AMG « Terug naar discussie overzicht

AMG - juni -2015

141 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » | Laatste
drapsteen
0
quote:

Tipperster schreef op 16 juni 2015 10:17:

[...]
[Modbreak IEX: Gelieve te stoppen met het plaatsen van niet onderbouwde berichten op het forum, bericht is verwijderd.]
In de bovenkamer van onze heinz blatter is al jaren wat mis, dus dat is geen nieuws.
Mogelijk heeft hij medegedeeld na goed voorbeeld langer te willen blijven zitten.
De lokale managers uit Afrika en Zuid Amerika hebben hem dit gevraagd.
pro-zen
0
net bijgekocht... desnoods wat puts er op als het verder gaat.. maar das niet nodig denk ik :)
drapsteen
0
Ik moet eerlijk zijn, dat mij als ervaringsdeskundige AMG de koersontwikkeling ook wel wat verontrust.
Procentueel zijn wij weer ver van de "top" af.
[verwijderd]
0
Ik zit er met gemiddeld 14k a 3000 stuks dus ik moet een paar jaar meer geduld hebben denk ik ;)! Kan iemand enige inschatting geven aan wat voor periode ik moet denken of is dat gezien alle commotie in de wereld en veranderlijk economisch klimaat niet te doen?
En was is het aandeel in de tijd van €60 zwaar overgewaardeerd?
Gaan wij als AMG mee profiteren van de vraag naar meer vliegtuigen a 5 biljoen dollar? www.nu.nl/economie/4068725/voor-5-bil... (wie of wat is de grootste klant/afnemer van AGM?)
[verwijderd]
0
quote:

Moneymaker2009 schreef op 17 juni 2015 09:25:

Ik zit er met gemiddeld 14k a 3000 stuks dus ik moet een paar jaar meer geduld hebben denk ik ;)! Kan iemand enige inschatting geven aan wat voor periode ik moet denken of is dat gezien alle commotie in de wereld en veranderlijk economisch klimaat niet te doen?
En was is het aandeel in de tijd van €60 zwaar overgewaardeerd?
Gaan wij als AMG mee profiteren van de vraag naar meer vliegtuigen a 5 biljoen dollar? www.nu.nl/economie/4068725/voor-5-bil... (wie of wat is de grootste klant/afnemer van AGM?)

www.telegraaf.nl/dft/bedrijven/amg/22...
Louis Pasciuto
0
AMG-site:

Aerospace

The global aerospace industry is an essential part of an increasingly connected world, with aviation growth projected to be 5 to 6% per annum for the next twenty years. Global aviation accounts for about 2% of global CO2 emissions and this figure could rise to 15-20% by the year 2050¹. To help offset this environmental impact, the global aerospace industry is aiming for an additional 25%² improvement in fuel efficiency and CO2 emissions, primarily through technological enhancements by 2020. Each kilogram of fuel burn reduces CO2 emissions by over 3 kg and a 1% reduction of fuel burn is equivalent to a fuel saving of 250 liters per flight³.

Reducing structural weight is one of the major ways to improve aircraft performance. AMG produces a number of specialty alloys and coatings including gamma titanium (TiAl) used to help reduce weight and improve operational performance of aircraft. AMG also develops and produces advanced vacuum furnace systems used to make titanium and other high purity materials used in aerospace applications.
Louis Pasciuto
0
quote:

Moneymaker2009 schreef op 17 juni 2015 09:25:

En was is het aandeel in de tijd van €60 zwaar overgewaardeerd?
Dat kwam toen door de silicium-hype, in de VS spoten alle zonnecelfabrikanten naar torenhoge waarderingen. Eigenlijk viel de waardering van AMG op 60 euro toen nog wel mee: 1,6 miljard euro. Er waren zonnecelfabrikanten die miljarden waard werden met minder omzet en niet eens meer bestaan (Suntech bijv.)
[verwijderd]
0
AMG schijnt sterk te zijn in zowel grafiet als in silicium. In grafiet word vooral groei verwacht vanwege batterijen voor autos. Silicium voor zonnecellen. Dus dat is positief. Echter vind de ontwikkeling van deze twee markten, en dus ook de productie, vooral in China plaats en Amerika probeert daar nog aan mee te doen. Dus is het voor mij echt een vraag of AMG hier echt van kan gaan proviteren!? Ik weet het niet en koop dus (nog) geen AMG aandelen. Iemand een andere mening?
Brokie Even
2
quote:

springinhetveld schreef op 17 juni 2015 17:38:

AMG schijnt sterk te zijn in zowel grafiet als in silicium. In grafiet word vooral groei verwacht vanwege batterijen voor autos. Silicium voor zonnecellen. Dus dat is positief. Echter vind de ontwikkeling van deze twee markten, en dus ook de productie, vooral in China plaats en Amerika probeert daar nog aan mee te doen. Dus is het voor mij echt een vraag of AMG hier echt van kan gaan proviteren!? Ik weet het niet en koop dus (nog) geen AMG aandelen. Iemand een andere mening?

Vooralsnog vind ik AMG vooral sterk in het opzoeken van de 7 euro. En daar dan maanden lang blijven hangen...
[verwijderd]
0
quote:

Guus_Geluk schreef op 18 juni 2015 09:02:

Zo, met slechts 2000 stuks wordt de koers bijna 20 cent lager gezet.
Dit is nog maar het begin. De € 7,-- is op korte termijn echt een feit.
Guus_Geluk
0
quote:

Tipperster schreef op 18 juni 2015 09:08:

[...]

Dit is nog maar het begin. De € 7,-- is op korte termijn echt een feit.
Misschien kan je het ook onderbouwen? Het zal wel meevallen, de K/W verhouding staat inmiddels weer ver onder de 10.
drapsteen
0
Daar er weer nieuws komt in augustus, zal het tot die tijd door non informatie modderen blijven.
De perceptie van dit fonds is negatief , dus de weg is alleen maar naar beneden of stabiliseren.
[verwijderd]
0
Er is toch een investoren dag volgende week in Duitsland!? Word daar misschien iets nieuws verteld!? Een sprong(etje) volgende week dus misschien?
drapsteen
0
quote:

springinhetveld schreef op 18 juni 2015 10:36:

Er is toch een investoren dag volgende week in Duitsland!? Word daar misschien iets nieuws verteld!? Een sprong(etje) volgende week dus misschien?
AMG pleegt onder de Fuhrung van Heinz Blatter geen tussentijdse mededelingen te doen.
Heinz zal er volgende week zeer zeker niet bij zijn. Hij houdt zich met belangrijkere zaken bezig.
[verwijderd]
0
Weinig reden om negatief te zijn. De dollar daalt, grondstof prijzen stijgen en als RWC vanmiddag op de Ava het voorstel er door krijgt om de aandeelhouders meer greep te laten krijgen op het bestuur, kan het wel eens leuk worden.
Louis Pasciuto
0
Voting results Extraordinary General Meeting of Shareholders
AMG Advanced Metallurgical Group N.V.
Amsterdam June 18, 2015
Total no. of shares issued: 27,641,956
No .of shares present or represented: 11,438,904
Percentatge of
Total shares voted Outstanding shares For Against Abstain
Votes cast - Agenda point 1
11,438,904 41.38% 9,747,698 180.531 1,510,673 98.18% 1.82%
141 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:37
Koers 23,780
Verschil -0,720 (-2,94%)
Hoog 24,160
Laag 23,540
Volume 191.650
Volume gemiddeld 245.761
Volume gisteren 211.210

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront