Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

100.000 leveringen toch brug te ver voor Tesla

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

9 Posts
| Omlaag ↓
  1. thejaguar 3 oktober 2019 14:21
    Tesla's niet aan te slepen? als de subsidies zouden verdwijnen zou er bijna geen tesla verkocht worden! en zowel in de vs als nederland gaan de subsidies op tesla omlaag, dan wel ze verdwijnen. maar zelfs met subsidies weet tesla geen winst te maken, sterker zelfs, alleen maar dikke verliezen! tesla is ook geen belegging, maar puur speculatief. en musk geloven, dan heb je geen geheugen, want hij heeft al tal van beloften niet waargemaakt.
  2. geertbling 4 oktober 2019 11:26
    quote:

    Delphiv2.0 schreef op 3 oktober 2019 11:15:

    Wie ook maar iets gelooft wat Musk uitkraamt is ongeschikt als belegger.
    Wel als je afgaat op de details en korte termijn. Als je uitgaat van zijn visie in grote lijnen dan zou ik daar als belegger daar toch zeker wat mee doen en ook zeker e.e.a. in geloven.
  3. geertbling 4 oktober 2019 11:52
    quote:

    thejaguar schreef op 3 oktober 2019 14:21:

    Tesla's niet aan te slepen? als de subsidies zouden verdwijnen zou er bijna geen tesla verkocht worden! en zowel in de vs als nederland gaan de subsidies op tesla omlaag, dan wel ze verdwijnen. maar zelfs met subsidies weet tesla geen winst te maken, sterker zelfs, alleen maar dikke verliezen! tesla is ook geen belegging, maar puur speculatief. en musk geloven, dan heb je geen geheugen, want hij heeft al tal van beloften niet waargemaakt.
    Ok Jaguar. Het marktaandeel van Tesla is ook echt klein. Zeker als je binnen het EV segment kijkt (wat toch echt de toekomst is) is tesla net een mier vergeleken met de andere merken.

    Ze hebben ook grote leveringstijden ivm beperkte productie. De kona en de de Kia Nero kun je zo kopen want die hebben hun productie goed op orde.

    / einde sarcasme.

    Eerst helft 2019: Marktaandeel EV + pluginhybride voor tesla: ±15%!!
    EV alleen boven de 20%
    Levertijden: 1,5 maand na bestelling staat de auto op je stoep

    Kona EV: 12 maanden
    kia e-nero: 12 maanden

    De echte concurrenten BYD, BAIC en SAIC komen uit China. Daar hoor je nauwelijks iets over in de media.

    Groeten
9 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links