ePocket Solutions exposeren op de grootste Microsoft-partner Qurius Europa's
Geplaatst door: ePocket Solutions GmbH
Geplaatst op: 08/03/2010 10:00
Categorie: IT, Nieuwe Media & Software
Vergroot foto (open Broadcast Media Portal) - ePocket Solutions, fabrikant van ePocket Handyman - de bekende oplossing voor dienstverlenende organisaties met mobiele uitgebreid gebied technici - consequent en intensief haar partner netwerk en het kon winnen Europa's grootste Microsoft partner Qurius. De specialist voor Microsoft-gebaseerde bedrijfsoplossingen en IT-oplossingen in het kader van de samenwerking neemt onmiddellijke ingang in aanvulling op de verkoop en installatie en ondersteuning van Handyman ePocket eerst in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.
"Het partnerschap met de internationaal actieve deskundigen op het gebied van Microsoft MKB product Microsoft Dynamics - NAV (Navision) en AX (Axapta), een belangrijke mijlpaal voor ons bedrijf", zei ePocket Partner Manager Thomas Kunze. "We zijn absoluut van overtuigd dat Qurius met zijn lange ervaring in grote ERP-projecten en zijn diensten Handyman wordt vertegenwoordigd door de verkoop optimaal te ondersteunen en succesvol", voegde Jackson.
Handyman is de enige mobiele standaard oplossing voor service, die Qurius biedt: "We zien een groot potentieel voor het gebruik van mobiele oplossingen in de dienstensector gebied, met inbegrip voor de mechanische engineering en installatiebouw, reders, scheepsexploitanten of project dienstverlener", zegt Thorsten Behrens Director of Sales Qurius Germany AG. "We hebben ons gecommitteerd aan een gekozen ePocket Handyman, want het bedrijf heeft gerealiseerd voor haar vele jaren van succesvolle grote projecten, en nu met 20.000 gebruikers hebben veel praktijkervaring heeft. Zowel van ons kan er zeker van zijn dat we op een sterke partner en een duurzame oplossing, het zal ook in een paar jaar. Daarnaast hebben we gezocht naar een oplossing die is gebaseerd op Microsoft standaarden, flexibel en uitbreidbaar functionaliteit is volledig geïntegreerd in Microsoft ERP-oplossingen kunnen worden. De volledige integratie is onlangs in ePocket Handyman dankzij de nieuw ontwikkelde standaard interface van Microsoft Dynamics Navision en Axapta mogelijk. "
Met ePocket Handyman kan omgaan met alle processen en de dienstverlening te organiseren. Dit omvat zowel voorspelbare activiteiten zoals het beheer van de installatie en het onderhoud contracten, en niet-voorspelbaar zijn het beheer van de interferentie. De verbinding met ERP-systemen zoals Microsoft Dynamics Navision voorziet in de bidirectionele uitwisseling van alle ordergegevens. Deze omvatten bijvoorbeeld de tijd en het materiaal wordt aangekocht, het beheer van de dienst objecten, het opnemen van de activiteiten met checklists uitgevoerd en de opname van de service technici en klanten handtekening.
"Een snelle en ononderbroken toegang tot bedrijfsgegevens, een hogere productiviteit, verbeterde kwaliteit van de dienstverlening en minder administratie vandaag zijn de belangrijkste succesfactoren voor bedrijven", zegt Behrens. "Met ePocket Handyman wij onze klanten te voorzien van een instrument in de hand die nauwkeurig voldoet aan deze eisen en optimaal met hun mobiele IT-uitrusting voor de toekomst."