TomTom « Terug naar discussie overzicht

Tomtom in april, doet wat het wilt.

1.418 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 67 68 69 70 71 » | Laatste
vreemdvermogen
0
www.vpro.nl/programmas/tegenlicht/kij...

Wow! Vervoer met de zelfrijdende auto is straks misschien wel gratis. ?? 'Die data zijn meer waard dan je auto, voor bedrijven.' We zijn er zondag 21.05 op @NPO2 met 'De Rijdende robot

Maar als binnenkort onze auto’s via het netwerk constant in de gaten worden gehouden: van wie zijn die data dan? Van Google’s zelfrijdende-autobedrijf Waymo? Van Uber? Amazon? Of komen de gegevens terecht bij Chinese bedrijven die momenteel mondiaal investeren in 5G netwerken, en mogelijk over tien jaar de wereld overspoelen met goedkope zelfrijdende auto’s?
[verwijderd]
0
quote:

Eva1960 schreef op 5 april 2019 17:36:

3ct eraf das lang gelee
Klopt, ze hebben met t2 in de einveiling de hele aex mee omlaag getrokken;-)
[verwijderd]
0
jovi
0
quote:

GLMF schreef op 5 april 2019 17:24:

TomTom mogelijk in het weekend van slag.......................

www.rtlz.nl/tech/artikel/4667456/chec...
U bent kennelijk zelf geen gebruiker van TomTom producten. Alle geregistreerde applicaties met verouderde software zijn inmiddels gratis door TomTom van een update voorzien.
[verwijderd]
0
Toch blijft dit(zie afb.) een vreemd fenomeen, 17.29:€ 8.09 En 17.35:€ 8,05..

Er zit gewoon iets oneerlijks, iets ontransparants in deze manier van handelen. Een select aantal grote handelaren, dat sowieso al voor niets mag traden van Euronext, omdat zij afzet markt creeren, de zogenaamde marketmakers. moggen dan even enorme partijen aandelen tegen elkaar weggaan strepen. Tegen vooropgezette prijzen..

Als Piet Particulier, die wel altijd moet betalen voor een enkele transactie, vis je dan altijd mooi achter het net. Want je bent per definitie uitgesloten als particuliere belegger van de voorbeurs- en nabeurs handel..

Bijvoorbeeld voorbeurshandel.. Als er brexit nieuws komt dit weekeinde bijvoorbeeld. Dan leg jij als particulier misschien bestens een verkooporder in op zaterdag. Maar die wordt pas om 09.01 uitgevoerd. Nádat de voorbeurshandel al tot stand is gekomen met een openingskoers van € 5.5 misschien dan wel voor TT. En raad dan maar eens waar jou particuliere order op wordt uitgevoerd..? Juist op € 5,5, op de allerlaagste, slechtste koers mogelijk. Dit geldt trouwens ook voor stop loss, stoplimiet orders en verdere gelimiteerde orders. En zo wordt je genaaid door Euronext en de grotere (institutionele) brokers als particulier..

Misschien goed dat de AFM naar dit schimmige, onduidelijke en oneerlijke systeem gaat kijken en het eens op de hak neemt, lijkt me wel zo eerlijk en transparant voor alle stakeholders in het nobele beleggingsspelletje...
Bijlage:
leek2018
0
quote:

GoldKing schreef op 5 april 2019 18:00:

Toch blijft dit(zie afb.) toch een vreemd fenomeen, 17.29:€ 8.09 En 17.35:€ 8,05..

Er zit gewoon iets ontransparants in deze manier van handelen. Een select aantal grote handelaren, dat sowieso al voor niets mag traden van Euronext, omdat zij afzet markt creeren, de zogenaamde marketmakers. moggen dan even enorme partijen aandelen tegen elkaar weggaan strepen. Tegen vooropgezette prijzen..

Als Piet Particulier, die wel altijd moet betalen voor een enkele transactie, vis je dan altijd mooi achter het net. Want je bent per definitie uitgesloten als particuliere belegger van de voorbeurs- en nabeurs handel..

Bijvoorbeeld voorbeurshandel.. Als er brexit nieuws komt dit weekeinde bijvoorbeeld. Dan leg jij als particulier misschien bestens een verkooporder in op zaterdag. Maar die wordt pas om 09.01 uitgevoerd. Nádat de voorbeurshandel al tot stand is gekomen met een openingskoers van € 5.5 misschien dan wel voor TT. En raad dan maar eens waar jou particuliere order op wordt uitgevoerd..? Juist op € 5,5, op de allerlaagste, slechtste koers mogelijk. Dit geldt trouwens ook voor stop loss, stoplimiet orders en verdere gelimiteerde orders. En zo wordt je genaaid door Euronext en de grotere (institutionele) brokers als particulier..

Misschien goed dat de AFM naar dit schimmige, onduidelijke en oneerlijke systeem gaat kijken en het eens op de hak neemt, lijkt me wel zo eerlijk en transparant voor alle stakeholders in het nobele beleggingsspelletje...
Als particuliere belegger vis je altijd achter het net. Je moet alleen op de grote jongens inspelen. Maak gebruik van stop loss. De winsten zijn dan klein, maar vele kleintjes maken veel.
Topper
7
eind 2016
- Samenwerking met Nvidia. Het programma van Nvidia voor zelfrijdende auto's. TomTom mag de kaarten leveren
- Omzetgroei B2B t/m 2020 (15% per jaar), waarbij er niet gesproken wordt over Consumer.
- Verizon neemt Fleetmatics over ter waarde van 2,4 miljard dollar (737.000 voertuigen)
- De kaarten en verkeers- en navigatiesoftware van TomTom worden door de samenwerking met Microsoft beschikbaar op het Windows Azure-platform
- TomTom en SAP gaan wereldwijd voor SAP-klanten geocodering en adrescontrole via cloud-toepassingen aanbieden
- TomTom en Bosch testen zelfrijdende wagens in Australië
januari 2017
- CES en melding dat 82% van OEMS de HD maps testen
februari 2017
- Samenwerking met Qualcomm (project om data over de positie van auto's in navigatiesystemen te verwerken)
- Raad van Commissarissen wordt vernieuwd, Michael Rhodin (IBM) treedt toe
maart 2017
- TomTom & Volvo test voor zelfrijdende auto
- Intel neemt Mobileye over voor 15 miljard (45* jaaromzet)
- Uitbreiding HD kaarten USA (185.000 kilometer aan 'highways' en 'interstates' in 48 staten)
april 2017
- Outlook 2017 teleurstellend (omzetverlaging naar 925 - 950 mln)
- Hogere waardering Here kaarten (BMW)
- Aanpassing sectie mbt uitgifte aandelen: "tot 10% ivm dan wel in relatie tot fusies en overnames en of strategische allianties'
juni 2017
- Samenwerking Bosch, Radar Road Signature (exacte locatie op de weg te bepalen, HD Map van TomTom)
juli 2017
- Samenwerking Baidu (gebruik TomTom HD platform voor maken van kaarten in China) (geen impact op resultaten 2017)
- Samenwerking Cisco aan nieuwe technologie om sneller informatie over verkeerstromen te vergaren (geen impact op resultaten 2017)
- Halfjaarcijfers met nadruk op focus B2B, Sports divisie wordt herzien
- Afboeking van 169 miljoen op Consumer
- 40% meer opties voor Harold en 66% meer voor Taco en Alain
- VEB onthoudt zich van stemming op de nieuwe termijnen voor Harold en Wakkie
september 2017
- Bernd Leukert nieuwe commissaris bij TomTom (SAP)
- In RvC zowel link naar SAP als naar IBM. SAP opgericht door ex-medewerkers IBM
- TomTom breidt traffic diensten uit naar 68 landen
- Deal met Daimler voor levering kaarten Noord-Amerika
- Peugeot selecteert TomTom als leverancier voor de nieuwe nieuwe 5008 SUV
- Start aandeleninkoop t.w.v. 50 miljoen euro
- TomTom zet mes in personeelsbestand Sports
oktober 2017
- TomTom sluit deal met Michelin, voor nieuwe app vrachtwagenchauffeurs
- Cijfers Q3 omzetverlaging naar 900 miljoen, B2B omzet echter voor eerst meer dan Consumer bijdrage
- Uiterlijk bij jaarcijfers in februari uitkomst over Sports, benaderd door diverse geïnteresseerden
- TomTom sluit deal met Leaseplan voor connected car
- TomTom sluit deal met Zenrin voor HD maps in Japan, 18.000 km al in kaart gebracht (geen impact op resultaten 2017)
- FIL neemt een kapitaalbelang van 3,07 procent met een stemrecht van 2,49 procent.
november 2017
- TomTom verbetert portal voor ontwikkelaars (Het gaat daarbij bijvoorbeeld om partijen die zich bezighouden met autonoom rijden en Internet of Things (IoT)).
- Flevo deelnemingen uit TomTom (4,99 procent).
- TomTom lanceert TomTom Route Monitoring
- TomTom geselecteerd door Transport Systems Catapult om mobiliteit in de UK te supporten
- Diensten TomTom op Azure van Microsoft
december 2017
- Tomtom rondt aandeleninkoop af
Topper
9
januari 2018
- Bosch en Continental nemen een 5% belang in Here
- TomTom voert nieuwe boekhoudregels in
- TomTom maakt zijn HD-routekaarten en een nieuwe service, genaamd TomTom AutoStream, beschikbaar in Apollo, Baidu's platform voor autonoom rijden. De dienst wordt behalve met Baidu ook gelanceerd met Zenuity
- Demonstratie gegeven van wat het oplevert als TomTom's HD-kaarten worden gekoppeld aan cameratechnologie en GPS-data van het zogeheten Drive Data Platform van Qualcomm. De samenwerking met die Amerikaanse chipsmaker wordt eveneens verder uitgebreid, aldus TomTom.
- TomTom MotionQ aan het publiek getoond. Het bedrijf omschrijft die vernieuwing als ,,een rijconcept gericht op het comfort van passagiers in zelfrijdend vervoer
februari 2018
- TomTom lanceert nieuwe product line voor fleetmanagement
- Cijfers 2017: 903 miljoen omzet (waarvan B2B omzet voor eerst meer dan Consumer), automotive order intake meer dan 400 miljoen euro, 16% groei in Telematics, geen concrete update over Sports . Outlook 2018 van 800 miljoen euro
- TomTom on street parking service beschikbaar
- TomTom lanceert Audio Traffic
- TomTom levert kaarten en software aan Finse wagenparkbeheerder Vinka
- TomTom werkt samen met Elektrobit
maart 2018
- TomTom breidt contracten met Kia en Hyundai uit (connected car services)
- TomTom's Real-Time Electric Vehicle Service beschikbaar in Noord Amerika
- Verkoopgeruchten TomTom (Reuters)
april 2018
- Q1 cijfers: omzet 192 miljoen, bruto marge 70 procent, 10 cent winst, handhaven outlook, samengestelde groei B2B t/m 2020 verlaagd van 15% naar 12,5%
mei 2018
- TomTom lanceert nieuwe producten (TomTom Camper / TomTom Go Basic)
- Iets kleiner belang FIL in TomTom (van 3,07 naar 2,91)
- TomTom heeft voorsprong op HERE vanwege samenwerking Baidu (volgens NIBC)
juni 2018
- Deal tussen TomTom en Toyota (TomTom Navigation App beschikbaar voor bestuurders van Toyota's in Argentinië, Brazilië en Paraguay)
- Nieuw hoofd investor relations bij TomTom
- TomTom gaat What3Words ondersteunen
- TomTom gaat samenwerken met Trivago (levering kaartdiensten)
- TomTom meld nieuwe overeenkomst met Alteryx (kaarttechnologie integreren in zelfbedieningssysteem)
- Apple gaat zijn navigatie app vernieuwen. TomTom en Apple blijven samenwerken
juli 2018
- TomTom volledig eigenaar van Afrikaanse tak
- Kwartaalresultaten: TomTom verhoogt de omzet en winstverwachting voor 2018 (van 800 miljoen naar 825 miljoen, van 25 cent per aandeel naar 30 cent per aandeel)
- TomTom en Nuon solar team gaan samenwerken
augustus 2018
- Kaarten TomTom per seconde 570 keer aangepast
september 2018
- TomTom gaat samenwerken met rideOS
- TomTom support Locatie verbeteringen voor Zenly
- TomTom werkt samen met STMicroelectronics (Geolocation-Based Tools and Services)
- TomTom biedt gratis mobile maps SDKs aan Developers
- Autogroep Renault-Nissan-Mitsubishi slaat de handen ineen met Google
- Daimler Trucks gaat gebruikmaken van het Bridge Hub-platform van TomTom
- De Japanse autogigant Toyota gaat Google toestaan smartphones te verbinden
- Haank nieuwe commissaris bij TomTom
- TomTom bekijkt opties voor Telematics
oktober 2018
- TomTom tekent deals met BMW en Peugeot
- Einde Volvo contract (aanpassing orderboek, impact 50 miljoen)
- Kwartaalresultaten: TomTom gaat voor het hele jaar nu uit van een omzet van 850 miljoen euro. Eerder werd gerekend op circa 825 miljoen euro. De aangepaste winst per aandeel werd met 0,05 euro verhoogd tot minstens 0,35 euro.
- 'Bieders bereiden bod op TomTom voor" (TMT Finance)
november 2018
- TomTom denkt na over toekomst na verkoop Telematics (interview Harold Goddijn)
- TomTom kaarten beschikbaar op BMW motoren
- 'Ongevraagde overnamebiedingen van investeringsmaatschappijen' (TMT Finance)
- TomTom verwacht afronding verkoop Telematics in Q1 (interview Harold Goddijn)
- TomTom-rivaal HERE sluit deal met Tencent
- Michelin aast op Telematics-tak van TomTom' (FD)
december 2018
- 'Veel interesse in TomTom-divisie' (TMT Finance. TTT: Audi, Daimler, Microsoft. TT geheel: CVC, Cinven, Silver Lake, KKR, Carlyle)
- 'Verizon kanshebber voor TomTom-tak' (Telegraaf)
- 'Japans Pioneer verdwijnt van de beurs
januari 2019
- TomTom verkoopt Telematics aan Bridgestone voor 910 miljoen euro.
februari 2019
- TomTom breidt samenwerking met Microsoft uit (leidende leverancier voor Azure platform en voor Bing Maps)
- sterke resultaten 2018, outlook 2019 is 675 miljoen (i.t.t. 687 miljoen in 2018)
- TomTom komt samen met Microsoft en ov-app Moovit met een routeplanner
maart 2019
- TomTom sluit deal met Nissan
- TomTom heeft zijn samenwerking met Volkswagen verlengd en uitgebreid
- TomTom introduceert Elektronische Horizon
- TomTom heeft een deal gesloten met verschillende top-10 autofabrikanten voor het leveren van zogeheten high-definition kaarten
- TomTom levert Jeep navigatietoepassingen
april 2019
- TomTom rond verkoop Telematics af.
- MG India kiest voor TomTom
``
Waardecreatie TomTom (slotkoersen)
4 januari 2016 > €11,65
2 januari 2017 > €8,58 (-26,35%)
2 januari 2018 > €8,18 (-4,66%)
2 januari 2019 > €8,05 (-1,59%)
5 April 2019 > €8,06 (0,12% year to date)
(-30,82% t.o.v. 04-01-2016)
Vici
0
Mooie bijdrage Topper. Een AB van mij. De waardecreatie vanaf 2016 staat in schril contrast met wat TT in die jaren bereikt heeft.
Beperktedijkbewaking
4
quote:

pwijsneus schreef op 2 april 2019 18:42:

[...]
Er is geen koper. De founders krijgen over 2 maanden 330 miljoen euro op de rekening gestort. Die maken zich niet druk over de koers, dan wel het aandeel.
Mee eens. De founders willen gewoon voor de tweede keer cashen. Of zo je wilt: het geld dat ze er bij de claimemissie in 2009 ingestoken hebben weer terughalen.
De koers interesseert hen idd verder niet. Een lage koers is gunstig voor hun VRH, zullen ze denken.

Wat ze verder willen? Verder gaan met de A&E business, qua kosten (R&D) nog een aantal jaren geruggensteund door de cashcow Consumer. Waarom willen ze dat?
- "Risicovol, maar kansrijk", zegt HG. Kan-ie wel 's gelijk in hebben?
- Het zijn ondernemers, ze willen nog 1x het kunstje uithalen. Eerzucht en ambitie dus.
- Onderschat ook de ambitie van Corinne niet. Ze wil graag het boegbeeld van zakelijk-feministisch Nederland zijn, maar is nog niet op het niveau van enkele andere dames. Anyway, ze vindt media-aandacht belangrijker dan de koers van TT.
- Pauwels flierefluit er er vrolijk op los, gelooft de echte business wel. Geelen vindt ook alles best, is met zijn goede en culturele dingen bezig.

Uit alles blijkt: ze worden ouder, zoeken nevenactiviteiten, maar het roer overgeven: ho maar. Dan zouden ze toegeven dat ze echt oud worden. Hoe oud was Jan Aalbertse wel niet voor hij een stapje terug deed? (Verder geen vergelijk hoor, Aalbertse wist wat aandeelhouderswaarde was.)
Dus ook geen dirty exit, voorlopig niet. Velen schrijven er hier over, maar ik zie geen tekenen. HG ontkent het ook.

Heel misschien hopen ze op de grote drieklapper:
- A blijft nog jaren sterk groeien, en dan niet alleen operationeel (defrev) maar ook 'recognised'.
- E gaat ook sterk groeien via Azure en api's.
- Op HD-gebied wordt TT een echt grote speler.
Dan kan HG uitgroeien van een bekend Quote-500 figuur tot een van Neerlands groten, ASML-alike. Kan-ie uiteindelijk terugtreden en als supercommissaris van vele bedrijven nog vele jaren beminnelijke interviews geven ...

Het kan heel goed zijn dat de founders met dat beeld voor ogen voor zichzelf een groter risicoprofiel accepteren dan de gemiddelde TT-belegger. Geld hebben ze genoeg, eer en erkenning nog niet nog niet, vinden ze misschien.

Door het afstoten van het degelijke en winstgevende TTT en het incasseren van de opbrengst hebben ze het risico voor zichzelf afgedekt. Met de risicovollere rest (A&E) willen ze dan wel doorgaan. Dat het risicovol is blijkt ook uit het feit dat ze die 910 mio niet voor verdere R&D of acquisities willen of kunnen gebruiken maar liever uitkeren. (Zou de RvC hier een rol in gespeeld hebben?)

TT beleggers die de uitkering gebruiken om bij te kopen moeten beseffen dat ze dan niet alleen een procentueel grotere positie in TT krijgen, maar dat het bedrijf ook risicovoller is geworden, met een naar verwachting meer volatiele koers.
Dat geldt ook voor mensen die geen aandelenpositie in TT hebben, maar een optiepositie.
Zij ontvangen geen uitkering, en blijven vol belegd in TT. Zie het uitstekende 'derivatendraadje' van @ Koos99, elders in het TT-forum.

Beperktedijkbewaking
4
quote:

ketchup of catch-up schreef op 3 april 2019 08:18:

aandelen heb ik met 2/3e gereduceerd, en zit al voor 1/3e met een optie strategie en wacht nu op het openen van 2021 om dat vol ten uitvoer te brengen en dan laat ik die laatste 1/3e aandelen ook gaan.

en dan zie ik wel of ik aan 9 of 6 euro aandelen afneem, of niet als we over 3 jaar nog steeds in deze zelfde range van 6 om 9 zitten.

zolang ik in TT zit deel ik info die ik krijg, ben ik eruit volg ik het ook niet meer, ik ga geen tijd verspillen aan het volgen van een fonds of forum als ik er niet inzit.
Het zou jammer zijn als je er helemaal uitstapt. We zullen je inside-info en verdere ervaring + visie missen.

Agatan
0
Mee eens. Maar klinkt aannemelijk. Op het moment dat ik TT de rug toekeer en mijn aandelen verkoop, concentreren ik mij op de volgende stap.
leek2018
1
TT is erg hot hier. Heb het idee dar hier posters enorme verliezen hebben geleden. ja, en daar heb ik eigenlijk geen boodschap aan. Bedoel ermee te zeggen: kijk niet naar het verleden, maar naar de toekomst
Koos99
3
quote:

Beperktedijkbewaking schreef op 6 april 2019 08:07:

[...]

Uit alles blijkt: ze worden ouder, zoeken nevenactiviteiten, maar het roer overgeven: ho maar. Dan zouden ze toegeven dat ze echt oud worden. Hoe oud was Jan Aalbertse wel niet voor hij een stapje terug deed? (Verder geen vergelijk hoor, Aalbertse wist wat aandeelhouderswaarde was.)
Dus ook geen dirty exit, voorlopig niet. Velen schrijven er hier over, maar ik zie geen tekenen. HG ontkent het ook.

Even uit de oude doos, maar nu je Jan Aalberts noemt. Toen ik nog beroepsmatig met de handel bezig was, had ik ooit een mail naar IR van Aalberts gestuurd met wat specifieke vragen over de financiën. In mijn mail stond geen telefoonnummer. Toch werd ik binnen een half uur opgebeld door een secretaresse dat ze me wilde doorverbinden met Jan Aalberts, die vervolgens ruim de tijd nam om de verschillende vragen te beantwoorden.

Dus inderdaad, ik kan onderschrijven dat Jan Aalberts wist wat aandeelhouderswaarde was.
[verwijderd]
4
quote:

Koos99 schreef op 6 april 2019 11:12:

[...]

Even uit de oude doos, maar nu je Jan Aalberts noemt. Toen ik nog beroepsmatig met de handel bezig was, had ik ooit een mail naar IR van Aalberts gestuurd met wat specifieke vragen over de financiën. In mijn mail stond geen telefoonnummer. Toch werd ik binnen een half uur opgebeld door een secretaresse dat ze me wilde doorverbinden met Jan Aalberts, die vervolgens ruim de tijd nam om de verschillende vragen te beantwoorden.

Dus inderdaad, ik kan onderschrijven dat Jan Aalberts wist wat aandeelhouderswaarde was.
Er zijn niet alleen betere CEO’s, maar wij hebben met Goddijn te maken met de aller slechtste CEO op de beurs.
Iemand die tot de rijkste Nederlanders behoort, maar het slechts heeft gepresteerd en het meeste geld heeft vernietigd. (Van anderen wel te verstaan)
En zoals we weten het minst doet voor de aandeelhouders, maar het meest voor zichzelf.
Zelfs met meerdere beloftes dat hij altijd alles doet wat het beste is voor ‘ALLE’ aandeelhouders, blijft hij toch keer op keer het voor elkaar te krijgen dat hij alleen doet wat het beste is voor ‘zichzelf’ en het slechtste is voor alle andere aandeelhouders.

Hoe zo’n man daar weg mee komt, en zelfs een lintje krijgt is mij een volkomen raadsel.
Zoiets gebeurt eigenlijk alleen in de politiek.
[verwijderd]
0
quote:

Vici schreef op 5 april 2019 21:19:

Mooie bijdrage Topper. Een AB van mij. De waardecreatie vanaf 2016 staat in schril contrast met wat TT in die jaren bereikt heeft.
Niets aan toe te voegen.
Derhalve is mijn post overbodig.
Wil echter wel blijk geven van mijn ongeloof.
tafon
1
Hyundai en Tencent hebben een samenwerking overeenkomst gesloten om de software van zelf rijdende auto's verder te ontwikkelen.
Men heeft echt grote plannen lijkt mij goed voor TT
Beperktedijkbewaking
1
quote:

tafon schreef op 6 april 2019 15:06:

Hyundai en Tencent hebben een samenwerking overeenkomst gesloten om de software van zelf rijdende auto's verder te ontwikkelen.
Men heeft echt grote plannen lijkt mij goed voor TT
Wie weet. Hyundai is (SD-)klant bij TT, maar dit is andere (HD-)koek:
www.reuters.com/article/us-hyundai-mo...

Dat brengt me op iets anders. Volgens mij heeft het Zuid-Afrikaanse internetbedrijf Naspers (grootaandeelhouder in Tencent) nog geen vaste map- en locatieprovider. Laat TT's accountmanager daar maar eens naar kijken.
Volgend jaar komt Naspers naar de beurs in Amsterdam. En dan niet als kleintje!
Zie verder mijn laatste posts in de Zuid-Afrikadraad:
www.iex.nl/Forum/Topic/1354846/6/Zuid...

1.418 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 67 68 69 70 71 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:35
Koers 5,980
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 6,230
Laag 5,980
Volume 668.949
Volume gemiddeld 304.081
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront