TomTom « Terug naar discussie overzicht

TRomTom november 2019

1.150 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ... 54 55 56 57 58 » | Laatste
[verwijderd]
3
Bij TT hebben ze zich nog nooit wat aangetrokken van wat aandeelhouders wensen, ze scheppen er waarschijnlijk een soort genoegen in om met shorters en andere manipulators onder één hoedje te spelen.
[verwijderd]
0
quote:

TomTom12 schreef op 25 november 2019 11:46:

De 9 euro komt langzaam in beeld. Ze zetten de koers gewoon ergens tussen de 7 - 9 euro zoals ik al eerder aangaf. Gebruik het als een kans om je gemiddelde verder te drukken als dat nog mogelijk is. Bij een evt. overname of beurs exit krijgen we nog 10 euro. Velen, waaronder ik, zullen eindigen met een groot verlies maar dan is dit drama ook echt afgelopen. Zoals het er nu uitziet gaat mijn porto in het rood eindigen (helaas niet kunnen compenseren voor TT drama), tja je hebt er soms een dergelijk jaar tussen zitten.
kom er maar in Ketchup !
DoubleJ
0
15-10 DH 10.37
16-10 DL 9.608
23-10 DH 10.696
MW Momentje??? Koopmoment???
ik voor dat laatste gekozen... zat er nog te hoog in, nu iets lager...
ketchup
0
quote:

moneymaker_BX schreef op 25 november 2019 15:35:

Een forse daling Zonder volume
Wat van te denken?
er is eigenlijk voor de FFF weinig reden meer om beursgenoteerd te blijven
ze hebben nu een overschot aan kapitaal, geen te kort
ze zijn niet van plan acquisities te doen
er zijn zat partners te vinden die off-exchange een belang willen
de free-float is nog maar 65 mio aandelen, geef ze 12.50 of zelf 15 euro, heb je het over 900mio, de cash in de tent betaald straks al bijna de helft

daarna ga je aan de slag met partners toe te laten op een multiple van X3

Erik9400
1
Bizar, zonder nieuws en zonder aanleiding enorm omlaag (en de koers stond al niet bijzonder hoog)

Net als na verkoop onderdeel wordt de koers enorm gedrukt...ik denk voor inkoop aandelen (zakenbanken kunnen dit natuurlijk gewoon regelen zolang je betaald)... extra goedkoop inslaan voor HG dus.

Pakt HG toch mooi een kerstbonus mee over de rug van de kleine aandeelhouder

Blijf wel zitten want straks blijft dat er voor een stijging (positief bericht) de koers voorbewerkt is zodat de stijging uiteindelijk tegenvalt
[verwijderd]
0
benbelegger
2

Dit aandeel is de grootste schande van de beurs. En het fotootje van "TOMTOM: REALITY CHECK" kan ik niet meer voor mijn ogen verdragen. Wat doen ze daar toch: lachen ze me TOE of lachen ze me UIT ? Het is vandaag in ieder geval om te kotsen.

[verwijderd]
1
quote:

benbelegger schreef op 25 november 2019 15:49:

Dit aandeel is de grootste schande van de beurs. En het fotootje van "TOMTOM: REALITY CHECK" kan ik niet meer voor mijn ogen verdragen. Wat doen ze daar toch: lachen ze me TOE of lachen ze me UIT ? Het is vandaag in ieder geval om te kotsen.

HELEMAAL WAAR
Wat een afgang deze koers
Er is er maar 1 verantwoordelijk voor de CEO
En welke k...s durft jou een nok te geven
JP Samosa
0
quote:

Henk-DJ schreef op 25 november 2019 15:48:

Er komt of goed nieuws, of een overname of een lijk uit de kast.
Liever eerst een overname en een poosje daarna mogen de lijken uit de kast komen.
Jimpy
0
vreemdvermogen
0
quote:

Henk-DJ schreef op 25 november 2019 15:48:

Er komt of goed nieuws, of een overname of een lijk uit de kast.
Het zal HG toch niet zijn die uit de kast valt of komt.
Wereldbelegger
0
Om positief te blijven:
TomTom nummer één van de dalers vandaag.
Dat is boven het volksaandeel ABN AMRO.
nestel
0
en weer bijgekocht.
Wat een pracht kans i.m.h.o.
9,442

Kleine orders, stop losses die afgaan. Prachtige bijkoop kans.
[verwijderd]
0
Wel bijzonder, op iex wordt er met geen woord gerept over TT, maar wel een ABN die onderuit gaat...
Verschil moet er wezen.
Kuiken
0
DIT?????? bericht is wel vijf uur oud....bron FD

Uber krijgt geen nieuwe vergunning in Londen

Zolang een beroep van Uber nog loopt, kunnen passagiers nog gebruik maken van de taxidienst.
Zolang een beroep van Uber nog loopt, kunnen passagiers nog gebruik maken van de taxidienst.Foto: Reuters
In het kort

Vervoersautoriteit Londen geeft Uber geen nieuwe vergunning.Taxidienst zou passagiers in gevaar hebben gebracht door ongeregistreerde chauffeurs de mogelijkheid te geven in een Uber te rijden.Uber gaat in beroep.
Transport for London (TfL), de vervoersautoriteit van Londen, geeft Uber geen nieuwe vergunning. Omdat de huidige vergunning zondag afliep, betekent dat dat de taxidienst niet meer in de Britse hoofdstad mag rijden. Uber kondigde direct aan in beroep te gaan.[b]
Zolang dat loopt, wat maanden kan duren, kunnen de auto's van het bedrijf in Londen blijven rijden.
'We zullen als normaal blijven opereren en alles doen om deze situatie samen met TfL op te lossen', aldus Uber.[/b]
Reden voor de maatregel is dat Uber passagiers in gevaar zou hebben gebracht. Door een verandering in het systeem konden niet-geregistreerde chauffeurs hun foto uploaden op het account van een andere chauffeur. Zo konden zij passagiers oppikken die dachten te maken te hebben met een geregistreerde chauffeur. Dat zou bij ten minste 14.000 ritten zijn gebeurd.
Proefperiode
TfL trok Ubers licentie in september 2017 in omdat het bedrijf veiligheidsvoorschriften niet goed zou naleven, zijn chauffeurs onvoldoende zou screenen en software zou gebruiken die toezicht bemoeilijkte. In juni 2018 kreeg het bedrijf zijn vergunning terug voor een proefperiode van vijftien maanden. Daarop volgde een verlenging van twee maanden die zondag afliep.
'Het is onacceptabel dat Uber heeft toegestaan dat passagiers in auto's stapten met chauffeurs die mogelijk ongeregistreerd en onverzekerd waren', aldus TfL over de nieuwe afwijzing.
De vervoerswaakhond erkent wel dat Uber sinds 2017 verbeteringen heeft doorgevoerd. Desondanks vertrouwt TfL er niet op dat 'soortgelijke problemen in de toekomst niet opnieuw zullen plaatsvinden.'
Uber gaat in beroep
Ceo Dara Khosrowshahi zegt dat Uber in de afgelopen twee jaar stappen heeft genomen om aan de bezwaren van TfL tegemoet te komen en noemt de beslissing van de autoriteit 'gewoon fout'. Volgens hoofd van Uber in Noord- en Oost-Europa Jamie Heywood heeft het bedrijf 'in de afgelopen twee maanden iedere chauffeur in Londen gecontroleerd'.
Daarnaast heeft Uber 'robuuste systemen om de identiteit van onze chauffeurs te waarborgen' en introduceert het bedrijf binnenkort 'een gezichtsherkenningsproces waarvan wij geloven dat het het eerste in de Londense taxiwereld is', zegt Heywood.
Burgemeester staat achter TfL
Burgemeester van Londen Sadiq Khan steunt de beslissing van TfL. In een reactie schrijft hij: 'Ik weet dat deze beslissing wellicht onpopulair is bij Ubergebruikers, maar hun veiligheid is de voornaamste zorg.'
In Londen rijden 45.000 Uber chauffeurs rond. Als het zover komt dat de vergunning definitief niet wordt toegewezen, verliezen zij hun baan. Mogelijk kunnen zij en hun passagiers dan terecht bij een van de soortgelijke bedrijven die in Londen rondrijden.
Zo kreeg het Indiase Ola in juli een vergunning voor vijftien maanden. De licentie van ViaVan werd onlangs drie jaar verlengd. Het oorspronkelijk Estse Bolt biedt zijn diensten sinds juni in Londen aan.

[verwijderd]
1
Waar zijn alle positivos nou?
Als ik het Management bekritiseer krijg ik alle shit over me heen
Maar waar zijn die mensen nu allemaal??
Slechtste Management van alle bedrijven op de beurs want ze creeeren niks richting aandeelhouder
Goddijn maakt niks waar en verrijkt alleen de Founders pot
1.150 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ... 54 55 56 57 58 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 5,700
Verschil -0,280 (-4,68%)
Hoog 5,925
Laag 5,700
Volume 569.243
Volume gemiddeld 304.081
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront