TomTom « Terug naar discussie overzicht

Het Tom Tom Januari 2022 draadje :-)

2.254 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 109 110 111 112 113 » | Laatste
NewKidInTown
0
quote:

GLMF schreef op 4 januari 2022 22:07:

voor alle experts en betweters die nog geen voorspelling hebben gedaan:
www.iex.nl/Forum/Topic/1386815/TomTom...
We hebben het natuurlijk over 4 februari 2022 maar als er verder de komende maand niets meer gaat gebeuren, is er maar EEN winnaar en dat is ondergetekende met 8,99. Een positie die mij niet zenuwachtig maakt maar waar ik ruime ervaring mee heb en ik me comfortable in voel.
NewKidInTown
3
[Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd. Deze account is geschorst.]
[verwijderd]
0
quote:

NewKidInTown schreef op 4 januari 2022 22:24:

Na de CES verwacht ik dat TT naar de 12.50 gaat.
Na de CES is een ruim begrip :)

NewKidInTown
0
quote:

*JustMe* schreef op 4 januari 2022 23:40:

Na de CES is een ruim begrip :)
Dat was de bedoeling ook, ik ben niet het "i want it all, i want i now"-type :-)
NewKidInTown
0
quote:

GLMF schreef op 4 januari 2022 23:36:

Een ouwe witte man die een stukje rijdt in een Fiat 500 of iets dergelijks. Gaan we hier de oorlog mee winnen ? Denk het wel ;-)
NOK
Wat is hier precies niet okay aan ??? Ik denk dat we hiermee de oorlog gaan winnen. En jij denk van niet, verklaar je nader ? Ik zeg 12,50 in feb 2022.
boem!
0
quote:

Wereldbelegger schreef op 4 januari 2022 16:32:

Amerikaanse kijk op TomTom - geen idee wie die 5 analisten zijn

TOM2 | TomTom
Jan 01
Forecast to breakeven in 2024
The 5 analysts covering TomTom expect the company to break even for the first time.

New consensus forecast suggests the company will make a profit of €40.0m in 2024.
Average annual earnings growth of 68% is required to achieve expected profit on schedule.

bron:
simplywall.st

Iemand met een werkende rekenmachine die mij kan helpen met de passage :
Average annual earnings growth of 68% is required to achieve expected profit on schedule"
[verwijderd]
5
quote:

boem! schreef op 5 januari 2022 02:05:

[...]

Iemand met een werkende rekenmachine die mij kan helpen met de passage :
Average annual earnings growth of 68% is required to achieve expected profit on schedule"
Al tijden gedacht dat die van jou stuk was; investeringsidee?
Dutchy Ron
0
Hyundai Motor und die kleinere Schwester Kia blicken zuversichtlich auf das neue Jahr. Die beiden südkoreanischen Hersteller rechnen damit, 2022 die Schwelle von sieben Millionen Autos wieder übertreffen zu können, nachdem sie dieses Ziel im vergangenen Jahr noch verfehlt hatten. Das globale Absatzziel liegt demnach bei zusammengenommen 7,47 Millionen Autos. Das geht aus den Zahlen hervor, die die Unternehmen am Montag vorlegten. Die Hyundai Motor Group ist der weltweit fünftgrößte Autokonzern.

Das Verkaufsziel liegt damit um 12 Prozent höher als die 6,67 Millionen Autos, die beide Unternehmen im vergangenen Jahr abgesetzt hatten. Die Autoindustrie ist stark von der weltweiten Chipknappheit betroffen, die die Auslieferung von Fahrzeugen zum Teil immens verzögert.
Dutchy Ron
0
Volvo will use Qualcomm's Snapdragon Cockpit Platforms to beef up the infotainment systems in some of its upcoming models. Both the Polestar 3 and an electric SUV will harness the chipsets.

According to the automaker, Qualcomm partnership will bolster its Android Automotive-based infotainment system by making it more responsive and more than twice as fast. The chipset is said to be able to handle the graphics, audio and AI needs of an infotainment system with very low power consumption. Volvo notes that it'll be able to roll out over-the-air updates that should bring more improvements to the system in the future.
Dutchy Ron
0
World Premiere at CES “Infotainment to Go”
CES 2022 will also see the World premiere of Cinemo’s disruptive “Infotainment to Go!”, the first full cloud-based IVI-as-a-Service where Cinemo decouples infotainment from the vehicle so car vendors can continuously offer their latest infotainment experience, in any car, on any device, extending the vehicle’s lifetime and without requiring an in-vehicle update.

“We are very excited to premiere ‘Infotainment to Go!’ at CES 2022” said Richard Lesser, CEO of Cinemo. “As we enter an impressive phase of convergence and autonomy, Cinemo is a key differentiator driven by steadfast future-proof technology. We look forward to meeting our partners and presenting the future of Infotainment!”
www.businesswire.com/news/home/202201...
Wereldbelegger
1
Shortsell positie HRTEU van 0,50 naar 0,47%

TomTom
Totale netto shortpositie op 5 januari 2022: 3,19%
(was 3,69%)

Meldingsdatum Houdende partij Netto shortpositie
3 Jan 2022 HRTEU 0,47%
23 Dec 2021 Citadel Advisors 0,51%
23 Dec 2021 Marshall Wace 0,90%
22 Dec 2021 WorldQuant 0,58%
21 Dec 2021 WorldQuant 0,60%
17 Dec 2021 HRTEU 0,50%
17 Dec 2021 WorldQuant 0,58%
16 Dec 2021 Marshall Wace 0,81%
14 Dec 2021 Marshall Wace 0,79%
13 Dec 2021 WorldQuant 0,46%
10 Dec 2021 WorldQuant 0,50%
8 Dec 2021 Marshall Wace 0,80%
1 Dec 2021 Marshall Wace 0,73%
Dutchy Ron
0
In addition to the new chip families introduced by Mobileye at CES 2022, the Israel-based unit of Intel INTC -0.1%, announced several expanded partnerships with automakers. Ford and Volkswagen Group will utilize Mobileye’s mapping platform and China’s Zeekr plans to launch the first consumer Level 4 automated vehicle by 2024

Volkswagen Group will begin using Mobileye Roadbook maps globally as part of its Travel Assist 2.5 ADAS system in VW, Skoda and Seat brand electric vehicles based on the MEB architecture. One of the features of REM is that Mobileye captures data about where drivers actually position themselves on the road, what trajectory they take when making turns and where they actually stop at intersections. This is being used to train automated driving systems, but on these VW Group vehicles it will enable more capable lane centering, including on roads where there are no visible lane markings.

Typically, ADAS systems rely on the camera’s ability to see lane markings to center the vehicle. Where no lane markings are visible, these systems generally don’t work at all. Roadbook maps are expected to overcome this limitation.

De puzzel wordt steeds complexer

www.forbes.com/sites/samabuelsamid/20...
Dutchy Ron
0
With Travel Assist 2.5, Volkswagen Group leverages Mobileye’s crowd-sourced mapping technology to enhance ADAS comfort features like lane-keeping/centering in VW, Škoda and Seat brand vehicles.

First global application of "swarm data" for ADAS: Volkswagen Group is the first original equipment manufacturer (OEM) to apply Mobileye’s mapping data to enhance the comfort and safety of ADAS features globally. Mobileye Roadbook™ is a crowd-sourced, cloud-generated database of highly precise, high-definition maps. Swarm data is collected via Mobileye-equipped vehicles globally, and VW is now using that data to greatly enhance the driver experience via Travel Assist 2.5. For example, where available, lane-keeping assistance will be provided in many areas without visible lane markings. Mobileye’s proprietary Road Experience Management technology automatically aggregates and generates AV maps in the cloud, delivering a truly global and scalable mapping solution for automated vehicles. The Roadbook-enhanced Travel Assist feature will be available soon in Volkswagen, Škoda and Seat electric vehicle (EV) models based on Volkswagen’s MEB platform.

Prof. Shashua and Dr. Herbert Diess, chairman of the board for Volkswagen Group, recently tested Volkswagen’s new Mobileye-enabled Travel Assist features in an ID.4 vehicle in Munich. During the test drive, Diess observed several advantages to using REM technology for the advanced features. "It's a clear advantage of using real driving data over maps … everything works well, and the car is basically following this car without any intervention from my side," he said.

finance.yahoo.com/news/top-automakers...
ketchup
5
puur voor cijfer-performance moet je niet in TT investeren , dat is een te grote onzekerheid en past performance bewijst al 15 jaar dat ze geen geld kunnen verdienen dat bijdraagt aan de bottom-line voor aandeelhouders uitkering, vandaar ook dit enorme gestuntel van TT ... van wat willen we zijn, eerst een paar jaar een gespreide speler en dan weer alles op de troefkaart

er is geen garantie dat TT echt de omzet fors gaat weten op te krikken op de lange termijn, want het speelveld breekt compleet open voor steeds meer spelers en velen met zakken veel dieper dan TT
dat betekend dat marges op de lange termijn onder druk komen te staan en investeringen ongoing zullen zijn

echter voor de komende 2 jaar zullen velen nog in een catch-up fase zitten versus HERE en TT en het is dit "raam" van opportuniteit waar HG moet profiteren zijn toko op eigen kracht zo hoog mogelijk te tillen om te VERKOPEN
hetgeen HERE ook tracht te doen

daar zet je op IN als aandeelhouder in TT en dan heb je een enorme voorsprong op HERE , niet vanwege de markt penetratie of vanwege de betere, maar puur omdat TT nu nog aan 50% van HERE's waardering noteert en dat gaan ze inlopen.

geld verdienen voor de aandeelhouder gaat geen feest zijn voor 2022 en waarschijnlijk ook niet voor 2023, het zal allemaal moeten komen uit 'hype' voor de sector.

wat ING betreft , en deze analyseren in hun rapporten TT als de beste .. proef ik frustratie, na jaren van het aanbevelen van het aandeel - zonder dat terug te zien in de koers van het aandeel - hebben ze uiteindelijk besloten iets meer dan een jaar geleden de handdoek in de ring te gooien , maar vanwege het jaren ophemelen van het aandeel hebben ze dat met de fluwelen handschoen gedaan door het aandeel te downgraden naar hold voor 7,50 euro

het kon niet rotter, want ze voelen dat het nu eigenlijk echt de komende 2 jaar allemaal kan gebeuren, op sympathie uit de sector de onderwaardering eruit en daarna in de verkoop
eigenlijk willen ze het allemaal omdraaien naar BUY voor TT, maar ze kunnen dat nu niet meer verkopen aan het beleggingsvolk .. en toch draaien ze straks.
voor nu zien ze eruit als losers, op het laagste niveau gedraaid en nu met 7,50 euro in 1 jaar tijd ..weer fout, nu de andere kant uit met 9 euro op het scherm.
Dutchy Ron
0
quote:

Jinyoki schreef op 5 januari 2022 08:00:

Geen idee of al gepost, aardig artikeltje over wat te verwachten op de CES (op afstand).

www.tomtom.com/blog/maps/next-12-mont...
Thanks

With more auto exhibitors than ever, expect some unexpected announcements too. The event is no stranger to headline grabbing reveals that no one saw coming, remember when Sony unveiled its Vision-S electric concept car? A good tradeshow is never without surprise.

Die zagen ze niet aankomen…….verder een oppervlakkige blog
closer
3
quote:

NewKidInTown schreef op 5 januari 2022 01:38:

Wat is hier precies niet okay aan ???
Hou je niet van de domme, het gaat natuurlijk niet alleen om de "oude witte man" maar ook om jouw beschrijving van de Duitse dame.
dachthetniet
6
CES is zoveelste non-event voor tomtom waarbij concurrenten ze links en rechts passeren. Ze worden hooguit als voetnoot aangehaald en vanuit tomtom is er nul initiatief. Het zou mij niet verbazen weer terug de 7 regionen te gaan.

Enige oplossing is hg en vrienden met pensioen te sturen.
2.254 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 109 110 111 112 113 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 12:18
Koers 5,840
Verschil -0,140 (-2,34%)
Hoog 5,925
Laag 5,730
Volume 226.204
Volume gemiddeld 304.081
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront