Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

AF - KLM januari 2015

71 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 | Laatste
gerrit 69
0
quote:

moneymaker schreef op 15 januari 2015 16:22:

morgen goed nieuws en knallen naar de 8.50 en doorbreken naar de 12.00
zoals Nico Bakker zegt
een Kop Schouderformatie in de maak
Hopelijk geen schouder om op uit te huilen.
Zelf acht ik de kans op een grote aandelen-emissie nog steeds erg groot bij AF-KLM.
De balans met de hoge schulden is nu niet bepaald een motief om in het aandeel te beleggen.
Na 4 jaar van dikke verliezen staat het water echt wel aan de lippen.
Ook voor dividend hoeven beleggers de komende twee jaar niet op te rekenen.
Net als bij V&D zal er salaris ingeleverd moeten worden en daar zullen piloten ook de verantwoording voor moeten nemen.
Het blijft dus een aandeel met een groot gok gehalte.


[verwijderd]
0
zoals ik al zei we gaan naar de 12
1e hobbel 8.89
prachtig hoofd/schouderpatroon afgerond
lees ook Nico Bakker de ta analist op eenzame hoogte
ik heb volledig vertrouwen in deze mijnheer
[verwijderd]
0
het wordt nu nog 1 beetje in de lucht gehouden door infrastructuur, maar klm en schiphol kan beter de stekker uit. allemaal belastinggeld verspilling. van alle banen kunnen ze 1 mooi natuurpark maken en het 1e baantje mooi gebruiken voor regionaal. het is allemaal de schuld van infrastructuur stel uilskuikens, ongehoord.

stuur de boerenleenbank er maar op af, die weten wel hoe ze dit varken moeten killen.
[verwijderd]
0
quote:

sugar1 schreef op 14 januari 2015 19:23:

mijn positie maar verder vergroot met zo'n daling als vandaag...
mooi winst genomen van dit plukje... ;-)
[verwijderd]
0
quote:

H.ans schreef op 20 januari 2015 09:15:

Gaan wij 7,60 halen vandaag?
...u bent vandaag dik tevreden, mag ik aannemen?
dader
0
Op naar de 8,00 dit is een tegen draadse aandeel ,hoe slechter de vooruitzichten gaat deze omhoog
[verwijderd]
0
lees in de nrc/ het handelsblad 30-01 opinie brieven pag 17

Overname

KLM gaat op in Air France

Menno Tamminga snijdt een interessant thema aan (NRC, 27 januari). Parijs komt politiek en economisch op voor het belang van Air France, terwijl staatssecretaris Mansveld beweert dat zij geen invloed heeft op de positie van KLM in de discussie over overtollige kasmiddelen.

Ik was als zakenbankier ten tijde van de fusie adviseur van het Franse ministerie van Financiën.

Inhoudelijk doe ik geen mededelingen, wel wil ik opmerken dat de Franse politieke en economische elite zich uitsluitend inzet voor het grote Franse belang en dat dit in Nederland niet altijd het geval.

Aangezien Air France stelt dat KLM is overgenomen, lijkt het niet aannemelijk dat de discussie over de kasgelden al is beëindigd. Volgens Parijs zal KLM uiteindelijk volledig in Air France dienen te worden geïntegreerd.

Peter van Breda, Veere

en een correctie op een eerder redactioneel stuk in deze courant:

Air France-KLM

In KLM strijdt voor behoud zelfstandige positie (27 jan., pagina 2) staat dat de staat via twee administratiekantoren 44,2 procent van de aandelen KLM bezit. Dit is onjuist, de aandelen van de de twee stichtingen zijn geen staatsbezit. Wel is het zo dat 50,1 procent van de aandelen KLM in Nederlandse handen is.
71 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 24 apr 2024 17:35
Koers 9,964
Verschil +0,030 (+0,30%)
Hoog 10,110
Laag 9,850
Volume 1.139.888
Volume gemiddeld 1.814.737
Volume gisteren 1.126.343

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront