TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom juli 2018

3.403 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 167 168 169 170 171 » | Laatste
Topper
0
Aandeelhouderswaarde volgens HG (slotkoersen op betreffende data)
04-01-2016 = 11,65 euro
02-01-2017 = 8,58 euro (-26,35%)
02-01-2018 = 8,18 (-4,66%)
04-07-2018 = 6,80 (-16,87%)
Blacky 2
0
quote:

Tom3 schreef op 4 juli 2018 21:12:

Laat De Mol maar schuiven. Hij kan Tom2 onderhand wel erg goedkoop in handen krijgen:

www.reuters.com/article/us-endemol-m-...

denk dat het niet meer van Jopie en Johny is.
www.beursduivel.be/beursnieuws/304249...
[verwijderd]
0
Altijd leuk, de link tussen De Mol en Deutsche Bank. Zou De Mol dan alles goedkoop in handen willen krijgen? Deel van zijn aandelen dumpen naar ander vehikel en daarmee straks 10% erbij kopen, die immers al door de AVA geaccordeerd zijn?

Maar dan liever voor € 8 dan voor € 12. De Mol weet ook wat middelen is.
[verwijderd]
1
quote:

Topper schreef op 4 juli 2018 21:30:

Aandeelhouderswaarde volgens HG (slotkoersen op betreffende data)
04-01-2016 = 11,65 euro
02-01-2017 = 8,58 euro (-26,35%)
02-01-2018 = 8,18 (-4,66%)
04-07-2018 = 6,80 (-16,87%)

Een regelrechte schande dat dit gedrocht een notering heeft.
[verwijderd]
5
Ik heb de analyse even vertaald.

De eerste bullet leest niet leuk, en komt overeen met de zorg / doom scenario die TomTom beleggers soms hebben. Die zorg heb ik zelf niet en dat komt vooral door wat er daarna vanaf punt 2 geschreven wordt - en wat mijn beeld ook is. Als Apple er vier jaar over doet om haar eigen achtertuin in Silicon Valley in kaart te brengen, dan gaat er nog heeeeel veel water door de Rijn, voordat ze afscheid van TomTom kunnen nemen, als ze dat al willen, en dan alleen voor specifieke geografische gebieden.

[met Google translate en wat getweakt]

"Apple's grote gok op kaarten. Too little too late?"

Apple vertelde heel losjes (en op de cryptische manier van marketing van Apple) over het "geheime" project om Apple Maps nieuw leven in te blazen en hoe revolutionair de nieuwe update zou zijn, zonder daarbij specifieke details te geven. Het kan worden uitgerold als onderdeel van de nieuwe iOS12, die naar verwachting zal samenvallen met de lancering van de iPhones in september.

1) Dit betekent dat Apple steeds minder op TomTom gaat vertrouwen, een grote klap voor de in Nederland gevestigde kaartverkoper en het derde beste platform achter HERE en Google volgens de analyse van Counterpoint. TomTom verliest in dat geval* de toegang tot rijke Apple sondegegevens die essentieel zijn geweest om zijn eigen kaarten up-to-date te houden, vooral in Noord-Amerika

(*: in dat geval betekent: in het geval dat Apple afscheid neemt van TT en dat ook kan zonder dat hun kaartenhuis instort. Wat probe data betreft: dan nog is er gewoon nog een hele ruil-markt aan probe data, ook via autofabrikanten)

2) Als we echter kijken naar de hints die Cue (de Apple manager) geeft dan zal de rijke Apple kaart zich beperken tot specifieke geografische gebieden, de Bay Area in California, als een showcase. Als dat het geval is, dan roept dat de vraag op waarom Apple er vier jaar over doet om het maken van een kaart in haar eigen achtertuin onder de knie te krijgen Dit brengt me bij mijn belangrijkste punt - dat het maken van kaarten, het verzamelen van kaartgegevens en het up-to-date houden van kaarten een dure en eindeloze taak is. Deze taak zit niet in het DNA van Apple.

3) Hoewel Apple het rijkste bedrijf ter wereld is met enorme geldreserves en massa's gegevens van zijn 700 miljoen iPhone-gebruikersbestand in honderden landen, zal het nog jaren van investering in talent, tijd en miljarden dollars kostende R&D vergen om de onderliggende mapping-infrastructuur te bouwen om Apple in staat stelt om koploper te zijn met de leiders van de mappingplatforms (HERE, Google, TomTom) qua inhoud, servicekwaliteit, bereik en schaal.

(NB: als je dat leest dan zou je toch weer denken: waarom niet TomTom kopen al betaal je 2x de beurswaarde dan is dat 3 miljard. En dat bespaart je bovendien nog jaren tijd wat missed opportunities kan voorkomen. Maar blijkbaar willen ze dat bij Apple gewoon niet of TT wil het zelf niet. Hier toont zich denk ik Apple's onderscatting en incompetentie)

4) Op het gebied van talent bouwde Apple de afgelopen vier jaar een wereldwijd Maps-team door talent van TomTom, Google, deCarta en HERE aan te trekken. Apple heeft strategisch zijn Maps-centrum ver van Silicon Valley gebouwd - een locatie in Hyderabad, India; India heeft al een enorme bestaande talentenpool in deze ruimte van Google, HERE en anderen. Terwijl Apple het probleem van tekort aan talenten langzaam oplost, zal het voor Apple een enorme uitdaging worden om kaarten up to date te houden, vooral op wereldschaal.

5) Apple moet elk jaar honderden miljoenen dollars uitgeven om kaarten, transit- en verkeersgegevens te verzamelen, te analyseren en te integreren. Verder zal het hebben van Apple Maps-auto's die zijn uitgerust met dure LiDAR, 360 camera's inschakelen en honderdduizenden kilometers wereldwijd rijden heel kostbaar zijn en nog steeds zal het Apple jaren kosten om de kaarten op wereldschaal te perfectioneren.

6) Apple is een verticaal ingericht bedrijf. Het gebruikt deze benadering om zichzelf gedifferentieerd te houden. Niettemin kan het de investeringen die het in zijn kaarten doet, compenseren door licentieaspecten van de hoge kwaliteit en gedetailleerde kaarten die het aan het bouwen is. iPhone-gebruikers zullen echter waarschijnlijk jaren moeten wachten om te genieten van naadloze, hoogwaardige en nauwkeurige kaarten van Apple. Het zal nieuwe markten moeten blijven toevoegen en alle andere moeten onderouden die het heeft gebouwd; een lang en moeizaam proces om intern te bouwen en te onderhouden.

7) Het zou voor Apple beter zijn geweest om kaarten te licentiëren van een enkel bronlocatieplatform, bijvoorbeeld HERE, dat een van de meest complete kaarten en services van hoge kwaliteit heeft. HERE is waarschijnlijk de enige game in de stad behalve Google, maar HERE heeft een conflictvrij bedrijfsmodel. Apple's rijke sonde gegevens + HERE locatieplatform had een krachtige combinatie kunnen zijn om kaarten en services van wereldklasse sneller te bouwen en te schalen dan door zelf een platform te bouwen.

(NB: Mijn mening: waar HERE staat kan je ook TomTom lezen, beiden zijn grote locatieplatforms)

8) Het zou niet logisch zijn als Apple zijn eigen kaarten bouwt, met als doel het verbeteren van diensten voor de huidige smartphones. Omdat Apple de grip op haar huidige gebruikersbasis blijft verliezen van partijen die nu hoogwaardigere, consistente locatieservices en -gebruikservaringen bieden.

We zijn echter van mening dat Apple ziet dat de groeigebieden van de volgende generatie bestaan uit autonome mobiliteit en augmented reality. In dit verband is het zinvoller om kaareten in eigen huis te maken. Op dit moment is er echter weinig bewijs dat ambities van Apple ondersteunt , vooral gezien de geruchten dat belangrijke teamleden van hetzelfde project (ook bekend als Project Titan) aan het vertrekken zijn geweest.

Kort samengevat, het kan 'too little too late' zijn voor Apple om kaarten van de grond af op te bouwen, speciaal voor haar smartphonegebruikers. Als Apple echter een langer spel speelt - en we denken dat het dat is - is het logisch een locatieactivum te maken, te beginnen met zijn eigen kaarten.

Onderzoeksdirecteur
Neil is een veelgevraagde, vaak geciteerde Industry Analyst met een breed spectrum aan rijke multifunctionele ervaringen. Hij is een deskundige, bedreven en volleerd strateeg. In de afgelopen 11 jaar heeft hij deskundig strategisch advies aangeboden dat hoog aangeschreven staat in verschillende industrieën, met name in de telecomsector. Voorafgaand aan Counterpoint werkte Neil bij Strategy Analytics als Senior Analyst (Telecom). Neil had ook de mogelijkheid om met Philips Electronics in meerdere rollen te werken. Hij is ook een IEEE-gecertificeerde Wireless Professional met een a Master of Science (Telecommunications & Business) van de University of Maryland, College Park, USA.
steelfighter72
1
quote:

*Justin* schreef op 4 juli 2018 21:55:

Ik heb de analyse even vertaald.

De eerste bullet leest niet leuk, en komt overeen met de zorg / doom scenario die TomTom beleggers soms hebben. Die zorg heb ik zelf niet en dat komt vooral door wat er daarna geschreven wordt - en wat mijn beeld ook is. Als Apple er vier jaar over doet om haar eigen achtertuin in Silicon Valley in kaart te brengen, dan gaat er nog heeeeel veel water door de Rijn, voordat ze afscheid van TomTom kunnen nemen, als ze dat al willen, en dan alleen voor specifieke geografische gebieden.

[met Google translate en wat getweakt]

"Apple's grote gok op kaarten. Too little too late?"

Apple vertelde heel losjes (en op de cryptische manier van marketing van Apple) over het "geheime" project om Apple Maps nieuw leven in te blazen en hoe revolutionair de nieuwe update zou zijn, zonder daarbij specifieke details te geven. Het kan worden uitgerold als onderdeel van de nieuwe iOS12, die naar verwachting zal samenvallen met de lancering van de iPhones in september.

- Dit betekent dat Apple steeds minder op TomTom gaat vertrouwen, een grote klap voor de in Nederland gevestigde kaartverkoper en het derde beste platform achter HERE en Google volgens de analyse van Counterpoint. TomTom verliest in dat geval de toegang tot rijke Apple sondegegevens die essentieel zijn geweest om zijn eigen kaarten up-to-date te houden, vooral in Noord-Amerika (NB: dat geldt alleen als Apple afscheid neemt van TT en dan nog is er gewoon nog een hele markt aan probe data, ook via autofabrikanten)

- Als we echter kijken naar de hints die Cue (de Apple manager) geeft dan zal de rijke Apple kaart zich beperken tot specifieke geografische gebieden, de Bay Area in California, als een showcase. Als dat het geval is, dan roept dat de vraag op waarom Apple er vier jaar over doet om het maken van een kaart in haar eigen achtertuin onder de knie te krijgen

- Dit brengt me bij mijn belangrijkste punt - dat het maken van kaarten, het verzamelen van kaartgegevens en het up-to-date houden van kaarten een dure en eindeloze taak is. Deze taak zit niet in het DNA van Apple.

- Hoewel Apple het rijkste bedrijf ter wereld is met enorme geldreserves en massa's gegevens van zijn 700 miljoen iPhone-gebruikersbestand in honderden landen, zal het nog jaren van investering in talent, tijd en miljarden dollars kostende R&D vergen om de onderliggende mapping-infrastructuur te bouwen om Apple in staat stelt om koploper te zijn met de leiders van de mappingplatforms (HERE, Google, TomTom) qua inhoud, servicekwaliteit, bereik en schaal.

(NB: als je dat leest dan zou je toch weer denken: waarom niet TomTom kopen al betaal je 2x de beurswaarde dan is dat 3 miljard. En dat bespaart je bovendien nog jaren tijd wat missed opportunities kan betekenen. Maar blijkbaar willen ze dat bij Apple gewoon niet of TT wil het zelf niet. Hier toont zich denk ik Apple's onderscatting en incompetentie)

- Op het gebied van talent bouwde Apple de afgelopen vier jaar een wereldwijd Maps-team door talent van TomTom, Google, deCarta en HERE aan te trekken. Apple heeft strategisch zijn Maps-centrum ver van Silicon Valley gebouwd - een locatie in Hyderabad, India; India heeft al een enorme bestaande talentenpool in deze ruimte van Google, HERE en anderen. Terwijl Apple het probleem van tekort aan talenten langzaam oplost, zal het voor Apple een enorme uitdaging worden om kaarten up to date te houden, vooral op wereldschaal.

- Apple moet elk jaar honderden miljoenen dollars uitgeven om kaarten, transit- en verkeersgegevens te verzamelen, te analyseren en te integreren. Verder zal het hebben van Apple Maps-auto's die zijn uitgerust met dure LiDAR, 360 camera's inschakelen en honderdduizenden kilometers wereldwijd rijden heel kostbaar zijn en nog steeds zal het Apple jaren kosten om de kaarten op wereldschaal te perfectioneren.

- Apple is een verticaal ingericht bedrijf. Het gebruikt deze benadering om zichzelf gedifferentieerd te houden. Niettemin kan het de investeringen die het in zijn kaarten doet, compenseren door licentieaspecten van de hoge kwaliteit en gedetailleerde kaarten die het aan het bouwen is.

- iPhone-gebruikers zullen echter waarschijnlijk jaren moeten wachten om te genieten van naadloze, hoogwaardige en nauwkeurige kaarten van Apple. Het zal nieuwe markten moeten blijven toevoegen en alle andere moeten onderouden die het heeft gebouwd; een lang en moeizaam proces om intern te bouwen en te onderhouden.

Het zou voor Apple beter zijn geweest om kaarten te licentiëren van een enkel bronlocatieplatform, bijvoorbeeld HERE, dat een van de meest complete kaarten en services van hoge kwaliteit heeft. HERE is waarschijnlijk de enige game in de stad behalve Google, maar HERE heeft een conflictvrij bedrijfsmodel. (NB: Mijn mening: waar HERE staat kan je ook TomTom lezen, beiden zijn grote locatieplatforms)

Apple's rijke sonde gegevens + HERE locatieplatform had een krachtige combinatie kunnen zijn om kaarten en services van wereldklasse sneller te bouwen en te schalen dan door zelf een platform te bouwen.

Het zou niet logisch zijn als Apple zijn eigen kaarten bouwt, met als doel het verbeteren van diensten voor de huidige smartphones. Omdat Apple de grip op haar huidige gebruikersbasis blijft verliezen van partijen die nu hoogwaardigere, consistente locatieservices en -gebruikservaringen bieden.

We zijn echter van mening dat Apple ziet dat de groeigebieden van de volgende generatie bestaan uit autonome mobiliteit en augmented reality. In dit verband is het zinvoller om kaareten in eigen huis te maken. Op dit moment is er echter weinig bewijs dat ambities van Apple ondersteunt , vooral gezien de geruchten dat belangrijke teamleden van hetzelfde project (ook bekend als Project Titan) aan het vertrekken zijn geweest.

Kort samengevat, het kan 'too little too late' zijn voor Apple om kaarten van de grond af op te bouwen, speciaal voor haar smartphonegebruikers. Als Apple echter een langer spel speelt - en we denken dat het dat is - is het logisch een locatieactivum te maken, te beginnen met zijn eigen kaarten.

Onderzoeksdirecteur
Neil is een veelgevraagde, vaak geciteerde Industry Analyst met een breed spectrum aan rijke multifunctionele ervaringen. Hij is een deskundige, bedreven en volleerd strateeg. In de afgelopen 11 jaar heeft hij deskundig strategisch advies aangeboden dat hoog aangeschreven staat in verschillende industrieën, met name in de telecomsector. Voorafgaand aan Counterpoint werkte Neil bij Strategy Analytics als Senior Analyst (Telecom). Neil had ook de mogelijkheid om met Philips Electronics in meerdere rollen te werken. Hij is ook een IEEE-gecertificeerde Wireless Professional met een a Master of Science (Telecommunications & Business) van de University of Maryland, College Park, USA.
Zoals ik al eerder zei..... Apple neemt het in eigen hand en daar is niks aan gelogen want Apple neemt TomTom gewoon over (is veeeeeeel goedkoper) en de grote banken pakken nu zoveel mogelijk aandelen van de schijtluizen en stoplosses met misinformatie en stromannetjes. Dus lekker klaten gaan desnoods naar 3 euro, komt echt goed:)
[verwijderd]
1
quote:

steelfighter72 schreef op 4 juli 2018 22:04:

[...]

Zoals ik al eerder zei..... Apple neemt het in eigen hand en daar is niks aan gelogen want Apple neemt TomTom gewoon over (is veeeeeeel goedkoper) en de grote banken pakken nu zoveel mogelijk aandelen van de schijtluizen en stoplosses met misinformatie en stromannetjes. Dus lekker klaten gaan desnoods naar 3 euro, komt echt goed:)
Nou, dat is niet wat ik zei of denk.

Apple is een hardware bedrijf dat succesvol is met MacBooks - waar ik nu op zit te typen - en iPhones en iPads. Ze hebben wel allerlei ambities. Maar Apple Maps wint het niet van Google Maps, Apple Music wint het niet van Spotify, Apple movies wint het niet van Netflix, Apple Pages/Keynote wint het niet van Microsoft Word/Excel/Powerpoint of van gebruiksvriendelijke apps zoals een iAwriter.

Ze gooien er meer investeringen in (blijkbaar) maar dat maakt hen nog geen mapping expert. TomTom overnemen is goedkoper en bovendien stabieler - mensen die langere tijd op een plek werken met hun eigen tools en systemen. Maar Apple doet het niet, waarschijnlijk omdat ze daar te trots voor zijn of niet de hoogste prioriteit vinden. Wat logisch is, voor Apple blijft het een bijzaak, want een echt content bedrijf worden ze nooit.

Ik zie eerder dat TomTom haar consumenten divisie verkoopt in China (heb gehoord dat ze daar op zoek zijn) en dat ze Telematics verkopen als de groei van 5% naar >10% is. En dan vol op het gas drukken met Licensing en Automotive. En niet voor 500 miljoen omzet (= na aftrek van Telematics) per 2020. Maar echt meer.

Of ze verkopen zich aan Baidu, Microsoft of nVidia. Voor TT-medewerkers zal keuze 2 de voorkeur hebben. Volgens mij kan je onder de vleugels van Microsoft prima lekker in Nederland blijven met je TT hoofdkantoor en je eigen diensten blijven ontwikkelen. Net zoals een LinkedIn gewoon LinkedIn is gebleven.
seren
0
tatje
0
quote:

steelfighter72 schreef op 4 juli 2018 22:04:

[...]

Zoals ik al eerder zei..... Apple neemt het in eigen hand en daar is niks aan gelogen want Apple neemt TomTom gewoon over (is veeeeeeel goedkoper) en de grote banken pakken nu zoveel mogelijk aandelen van de schijtluizen en stoplosses met misinformatie en stromannetjes. Dus lekker klaten gaan desnoods naar 3 euro, komt echt goed:)
Ook mijn mening :-)
[verwijderd]
0
quote:

*Justin* schreef op 4 juli 2018 21:55:

Onderzoeksdirecteur
Neil is een veelgevraagde, vaak geciteerde Industry Analyst met een breed spectrum aan rijke multifunctionele ervaringen. Hij is een deskundige, bedreven en volleerd strateeg. In de afgelopen 11 jaar heeft hij deskundig strategisch advies aangeboden dat hoog aangeschreven staat in verschillende industrieën, met name in de telecomsector. Voorafgaand aan Counterpoint werkte Neil bij Strategy Analytics als Senior Analyst (Telecom). Neil had ook de mogelijkheid om met Philips Electronics in meerdere rollen te werken. Hij is ook een IEEE-gecertificeerde Wireless Professional met een a Master of Science (Telecommunications & Business) van de University of Maryland, College Park, USA.

Reactie van een contact van me:

I am not a fan of Neil Shah. I think he is paid by HERE.

Lol. Eerst tomtom neerzetten als derde partij achter Google en HERE terwijl het TomTom platform ver op HERE voorloopt, daarna zeggen dat het voor Apple vele miljarden kost om het zelf te maken, daarna zeggen dat de enige oplossing HERE maps is. Zo werkt het tegenwoordig op internet met ‘nieuws’. Donald zou het fake noemen ;-)
[verwijderd]
0
Pak van mn hart.
Wat ik mooi vind.
Er zit geen woord sdc bij :-)
De hottest baby in town.
Ik kan naar mn i phone brullen wat ik wil
Maar ik kom geen stap dichter bij de golfbaan.
[verwijderd]
1
quote:

De_bonte_leeuw schreef op 4 juli 2018 20:59:

[...]
Het ultieme bewijs is vandaag geleverd.
Shortselling:
AFM boven de lijn 1,72 % (toegenomen op 3 juli)
Onder de meldingsplicht 8,96%

Vooral niet luisteren toen ik dit schreef (2 juli 2018), boontje komt om zijn loontje.
Het shorterfeest is nog niet voorbij en juist begonnen.
shortsell.nl/short/tomtom

Volgens mij zie jij het verkeerd en moet je één pagina terug kijken. Dan zie je dat er bij TomTom 0,69% is gecoverd. shortsell.nl/universes/Nederland
Groeten the Fonz
Blacky 2
0
[quote alias=SAHR-0310 id=10930859 date=201807042146]
Hé Blacky, de toko in Antwerpen verkocht?
[/quote
Nee huis hadden de kinderen +/-60 jaar al onder hun nagels getrokken van de mama 83 jaar en wilden mij nog 2 jaar huur laten betalen en het huurcontract niet verlengen.
Nog snel 50% huur verhoging en met terugwerkende kracht 1.5 jaar 50% bijlappen .
Het pand wilden ze zowiezo verkopen maar vragen veel teveel voor dat geld kocht ik toch wat anders .
Dus zaak onverkoopbaar, Antwerpen is een bouwput, WK voetbal is niet gunstig voor restaurants .
En ik had echt geen zin meer heb geld genoeg ik heb niet veel nodig ,rook niet meer, drink bijna niet meer en seks doe ik beter zelf .
Geluk gehad dat ze nog 1.5 jaar huurverhoging vorderden dus failliet laten verklaren kon namelijk alles netjes achterlaten/betalen (rechtbank wou eerst niet) alleen hun nog 1.5 jaar extra betalen en 50% huurverhoging wetende dat ik er toch uitvlieg dan vlieg ik liever meteen HEERLIJK :-)
First Solar is ook weer flink gezakt en Tom Tom is gewoon voor vermaak en misschien voor te spelen .
[verwijderd]
0
quote:

*Justin* schreef op 4 juli 2018 22:22:

[...]

Reactie van een contact van me:

I am not a fan of Neil Shah. I think he is paid by HERE.
Dan komt TT er in dat artikel nog heel prima vanaf.
[verwijderd]
0
quote:

JIBA schreef op 4 juli 2018 22:38:

[...]

Dan komt TT er in dat artikel nog heel prima vanaf.
Zo lijkt het maar beetje sneaky probeert ie HERE neer te zetten als ideaal PLATFORM voor Apple, terwijl daarmee gelijktijdig dus - zonder het letterlijk zo te zeggen - TomTom dan als leverancier van data wordt neergezet in plaats van als platform.

Terwijl TomTom als eerst met een realtime mapmaking platform is gekomen - met drie jaar voorsprong op HERE - en als enige met een realtime te updaten HD maps cloud.

Nu ik er over denk: als het waar is dat HERE dit verhaal promoot, dan is het misschien wel zo dat er volgens hen mogelijkheden zijn om business te winnen bij Apple niet voor het leveren van data maar voor de technische infrastructuur er onder. Als zo’n contract boven de markt hangt voor HERE, dan hangt ie zeker ook boven de markt voor TomTom, dat momenteel hun trouwe supplier en partner is.
Blacky 2
0
quote:

Blacky 2 schreef op 4 juli 2018 19:13:

geplaatst vanwege grafiek wie mapt het meest ………………………
www.patentlyapple.com/patently-apple/...

DE link doet het niet meer das link misschien straks wel weer...………………
www.patentlyapple.com/patently-apple/...
RESEARCH
0
quote:

ketchup of catch-up schreef op 4 juli 2018 15:33:

we zijn er bijna, volgende oplaadpunt 6,50 , denk ook 't laatste
moet je vanhier al scale-down gaan inslaan
er zit een investeringsfonds te liquideren en dat is niet uit weelde, zodra die selling gedaan is , is de bodem inzicht

althans dat mag ik hopen
be brave and buy, als je nog ruimte en smul hebt
succes
Wies, is dat een aanname dat er een investeringsfonds aan het liquideren is of baseer je dit op berichten vanuit jouw netwerk? Gezien de hoge volumes lijkt het dat FIL die net onder de 3% zit aan het afbouwen is geweest. Dit betreft ruim 6,8 mln aandelen die de afgelopen drie handelsdagen gedumpt kunnen zijn.
Meryntje
0
Is er ergens een link naar een pagina, waar je kunt zien welke insiders hun aandelen beschikbaar stellen voor shorters? Meen ooit iets gezien te hebben van Galapagos.

groet uit Grunn.
[verwijderd]
1
quote:

Blacky 2 schreef op 4 juli 2018 22:56:

[...]
DE link doet het niet meer das link misschien straks wel weer...……………...
Op de dag van de verkoop van HERE had de man al een artikel klaar liggem
www.counterpointresearch.com/the-futu...

Is ook te gast bij here als spreker en op hun blog
www.google.nl/amp/s/360.here.com/2014...

3.403 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 167 168 169 170 171 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 24 apr 2024 14:22
Koers 5,670
Verschil +0,150 (+2,72%)
Hoog 5,685
Laag 5,550
Volume 266.639
Volume gemiddeld 317.474
Volume gisteren 546.527

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront