Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air France 2020

3.382 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
De Kromme
0
Engineer Dries
0
AF KLM zal echt niet zomaar genationaliseerd worden. Eerst komen er een paar leningen tegen relatief lage rente om te kijken of AF KLM het kan uithouden en als dat niet lukt dan zal er pas gedacht worden aan nationalisatie.

Eerste paar maanden kan KLM op eigen kracht, daarna tijd op kracht van leningen en daarna zullen wij als belegger idd de sjaak zijn, en terecht tegen die tijd ook.
ischav2
0
Het Coronavirus houdt nog wel een paar maanden aan. Gevolg: nog meer Europese landen in lockdown, dat betekent vergrendeling van grenzen en dus ook geen vliegverkeer meer. Hopelijk houden Ned en Fr KLM overeind, maar de vraag is of de aandeelhouders daarvoor gaan bloeden.
finance2u
0
quote:

Engineer Dries schreef op 16 maart 2020 09:37:

AF KLM zal echt niet zomaar genationaliseerd worden. Eerst komen er een paar leningen tegen relatief lage rente om te kijken of AF KLM het kan uithouden en als dat niet lukt dan zal er pas gedacht worden aan nationalisatie.

Eerste paar maanden kan KLM op eigen kracht, daarna tijd op kracht van leningen en daarna zullen wij als belegger idd de sjaak zijn, en terecht tegen die tijd ook.
Stel dat ze het WEL redden..dan zitten ze ZO gigantisch vol beladen met schulden...wat heb je als belegger hier dan te zoeken????
Erwin L
0
quote:

pietjehandel schreef op 15 maart 2020 13:11:

Morgen up of down?
17% down (€3,99 met tot nu toe laagste koers van € 3,81).
Unieke_Alias
0
wel opvallend dat de koers nu op EUR 4,00 lijkt te zijn vastgezet...dat komt niet door de 'gewone' handel....waardoor dan wel ?
Legionnaire911
0
Daar verbaas ik mij ook over..

Kom zelf uit de Crypto dus het is even wennen wat er hier gebeurt.
Erwin L
0
quote:

Unieke_Alias schreef op 16 maart 2020 10:14:

wel opvallend dat de koers nu op EUR 4,00 lijkt te zijn vastgezet...dat komt niet door de 'gewone' handel....waardoor dan wel ?
Ik vermoed dat handel is stilgelegd en/of de overheden van Frankrijk en Nederland aan het opkopen zijn (nationalisatie).

In het kader van de hints, zowel uit Frankrijk als Nederland, van afgelopen weekend in combinatie met de draconische maatregelen die eerder vandaag bekend werden gemaakt mag overheidsingrijpen niet als een verrassing komen.

Ik ga ervan uit dat de bevriezing op ca. €4,00 een gevolg is van een gecoördineerd Frans/Nederlands ingrijpen.

Beursflip
0
Eind vd maand zijn waarschijnlijk alle vliegmaatschappijen technisch failliet. Overwoog vorige week om in te stappen maar nu never nooit niet. Zonder passagiers is vracht moeilijk tot niet rendabel.
Unieke_Alias
0
quote:

Erwin L schreef op 16 maart 2020 10:29:

[...]

Ik vermoed dat handel is stilgelegd en/of de overheden van Frankrijk en Nederland aan het opkopen zijn (nationalisatie).

In het kader van de hints, zowel uit Frankrijk als Nederland, van afgelopen weekend in combinatie met de draconische maatregelen die eerder vandaag bekend werden gemaakt mag overheidsingrijpen niet als een verrassing komen.

Ik ga ervan uit dat de bevriezing op ca. €4,00 een gevolg is van een gecoördineerd Frans/Nederlands ingrijpen.

Klinkt wel aannemelijk...de tijd zal het leren. Met een nagenoeg compleet wegvallende omzet, moet je toch zien te overleven..en dat geldt niet alleen voor AF-KLM
leek2018
0
quote:

Erwin L schreef op 16 maart 2020 10:29:

[...]

Ik vermoed dat handel is stilgelegd en/of de overheden van Frankrijk en Nederland aan het opkopen zijn (nationalisatie).

In het kader van de hints, zowel uit Frankrijk als Nederland, van afgelopen weekend in combinatie met de draconische maatregelen die eerder vandaag bekend werden gemaakt mag overheidsingrijpen niet als een verrassing komen.

Ik ga ervan uit dat de bevriezing op ca. €4,00 een gevolg is van een gecoördineerd Frans/Nederlands ingrijpen.

Waarom opkopen, zonde van het geld. Gewoon nationaliseren kost toch niets, ja jammer voor de aandeelhouders.
[verwijderd]
0
quote:

leek2018 schreef op 16 maart 2020 10:40:

[...]
Waarom opkopen, zonde van het geld. Gewoon nationaliseren kost toch niets, ja jammer voor de aandeelhouders.
Correct! Kijk maar naar 2008/9. Daarnaast heeft koersondersteuning geen zin, daarmee gaan ze niet meer vliegen
Erwin L
1
quote:

leek2018 schreef op 16 maart 2020 10:40:

[...]
Waarom opkopen, zonde van het geld. Gewoon nationaliseren kost toch niets, ja jammer voor de aandeelhouders.
Ik ben het zeker niet met u oneens.

Ik weet niet wat er gebeurt maar zowel F als NL hebben duidelijk gesteld "alle opties open te houden" om het cocern te redden. Nationaliseren is ook niet gratis en ik ga er daarom vanuit dat over "het hoe en wat" van ingrijpen snel nadere mededelingen zullen volgen.

Hoe dan ook: De stabilisatie van de koers rond €4,00 duidt volgens mij op het stilleggen van de handel in het aandeel AF/KLM.
Am@eurBelegger
0
KLM wordt wel gered....
Hebben ze duidelijk uitgesproken...
even de riem aanspannen en een jaartje op brood en water
leek2018
0
quote:

Erwin L schreef op 16 maart 2020 10:59:

[...]

Ik ben het zeker niet met u oneens.

Ik weet niet wat er gebeurt maar zowel F als NL hebben duidelijk gesteld "alle opties open te houden" om het cocern te redden. Nationaliseren is ook niet gratis en ik ga er daarom vanuit dat over "het hoe en wat" van ingrijpen snel nadere mededelingen zullen volgen.

Hoe dan ook: De stabilisatie van de koers rond €4,00 duidt volgens mij op het stilleggen van de handel in het aandeel AF/KLM.
Ja, misschien stilgelegd omdat er waarschijnlijk achter de schermen over nationalisatie wordt gesproken
finance2u
0
quote:

Am@eurBelegger schreef op 16 maart 2020 11:01:

KLM wordt wel gered....
Hebben ze duidelijk uitgesproken...
even de riem aanspannen en een jaartje op brood en water
Een jaartje??? Enig idee hoeveel winst KLM in een fantastisch jaar kan maken? Als ik zo terugkijk naar de afgelopen 10 jaar (opgeteld zelfs)maken ze dit verlies NOOIT meer goed
xkinkykongx
0
quote:

finance2u schreef op 16 maart 2020 09:41:

[...]

Stel dat ze het WEL redden..dan zitten ze ZO gigantisch vol beladen met schulden...wat heb je als belegger hier dan te zoeken????
Wel, je gaat er van uit dat zich dat reflecteert in de koers, en dus een goede lange termijn belegging wordt.
finance2u
0
quote:

xkinkykongx schreef op 16 maart 2020 11:47:

[...]

Wel, je gaat er van uit dat zich dat reflecteert in de koers, en dus een goede lange termijn belegging wordt.
Knap dat jij die conclusie daaruit kunt trekken...ik wil namelijk TOTAAL niet geassocieerd worden met een belegging in KLM!!! Haha...heb je al mijn berichten hiervoor gelezen dan weet je dat vast wel..ze zijn al technisch failliet..en een bedrijf wat eventueel overeind gehouden moet worden door een besluiteloos onbetrouwbare regering (Nederland EN frankrijk) daar wil ik zeker niet in investeren..ja, short gaan
3.382 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 23 apr 2024 17:35
Koers 9,934
Verschil -0,151 (-1,50%)
Hoog 10,145
Laag 9,934
Volume 1.126.343
Volume gemiddeld 1.822.429
Volume gisteren 1.548.543

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront