Just Eat Takeaway « Terug naar discussie overzicht

Just Eat Takeaway 2022!!!!!!!!

Eagle1959
0
Failliet of emissie is de komende jaren niet mogelijk. Dus blijft 2 of 3 over. Ik denk dat er een overname komt door een partij uit de VS die ongeveer 70% - 100% boven de huidige koers gaat bieden, dus tussen de 25 en 30,-. Mocht het algemene beursentiment beter worden en zo'n overname er niet op korte termijn komen dan verwacht ik de koers over een jaar ook tussen de 25,- en 30,-. De komende 2 handelsdagen sla ik liever over...
KCNIB
1
quote:

Hendrik Roo schreef op 27 augustus 2022 10:01:

[...]

Thnx voor je reactie.
Bedoel je dat Prosus hierachter zit ?
In dat geval heeft al die moeite JET nog steeds een prijs opgeleverd die gezien de marktomstandigheden acceptabel is. Bovendien verklaart het niet de koersbewegingen na de deal. Of denk je dat Prosus nog niet klaar is en het op JET als geheel heeft gemunt ? Dat zou onlogisch zijn omdat Prosus dan wel direct een bod op JET als geheel had gedaan.
Ik zeg alleen maar dat kopers hebben geprofiteerd van lage waardering van JET. Had JET iFood ook verkocht voor 1,5-1,8 miljard als koers op 60 stond?
PufDiddy
4
quote:

Shadow schreef op 27 augustus 2022 09:46:

[...]

U heeft dit bedrag van ca. Euro 12 inderdaad al meerdere keren benoemd.
Wat is de achterliggende reden / aanname / analyse ( technische? ) vanuit U gezien/berekening hiervoor.
Voor de cijfers verwijs ik u naar de 4 jaarlijkse kwartaalcijfers van JET zelfe! Betere feiten kan iemand niet om zijn oren krijgen, vandaar dat de uiteindelijke conclusie ook is dat het geen verdienmodel heeft, en zal afglijden naar pennystock.

Maar waarom nu €12,...omdat ze Grubbie nog bezitten, en er hoopt heerst bij beleggers dat ze dat ooit weer gaan verkopen. Die eenmalige SPIKE omhoog willen velen niet mislopen, en dat is de enige reden dat JET nog zo belachelijk hoog gewaardeerd staat op de beurs.

Er wordt werkelijk onderschat wat voor winter wij tegemoed gaan. Niet alleen in Nederland,....in alle landen zullen de energierekening exploderen.
Mensen gaan daardoor sparen, en op hun geld zitten. Als ze zich al te buiten gaan lopen ze langs de plaatselijke Febo voor een kroket.
Maar bestellen bij een restaurant en je laten bedienen door JET zal echt gezien worden als overbodige luxe.

Uiteraard heb je mensen met bovengemiddelde inkomens bij wie het leven doorgaat zoals die nu is,......maar daarvan is JET niet levensvatbaar.
Een huisvrouw die via JET haar stofzuigerzakken gaat bestellen, en daarvoor 3 euro bezorgkosten meer betaald dan zelf even langs Blokker fietsen is in en na de winter echt uitstervend ras.

Onderschat komende energierekeningen niet! Het eerst waar men op gaat bezuinigen zijn luxe producten!
Zelf in de afgelopen voor JET uitstekende "corona" tijden waren de jaarcijfers NIET OM AAN TE GLUREN!!!

Betere tijden komen er echt niet meer voor JET,...in tegendeel!!

Suc7
Just chill
2
quote:

Pedro Ines Kuilen (5500+) schreef op 27 augustus 2022 01:04:

[...]

Haha ge-wel-dig hoe je het allemaal schetst, maar helaas is de echte beurswereld toch wel een heel stuk complexer!!
Gelukkig hebben we jou nog om dit te verduidelijken! Of ben je te druk met het onderhandelen met medewerkers over de betalingswijze van hun salaris?

Ps. Had wel verwacht dat jij onderweg zou zijn naar Mars voor een belangrijke Bizniks meeting?
Shadow
1
quote:

PufDiddy schreef op 27 augustus 2022 10:05:

[...]

Voor de cijfers verwijs ik u naar de 4 jaarlijkse kwartaalcijfers van JET zelfe! Betere feiten kan iemand niet om zijn oren krijgen, vandaar dat de uiteindelijke conclusie ook is dat het geen verdienmodel heeft, en zal afglijden naar pennystock.

Maar waarom nu €12,...omdat ze Grubbie nog bezitten, en er hoopt heerst bij beleggers dat ze dat ooit weer gaan verkopen. Die eenmalige SPIKE omhoog willen velen niet mislopen, en dat is de enige reden dat JET nog zo belachelijk hoog gewaardeerd staat op de beurs.

Er wordt werkelijk onderschat wat voor winter wij tegemoed gaan. Niet alleen in Nederland,....in alle landen zullen de energierekening exploderen.
Mensen gaan daardoor sparen, en op hun geld zitten. Als ze zich al te buiten gaan lopen ze langs de plaatselijke Febo voor een kroket.
Maar bestellen bij een restaurant en je laten bedienen door JET zal echt gezien worden als overbodige luxe.

Uiteraard heb je mensen met bovengemiddelde inkomens bij wie het leven doorgaat zoals die nu is,......maar daarvan is JET niet levensvatbaar.
Een huisvrouw die via JET haar stofzuigerzakken gaat bestellen, en daarvoor 3 euro bezorgkosten meer betaald dan zelf even langs Blokker fietsen is in en na de winter echt uitstervend ras.

Onderschat komende energierekeningen niet! Het eerst waar men op gaat bezuinigen zijn luxe producten!
Zelf in de afgelopen voor JET uitstekende "corona" tijden waren de jaarcijfers NIET OM AAN TE GLUREN!!!

Betere tijden komen er echt niet meer voor JET,...in tegendeel!!

Dank voor Uw reactie.
Wordt op prijs gesteld.

Suc7
SEVA_
0
quote:

Leval schreef op 26 augustus 2022 23:38:

[...]

Als he in het AFM register kijkt zie je dat UBS een totaal belang heeft van 7 1%
1 een reeel stemrecht/belang heeft van 7.075.972 aandelen
2 Een potentieel belang van 7.384.928 aandelen oftewel 3,44%
Eenpotentieel belang uit converteerbare obligatie van0,3%
Een potentieel belang uit ADR [american depositary receipts van 0,02%
En een potentieel belang uit call opties van 0,05%

Totaal POTENTIEEL belang van afgerond 3,81 %

Met name de 7.384.928 aandelen potentieel kan een overeenkomst zijn tussen een derde partij en UBS waarbij de derde partij(die een verlies op deze positie heeft) de aandelen via een overeenkomst verkoop met het recht op terugkoop voor of op een bepaalde datum of tegen een bepaalde prijs. UBS is dan nog niet volledig eigenaar.

De verkopende partij (met verlies op deze positie, wie heeft dat niet) kan dan, door de verkoop het verlies compenseren met mogelijke winsten op andere posities en zo dus minder belasting betalen....
Swap zou dus ook voor Cat Rock kunnen zijn?
Edwin10
2
quote:

Hendrik Roo schreef op 27 augustus 2022 08:55:

Dat er spelletjes worden gespeeld, zijn de meeste op dit forum met elkaar eens. De hamvraag is natuurlijk welk einddoel degene die het spel spelen voor ogen hebben. Voor mij kunnen dit maar drie scenario's zijn. Namelijk dat deze partijen:
1) denken dat JET uiteindelijk failliet gaat;
2) JET willen dwingen om over te gaan tot een merge met of "overgave" aan bijvoorbeeld Über, Deliveroo of andere;
3) JET kapot willen scheuren om de afzonderlijke delen te kunnen verkopen.

Willen jullie laten weten welk scenario volgens jou (1 tm. 3) het meest voor de hand ligt of scenario's toevoegen als je denkt dat er een andere agenda is ?

Ps. Zwarte Ridder hoeft niet te reageren. Voor hem hem heb ik alvast scenario 1 op het turflijstje ingevuld.
Denk dat er nog een optie is en dat is dat JET een speelbal is voor veel grote shorters en investeringsbedrijven. Waar een partij (vaak de particuliere aandeelhouders) nu geld verliezen maken de andere partijen winst. Zij kunnen de koers vaak neerzetten waar ze willen. Bij JET gebeurt zoveel dat ze dat dus ook gebruiken. Zie daarvoor ook het hele grote short percentage.

Uit de drie opties kan ik zelf dus niet kiezen.
Ron Kerstens
7
Oud stukje van ABNAMRO maar is hier wellicht nog niet neergezet;

Just Eat Takeaway kondigt verkoop belang iFood aan

Just Eat Takeaway (TKWY) (Kopen) kondigde aan het belang van 33% in IFood te verkopen aan Prosus voor een totaalbedrag van € 1,8 miljard. Dit bedrag is gebaseerd op een betaling in contanten van € 1,5 miljard als de transactie officieel wordt. Dat gebeurt naar verwachting op 17 februari 2023. Daarnaast is er een toekomstig bedrag op basis van de prestaties van maaltijdbezorgers in de komende 12 maanden van maximaal € 300 miljoen.

We beschouwen dit als een geweldige prijs. Het komt neer op een multiple van 0,29x de bruto omzet (Gross traded value) in de laatste 12 maanden. Voor TKWY zonder iFood is die multiple 0,13x. De multiple voor de omzet in de laatste 12 maanden is respectievelijk 1,87x en 0,69x. De opbrengst komt neer op exact 50% van de huidige marktkapitalisatie (waarde alle uitstaande aandelen op de beurs) van TKWY.

De aandelenkoers van TKWY stond flink onder druk ondanks een aantrekkelijke waarde van de som van de verschillende onderdelen. TKWY toont aan bereid te zijn onderdelen te verkopen om deze aantrekkelijke waardering te gelde te maken. We denken dat beleggers zich dit opnieuw zullen realiseren.

In de eerste helft van 2022 had de onderneming een netto schuld van € 1,4 miljard. Na deze transactie is de kaspositie positief. De onderneming nadert bijna het moment dat een eind komt aan een negatieve kasstroom. Ten tijde van de overname van JustEat beloofde de onderneming de helft van de opbrengsten aan aandeelhouders uit te keren. Dat gebeurt nu niet.

We denken dat dit terecht is. Het opschonen van de balans is nu veel belangrijker. Maaltijdbezorgers met een positieve kaspositie en een lage negatieve kasstroom hebben een concurrentievoordeel. De noodzaak om diverse verlieslatende markten te verlaten werd vanwege het bericht van TKWY aanzienlijk groter voor Europese concurrenten als UberEats, Deliveroo (Kopen) en Glovo/DHER.

De sterkere kaspositie zorgt er bovendien voor dat de onderhandelingspositie van TKWY verbetert. Op dit moment staat onderdeel Grubhub al te koop en we denken dat ook Menulog moet worden verkocht.

Volgens ons is TKWY verreweg de meest aantrekkelijke maaltijdbezorger. TKWY is de enige maaltijdbezorger ter wereld die een zeer winstgevende zogenoemde Marketplace heeft. Daarin verzorgen restaurants hun eigen bezorging. Dat betekent dat TKWY marktaandeel kan winnen voor de Logistics divisie. Daar zorgt TKWY voor de bezorging. Het concurrentievoordeel van de Marketplace is aanzienlijk hoger dan dat van het Logistics-platform.

De financiële markten hebben in de afgelopen maanden een sterke voorkeur gehad voor winstgevendheid ten opzichte van groei. De helft van de omzet van TKWY komt binnen via het Marketplace-platform. Daardoor is de onderneming in een duidelijk superieure positie ten opzichte van de belangrijkste concurrenten UberEats en Deliveroo. We denken dat TKWY de enige maaltijdbezorger is die in 2023 winstgevend zal zijn.

We merken tenslotte op dat TKWY na de verkoop van het belang in iFood (#1 in Brazilië) nog altijd eigenaar is van Grubhub (#3 in VS), Skip (#1 in Canada) en Menulog (#1 in Australië en Nieuw Zeeland). We denken dat al deze belangen te koop zijn als een koper de juiste prijs biedt.

Het verkopen van een van deze belangen zal zeer goed zijn voor het beurssentiment. Daarnaast zal iedere verdere verkoop lijden tot de inkoop van eigen aandelen. De balans is immers al opgeschoond met de opbrengsten van iFood.
KCNIB
1
quote:

Ron Kerstens schreef op 27 augustus 2022 10:44:

Oud stukje van ABNAMRO maar is hier wellicht nog niet neergezet;

Just Eat Takeaway kondigt verkoop belang iFood aan

Just Eat Takeaway (TKWY) (Kopen) kondigde aan het belang van 33% in IFood te verkopen aan Prosus voor een totaalbedrag van € 1,8 miljard. Dit bedrag is gebaseerd op een betaling in contanten van € 1,5 miljard als de transactie officieel wordt. Dat gebeurt naar verwachting op 17 februari 2023. Daarnaast is er een toekomstig bedrag op basis van de prestaties van maaltijdbezorgers in de komende 12 maanden van maximaal € 300 miljoen.

We beschouwen dit als een geweldige prijs. Het komt neer op een multiple van 0,29x de bruto omzet (Gross traded value) in de laatste 12 maanden. Voor TKWY zonder iFood is die multiple 0,13x. De multiple voor de omzet in de laatste 12 maanden is respectievelijk 1,87x en 0,69x. De opbrengst komt neer op exact 50% van de huidige marktkapitalisatie (waarde alle uitstaande aandelen op de beurs) van TKWY.

De aandelenkoers van TKWY stond flink onder druk ondanks een aantrekkelijke waarde van de som van de verschillende onderdelen. TKWY toont aan bereid te zijn onderdelen te verkopen om deze aantrekkelijke waardering te gelde te maken. We denken dat beleggers zich dit opnieuw zullen realiseren.

In de eerste helft van 2022 had de onderneming een netto schuld van € 1,4 miljard. Na deze transactie is de kaspositie positief. De onderneming nadert bijna het moment dat een eind komt aan een negatieve kasstroom. Ten tijde van de overname van JustEat beloofde de onderneming de helft van de opbrengsten aan aandeelhouders uit te keren. Dat gebeurt nu niet.

We denken dat dit terecht is. Het opschonen van de balans is nu veel belangrijker. Maaltijdbezorgers met een positieve kaspositie en een lage negatieve kasstroom hebben een concurrentievoordeel. De noodzaak om diverse verlieslatende markten te verlaten werd vanwege het bericht van TKWY aanzienlijk groter voor Europese concurrenten als UberEats, Deliveroo (Kopen) en Glovo/DHER.

De sterkere kaspositie zorgt er bovendien voor dat de onderhandelingspositie van TKWY verbetert. Op dit moment staat onderdeel Grubhub al te koop en we denken dat ook Menulog moet worden verkocht.

Volgens ons is TKWY verreweg de meest aantrekkelijke maaltijdbezorger. TKWY is de enige maaltijdbezorger ter wereld die een zeer winstgevende zogenoemde Marketplace heeft. Daarin verzorgen restaurants hun eigen bezorging. Dat betekent dat TKWY marktaandeel kan winnen voor de Logistics divisie. Daar zorgt TKWY voor de bezorging. Het concurrentievoordeel van de Marketplace is aanzienlijk hoger dan dat van het Logistics-platform.

De financiële markten hebben in de afgelopen maanden een sterke voorkeur gehad voor winstgevendheid ten opzichte van groei. De helft van de omzet van TKWY komt binnen via het Marketplace-platform. Daardoor is de onderneming in een duidelijk superieure positie ten opzichte van de belangrijkste concurrenten UberEats en Deliveroo. We denken dat TKWY de enige maaltijdbezorger is die in 2023 winstgevend zal zijn.

We merken tenslotte op dat TKWY na de verkoop van het belang in iFood (#1 in Brazilië) nog altijd eigenaar is van Grubhub (#3 in VS), Skip (#1 in Canada) en Menulog (#1 in Australië en Nieuw Zeeland). We denken dat al deze belangen te koop zijn als een koper de juiste prijs biedt.

Het verkopen van een van deze belangen zal zeer goed zijn voor het beurssentiment. Daarnaast zal iedere verdere verkoop lijden tot de inkoop van eigen aandelen. De balans is immers al opgeschoond met de opbrengsten van iFood.

Vraag mij af of het uberhaupt wel komt tot inkoop eigen aandelen, denk echt dat ze toko van de beurs gaan halen en voor heel laag bedrag (30!)
Anna991
1
quote:

Ron Kerstens schreef op 27 augustus 2022 10:44:

Oud stukje van ABNAMRO maar is hier wellicht nog niet neergezet;

Just Eat Takeaway kondigt verkoop belang iFood aan

Just Eat Takeaway (TKWY) (Kopen) kondigde aan het belang van 33% in IFood te verkopen aan Prosus voor een totaalbedrag van € 1,8 miljard. Dit bedrag is gebaseerd op een betaling in contanten van € 1,5 miljard als de transactie officieel wordt. Dat gebeurt naar verwachting op 17 februari 2023. Daarnaast is er een toekomstig bedrag op basis van de prestaties van maaltijdbezorgers in de komende 12 maanden van maximaal € 300 miljoen.
……,

Dank voor het delen!

Had het nog niet eerder gelezen.

Prettig om nog even te lezen na afgelopen k*tweek.
HenriBerg
1
il vragen waarom analisten koersdoelen geven naar nooit een datum erbij doen zo kan ik ook analist worden en zeggen JTAW koersdoel 60 euro maar geen datum erbij ja misschien 2035
Schipper
0
quote:

PufDiddy schreef op 27 augustus 2022 10:05:

[...]

Voor de cijfers verwijs ik u naar de 4 jaarlijkse kwartaalcijfers van JET zelfe! Betere feiten kan iemand niet om zijn oren krijgen, vandaar dat de uiteindelijke conclusie ook is dat het geen verdienmodel heeft, en zal afglijden naar pennystock.

Maar waarom nu €12,...omdat ze Grubbie nog bezitten, en er hoopt heerst bij beleggers dat ze dat ooit weer gaan verkopen. Die eenmalige SPIKE omhoog willen velen niet mislopen, en dat is de enige reden dat JET nog zo belachelijk hoog gewaardeerd staat op de beurs.

Er wordt werkelijk onderschat wat voor winter wij tegemoed gaan. Niet alleen in Nederland,....in alle landen zullen de energierekening exploderen.
Mensen gaan daardoor sparen, en op hun geld zitten. Als ze zich al te buiten gaan lopen ze langs de plaatselijke Febo voor een kroket.
Maar bestellen bij een restaurant en je laten bedienen door JET zal echt gezien worden als overbodige luxe.

Uiteraard heb je mensen met bovengemiddelde inkomens bij wie het leven doorgaat zoals die nu is,......maar daarvan is JET niet levensvatbaar.
Een huisvrouw die via JET haar stofzuigerzakken gaat bestellen, en daarvoor 3 euro bezorgkosten meer betaald dan zelf even langs Blokker fietsen is in en na de winter echt uitstervend ras.

Onderschat komende energierekeningen niet! Het eerst waar men op gaat bezuinigen zijn luxe producten!
Zelf in de afgelopen voor JET uitstekende "corona" tijden waren de jaarcijfers NIET OM AAN TE GLUREN!!!

Betere tijden komen er echt niet meer voor JET,...in tegendeel!!

Suc7
Ja, de wereld gaat kapot. Betere tijden komen er nooit meer, energieproblemen worden nooit opgelost, salarissen zullen niet meer omhoog gaan, luxe goederen kunnen we nooit.mwer betalen en iedereen eer thuis alleen nog maar bloembollen.
Zonder gekheid: even een stapje terug (zo is elke recessie) om dat weer vooruit te gaan.

Nog even een belangrijke toevoeging: huisvrouw is pas een uitstervend ras!
Louis Pasciuto
8
quote:

HenriBerg schreef op 27 augustus 2022 11:36:

Ben nieuw hier

Welkom, de crème de la crème van de beleggingswereld bevindt zich hier.
HenriBerg
0
Kan mij nog herinneren dat vroeger bij rtlzbeursnieuws analisten kwamen die advies gaven op een aandeel maar er vaak naast daarom zie je die ook niet meer bij rtlzbeursnieuws
HenriBerg
0
Ik heb ook aantal JustTakeaway callopties gekocht dec30 2023 voor 295euro gemiddeld dan denk ik zit wel oke maar ga nu ook twijfelen of dat nog goed afloopt
KCNIB
1
Resultaat 16% eraf in 5 dagen. Bij sell advies gaat koers overigens gelijk omlaag!

24-08-2022 Bryan Garnier & Co 43,00 Kopen
23-08-2022 Degroof Petercam 40,00 Kopen
23-08-2022 JPMorgan Research 0,00 Houden
23-08-2022 UBS 0,00 Kopen
22-08-2022 Jefferies 42,50 Kopen
22-08-2022 Sanford C. Bernstein & Co 19,00 Houden
22-08-2022 Goldman Sachs 26,00 Kopen
DeWalt
0
Haha lekker overdrijven van onze shortende vrienden;-)

Huidige koers is een honingpot voor PE. Met Grubhub in de verkoop komt er straks nog eens 1,5mrd cash binnen. Heb je straks 3mrd cash staan. Een eventuele delisting financiert zich bijna zelf vanuit het bedrijf.

Stel er wordt door PE EUR25 geboden. Aanschaf dan dus 5,35mrd. Waarvan 3mrd al als cash in het bedrijf zit (na verkoop Grubhub). Daarna direct stoppen/verkopen met ANZ(incl. Zuid Europa) en duimschroeven aan om de kosten terug brengen op hoofdkantoor.

Resultaat is een winstgevend bedrijf met EUR18mrd GTV (na verkoop Grubhub) en mooie posities in NL, D, UK, Canada, Ierland. Dit is m.i. wel 0,75x GTV waard oftewel EUR13,5mrd. Trek je de net Debt van 2mrd vanaf en hou je 11,5mrd over.

De aankoopsom is netto 2mrd voor PE en de exit is 11,5mrd. We mogen hopen dat Jitse hier niet voor gaat want dan worden we helemaal genaaid.
KCNIB
1
quote:

DeWalt schreef op 27 augustus 2022 12:03:

Haha lekker overdrijven van onze shortened vrienden;-)

Huidige koers is een honingpot voor PE. Met Grubhub in de verkoop komt er straks nog eens 1,5mrd cash binnen. Heb je straks 3mrd cash staan. Een eventuele delisting financiert zich bijna zelf vanuit het bedrijf.

Stel er wordt door PE EUR25 geboden. Aanschaf dan dus 5,35mrd. Waarvan 3mrd al als cash in het bedrijf zit (na verkoop Grubhub). Daarna direct stoppen/verkopen met ANZ(incl. Zuid Europa) en duimschroeven aan om de kosten terug brengen op hoofdkantoor.

Resultaat is een bedrijf van EUR18mrd GTV (na verkoop Grubhub) en mooie posities in NL, D, UK, Canada, Ierland. Dit is m.i. wel 0,75x GTV waard oftewel EUR13,5mrd. Trek je de net Debt van 2mrd vanaf en hou je 11,5mrd over.

De aankoopsom is netto 2mrd en de exit is 11,5mrd. We mogen hopen dat Jitse hier niet voor gaat want dan worden we helemaal genaaid.
Ik zou weleens willen weten wat plannen van Jitse zijn
- heeft hij baat bij lage koers?
- wilt hij cash als troefkaart gebruiken bij een vijandige bod?
- of een sterke onderhandelingspositie bij verkoop Grub?
Piet PP
1
quote:

DeWalt schreef op 27 augustus 2022 12:03:

Haha lekker overdrijven van onze shortende vrienden;-)

Huidige koers is een honingpot voor PE. Met Grubhub in de verkoop komt er straks nog eens 1,5mrd cash binnen. Heb je straks 3mrd cash staan. Een eventuele delisting financiert zich bijna zelf vanuit het bedrijf.

Stel er wordt door PE EUR25 geboden. Aanschaf dan dus 5,35mrd. Waarvan 3mrd al als cash in het bedrijf zit (na verkoop Grubhub). Daarna direct stoppen/verkopen met ANZ(incl. Zuid Europa) en duimschroeven aan om de kosten terug brengen op hoofdkantoor.

Resultaat is een winstgevend bedrijf met EUR18mrd GTV (na verkoop Grubhub) en mooie posities in NL, D, UK, Canada, Ierland. Dit is m.i. wel 0,75x GTV waard oftewel EUR13,5mrd. Trek je de net Debt van 2mrd vanaf en hou je 11,5mrd over.

De aankoopsom is netto 2mrd voor PE en de exit is 11,5mrd. We mogen hopen dat Jitse hier niet voor gaat want dan worden we helemaal genaaid.
In deze berekening kan ik mij wel vinden!! Wordt een steeds realistischer scenario en dan zijn we echt genaaid.....
73.764 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 2605 2606 2607 2608 2609 2610 2611 2612 2613 2614 2615 ... 3685 3686 3687 3688 3689 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 13:04
Koers 13,925
Verschil -0,155 (-1,10%)
Hoog 13,995
Laag 13,600
Volume 546.706
Volume gemiddeld 2.417.205
Volume gisteren 3.436.901

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront