CM.com « Terug naar discussie overzicht

CM.COM 2021

3.703 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... 182 183 184 185 186 » | Laatste
Nuchtere Kijk Op
1
quote:

Profitmaker schreef op 28 juni 2021 15:25:

[...]

Hoeft niks gepumpt te worden. Waardering en koers zullen uiteindelijk matchen met de prestatie, resultaten en groeiverwachting van het bedrijf. De markt heeft altijd gelijk in een perfecte markt!
Helemaal mee eens. Van de vroege aandeelhouders zijn er vrijdag met wat angst of die winstneempotentie naar ik denk al uitgestapt. Er zullen er heus nog wel meer volgen. Echter vergelijk dit bedrijf eens met z'n concurrenten. Er zit hier echt een sterke onderwaardering nog in het aandeel. Veel zal weer afhangen van een bevestiging van de groeicijfers (omzet) en de toekomstige cashflow die vanaf november 2021 start overheidsdeal, ook een boost zal krijgen. Die deal hebben ze echt niet gesloten alleen voor het aanzien/goodwill enz. ;-)

Concurrenten worden echt veel hoger aangeslagen qua waarde en als ze deze groei weten vast te houden/uitbreiden en ook straks met cashflow weten uit te bouwen, komen de veel hogere multiples vanzelf in beeld.

Namen als bv. Sinch AB, Twillio maar ook Messagebird die na de overname van SparkPost al op een waarde geschat wordt van ruim boven de 4 mrd $. Dat zijn echt bedrijven waar naar gekeken dient te worden. Kan er nog meer opnoemen natuurlijk, maar dit is mijns inziens net als Profitmaker typt zo'n aandeel waar je geduld mee moet hebben, en niet zomaar te vroeg winst moet gaan pakken. En ja spelletjes mee spelen met bv. (day) trading ook daar al eerder wat overgeschreven. Laat ik graag aan anderen over. Me neus al vaker flink gestoten.

En wat die technische analyses betreft? Dat we perse boven de 33,40 de oude ATH zouden moeten sluiten? Het kan hoor? Alleen ik denk hetzelfde als de eerste regels van boven quote "Waardering en koers zullen uiteindelijk matchen met de prestatie, resultaten en groeiverwachting"

Laat de heren cm.com maar lekker hun platform "VOL PUMPEN" dan komen wij als AH vanzelf aan de beurt als je met vertrouwen blijft zitten.
Galapofiel
1
quote:

TechFocused schreef op 25 juni 2021 14:35:

Zorg ervoor dat je minimaal 1000 aandelen bezit en je zit op rozen. Ik heb 3 maanden brood met pindakaas gegeten om die 1000 aandelen te hebben.
Waarom zou je met zo'n salaris 3 maanden op brood met pindakaas gaan leven voor 1000 aandelen CM? Dan ben je toch wel rijp voor opname in een inrichting.....
KiesMaarWat
0
quote:

Nuchtere Kijk Op schreef op 28 juni 2021 15:57:

[...]

Helemaal mee eens. Van de vroege aandeelhouders zijn er vrijdag met wat angst of die winstneempotentie naar ik denk al uitgestapt. Er zullen er heus nog wel meer volgen. Echter vergelijk dit bedrijf eens met z'n concurrenten. Er zit hier echt een sterke onderwaardering nog in het aandeel. Veel zal weer afhangen van een bevestiging van de groeicijfers (omzet) en de toekomstige cashflow die vanaf november 2021 start overheidsdeal, ook een boost zal krijgen. Die deal hebben ze echt niet gesloten alleen voor het aanzien/goodwill enz. ;-)

Concurrenten worden echt veel hoger aangeslagen qua waarde en als ze deze groei weten vast te houden/uitbreiden en ook straks met cashflow weten uit te bouwen, komen de veel hogere multiples vanzelf in beeld.

Namen als bv. Sinch AB, Twillio maar ook Messagebird die na de overname van SparkPost al op een waarde geschat wordt van ruim boven de 4 mrd $. Dat zijn echt bedrijven waar naar gekeken dient te worden. Kan er nog meer opnoemen natuurlijk, maar dit is mijns inziens net als Profitmaker typt zo'n aandeel waar je geduld mee moet hebben, en niet zomaar te vroeg winst moet gaan pakken. En ja spelletjes mee spelen met bv. (day) trading ook daar al eerder wat overgeschreven. Laat ik graag aan anderen over. Me neus al vaker flink gestoten.

En wat die technische analyses betreft? Dat we perse boven de 33,40 de oude ATH zouden moeten sluiten? Het kan hoor? Alleen ik denk hetzelfde als de eerste regels van boven quote "Waardering en koers zullen uiteindelijk matchen met de prestatie, resultaten en groeiverwachting"

Laat de heren cm.com maar lekker hun platform "VOL PUMPEN" dan komen wij als AH vanzelf aan de beurt als je met vertrouwen blijft zitten.
Of die andere bedrijven zijn zwaar overgewaardeerd...
Nuchtere Kijk Op
2
quote:

KiesMaarWat schreef op 29 juni 2021 09:45:

[...]

Of die andere bedrijven zijn zwaar overgewaardeerd...
Onze glazenbol (de tijd) zal het ons leren ;-)
[verwijderd]
0
CM.com and Webber Wentzel partner to help SMEs ensure POPIA compliance
Lauren Daniels, Editor By Lauren Daniels, Editor
READ NEXT
Three ways to get bottom-line benefit from skills investments

Leading SA law firm Webber Wentzel and cloud software provider CM.com have partnered to help SA business owners implement the requirements for POPIA compliance.

Failure to comply can result in up to 10 years’ imprisonment and R10-million in fines

CM.com is a global leader in developing cloud software to enable conversational commerce. The platform empowers external marketing, sales and customer support teams to efficiently engage with their customers across multiple mobile channels, and automate these conversations. As the platform stores and integrates customer data, it is critical that CM.com, and other companies like it, comply with the act when it comes to processing and protecting personal information.

CM.com’s role in POPIA compliance
Webber Wentzel guided the best practices and procedures necessary for alignment with the requirements of POPIA. James Bayhack, Director for Sub-Saharan Africa at CM.com, explained what this means for customers, “With the work that the teams have put in to ensure compliance, CM.com customers can have peace of mind that important information is managed correctly and that the platform’s features and functionality will help them stay on the right side of the law.”

This partnership has geared CM.com’s processes, systems, and platform towards ensuring POPIA compliance. CM.com also provides customers with the tools and features they need to remain compliant, simplifying POPIA’s complex requirements. For instance, CM.com provides functionality that allows individuals to opt into communications and helps businesses further segment and manage these permissions according to specified preferences.

Peter Grealy, a partner at Webber Wentzel, added, “CM.com has demonstrated that it is serious about properly implementing the requirements of POPIA on its platform. After going through Webber Wentzel’s targeted compliance programme, CM.com can assure its clients that its processes, systems and platform are geared towards ensuring POPIA compliance.”

The implications of POPIA for businesses
The law came into effect from 1 July 2020, with a 12-month grace period to give companies time to comply. This means that any business that receives and processes any form of personal information from individuals needs to be POPIA compliant from 1 July 2021. Compliance is complex; companies must ensure that they have explicit consent before they can process or use personal data, and even then, they can only use the data in an agreed-upon manner. If individuals give companies their data, companies can only use the information provided for its intended purpose, and they are obliged to update or remove this information if an individual asks them to. This makes managing ‘opt-in’ and ‘opt-out’ confirmations essential.

The information must be stored and protected correctly to prevent unauthorised access. Businesses must install effective systems that make it easy to identify where this information is stored, how it is processed, who has access to it and what it will be used for. Failure to comply with these regulations comes with significant penalties – up to 10 years’ imprisonment and R10-million in fines.

If you are still unsure that your business is correctly managing personal information, please contact CM.com for further information.
KiesMaarWat
1
quote:

IvoNiehe1 schreef op 1 juli 2021 11:07:

Wat een contrast in de omzet van dag tot dag.
Geen touw aan vast te knopen. Snap überhaupt niet waarom ik elke dag kijk.... Zit er toch voor de lange termijn in.
aextracker
0
quote:

KiesMaarWat schreef op 1 juli 2021 11:13:

[...]

Geen touw aan vast te knopen. Snap überhaupt niet waarom ik elke dag kijk.... Zit er toch voor de lange termijn in.
In the cloud wordt niet gewerkt met touw, maar met AI en intelligent toegepaste fantasie.
Broer Konijn
0
Artikel van gisteren.

Mvg Broer Konijn
===

What’s Conversational Growth, and Why Does Your Business Need It?
Linoy Doron

CM.com's Mark Appel shares some valuable Conversational Growth insights

June 30, 2021
What’s Conversational Growth, and Why Does Your Business Need It?
The fact that conversations with customers are an essential part of a business’s operations is nothing new. However, nowadays, it is no longer about the fact that brands interact with their customers; it’s about how they do it, which has a critical impact on the success of the business. Conversational channels like WhatsApp or Facebook Messenger, which were originally meant for private use, have invaded the business realm and are here to stay.

This is where Conversational Growth comes in.
I sat down with Mark Appel, CMO at cloud software provider for conversational commerce CM.com, to chat about Conversational Channels and how businesses can implement them effectively.

Boost Sales, Enhance Customer Happiness
“Today’s customers expect businesses to communicate with them through the channel of their choice, and the channel of choice tends to involve instant messaging,” notes Appel.

“The ability to communicate effectively with customers via conversational channels, be it WhatsApp, Apple Business Chat, Facebook Messenger or others, is becoming a must for businesses – it is no longer optional.”

According to Appel, there are two critical junctions in the customer journey where conversational channels play a key role.

“The first one is very close to the magic moment of the sale,” Appel says.

“When a customer comes close to purchasing something, they want to ask some final questions, requiring instant communication with the business. So that’s mostly about optimizing or increasing sales conversion rates.”

The second critical point comes right after the sale has been completed.

“At that point it has to do with customer support. So, someone started to use a product or a service and needs some help with it. Of course, they can always email the business or start a chat, but another option would be asking questions via WhatsApp, for example. This is where we see the use of conversational channels increasing dramatically.”

The ability to get instant service from a brand is directly related to customer happiness.

“If someone asks a question and it is responded instantly, this will naturally make them a happier, more loyal customer.”

An Integrated Experience
Find out more
The key word here seems to be “personalized.” Customers need to feel as if the business, as an entity comprised of numerous employees spread across various departments, actually knows them. The best way to create that intimate feel is to provide the customer with an integrated experienced across all channels.

“The omnichannel aspect is extremely important here, as customers interact with the brand through different points of contact and choose to reach out through a different channel each time. They could be interacting with customer service via WhatsApp and then with sales via SMS,” Appel explains.

“That’s why it’s crucial to provide them with that integrated experience, so that when they’re interacting with the brand, the representatives know who the customer is.”

Start With One Channel and Expand Gradually
Conversational Growth can be overwhelming at first glance. Business owners might accidentally believe they have to turn their business operations upside down in order to implement it, but that’s hardly the case.

“The ultimate purpose it to turn departments that used to be siloed into one when it comes to communicating with customers. But no one is expected to do that overnight – It’s a gradual process,” Appel reassures.

“I advise business to start with just one of those conversational channels, and gradually bring in new ones.”

Something else that might appear intimidating when adding conversational channels is the amount of messages. But according to Appel, there is no need to fret.

“It’s been proven that messaging takes a lot less time than replying to emails, so it’s actually really efficient on the business side, unlike what people might think.”

Another thing you can do is use AI chatbot technology to ease the workload of human agents.

“If you’re a big brand and you start offering those conversational channels, your customers are definitely going to use them, and you might find yourself with more messages than your agents can handle. In this case, instead of adding more agents, you can implement intelligent technologies to answer roughly seven out of 10 frequently asked questions. This both saves time and is more cost-effective”

Check out CM.com’s guide to conversational messaging for some more inspiring insights to help fuel your business’s Conversational Growth strategy.

www.uctoday.com/unified-communication...
Daann
0
quote:

Up and down. schreef op 1 juli 2021 17:32:

Iemand een idee waar de daling vandaag mee te maken heeft?
Een aandeel als CM stijgt de ene dag 5% om de volgende dag 3% te dalen etc. Deze koersschommelingen horen bij een groeiaandeel.
3.703 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... 182 183 184 185 186 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 14:21
Koers 6,900
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 6,950
Laag 6,820
Volume 10.117
Volume gemiddeld 36.938
Volume gisteren 15.733

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront