Sopheon « Terug naar discussie overzicht

Sanofi-Aventis Consumer Healthcare implements Accolade

101 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 » | Laatste
Bertus S
23
Tuesday 27 October 2009

2009-Q4

Prodex complete Phase 1 of NPD Process
Automation at Sanofi Aventis Consumer Healthcare.

www.prodex.com.au/redpaper/iss_1/Red%...

Bertus S.
[verwijderd]
0
quote:

Bertus S schreef:

Tuesday 27 October 2009

2009-Q4

Prodex complete Phase 1 of NPD Process
Automation at Sanofi Aventis Consumer Healthcare.

www.prodex.com.au/redpaper/iss_1/Red%...

Bertus S.
Prima. Bedankt voor het plaatsen. ABtje
Bertus S
0
Élke fase van het implementeren levert weer geld op, Frank. Zowel voor Prodex als Sopheon.

Bertus S.
[verwijderd]
0
quote:

Bertus S schreef:

Élke fase van het implementeren levert weer geld op, Frank. Zowel voor Prodex als Sopheon.

Bertus S.
Jij ook gelezen Bertus:

expansion of our customer base, including four new Accolade customers - OneSteel
Australian Tube Mills, sanofi-aventis Consumer Health and two multinational business
units of a major global FMCG company; and
[verwijderd]
0
quote:

Theophiel schreef:

[quote=Bertus S]
Élke fase van het implementeren levert weer geld op, Frank. Zowel voor Prodex als Sopheon.

Bertus S.
[/quote]

Jij ook gelezen Bertus:

expansion of our customer base, including four new Accolade customers - OneSteel
Australian Tube Mills, sanofi-aventis Consumer Health and two multinational business
units of a major global FMCG company; and
Bijzonder blijf ik het wel altijd vinden: goede berichten worden niet gelezen, en niet gewaardeerd, terwijl de bagger berichten talloze ABtjes krijgen.
Een dergelijk bericht verdiend naar mijn mening dan ook meer ABtjes.
Bertus S
0
Ik zie ze staan, Frank.

Prodex celebrates 5 years of growth Since its beginnings in 2004, Prodex Systems has been delivering on its mission to foster “Product
Development Excellence” via its three business divisions. Our core consultancy service has provided a stable platform on which to build our Training and Technology Implementation services businesses.
2009 marks a five year milestone for Prodex. Significant achievements for the year include:
* We're excited about the growth we've
achieved in 2009. We believe that growth
has occurred primarily because we're
committed to the quality of our team and
our work and because of our reputation.
* We're enormously grateful to our clients for
trusting us to help them deliver new product
excellence and we look forward to the opportunities
and challenges that lie ahead.
securing a contract with Dr. Robert Cooper whereby Prodex will deliver a series of two-day
Masterclass workshops and a limited number of in-house “Bob Cooper” workshops in 2010;
the appointment of Rachael Hall to lead marketing of the Prodex Master Class events;
* expansion of our customer base, including four new Accolade customers - OneSteel, Australian Tube Mills, sanofi-aventis Consumer Health and two multinational business units of a major global FMCG company; and
ongoing support from our Australian and multinational clients, to whom we continue to provide Product and Process Innovation consulting services.

Bertus S.
vreemdvermogen
0
Mooi gevonden Bertus.
Sanofi is al langer klant van Sopheon. Nu ook aan de andere kant van de wereld. Schijnbaar goede ervaringen.
Ik had het stukje ook gelezen waar melding wordt gedaan van 4 nieuwe klanten door die Aussies.
Omvang en vanaf wanneer is niet bekend. Ze zijn iig wel goed bezig.
Ben benieuwd of andere resellers wat slijten.

groet

Jan
[verwijderd]
0
Zeker mooi gevonden Bertus. AB

Wat ik me wel afvraag, hoe komt het dat een bericht
van 27 okt.j.l. nu pas komt bovendrijven en door jou wordt opgepikt?

groet van Frans.
[verwijderd]
0
ik ben positief verrast! lijkt er dus op dat Prodex wel een succesvolle reseller is! Tevens mooi om te lezen over die nieuwe klanten van Prodex, ik weet echter niet zeker of het ook nieuwe klanten voor Sopheon zijn! Wellicht dat het bestaande klanten zijn die het pakket in Australie uitrollen.....anyway ik ben erg blij met dit nieuws! Bertus bedankt voor het plaatsen
[verwijderd]
0
Eindelijk weer eens een mooie posting tussen al die rommel.
Had liever gezien dat S zelf wat bekend maakt,maar nietemin mooi Bertus ab man.
Lekker verfrissend.
Gr m.c
[verwijderd]
0
quote:

s1138421 schreef:

ik ben positief verrast! lijkt er dus op dat Prodex wel een succesvolle reseller is! Tevens mooi om te lezen over die nieuwe klanten van Prodex, ik weet echter niet zeker of het ook nieuwe klanten voor Sopheon zijn! Wellicht dat het bestaande klanten zijn die het pakket in Australie uitrollen.....anyway ik ben erg blij met dit nieuws! Bertus bedankt voor het plaatsen
Zitten nieuwe bij.
abc123xyz987
0
quote:

Bertus S schreef:

Tuesday 27 October 2009

2009-Q4

Prodex complete Phase 1 of NPD Process
Automation at Sanofi Aventis Consumer Healthcare.

www.prodex.com.au/redpaper/iss_1/Red%...

Bertus S.
Bertus,
als altijd bedankt voot het plaatsen.
M vr gr abc
[verwijderd]
3
quote:

diverse posters schreef:

Prima. Bedankt voor het plaatsen. ABtje

Élke fase van het implementeren levert weer geld op

goede berichten

verdiend naar mijn mening dan ook meer ABtjes

Mooi gevonden

goede ervaringen.

nieuwe klanten

Ze zijn iig wel goed bezig

Zeker mooi gevonden

positief verrast!

een succesvolle reseller

mooi om te lezen

nieuwe klanten

ben erg blij met dit nieuws!

bedankt voor het plaatsen

weer eens een mooie posting

mooi Bertus ab man.

Lekker verfrissend

goed bezig zeg ik Bertus,AB'tje

Dank voor het plaatsen Bertuss,

bedankt voot het plaatsen
Oef, zo te zien waren er wel mensen toe aan een lichtpuntje zo voor kerst :-)
[verwijderd]
2
Voor Sopheonfans is wat je aangeeft zelfs zeer begrijpelijk, Frank.

Iets anders is het - in mijn ogen - als het mensen gaat om proberen een helder beeld te krijgen over wat er bij Sopheon aan de hand is met het oog op beleggen. Dan zou ook waarnemingen en konklusies die duidelijk maken dat het niet zo goed gaat met Sopheon even goed op bedankjes en dergelijke moeten kunnen rekenen. Dat laatste is zelden of nooit het geval.

Voor alle duidelijkheid, geen misverstand, dat iemand een berichtje dat over Sopheon plaatst is op zich prijzenswaardig. Maar de konklusie cq suggestie "dat er bij Sopheon toch nog steeds goed aan de weg wordt getimmerd enzovoorts" lijkt me erg onjuist.
Als applaus en aanbevelingen ten doel hebben dit beeld te versterken is aanzienlijk minder prijzenswaardig. Zeker omdat het ook - onbedoeld neem ik aan - het er weer de aandacht op vestigt dat de bron van dit Sopheon-nieuws in de loop van de tijd al heel veel aanbevelingen en support heeft ontvangen door nieuws dat steeds de indruk wekte dat investeren in Sopheon ook voor niet-fans een rationele zet zou kunnen zijn. Nooit is er de afgelopen jaren gemotiveerd er op gewezen dat de koersen wel eens om laag konden gaan (zoals al fors gebeurd is) en dat het uiteindelijk wel eens op een geweldig fiasco kon uitdraaien (waar het steeds sterker op begint te lijken).

Natuurlijk, al die support is toegestaan, maar opmerkelijk is het weer wel, daarom vind ik de waarneming en de konklusie van Wim van Es zeker op zijn plaats. Daarvoor mijn dank.

Excuus aan Wim voor het geval je in een woordenstrijd terecht komt waar je kennelijk bepaald niet in betrokken wil raken.
[verwijderd]
2
quote:

Feeling schreef:

Zeker mooi gevonden Bertus. AB

Wat ik me wel afvraag, hoe komt het dat een bericht
van 27 okt.j.l. nu pas komt bovendrijven en door jou wordt opgepikt?

groet van Frans.
Sopheon heeft het artikel(van 2 maanden geleden) bewust achtergehouden met als achterliggend idee om het met de kerstdagen als pleisterop de wonden en als lichtpuntje in deze donkere dagen te laten ventileren door Bertus.Het is zomaar een idee hoor en berust louter op speculatieve gronden.
Hots.
Bertus S
0
quote:

hotsirio schreef:

Sopheon heeft het artikel(van 2 maanden geleden) bewust achtergehouden met als achterliggend idee om het met de kerstdagen als pleisterop de wonden en als lichtpuntje in deze donkere dagen te laten ventileren door Bertus.Het is zomaar een idee hoor en berust louter op speculatieve gronden.
Hots.
Goed van je Hots, dat je zélf eigenlijk al vaststelt dat je onzin staat uit te kramen.

Bertus S.
101 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

AEX 860,01 -5,35 -0,62% 19 apr
AMX 921,43 -5,17 -0,56% 19 apr
ASCX 1.182,36 -7,47 -0,63% 19 apr
BEL 20 3.827,75 +1,17 +0,03% 19 apr
Germany40^ 17.714,20 -123,20 -0,69% 19 apr
US30^ 37.851,00 0,00 0,00% 19 apr
US500^ 4.960,72 0,00 0,00% 19 apr
Nasd100^ 17.004,48 0,00 0,00% 19 apr
Japan225^ 37.028,48 0,00 0,00% 19 apr
WTI 82,10 0,00 0,00% 19 apr
Brent 87,14 0,00 0,00% 19 apr
EUR/USD 1,0655 +0,0012 +0,11% 19 apr
BTC/USD 63.950,46 +362,68 +0,57% 05:11
Gold spot 2.392,50 0,00 0,00% 19 apr
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer
HOGE RENDEMENTEN OP DE IEX-MODELPORTEFEUILLES > WORD NU ABONNEE EN PROFITEER VAN MAAR LIEFST 67% KORTING!

Stijgers & Dalers

Stijgers Laatst +/- % tijd
Heineken 89,640 +1,640 +1,86% 19 apr
DSM FIRMENICH AG 104,100 +1,350 +1,31% 19 apr
Ahold Delhaize 27,380 +0,240 +0,88% 19 apr
Dalers Laatst +/- % tijd
ASMI 523,000 -21,800 -4,00% 19 apr
BESI 133,500 -5,050 -3,64% 19 apr
ADYEN NV 1.399,200 -43,400 -3,01% 19 apr

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront