PostNL « Terug naar discussie overzicht

PostNL September 2018 wordt postmaand

4.444 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 ... 219 220 221 222 223 » | Laatste
Brokie Even
0
Kassa is een zeik-programma. Voor bejaarden die niks beters te doen hebben dan klagen over pietluttige zaken. Die griet met die zeikstem die het presenteert kan beter is beginnen met eten.
Brokie Even
0
quote:

Rising Star schreef op 23 september 2018 18:53:

Nu begrijp ik waarom er in juni een aanslag op de telegraaf is gepleegd! Dit soort rioolratten vraagt erom ;-)

Ik weet toevallig dat er lang geleden een schietpartij plaats vond bij een kantorencomplex van iemand die ik ken, zij verhuren kantoorruimtes! Dit werd uitgemeten in de telegraaf geplaatst. Maar aangezien zij met een ander bedrijf voor heel veel geld adverteren bij TMG hebben zij telefonisch contact opgenomen, binnen 10 minuten was alles over die schietpartij van de telegraaf pagina verwijderd. dus is het duidelijk, dat er bepaalde partijen zijn die de telegraaf betalen om dit soort nieuws over PostNL te plaatsen.
Objectieve onafhankelijke journalistiek is een utopie.
Pjedro
1
Puur 'smaad' wat de Telegraaf neerzet. (lees klakkeloos overnemen van een onvoldoende gefundeerd onderzoek en dit tot 3 maal toe posten) Het crue van dit alles is dat wij, als belastingbetaler, meebetalen aan dit onderzoek van Kassa.

Ik sluit me aan bij TB, als aandeelhouder hebben we het recht en de plicht om ons te verdedigen, zeker wanneer het door ons aangestelde MT daar zelf niet toe in staat is.

Al mede eigenaar alleen maar zeiken op een forum is niet voldoende, gerichte actie is vereist!
henk b.
0
Allemaal ruis: die paar klachten met de pakketten en FNV met z'n stakingen. Markt vertrouwt bestendigheid dividend niet, kijk maar naar de koers. Krimpende postmarkt en kleinere marges op pakketjes. Tarieven pakketjes moeten wat omhoog maar dat is wat lastig met DHL met moeder Deutsche in hun nek.
Geduld met Sandd nog even; die hebben vele aandeelhouders/investeerders. Die moeten om.
Hopelijk snel een aankondiging. Daadwerkelijke fusie duurt wel even. ACM mag nog even pissen (netjes in de pot, dat wel).
[verwijderd]
1
Zo postnl ook een bericht gestuurd over de telegraaf,dit gaat echt tever positief of negatief zijn hoort erbij maar de telegraaf is over een streep heen gegaan dit is ons bedrijf postnl beschadigen/kapot maken.
Tordan
0
quote:

Madmoney schreef op 23 september 2018 19:58:

Zo postnl ook een bericht gestuurd over de telegraaf,dit gaat echt tever positief of negatief zijn hoort erbij maar de telegraaf is over een streep heen gegaan dit is ons bedrijf postnl beschadigen/kapot maken.

Ze hebben op mijn email van vorige week nog niet gereageerd.
[verwijderd]
0
quote:

lucky14 schreef op 23 september 2018 20:01:

[...]

Ze hebben op mijn email van vorige week nog niet gereageerd.
Ook al sturen ze niks terug grote aandeelhouders krijgen dit ook mee denk dat postnl maandag hun handen vol hebben.
Cerburus
1
ff kort; PostNl stuurt zeer op kwaliteit, alles wordt gemeten & opgeslagen en besproken..Alleen sinds ca 1,5 jaar 1 groot probleem. Kreeg je vroeger als chauffeur klachten, was daar de deur. Inmiddels door het grote personeelsgebrek is men hier helaas niet beer zo scherp in. (eerlijk gezegd, wat moet je anders?).
Kassa heeft gewoon een kern van waarheid alleen giga uitvergroot. PostNL zegt 99,5% goed. ik zeg dat geloof ik.
Alleen 0,5% bij dit soort volumes zijn gewoon heel veel klachten. Is gewoon teveel.
Cerburus
0
ben trouwens wel benieuwd naar de start morgen en wat er nu is gebeurd vrijdag. Normaliter zie je vaker wijzigingen van zowel Norges als MW of WQ vlak voor expiratie. Eens kijken of er nog wat veranderd is 1 van deze posities morgen.... :) zal vast niet hahaha
Toekomstbeeld
0
quote:

Cerburus schreef op 23 september 2018 21:54:

ff kort; PostNl stuurt zeer op kwaliteit, alles wordt gemeten & opgeslagen en besproken..Alleen sinds ca 1,5 jaar 1 groot probleem. Kreeg je vroeger als chauffeur klachten, was daar de deur. Inmiddels door het grote personeelsgebrek is men hier helaas niet beer zo scherp in. (eerlijk gezegd, wat moet je anders?).
Kassa heeft gewoon een kern van waarheid alleen giga uitvergroot. PostNL zegt 99,5% goed. ik zeg dat geloof ik.
Alleen 0,5% bij dit soort volumes zijn gewoon heel veel klachten. Is gewoon teveel.

Ik heb mijn twijfels voor nu over de juistheid vd verslaggeving wat betreft die 0.5% fout die de telegraaf meld als zijnde wat postnl aangeeft....oftewel 99.5% goed.

Om te checken of er logica in zit....omzetten naar getallen. Op elke 200 pakketten zou er 1 fout gaan. Dat is namelijk een 0.5%.

Een chauffeur vervoert ongeveer 180 pakketten per dag zo begreep ik uit filmpjes van Postnl.

Dus elke dag zou elke chauffeur zo ongeveer 1 fout maken.....

Daar geloof ik op dit moment niets van want....

Op 300 miljoen pakketten pj is 0.5% een fout volume van 15 miljoen stuks waar het fout zou gaan.

Geloof maar dat bij 15 miljoen fouten pj er meer dan 2000 klachten zullen binnenkomen bij de consumentenbond. Geloof me maar dat Postnl dan helemaal geen klant zou overhouden. Geloof me maar dat bol.com allang pleite zou zijn.

Ik vermoed dat men 0.005% bedoeld = 150000 fouten maakt.
Dat getal verhoud zich beter tot het aantal gemelde klachten.

prinszicht
0
Televaag is sensatie. Dat hebben we gekregen en het overschrijdt een norm. Laten we het we het er op houden dat het een Belgisch krantje is. En daar zit oud zeer. Elke klacht zal op eenzelfde manier beantwoord worden. Nog meer sensatie. Het heeft niets met journalistieke onafhankelijkheid te maken. Ze hebben een broodheer. Dat de heer de Mol nog aandeelhouder is, zal ook wel meespelen.

Maar de problemen van Post zijn die van HV. En die zijn groter dan de Televaag. En alleen HV kan met een antwoord komen. Maar die blijft bestuderen. Dus we moeten blijven hopen. Korte en lange termijn.
Toekomstbeeld
0
Ja, klote, balen! Heeft die vent Sotirius een pakket hardcore porno besteld en levert die verdraaide PostNL bezorger het af bij de buurman.
Die bezorger dacht natuurlijk dat die vrouw wel in was voor een "extra service" en probeert een dag later haar doos retour te nemen!

Onvrede
„Ik heb vandaag nog een klacht ingediend omdat ik vorige week een bestelling verwachtte”, zegt Sotirius. „Een pakket dat echt persoonlijk en alleen door mij ondertekend afgegeven had mogen worden. Maar toch bij de buren bezorgd werd, terwijl ik echt gewoon zelf thuis was op dat moment. Toen ik daar een klacht over indiende en ook nog mijn onvrede uitsprak dat deze bezorger altijd mega asociaal zijn auto in het midden van de weg parkeert, terwijl er genoeg plek is, krijg je problemen. Waarschijnlijk was hij daar op aangesproken en dat pikte meneer niet. De volgende dag kwam hij verhaal halen bij mijn vrouw met een dreigende toon. Ongelooflijk, zeker omdat deze man nog steeds voor PostNL werkt en de deuren langsgaat.”
pielsje
0
Dat parkeren ook inderdaad, zomaar midden op de straat, stoep of fietspad..

Men heeft geen trek meer in Post.nl, de overlast is men zat.

Het is een optelsom geworden
[verwijderd]
0
quote:

pielsje schreef op 24 september 2018 06:05:

Dat parkeren ook inderdaad, zomaar midden op de straat, stoep of fietspad..

Men heeft geen trek meer in Post.nl, de overlast is men zat.

Het is een optelsom geworden
Je moet niet zo zeiken ga jij je pakketje lekker afhalen wat beweging is goed voor je.
[verwijderd]
0
quote:

Toekomstbeeld schreef op 23 september 2018 22:18:

[...]

Ik heb mijn twijfels voor nu over de juistheid vd verslaggeving wat betreft die 0.5% fout die de telegraaf meld als zijnde wat postnl aangeeft....oftewel 99.5% goed.

Om te checken of er logica in zit....omzetten naar getallen. Op elke 200 pakketten zou er 1 fout gaan. Dat is namelijk een 0.5%.

Een chauffeur vervoert ongeveer 180 pakketten per dag zo begreep ik uit filmpjes van Postnl.

Dus elke dag zou elke chauffeur zo ongeveer 1 fout maken.....

Daar geloof ik op dit moment niets van want....

Op 300 miljoen pakketten pj is 0.5% een fout volume van 15 miljoen stuks waar het fout zou gaan.

Geloof maar dat bij 15 miljoen fouten pj er meer dan 2000 klachten zullen binnenkomen bij de consumentenbond. Geloof me maar dat Postnl dan helemaal geen klant zou overhouden. Geloof me maar dat bol.com allang pleite zou zijn.

Ik vermoed dat men 0.005% bedoeld = 150000 fouten maakt.
Dat getal verhoud zich beter tot het aantal gemelde klachten.

Is 1,5 miljoen, geen 15 miljoen.
Brokie Even
0
quote:

JohnnyMoney schreef op 24 september 2018 07:12:

[...]
Is 1,5 miljoen, geen 15 miljoen.

Veel mensen kunnen tegenwoordig niet eens meer rekenen. Straks zijn er geen bedrijven meer over, zoals PNL, om deze mensen werk te kunnen bieden. Omdat ze stelselmatig kapot worden gemaakt. En dan wel 's avonds een docu over robotisering en de gevolgen daarvan voorschotelen. Hypocrieten.
Toekomstbeeld
0
quote:

JohnnyMoney schreef op 24 september 2018 07:12:

[...]
Is 1,5 miljoen, geen 15 miljoen.

Sorry foutje. Effe te snel gerekend haha Zal het tijdstip zijn geweest.

Maar goed, 1,5 miljoen meldingen op 300 miljoen ....kan me ook niet voorstellen dat het zoveel zijn. Indien wel waar dan vind ik het eerlijk gezegd schokkend.
[verwijderd]
0
GLS, Swift, DHL, DPD, Kiala, enz.., daar komen ook fouten voor, net als bij PostNL., maar daar hoor je niets over, men heeft duidelijk de PEST aan PostNl....
gpjf
0
quote:

Eurowin schreef op 24 september 2018 08:54:

Gaat weer een drama dag worden......
Handel. ?
4.444 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 ... 219 220 221 222 223 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 24 apr 2024 17:35
Koers 1,233
Verschil -0,008 (-0,64%)
Hoog 1,245
Laag 1,228
Volume 1.157.272
Volume gemiddeld 2.208.942
Volume gisteren 949.579

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront