Euronav « Terug naar discussie overzicht

Forum geopend voor Euronav

19.290 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 ... 961 962 963 964 965 » | Laatste
MrT.C.
0
[verwijderd]
0
Scheepje (VLCC) leeg
Hoog boven water
Wind mee aan 3 a 4 bf
:)
Enegieverbruik ?

Mooi ze zo zien voorbij komen
:)
Poelifinario
0
quote:

Henry WILLEM schreef op 16 april 2019 11:01:

Wat verwachten jullie van het eerste kwartaal in winstcijfers ?
Beter dan verwacht. Tankerprijzen lagen flink hoger dan Q4 2018 maar de koers zal bepaald worden door de vooruitzichten. Prijzen zijn enorm gezakt op korte termijn, dus Q2 toont zich al minder rooskleurig aan. Q3 is traditioneel het kneusje van de kwartalen, dacht ik. Dus ik zou zeggen, verkopen voor de publicatie van de cijfers. Dat is mijn visie gebaseerd op wat ik leerde van Risky Bets. Hij volgt de sector van nabij en is expert ter zake. Waarvoor dank, RB.
marc999x
0
olieprijs weer fix omhoog,zou dat euronav nog kunnen doen stijgen naar 9 misschien
tomtesteron
0
quote:

Poelifinario schreef op 18 april 2019 10:17:

[...]
Beter dan verwacht. Tankerprijzen lagen flink hoger dan Q4 2018 maar de koers zal bepaald worden door de vooruitzichten. Prijzen zijn enorm gezakt op korte termijn, dus Q2 toont zich al minder rooskleurig aan. Q3 is traditioneel het kneusje van de kwartalen, dacht ik. Dus ik zou zeggen, verkopen voor de publicatie van de cijfers. Dat is mijn visie gebaseerd op wat ik leerde van Risky Bets. Hij volgt de sector van nabij en is expert ter zake. Waarvoor dank, RB.
Ik denk ook dat deze goede tankertarrieven in Q1 al redelijk ingeprijsd zijn in de huidige koers. Outlook blijft denk ik risicovol met tankertarrieven in Q2 die ondertussen zodanig gezakt zijn dat ze onder hun break-evenpunt van $27k zijn komen te liggen (spot market tarrieven - terwijl euronav langlopende contracten heeft) en een traditioneel zwak Q3. Zou me idd niks verbazen moesten ze morgen zakken onder impuls van een zwakkere outlook of een mededeling dat de outlook "challenging" blijft
Lammetod
0
[quote alias=Henry WILLEM id=11555048 date=201904221834]
Resultaat 1ste kwartaal was dat normaal niet nu woendag ??
[/

Dacht het ook voor woensdag , maar op de site bij euronav staat 30 april 1Q cijfers
Lammetod
0
Kan Nederlandse site euronav nie openen maar begrijp van de Engelse persbericht dat dividend $ 0,09 wordt wat in houdt dat we in mei $ 0,06 dividend krijgen
Henry WILLEM
0
Ebitda 123 miljoen tegenover 25 miljoen vorig jaar is ne goeie start zou ik zeggen :)
Lammetod
0
Krijg nu hun mail pas binnen wel laat
HOOGTEPUNTEN
? Vrachttarieven stabiel ondanks OPEC-productievermindering en groei van de wereldwijde vloot
? Fundamenten van de tankermarkt positief
? Raad van Bestuur benoemt Hugo De Stoop tot nieuwe CEO met ingang op de
Algemene Aandeelhoudersvergadering van 9 mei
? 20 miljoen USD aan eigen aandelen ingekocht, equivalent van 0,09 USD per
aandeel
? Voorstel dividend van 0,06 USD in mei 2019 voor de periode tweede helft 2018
calvaille
0
Ik lees in het bericht van euronav zelf optimisme over H2 2019 en geen woorden als 'challenging'.
Lammetod
0
quote:

Lammetod schreef op 30 april 2019 08:24:

Kan Nederlandse site euronav nie openen maar begrijp van de Engelse persbericht dat dividend $ 0,09 wordt wat in houdt dat we in mei $ 0,06 dividend krijgen
HEB EEN FOUT GEMAAKT DIVIDEND WORDT GEEN $ 0,09
Henry WILLEM
0
0
Wierda beveelt Euronav. Schepen zijn nieuwer en minder uitstoot.Gevolg is dat er meer tankers nodig zijn. De intrinsieke waarde is hoger dan de koers. Dat voegt waarde toe aan de aandeelhouders.
DeZwarteRidder
0
quote:

Bakker88 schreef op 5 mei 2019 11:48:

Wierda beveelt Euronav. Schepen zijn nieuwer en minder uitstoot.Gevolg is dat er meer tankers nodig zijn. De intrinsieke waarde is hoger dan de koers. Dat voegt waarde toe aan de aandeelhouders.
Het verschil tussen de koers en de intrinsieke waarde is niet de moeite waard.
effegenoeg
1
quote:

Bakker88 schreef op 5 mei 2019 11:48:

Wierda beveelt Euronav. Schepen zijn nieuwer en minder uitstoot.Gevolg is dat er meer tankers nodig zijn. De intrinsieke waarde is hoger dan de koers. Dat voegt waarde toe aan de aandeelhouders.
Intrinsieke waarde van SNS Real was 18€ toen ze 0,90€ noteerde.
19.290 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 ... 961 962 963 964 965 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 14:29
Koers 15,170
Verschil -0,090 (-0,59%)
Hoog 15,280
Laag 15,070
Volume 19.655
Volume gemiddeld 226.401
Volume gisteren 29.779

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront