Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

DeGiro groeit door in rustig kwartaal

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

7 Posts
| Omlaag ↓
  1. Bonost 25 oktober 2018 14:45
    quote:

    Zag R. schreef op 25 oktober 2018 11:48:

    ... het aantal transacties flink opgevoerd...

    en de kwaliteit van de service is flink afgenomen!

    Kan je aangeven wat er precies aan service is afgenomen? Want iets roepen kunnen we allemaal.
    Volgens mijn ervaring zijn de tools alleen maar uitgebreid dit jaar en werkt alles prima. Dus als jij nou aangeeft welke service je precies mist of welke service flink is afgenomen, dan kunnen we dat eens bespreken.
  2. [verwijderd] 6 januari 2019 00:44
    Welke kan je nou beter hebben, ik zit nu bij Binck? In al die reviewlijsten als www.beleggerspel.nl/ kom ik alleen maar tegen dat DeGiro beter is, maar argumentatie is voornamelijk berust op kosten.. Draait het echt enkel op de kosten wat een platform beter maakt dan de ander? Of is de Service bij DeGiro echt zodanig slecht dat ze die kosten zo laag kunnen maken, als een trade off. Ik vind vergelijkingsmateriaal moeilijk te vinden..
  3. forum rang 9 objectief 6 januari 2019 08:16
    quote:

    Piettje schreef op 6 januari 2019 00:44:

    Welke kan je nou beter hebben, ik zit nu bij Binck? In al die reviewlijsten als www.beleggerspel.nl/ kom ik alleen maar tegen dat DeGiro beter is, maar argumentatie is voornamelijk berust op kosten.. Draait het echt enkel op de kosten wat een platform beter maakt dan de ander? Of is de Service bij DeGiro echt zodanig slecht dat ze die kosten zo laag kunnen maken, als een trade off. Ik vind vergelijkingsmateriaal moeilijk te vinden..
    Als je met Binck tevreden bent, dan zou ik daar blijven.
    Ja, de kosten bij DeGiro zijn (in de meeste gevallen) lager en de service minder.
    Maar de service is niet zodanig slecht dat dit het kostenverschil verklaart;
    dat laatste is o.a. mogelijk door meer transacties en goedkoper personeel.
7 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links