Kinetix
Follow TIE Kinetix on Facebook:https://www.facebook.com/TIEKinetix

END OF PRESS RELEASE




TIE Kinetix Press

TIE Kinetix

www.TIEKinetix.com

DeZwarteRidder
0
Hoe vaak heeft Tie z'n 'strategie verandert' in de afgelopen ca 20 jaar...??? 20 of 30 keer...???
Kwiirk
0
The strategy update bevat geen verandering van strategie. Slechts intensivering van verkoop en marketing, doel 100% autonome omzetgroei op de middellange termijn.
Kwiirk
0
Uit het blad "Insights success"
The 10 Most Innovative Google Solution Providers 20

A.Y. Technologies: Garnering Efficiency through Simplicity and Clarity
Leading a simple life means constantly being in touch with our core elements. Similarly, when a project is being approached with certain notions, protocols and standards, there is a high probability that it would...


iClick Interactive Asia Limited: Building a Digital Bridge To Connect The World to China
China is often referred to as the manufacturing hub of the world. Some people also believe that it is next superpower in making. However, there is a lot more to China then what meets..

Push: Chasing the Digital Oasis at Lightning Speed
Google and the digital medium has become a central hub for connecting with other people and forming real bonds, contrary to the traditional mainstream media. In 2016 itself, Google reported advertising revenues totaling more...

TIE Kinetix: Delivering Google Solutions that Maximizes Revenue Opportunities for the Channel
TIE Kinetix, founded in 1987, has been transforming the digital supply chain for 30 years by providing solutions to automate business processes for sales, marketing and fulfillment. These days a lot of companies still...


marcello106
0
quote:

Kwiirk schreef op 19 januari 2018 23:43:

Uit het blad "Insights success"
The 10 Most Innovative Google Solution Providers 20

A.Y. Technologies: Garnering Efficiency through Simplicity and Clarity
Leading a simple life means constantly being in touch with our core elements. Similarly, when a project is being approached with certain notions, protocols and standards, there is a high probability that it would...


iClick Interactive Asia Limited: Building a Digital Bridge To Connect The World to China
China is often referred to as the manufacturing hub of the world. Some people also believe that it is next superpower in making. However, there is a lot more to China then what meets..

Push: Chasing the Digital Oasis at Lightning Speed
Google and the digital medium has become a central hub for connecting with other people and forming real bonds, contrary to the traditional mainstream media. In 2016 itself, Google reported advertising revenues totaling more...

TIE Kinetix: Delivering Google Solutions that Maximizes Revenue Opportunities for the Channel
TIE Kinetix, founded in 1987, has been transforming the digital supply chain for 30 years by providing solutions to automate business processes for sales, marketing and fulfillment. These days a lot of companies still...

Interview gemist?

www.insightssuccess.com/tie-kinetix-d...

Kwiirk
0
aextracker
0
quote:

Kwiirk schreef op 20 januari 2018 10:06:

Nee hoor, maar interview rept niet over de top tien Google Solution Provider
Kwiirk, Marcello,

Wat weerhoudt TIE KINETIX er van om > euro 3 Mln\jaar aan omzet te genereren o.a. met FLOW partnerring Google Adwords for Channel ?
Dit mede gezien het feit dat Adwords voor Google wereldwijd ca. $ 80 Mrd aan Omzet genereert en snel groeit !

Daar TIE tot de "Top-10" van meest innovatieve Google partners behoort, zou je verwachten dat binnenkort een geweldige omzetexplosie gaat plaatsvinden ?
Toch verwacht TIE na een daling in 2017, 2018 nodig te hebben om ca. Euro 1.8 Mln nog te verliezen omzet (T-Mobile & Portal Hosting BRD) op te vangen.
De omzet EU & KPN is afgelopen 2 jaar opgevangen. Kunnen jullie nog herleiden hoeveel dat was (EU meen ik Euro 1.8 - 2.2 Mln, KPN was volgens mij ca. Euro 1.2 Mln\jaar).

Als jullie het snappen, kunnen jullie het uitleggen. Ik kan het beide niet (meer) verklaren, anders dan dat het management componenten mist \ niet pakt die de markt \ Google bewijzen dat het voldoende breed en competent is ingericht om o.a. via Google Adwords for Channel, snelle groeimarkten te servicen en ervan mee te profiteren.

Behoort ZIFT Solutions ook tot het rijtje van "Google's meest innovatieve partners" ?

Ik laat het mij graag uitleggen wat tot op heden vanuit de omzet maar niet blijkt ; Partnership met Google is verbeterend en helpt TIE "eco-communities" ontstaan\groeien die "selffullfilling growth" genereren, van waar vandaan TIE ook omzetgroei moet realiseren.

Ik ga er van uit dat een groep nieuwe "top-class" key account managers & marketing team er eind Q-2 2018 (eind maart) kunnen staan.
Daar TIE eind November 2017 tot deze aggressieve groei route besloot duurt dat zeker tot eind Q-3 2018 dat er iets gebeurd in effectieve omzetgroei.
Dit vanwege de doorlooptijd new hires (recruitmentproces is doorgaans 4 - 6 maanden) alvorens nieuwe salesmensen in dienst zijn. Dan moeten ze nog getraind worden en de salesfunnel induiken\opbouwen , ergo in Q-4 2018 kan je pas wat van verwachten.
Medio dit boekjaar verliest TIE brokken omzet van uitlopende "non-core" lange termijn portal hosting contracten (o.a. in de BRD).

De B2G community kan vanaf Q-3 effectief omzet laten zien. Tot die tijd is het "gemeenten scoren en aansluiten" op FLOW - E invoicng platform. TIE heeft er nu 3 & 2 ministeries.

Koers- en outlooktechnisch zou je op die basis moeten zeggen ;
=> Prima instapmoment !

Wanneer TIE daar zelf van overtuigd is, zal er vast een "forward looking statement" komen die de richting en verwachting creert die aanleiding vormt om het vertrouwen te krijgen dat het MT er zelf in geloofd.

De RvC heeft inmiddels vanuit een andere visie (het moet en kan sneller qua groei en uitbouw platform) de strijdbijl met een kleine groep grootaandeelhouders begraven.

De samenstelling en snelheid waarmee een nieuwe RvC wordt ingevuld is daarmee actueel hoogst relevant voor de richting en kwaliteit van de groei.
Focus RvC moet komen te liggen op beoordeling & advisering van "goed gestructureerde & georganiseerde premium value groei strategie" t.g.v. de uitnutting van het FLOW platform i.s.m. Google & B2G.

Graag jullie mening en visie welke competenties er in de nieuwe RvC geborgd moeten worden en waarom groei afgelopen 3 jaren uitbleef.

Tracker
marcello106
0

TIE Kinetix Announces the Appointment of Christian Seidl

7 februari 2018 -

TIE Kinetix, the leading provider of cloud-managed Business Integration, E-Commerce, Demand Generation, and Business Analytics services is pleased to announce today the appointment of Christian Seidl as Managing Director of TIE Kinetix GmbH, together with Erik Jan Hengstmengel.

Christian will be responsible for all Sales and Marketing in the DACH region. Christian’s target will be to develop the DACH market for the entire TIE Kinetix FLOW Partner Automation product range. Christian has a proven track record as a sales director in the B2B channel market and specifically the IT Industry, working for companies like Xerox and Tech Data.

Erik Jan Hengstmengel, who has successfully managed the transition of TomorrowFocus Technologies to become TIE Kinetix over the last 4 years, will remain Managing Director. Erik Jan will additionally take on a new global assignment as Senior Vice President. His goal will be to grow TIE Kinetix’s worldwide Analytics & Optimization offering. With his central consultancy team in Munich, Erik Jan will support the global delivery of Analytics & Optimization solutions and services.

Jan Sundelin, CEO of TIE Kinetix: “Christian Seidl’s experience to build sales for organizations in the IT and Channel market will give us support in our strategy to further grow our footprint in the German-speaking markets. Our SaaS platform, supporting both the demand and supply side of the supply chain, as well as, our partnerships with companies like Google, Oracle, and Exact, gives us a solid base to really add value for our customers.”

About TIE Kinetix
TIE Kinetix transforms the digital supply chain by providing Total Integrated E-Commerce solutions. These solutions maximize revenue opportunities by minimizing the energy required to market, sell, fulfill, and optimize online.

Customers and partners of TIE Kinetix constantly benefit from innovative, field-tested, state-of-the-art technologies, backed by 30 years of experience and prestigious awards. TIE Kinetix makes technology to perform, such that customers and partners can focus on their core business. TIE Kinetix is a public company and has offices in the United States, the Netherlands, France, Germany, United Kingdom, and Australia.

For more information:

TIE Kinetix N.V.
Patrick van Boom
De Corridor 5d
3621 ZA Breukelen

T: +31-88-369-8000
E:info@TIEKinetix.com
W:www.TIEKinetix.com
Follow TIE Kinetix on Twitter: https://twitter.com/TIEKinetix 
Follow TIE Kinetix on LinkedIn:https://www.linkedin.com/company/TIE-Kinetix
Follow TIE Kinetix on Facebook:https://www.facebook.com/TIEKinetix
aextracker
0
Zo te lezen een ervaren en zware man op de plaats om de kansen in de duitse markt te ontginnen.
Een goed begin is het halve werk !

Tracker
Kwiirk
0
Persbericht
1 May 2018

TIE Kinetix: FLOW Partner Automation Platform Recognized by Independent Research Firm
TIE Kinetix (Euronext Amsterdam: TIE), the leading provider of cloud-managed Business Integration, E-Commerce, Demand Generation, and Business Analytics services, announced today that its FLOW Partner Automation platform has been identified by Forrester Research, Inc. as a “Strong Performer” in The Forrester Wave™: Through-Channel Marketing Automation, Q2 2018.

According to the April 2018 Forrester blog post by Jay McBain, Through-Channel Marketing Represents The Third Stage For Sales And Marketing Leaders, Forrester predicts the TCMA (Through-Channel Marketing Automation) software market to grow to $1.18 billion by 2023, a compound annual growth rate (CAGR) of 25.2 percent. Another $1.3 billion will be generated in services at these firms. The broader TCMA market includes tens of thousands of marketing digital agencies that will realize $2 billion of services revenue by 2023, creating a total $4.5 billion ecosystem.

According to the Wave report, “TIE Kinetix is a good fit for global brands that are looking for low-code, flexible solutions that are easy to implement and integrate and that fit within a budget.”

Jan Sundelin, CEO of TIE Kinetix: “We are excited to see that Forrester Research acknowledges our FLOW Partner Automation platform as a Strong Performer in the marketplace in its latest TCMA Wave Report. Our more than 30 years of integration experience makes us look differently at channel marketing and sets us apart from all other suppliers.”

As a strong performer in the TCMA market, TIE Kinetix received amongst the highest score in the technology criterion, including scoring 5-out-of-5 for the MDF/co-op funds management and business process management criteria.

“FLOW Partner Automation seamlessly integrates with all major systems and solutions like ERP, CMS, Sales Automation and CRM to even further reduce the resources needed in Through-Channel Marketing programs” said Jan Sundelin.

For questions about this press release, please contact Patrick van Boom, Chief Marketing Officer of TIE Kinetix via Marketing@TIEKinetix.com
marcello106
0
Strong Performers

TIE Kinetix offers a deeply skilled global team and a mature platform. TIE Kinetix has been delivering supply chain, commerce, and marketing solutions to OEMs, manufacturers, and vendors for over 30 years. While the majority of the business comes from technology companies, it also has presence in retail, CPG, and luxury goods. The FLOW solution is flexible in its pricing structure and offers unlimited partners, content, and updates, as well as supporting 44 languages. TIE Kinetix's unique integration with Google has resulted in a joint offering called Google AdWords for Channel. Another differentiator is dynamic deep-linking technology that ensures a closed-loop buyer's journey at the partner level.
The company has been refocusing its core offerings and investing more in end-to-end channel software. References noted that the campaign center could be improved, as well as some general usability items. TIE Kinetix is a good fit for global brands that are looking for low-code, flexible solutions that are easy to implement and integrate and that fit within a budget.

reprints.forrester.com/#/assets/2/376...
aextracker
0
quote:

marcello106 schreef op 1 mei 2018 18:16:

Strong Performers

TIE Kinetix offers a deeply skilled global team and a mature platform. TIE Kinetix has been delivering supply chain, commerce, and marketing solutions to OEMs, manufacturers, and vendors for over 30 years. While the majority of the business comes from technology companies, it also has presence in retail, CPG, and luxury goods. The FLOW solution is flexible in its pricing structure and offers unlimited partners, content, and updates, as well as supporting 44 languages. TIE Kinetix's unique integration with Google has resulted in a joint offering called Google AdWords for Channel. Another differentiator is dynamic deep-linking technology that ensures a closed-loop buyer's journey at the partner level.
The company has been refocusing its core offerings and investing more in end-to-end channel software. References noted that the campaign center could be improved, as well as some general usability items. TIE Kinetix is a good fit for global brands that are looking for low-code, flexible solutions that are easy to implement and integrate and that fit within a budget.

reprints.forrester.com/#/assets/2/376...
Come on guys, be realistic...... (info volgt 2 weken voor vrijgave H-1 cijfers)......

De kritische lezer stelt vast dat ;
1.) TIE niet in de "leader category" is geplaatst maar in de "strong performer category".
2.) Strategy & market approach i.r.t. peers een zwak punt blijkt o.b.v. de scores.
3.) FLOW na 3 jaar is ingehaald door ZIFT (USA) e.a. aanbieders die sneller blijken te groeien dan TIE (ondanks de aangescherpte strategie).
4.) Forrester Wave Reports een "commerciele component" (omzet score boeken t.g.v. afname # reports) bevatten o.b.v. kwalitatieve beoordelingen.
5.) In een markt die voorspelt wordt $ 1.18 Mrd groot te worden in 2023, met een CAGR a 25% (gem. groei per jaar) wordt de actuele omzetgroei (outlook) FLOW niet gerealiseerd, noch komt deze in lijn ligt met de actuele geregistreerde groei in die markt tot en met 2022 (125% groei omzet ligt in lijn met marktgroei).
6.) De referentie naar Forrsters Ware Reports vanuit TIE pas waarde krijgt wanneer blijkt dat in H-1 alle groeiverwachtingen "by far outperformed" zijn.

Uiteindelijk zullen de omzetgroei, orderintake\new business development cijfers van TIE in H-1 2018 o.b.v. FLOW bewijzen, welke waarde we aan deze referentie Forrester rapporten mogen toekennen.

Jullie kennen mijn visie inmiddels i.r.t. TIE's performance ; "Kiek'n wat ut wordt"..... meer dan dat durf ik er echt niet meer aan te wagen.

In elk geval blijkt en durft bijna niemand zich te wagen aan voorspelling (de positieve uitzondering daar gelaten......ergo....petje af Kwiirk....) omzet TIE H-1. De interesse in TIE ligt na 3 jaar FLOW op zijn rug.

Hoe beoordelen jullie de ambitie van de actuele strategie & het operationalisering van de bouwstenen i.r.t. de dynamiek en de GIGA marktkansen waar Forrester Wave Report aan refereert ?

Tracker
marcello106
0
quote:

aextracker schreef op 4 mei 2018 01:41:

[...]

Come on guys, be realistic......
OK.

"Strong performer" genoemd worden door Forrester is niet bepaald een schande.....

TIE is volgens Forrester technologisch het beste jongetje van de klas.
TIE zou beter scoren als er meer partners zouden aansluiten. (wordt aan gewerkt, zie strategie)
Market presence is beperkt. (wordt aan gewerkt, zie strategie)

Ofwel, TIE heeft met Google Adwords for Channel een unieke, eenvoudig te implementeren en goedkope "Killer App" in een sterk groeiende markt.

TIE verwacht dat de SaaS omzet van Google Adwords alleen binnen drie jaar zal stijgen van 200k naar 5 miljoen.
Is dat realistisch? Ik noem het bescheiden.

aextracker
0
De killer app heeft na 3 jaar nog weiig slachtoffers gemaakt, danwel de schutter is onvoldoende getraind om effectief met het wapen om te gaan.

Slachtoffers zijn er inmiddels voldoende ; De aandeelhouders.
Dat de reputatie eens per 2 jaar via de Forrester reports wordt gevierd (op een middenmoot positie), zegt mij at het probleem eerder in de competentie van de schutter zit vervat dat in het wapen.

Het is de "loyaliteit en verbindingen tussen trainers, mentaal begeleiders en de schutter", die de nadelige effecten voor de aandeelhouder veroorzaakt.
Het is schrijnend, dat de grootaandeelhouders enig kritisch vermogen ontbreekt hier in te grijpen, waaruit blijkt dat het belang voor alle aandeelhouders gediend wordt en centraal staat.

Mijn vertrouwen is diep gedaald en enkel cijfers gaan mij nog overtuigen dat de schutters de juiste zijn en mijn geduld tekort schiet.
Het siert je, dat je de situatie gedoogd. Begrijpen doe ik het inmiddels niet meer, daar ik je via dit forum leerde kennen als ee "cijfermatig & analytisch sterk ontwikkeld persoon".
Snap niet zo goed meer, waar het begrip vandaan komt, anders dan een "loyaliteitsgen", wat je analytisch vermogen overstijgt.

Tracker
aextracker
0
ergo...... kiek'n wat ut wordt is feitelijk te passief om aan te zien hoe de schutter het wapen benut en vraagt om akties richting het begeleidend team.
Na de cijfertjes , zal ik die gebruikelijke stap maar weer eens maken. Of het wat oplevert aan dialoog ?
Ik denk het feitelijk (ook) niet meer , daar je voor dialoog "transparantie en wil" nodig hebt. Beiden lijken met het verstrijken van de tijd te verminderen.

Dat alleen al is wat mij betreft een groter issue wat alles te maken heeft met de verhoudingen tussen de schutter, het trainerscorps en het mentale begeleidingsteam. Ik vrees dat dit team de eindronde in alle eerlijkheid geheel en alleeen in eigen kring gaat halen.

De rest stond erbij en keek ernaar, tenzij zich in teamverband vereigen en in aktie komen. Het blijkt echter verdom penibel en sensibel om tot die stap te komen. Voldoende aandelen in omloop om te mobiliseren, doch een eenheid vormen lijkt onmogelijk en te stranden in enkelvoud.

Ook daar huldig ik het credo ; Kiek'n wat 't wordt en aanzien wie , hoe reageert en acteert.

De nieuwe RvC komt waarschijnlijk pas tot stand als het jaarcijfer reeds zijn richting heeft gevormd i.r.t. plan en dientengevolge tussentijds de hulpvraag aan de medische begeleiding, middels een financieel advies tegen aantrekkelijke voorwaarden in eigen beheer besloten moet\kan worden.

Allemaal bijzonder handig als je lastige vragen wilt voorkomen, die de interim trainer wel stelde en afdwong, nadat hij vaststelde hoe het trainingsprogramma tot op heden uitwerkte.

Wellicht zie je als getrainde duursporter, door de beeldspraak heen.

TIE'm will tell of ik het goed zag !
Of we er wat aan hebben ? Ik in elk geval niet !

Tracker
1.709 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 82 83 84 85 86 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 12:25
Koers 1,440
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 1,450
Laag 1,440
Volume 959
Volume gemiddeld 2.986
Volume gisteren 602

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront