TomTom « Terug naar discussie overzicht

Tom Tom december 2021

3.494 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 ... 171 172 173 174 175 » | Laatste
NewKidInTown
3
Het TT-forum is er op vooruit gegaan. In dier voege dat het constant herhalen van steeds weer die uitgekauwde en steeds weer iets verfijndere berekeningen voor de nabije of verdere toekomst aanzienlijk minder vaak gepost worden hier. Ik sla ze altijd over of scroll ze meteen. Nu scheelt het me wel weer een paar wieltjes per jaar die ik niet hoef te vervangen, dus extra geld voor extra optieconstructies of met een hoger aantal. Het mes snijdt aan twee kanten zoals bijna altijd bij TomTom.

(Heb in de KK even een draadje met kooptips voor 2022 aangemaakt, voor de liefhebbers die breder kijken dan alleen navigatiefondsjes in een calimero-index)
H. Berkhof
1
quote:

Dutchy Ron schreef op 22 december 2021 18:15:

het lijkt hier wel een kleuterklas, zinloze discussies ;-)
Ja, geweldig ;-))
[verwijderd]
2
quote:

NewKidInTown schreef op 22 december 2021 18:14:

Het TT-forum is er op vooruit gegaan. In dier voege dat het constant herhalen van steeds weer die uitgekauwde en steeds weer iets verfijndere berekeningen voor de nabije of verdere toekomst aanzienlijk minder vaak gepost worden hier. Ik sla ze altijd over of scroll ze meteen. Nu scheelt het me wel weer een paar wieltjes per jaar die ik niet hoef te vervangen, dus extra geld voor extra optieconstructies of met een hoger aantal. Het mes snijdt aan twee kanten zoals bijna altijd bij TomTom.

(Heb in de KK even een draadje met kooptips voor 2022 aangemaakt, voor de liefhebbers die breder kijken dan alleen navigatiefondsjes in een calimero-index)
Sinds jij bijdraagt om rendement te behalen met TT is het forum er inderdaad op vooruit gegaan. Velen, gelijk ikzelf; begrepen vóór jouw bijdragen niet dat de meest kansarme bedrijven een hoog rendement kunnen opleveren, zeker als er vanuit alle richtingen gestuurd wordt. Daar ben ik je eeuwig dankbaar voor, mede omdat je het Nederlands trouw blijft in je adviezen.

De spike waarop je wacht laat misschien nog even op zich wachten, maar jouw geschreven calls na de CES kunnen zomaar een goudmijntje worden.

Iets met bezit van de zaak is het eind van het vermaak.
[verwijderd]
2
quote:

Riet v. Milt schreef op 22 december 2021 17:17:

[...]

Ik ken hem vanaf de AvA die hij met een forum-vriendin bezocht en Goddijn met Harold aansprak. Bij haar brak toen iets. Die dag begreep ik dat hij ook op andere platforms over TomTom schrijft, maar met een andere naam en vooral een andere insteek.

Laten we elkaar gewoon scherp houden. Iedereen is hier anoniem en spelen op de man/vrouw is zo goedkoop. Het gaat om rendement op een beleggersforum en velen hebben wat dat aangaat een mooi jaar gehad. Zalig Kerstfeest!

Spelen op de man/vrouw is inderdaad goedkoop. Je zou mij nooit over jou horen spreken als hier www.iex.nl/Forum/Topic/1318800/Koffie...

Ik heb ooit voor Akzo gewerkt en daar ook ‘Hans’ gezegd in plaats van weledelgestrenge heer Wijers. En zo nog wel meer CEO’s meegemaakt. De enige waar wel meneer tegen gezegd werd was meneer Goldschmeding. Een vraag stellen in de zaal zonder u te zeggen is normaal. In een talkshow zeggen ze ook niet de hele tijd u.
[verwijderd]
4
quote:

*JustMe* schreef op 22 december 2021 18:28:

[...]

Spelen op de man/vrouw is inderdaad goedkoop. Je zou mij nooit over jou horen spreken als hier www.iex.nl/Forum/Topic/1318800/Koffie...

Ik heb ooit voor Akzo gewerkt en daar ook ‘Hans’ gezegd in plaats van weledengestrenge heer Wijers. En zo nog wel meer CEO’s meegemaakt. De enige waar wel meneer tegen gezegd werd was meneer Goldschmeding. Een vraag stellen in de zaal zonder u te zeggen is normaal. In een talkshow zeggen ze ook niet de hele tijd u.
Goh, u zou tot de CES wegblijven en verspilt nu uw tijd (kerstvakantie?) om draadjes uit 2014 te plaatsen waarin 3 verwijderde personen net zo geobsedeerd zijn over mij als u.

Laten we het toch over TomTom hebben.
Wereldbelegger
3
quote:

Riet v. Milt schreef op 22 december 2021 18:24:

[...]

Sinds jij bijdraagt om rendement te behalen met TT is het forum er inderdaad op vooruit gegaan. Velen, gelijk ikzelf; begrepen vóór jouw bijdragen niet dat de meest kansarme bedrijven een hoog rendement kunnen opleveren, zeker als er vanuit alle richtingen gestuurd wordt. Daar ben ik je eeuwig dankbaar voor, mede omdat je het Nederlands trouw blijft in je adviezen.

De spike waarop je wacht laat misschien nog even op zich wachten, maar jouw geschreven calls na de CES kunnen zomaar een goudmijntje worden.

Iets met bezit van de zaak is het eind van het vermaak.
Sluit ik me bij aan. Hoe meer volatiliteit in dit derde divisie fonds hoe beter.

bekende tegeltjeswijsheid zo..... 1.0
Dat kan beter, méér passend bij TT

opzetje:
Iets met bezit van doodgeld is het eind van winst geteld.
Wereldbelegger
1
quote:

groene appel schreef op 22 december 2021 17:24:

[...] kennismakings BBQ
Een taptoe lijkt me meer op de plaats.
[verwijderd]
13
quote:

Riet v. Milt schreef op 22 december 2021 18:34:

[...]

Goh, u zou tot de CES wegblijven en verspilt nu uw tijd (kerstvakantie?) om draadjes uit 2014 te plaatsen waarin 3 verwijderde personen net zo geobsedeerd zijn over mij als u.

Laten we het toch over TomTom hebben.
Tenzij er iets noemenswaardigs zou gebeuren.
Een dag later wordt Cariad aangekondigd.

Ik heb geen obsessie met jou, dat is teveel eer.
Wel vind ik jouw postgedrag weinig waarde toevoegen en meen ik bij jou een obsessie rond tt en founders te bespeuren anders weet je niet wanneer wie jarig is en waar de boot ligt en dat soort nonsense.

Ik weet wel dat er geen HG (niet Goddijn, maar die verdelger) opgewassen is tegen trollen. Geef je ze aandacht, dan groeien ze. Geef je geen aandacht, staat het hele forum vol nonsense en denk je: wat is dit voor ruk aandeel met kansloze volgers. En vergeet je bijna dat het veelal dezelfden zijn die elkaar bevestigen en zichzelf schouderklopjes geven. In die post uit 2014 werd specifiek gesproken over jouw DFT aanwezigheid met vele nicknames. Zou er in al die jaren veel veranderd zijn?
Dutchy Ron
4
VW und TomTom: E-Auto-Navis sollen viel besser werden
Der bekannte Navigationsanbieter TomTom und VW haben ihre weitere Kooperation verkündet. Beide arbeiten schon länger zusammen, nun soll VWs Software-Spezialist CARIAD direkt gemeinsam mit den Kartierungsspezialisten aus den Niederlanden ein natives Navigaationssystem aufbauen. Dabei profitieren nicht nur die E-Autos aus VWs ID-Reihe, sondern langfristig alle Fahrzeuge von VW sowie der anderen Konzernmarken.

Man hat sich auf eine Zusammenarbeit für mehrere Jahre geeinigt. In dieser Zeit werden nicht nur, aber vor allem E-Autos von neuen Funktionen profitieren: So sollen etwa Reichweitenangaben und angepasste Routenplanung „weit präziser werden als alles, was heute verfügbar ist“. Wegen des noch lückenhaften Ladenetzes sind E-Autos und ihre Fahrer auf verlässliche Routenplanung oft mehr angewiesen als Verbrenner-Fahrer.

Ebenfalls angekündigt wird die Bewertung des Verkehrsaufkommens in Abhängigkeit von der Fahrspur, praktisch für Autobahnfahrten. Einen Termin, wann welche der geplanten Funktionen bereitgestellt werden, gibt es aktuell noch nicht.

VW-Kunden müssen sich noch gedulden
Bis es soweit ist, müssen sich gespannte Kunden noch etwas gedulden. Die ersten Fahrzeuge aus dem VW-Konzern, die mit dem neuen Navigationssystem auf den Markt kommen, werden E-Autos sein. Ob es sich um ID-Modelle von VW, um einen Cupra, Škoda oder Porsche handeln wird, hat man nicht kommuniziert. Losgehen soll es ab 2023. Welche Funktionen zum Start mit an Bord sein werden, ist noch nicht bekannt. Man werde per Over-the-Air-Update neue Funktionen in den Folgejahren schrittweise zur Verfügung stellen, heißt es.

GLMF
0
quote:

NewKidInTown schreef op 22 december 2021 17:43:

[...]
Als dat een voorstel is, waar kan ik me opgeven ?
met maximaal 2-4 bezoekers is het al vol met jou/jullie ;-)
Dutchy Ron
0
Ik zag deze week veel vacature bij TT in Berlijn, zal hier ongetwijfeld mee te maken hebben
NewKidInTown
0
quote:

*JustMe* schreef op 22 december 2021 18:28:

....Ik heb ooit voor Akzo gewerkt......
He, niet echt verwacht, maar dan hebben we toch iets gemeen, dat doet me deugd :-)

Welk onderdeel, als ik dat vragen mag ? Ik vermoed een exacte richting, hadden ze toen in uw tijd al iets als ICT ?
NewKidInTown
1
quote:

GLMF schreef op 22 december 2021 18:55:

met maximaal 2-4 bezoekers is het al vol met jou/jullie ;-)
Als ik mag kiezen, prefereer ik kwaliteit boven kwantiteit. Kan samen met interessante mensen die in staat zijn een beetje te relativeren en out of the box kunnen denken, gemakkelijk een hele avond vullen. Of is het om 17:00 uur over en sluiten, en naar huis navigeren ?
Dutchy Ron
2
Stellantis Aims To Access India’s Engineering Capabilities To Become A Mobility Technology Company

With software being the key aspect of this plan, Stellantis, which has three technology centers in India – in Chennai, Pune and Hyderabad – wants to tap into the country’s engineering prowess. Mamatha Chamarthi, head of software operations and product management at Stellantis, told ET Auto that by 2024, the company will have 100% of its components and functionality equipped for live updates. So, over the next 3 years, the company aims to have 12 million cars connected, with 6 million live updates.

Of the three technology centers, Setellantis’ Hyderabad unit will be critical for software-intensive projects with autonomous driving and connected vehicle technologies, as the focus is on artificial technology and engineering. software. The center was established by Fiat Chrysler last year. Chamarthi wants to double the number of engineers at the Stellantis technology center in Hyderabad and plans to hire around 4,500 software engineers in the company’s technology hubs. In addition to the standard hiring process, the company is also considering partnerships with universities in India and the rest of the world to generate a talent pool.

Stellantis is also working on some strategic partnerships, and then one is a joint venture deal with Foxconn for a technology platform. In fact, the company will unveil other strategies in due course, some of which may be announced at the upcoming Consumer Electronics Show or CES 2022.

Dutchy Ron
1
Gaat TT in India (Pune) hetzelfde doen als met VW en CARIAD in Duitsland? Het heeft er alle schijn van, kers op de taart …… laat de CES maar komen.
H. Berkhof
1
quote:

GLMF schreef op 22 december 2021 16:17:

[...]
AB, pats boem, spot on!!

even wachten, komen de tranen :-) (en komt of 'ikkenietweten', 'dachthetniet', 'pwijsneus', NIKS, of Wereldbelegger' het wel voor Riet opnemen )
Wie is NIKS???
NewKidInTown
0
quote:

Dutchy Ron schreef op 22 december 2021 19:08:

Gaat TT in India (Pune) hetzelfde doen als het met VW en CARIAD in Duitsland? Het heeft er alle schijn van, kers op de taart …… laat de CES maar komen.
Het zou mij meer aanspreken als ze in de US ook een bres gaan slaan.

Het mooiste is voor mij als ze MSFT, nVidia of Intel overnemen, het liefst alle drie tegelijkertijd ;-)

Je moet de lat NOOIT te laag leggen......
Dutchy Ron
1
Stellantis has also struck a joint venture deal with Foxconn for a technology platform. “In due course, as we unfold our strategy, we will be announcing more partnerships,” Chamarthi said. Some of them could be announced at CES 2022, scheduled to be held in Las Vegas, USA, from January 3.

auto.economictimes.indiatimes.com/amp...

Stellantis maakt vergelijkbare TT deal als met VW/CARIAD bekend tijdens CES 2020
Dutchy Ron
1
Engineers in Stellantis’ India tech centres will also work on three new AI technology platforms – STLA Brain, STLA Smart Cockpit and STLA Autodrive that the company plans to launch by 2024. These will also enable four EV platforms – STLA Small, STLA Medium, STLA Large, and STLA Frame, of the company.Stellantis has lined up a combined investment of USD 30 billion in EVs and software. The car maker looks at the first 5 years of a connected car’s monetisable period, thanks to the various kinds of data generated by it.
3.494 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 ... 171 172 173 174 175 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:35
Koers 5,980
Verschil -0,205 (-3,31%)
Hoog 6,230
Laag 5,980
Volume 668.949
Volume gemiddeld 301.687
Volume gisteren 2.045.397

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront