aextracker schreef op 14 november 2015 12:00:
Marcello,
Chapeau! Wat mij betreft heb je je imago van "TIE-web-Searchandiser" wederom meer dan waargemaakt. Waar haal je 't toch vandaan..... ?
Gemakshalve sluit ik de quotes even bij, waar je vondst op duidt.
NIVEA werkt blijkbaar met TIE KINETIX aan verdergaande webintegrated search en demandgeneration.
Quote
Een mooi voorbeeld is Nivea, leverancier van huid- en lichaamsverzorgingsproducten. De Duitse website van Nivea maakt uitgebreid gebruik van search-technologie. Ondanks dat deze technologie niet direct zichtbaar is voor websitebezoekers, profiteren zij hier wel van. Zo kan de bezoeker met een assistentie-tool informatie en producten vinden, waarbij ook rekening wordt gehouden met de behoeften van de individuele bezoeker. Nivea is de search-technologie en klantbeleving nu ook aan het integreren met andere taalversies van de website om klanten de best mogelijke klantbeleving te bieden.
Unquote.
Is TIE KINETIX daarmee een van de meest onbegrepen hoogwaardige IT bedrijfjes die de nederlandse beurs verborgen houdt voor het grote geld ?
Tracker