Gaussin « Terug naar discussie overzicht

Gaussin 2019

1.238 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 58 59 60 61 62 » | Laatste
kneut
0
Laat jullie niet uit de tent lokken door DZR die zit op alle forums uit te lokken, dat is zijn dagelijkse bezigheid.
bodem
0
UNE FLOTTE DE VÉHICULES GAUSSIN AUTONOMES ET ÉLECTRIQUES DÉPLOYÉE PRÈS DE LILLE
18 AVRIL 2019 REDACTIONGAUSSIN MANUGISTIQUE, VÉHICULES AUTONOMES
Gaussin Manugistique vient d'annoncer qu'une flotte composée de nouveaux véhicules de manutention autonomes 100% électriques AIV Revolution, va être utilisée en opération réelle dès le 15 mai sur une plateforme multimodale et logistique près de Lille. Les véhicules sont équipés du système ADV ( Autonomous Driving Vasco), un dispositif qui permet une navigation sans chauffeur à 35 km/h. L'AIV Revolution ADV sera disponible avec différents types de motorisations : batteries LMP LFP, NMC et LTO, ou bien H20. Ce véhicule possède une charge utile de 70 t pour une autonomie de 12h.

Signaler un abus
kneut
0
EEN VLOOT VAN AUTONOME EN ELEKTRISCHE GAUSSIN VOERTUIGEN INGEZET IN DE BUURT VAN LILLE
18 APRIL 2019 REDACTIONGAUSSIN MANUGISTIQUE, AUTONOME VOERTUIGEN
Gaussin Manugistique heeft zojuist aangekondigd dat een vloot bestaande uit nieuwe autonome handling voertuigen 100% elektrische AIV Revolution, zal worden gebruikt in de echte operatie vanaf 15 mei op een multimodaal en logistiek platform in de buurt van Lille. De voertuigen zijn uitgerust met de ADV (autonome Driving Vasco) systeem, een apparaat waarmee navigatie zonder bestuurder op 35 km/h. De AIV Revolution ADV zal beschikbaar zijn met verschillende soorten motoren: LMP LFP, NMC en LTO batterijen, of H20. Dit voertuig heeft een lading van 70 t voor een levensduur van de batterij van 12u.

Hangyodon
0
Metaliance hebben een groot fabriek van 20.000m2 als Gaussin deze fabriek ook eens de ATM van hun kan produceren dan hebben zij een eigen productie lijn. Dan kunnen er orders komen die ze zelf kan leveren met een hogere aantallen.
kneut
0
Update over de voortgang van de gerechtelijke invorderingsprocedure

Op 22 april 2019, vastgesteld door het Hof van Koophandel van Mont de Marsan voor het overhandigen van de overnamebiedingen (zie communiqué van 16/04/2019), diende een kandidaat-remindere een verbeterd aanbod in betreffende de hervatting van een deel van de activiteiten van de Europlasma groep Naast een aantal medewerkers.
De handelsrecht rechter kan tijdens zijn volgende hoorzitting besluiten in overeenstemming met de conclusies van het vonnis dat hij op 12 april 2019 heeft afgegeven, zoals hieronder aangegeven:
"Om deze redenen
De rechtbank handelt openbaar (...)
Verzoekt, overeenkomstig de artikelen R 631-7 en R 621-9 van het handels wetboek, de Europlasma vennootschap te verschijnen bij de terechtzitting in kamer van de Raad van 09/05/2019 tot 14:00, de datum waarop het Hof zal beslissen of de waarnemingsperiode moet worden verlengd; bij gebreke daarvan, indien de remedie kennelijk onmogelijk is, dan zal worden gedebatteerd over de mogelijkheid van een opdracht, of de gerechtelijke liquidatie (...) »
Deze context staat niet toe dat de notering van Europlasma Securities (aandelen en BSAR) wordt hervat.
Bovendien is Europlasma niet in staat om binnen de wettelijke termijn (30 april) het gecontroleerde jaarlijkse financiële verslag over de geconsolideerde en sociale rekeningen te publiceren per 31 december 2018
[verwijderd]
0
Dus mijn aandelen zijn dus echt waarde.....loos... nu? Ik heb er nog een partij. Of kan het toch nog terug komen?
DeZwarteRidder
0
quote:

symbol schreef op 26 april 2019 11:21:

Op 9 mei weten we meer ivm europlasma
Ik denk niet dat je het wil weten......
kneut
0
Ingeval van faillissement van een vennootschap hebben de aandeelhouders over het algemeen het nakijken. Zij komen als laatste aan de beurt na de curator, de fiscus, preferente schuldeisers, schuldeisers met andere zekerheden en de gewone concurrente schuldeisers. Over het algemeen blijft er van de taart niks over voordat de aandeelhouders aan de beurt zijn.
DeZwarteRidder
0
quote:

kneut schreef op 26 april 2019 12:23:

Ingeval van faillissement van een vennootschap hebben de aandeelhouders over het algemeen het nakijken. Zij komen als laatste aan de beurt na de curator, de fiscus, preferente schuldeisers, schuldeisers met andere zekerheden en de gewone concurrente schuldeisers. Over het algemeen blijft er van de taart niks over voordat de aandeelhouders aan de beurt zijn.
De enige openstaande vraag is nog of de notering nog eventjes hersteld wordt zodat iedereen nog een kansje heeft om te verkopen aan 'greater fools'.
Hangyodon
0
www.lesechos.fr/pme-regions/bourgogne...

Gaussin test levensgrote autonome havenvoertuigen
De eerste drie onbemande havenvoertuigen en speciale infrastructuur worden ingezet op het Delta 3-platform. Het sensorsysteem biedt hen twee keer zoveel productiviteit. Gaussin heeft 15 miljoen euro gemobiliseerd voor dit project, inclusief 5.8 bpifrance in de vorm van terugbetaalbare voorschotten.

Lees later
Bourgogne-Franche-Comté
0601099410096_web.jpg0601099410096_web.jpg
Het Vasco-systeem (gecontroleerd geautomatiseerd voertuig voor containers) is het resultaat van een Gaussin-onderzoeksprogramma met BA Systèmes, de Ecole Centrale de Nantes en de Universiteit van Lille.

Gaussin

Door Monique CLEMENS

Geplaatst om 11:31
Na de eerste tests in Héricourt (Haute-Saône), waar Gaussin Manugistique een proefterrein van 4 hectare heeft, is de volledige uitrol van een vloot van autonome Vasco 100% elektrisch aangedreven voertuigen gepland voor 15 mei op het multimodale en logistieke platform Delta 3, nabij Lille (Pas-de-Calais). " De Delta 3-terminal zal grote Europese havenexploitanten uitnodigen om onze voertuigen te komen proberen", zegt Christophe Gaussin, CEO van dit ingenieursbureau, gespecialiseerd in transport- en logistieke oplossingen voor de haven- en luchthavensectoren. "Dit is een wereldprimeur: Google Car of Tesla doet het op gesloten of semi-openbare sites, voor ons zullen er mensen te voet zijn, fietsen, vorkheftrucks en onze drie vlootvoertuigen vinden alleen door visie, laden en lossen, " voegt de baas toe.

PortSynergy investeert 115 miljoen in zijn terminals in Le Havre en Fos
Het Vasco-systeem (Automated Supervised Container Vehicle) is het resultaat van een onderzoeksprogramma waarin Gaussin BA Systèmes, de Ecole Centrale de Nantes en de Universiteit van Lille was ingeslagen. Het doel was om het eerste 100% geautomatiseerde systeem te ontwikkelen met begeleiding zonder infrastructuur (maar met sensoren) voor het transport van containers in de haventerminals. Uiteindelijk, volgens het bedrijf, verdubbelde Vasco productiviteitsprestaties in autonome modus in vergelijking met systemen uitgerust met grondbegeleiding (van 20 tot 40 bewegingen per uur, met een snelheid van 35 km / h) en bewezen geschikt voor grote vloten.

Grote contracten
Gaussin heeft 15 miljoen euro gemobiliseerd voor dit project, inclusief 5.8 bpifrance in de vorm van terugbetaalbare voorschotten voor investeringen voor de toekomst. De tests in reële omstandigheden markeren het begin van de marketing, terwijl grote contracten net zijn getekend. Eind 2018 met Siemens Postal, voor een AGV die toegang geeft tot 16 grote internationale luchthavens, en met BlueBus, een dochteronderneming van de Bolloré-groep, voor de conversie van elektrische bussen in autonome bussen. In maart werd een ander contract gesloten met de haven van Singapore voor de levering van 86 elektrische en standalone AGV's.

Dit is voldoende om de verkoop te stimuleren (3 miljoen euro in 2017 voor een operationeel verlies van 14 miljoen euro, de cijfers van 2018 die eind april worden gepubliceerd) na vijf jaar van investeringen en ontwikkeling. Gaussin heeft zojuist aangekondigd dat het exclusieve onderhandelingen is begonnen met Metalliance, een specialist in logistieke apparatuur voor ondergrondse, rail- en wegwerkzaamheden, om zijn kapitaal tot 95% te verhogen.

Monique Clémens (Correspondent in Besançon)
Vaak wel
0
Waarom op dit draadje praten over europlasma?! Dat heeft een eigen draadje. Ben ook bang dat het een deel van de potentiële beleggers in Gaussin doet afschrikken. Die zien "waardeloos aandeel" ed staan en die zullen(hopelijk) wellicht verder lezen en ontdekken dat het niet over gaussin gaat. Maar ik kan me indenken dat ze denken dat er wel een connectie moet zijn. Waarom anders op dit draadje soms de halve tijd over dit waardeloze aandeel kletsen. Is europlasma dan een dochter onderneming van gaussin ofzo? Dat beeld roept het op!

Nee, dit is niet goed voor Gaussin. Vertel mekaar desnoods dat er nieuws is over Europlasma en verwijs dan naar dat draadje.

Daarbij;
Er liggen altijd pareltjes op een mooie koers te wachten. Op dit moment zijn dat in mijn ogen; Kiadis pharma, probiodrug, Biocartis, Nokia, ASMI en Besi. En Gauss

Als belegger ga je dan even wat snuffelen aan die parels!? Even een voorselectie maken om vervolgens stevig in een of 2 bedrijven te duiken. Je huiswerk te doen. Gaussin valt snel uit die voorselectie als men dit forum vluchtig leest.
symbol
0
Ariël , je hebt wel een punt, maar onderschat de belegger niet. Vluchtig artikels / commentaren lezen, is nooit een goed strategie. Dan vraag je om problemen. En wat europlasma betreft, wordt er nu en dan wat info gegeven, het is die klojo
die er altijd tsskomt met zijn onnozele opmerkingen
Vaak wel
0
quote:

symbol schreef op 26 april 2019 14:23:

Ariël , je hebt wel een punt, maar onderschat de belegger niet. Vluchtig artikels / commentaren lezen, is nooit een goed strategie. Dan vraag je om problemen. En wat europlasma betreft, wordt er nu en dan wat info gegeven, het is die klojo
die er altijd tsskomt met zijn onnozele opmerkingen
Met alle respect, maar ik denk dat jij de gemiddelde belegger overschat. Neem de Europlasma belegger. Dat bedrijf heeft niks wat de concurrentie niet heeft. Een waardeloos aandeel dus eigenlijk. En tóch kopen mensen het.
symbol
0
Binnenkort weten we mss meer ( overname ofzoiets ) mr idd laten we ons op Gaussin concentreren
1.238 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 58 59 60 61 62 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:29
Koers 0,247
Verschil -0,004 (-1,40%)
Hoog 0,259
Laag 0,245
Volume 68.640
Volume gemiddeld 146.713
Volume gisteren 26.465

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront