TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom Maart 2016

3.389 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
Edhvvvvv
1
Tja Wies en zijn uitspraken over T2 zijn nu niet bepaald de meest gelukkige combinatie. En nu zeggen dat T2 uit de gratie is dat kan een suikerklontje nog zien.
[verwijderd]
0
Elke keer blokken van 10000 in de laat, men wil er wel vanaf....waarom? Echt niet te geloven dit....
B_B
0
quote:

*Justin* schreef op 9 maart 2016 07:53:

[...]

TT heeft industry first realtime maps platform gelanceerd.
TT krijgt data van meerdere samenwerkingspartners.
Welke partners hebben auto's met sensoren en camera's?
[verwijderd]
1
Weer grote dump van 30.000 stuks
Stoplossen liggen rond de 8,80
Maar je kunt wel blijven zeggen dat ze stoplossen opzoeken, dat maakt niet uit, er zullen eeuwig stoplossen zijn.
Hij moet zo ver mogelijk naar beneden, ook of vooral met mooie beursdagen, de koers moet compleet kapot!
Wie zit hier achter en waarom?
En hoe kunnen ze maar onbeperkt dumpen zonder dat het short register melding krijgt?
Er worden zeer vuile spelletjes gespeeld.
[verwijderd]
1
Ik weet niet waar het naar toe moet , met de koers, gelukkig heb ik de helft van mijn TT omgeruild voor AND, die koers gaat echt knallen vermoed ik. Die heeft ruimte om naar de 20 a 30 te gaan. Ook bij een positieve beurs weet TT zich niet te herstellen. Ik moet mij helaas bij Vuurgoudhaantjes en Leeuw aansluiten dat we de 5 gaan zien, en dat gaat niet zo heel lang meer duren.
[verwijderd]
1
quote:

Edhv schreef op 9 maart 2016 09:50:

Tja Wies en zijn uitspraken over T2 zijn nu niet bepaald de meest gelukkige combinatie. En nu zeggen dat T2 uit de gratie is dat kan een suikerklontje nog zien.
nou, dit moet je me dan eens uitleggen
ik zeg verdorie hier al een paar week dat ik op 9 euro ga reduceren, ik zeg dat men leunt op het aandeel om een short eruit te laten lopen en ik zeg dat ik zo goed als het gaat mijn Long naar beneden loop te middelen

ik ben degene die juist stelt dat TT een nekschot heeft gehad, het vertrouwen zoek is en dat TT heel veel werk zal moeten doen op de lagere niveaus voordat dit herstelt

het zijn juist de anderen die allemaal brullen TT gaat naar 15
[verwijderd]
0
Om even in de mblye terminologie te blijven.

Je hebt het "something everywhere" kamp en het "everything somewhere" kamp.

Het "something everywhere" kamp werkt geleidelijk toe naar auto's met meer intelligentie totdat ze helemaal zelf kunnen rijden. Ze doen dat op wereldschaal. De autofabrikanten vallen in dat kamp. Hun uitdaging is om de technologie te ontwikkelen. Daarom bmw die zegt duizenden software engineers te gaan werven. Hun zwakke plek is dat ze traditioneel gezien geen software bedrijven zijn en die mentaliteit en snelheid missen. Een softwarebedrijf is meestal Agile qua werkwijze en houdt niet van lange productcycliz

Het "everything somewhere" kamp (oa Google) heeft een volledig zelftrijdende auto die gewoon al aan het verkeer deelneemt. Maar doen dat alleen nog op specifieke plaatsen zoals in Silicon Valley. Gebieden die volledig 3D in kaart zijn gebracht. Hun uitdaging is niet technologisch, qua software lopen ze voor op autofabrikanten. Hun uitdaging is hoe kom ik van somewhere naar everywhere. De sleutel daartoe is 3D kaartmateriaal op wereldschaal. Om dat te maken heb je de machinerie van tomtom (realtime maps platform) of je moet er eentje bouwen bij HERE. En daar bovenop heb je sensor data nodig van miljoenen auto's en de autofabrikanten zijn de eigenaar van die ruwe data (maar kunnen er verder niks mee, daar heb je tt of here voor nodig)

Door HERE over te nemen wil het Duitse trio de sleutel wegnemen die van everything somewhere naar everything everywhere gaat. Of in ieder geval zodanig vertragen dat something everywhere eerder de streep van everything everywhere bereikt. Dus tijd kopen om de technologie te ontwikkelen. Leuk dat je duizenden engineers wilt aannemen, weet ze eerst maar te vinden en met de juiste dingen aan het werk te stellen. Daar ligt ook een kans voor de tier1's. Wie veel goede mensen heeft maakt kans op opdrachten.

TomTom is dus bedoeld of onbedoeld een sleutel geworden voor tech bedrijven om op wereldschaal zelfrijdende auto's te hebben. Ervan uitgaande dat zij niet bij HERE aankloppen na de defensive move.

Uber is klant geworden van tomtom. Google zou dat kunnen worden als ze echt haar zelfrijdende auto's wil deployen. Idem dito voor Tesla. Dit is het enige wat het Duitse trio niet kan voorkomen. Tenzij de hele auto industrie beslist om wel met HERE en niet met TomTom sensor data te delen. Hoe realistisch is dat? Dan geven de andere automerken de sleutel aan drie Duitse concurrenten; ook niet lekker.

Het Duitse trio heeft risico genomen met een complexe deal. Eerst was het overzichtelijk. Nokia en TomTom in een duopolie en beiden onafhankelijk. Nu is here eigendom van autofabrikanten. Dat zorgt voor ongemak.
[verwijderd]
1
Gisterenavond weer ellenlange verhalen van onze TOM2 boys op het forum.
Gezien de koers moet het wel complete onzin zijn wat ze schrijven.
[verwijderd]
1
Wies, shorts gaan er toch niet uit door te verkopen?
Dan komen ze er juist in.
De shorts moeten terugkopen toch om hun winst te maken of hun verlies te nemen?
Hoe kunnen ze maar onbeperkt verkopen?
Het klopt van geen kant.
Ook niet dat het vandaag zou ophouden volgens jou.
[verwijderd]
1
quote:

RON737 schreef op 9 maart 2016 09:59:

Nog wat gehoord over Hyundai Justin?
state-of-the-art connectiviteitsdiensten

Alle Hyundai IONIQ-versies worden geleverd met state-of-the-art connectiviteitsdiensten zoals Android Auto en Apple CarPlay. Verder profiteert de bestuurder van TomTom Live Services met zeven jaar gratis kaartupdates en behoort het draadloos opladen van de smartphone ook tot de mogelijkheden.

Op een 7-inch TFT-scherm (1.280 x 720 pixels) toont het systeem alle belangrijke gegevens. Het navigatiesysteem is gekoppeld aan het Eco-driving assistant-systeem waarbij het wegtype en de hoogteverschillen worden geanalyseerd om het brandstofverbruik terug te dringen.

Aan veiligheidssystemen ook geen gebrek. De Hyundai IONIQ is voorzien van Autonomous Emergency Braking, Lane Keeping Assist System, Blind Spot Detection, Rear Cross Traffic Alert en Smart Cruise Control. Lage luchtweerstandscoëfficiënt van 0,24

www.actueelnieuwsnederland.nl/artikel...
[verwijderd]
0
quote:

Edhv schreef op 9 maart 2016 09:50:

Tja Wies en zijn uitspraken over T2 zijn nu niet bepaald de meest gelukkige combinatie. En nu zeggen dat T2 uit de gratie is dat kan een suikerklontje nog zien.
Ja er was iets met een shortersconstructie en leunen zodat er gisteren gemiddeld kon worden omdat we vandaag weer zouden gaan stijgen. Sommige posters worden erg actief zodra de koers aan het instorten is. Wie weet hopen ze met verhaaltjes over nstapmomenten hier op het forum de malloten te vinden die hun aandelen nog snel kopen voordat de hele boel volledig instort.
[verwijderd]
1
quote:

Milkshake schreef op 9 maart 2016 10:04:

Wies, shorts gaan er toch niet uit door te verkopen?
Dan komen ze er juist in.
De shorts moeten terugkopen toch om hun winst te maken of hun verlies te nemen?
Hoe kunnen ze maar onbeperkt verkopen?
Het klopt van geen kant.
Ook niet dat het vandaag zou ophouden volgens jou.
het heeft geen zin, ik leg t niet meer uit

ik zou zeggen lees even 10 pagina's terug

wat ik dan nog wel durf te stellen, TT staat imho eind van de maand op algeheel sentiment voor Euro stocks eerder aan 9 euro dan aan 7

Draghi komt en Draghi levert nogmaals imho
Edhvvvvv
3
Die commentaren van nekschot enz. kwamen allemaal nadat dit al was gebeurd.
Ik doel op de 10€ steun, het short verhaal van gisteren en idd jou verhaal wanneer we naar de 9 gaan ga ik afbouwen. Hiermee geef je aan dat dit jou verwachting is of zie ik dit verkeerd?
Buiten dat ik dit niet bedoel als een aanval oid alleen een constatering.
[verwijderd]
1
quote:

Slainte schreef op 9 maart 2016 10:01:

Gisterenavond weer ellenlange verhalen van onze TOM2 boys op het forum.
Gezien de koers moet het wel complete onzin zijn wat ze schrijven.

Sommige mensen willen begrijpen wat ze kopen
[verwijderd]
0
quote:

*Justin* schreef op 9 maart 2016 10:05:

[...]

state-of-the-art connectiviteitsdiensten

Alle Hyundai IONIQ-versies worden geleverd met state-of-the-art connectiviteitsdiensten zoals Android Auto en Apple CarPlay. Verder profiteert de bestuurder van TomTom Live Services met zeven jaar gratis kaartupdates en behoort het draadloos opladen van de smartphone ook tot de mogelijkheden.

Op een 7-inch TFT-scherm (1.280 x 720 pixels) toont het systeem alle belangrijke gegevens. Het navigatiesysteem is gekoppeld aan het Eco-driving assistant-systeem waarbij het wegtype en de hoogteverschillen worden geanalyseerd om het brandstofverbruik terug te dringen.

Aan veiligheidssystemen ook geen gebrek. De Hyundai IONIQ is voorzien van Autonomous Emergency Braking, Lane Keeping Assist System, Blind Spot Detection, Rear Cross Traffic Alert en Smart Cruise Control. Lage luchtweerstandscoëfficiënt van 0,24

www.actueelnieuwsnederland.nl/artikel...
Helder.
[verwijderd]
0

de 10 euro steun is in Januari al aan flarden geschoten, we zijn nu Maart

als TT nu terug gaat naar 9 euro is dat voor de 2 X , dan moet je nu in ieder geval minder afbouwen dan de 1 X, dit kan duiden op herstel en geen relief rally.

voor nu is 8 euro fair value voor TT en kan het rond dit niveau proberen vertrouwen bij te tanken, maar als Draghi komt en hij zet echt actie in, dan gaan alle Europese aandelen hiervan profiteren, niet enkel TT, dan gaat TT in sympathie mee omhoog.
voor TT zelf weer de weg naar boven te vinden moeten we het hebben van nieuws wat uit TT komt
[verwijderd]
0
quote:

RON737 schreef op 9 maart 2016 10:12:

[...]

Helder.
Het verbaast me wel dat het niet via persbericht is gebracht tijdens geneve.

Als je googlet op woorden "ioniq tomtom" dan zie je als eerst een link naar de site van hyundai met in de cache de verwijzing naar tomtom. Als je klikt zie je dat het daar niet meer staat.

Dit staat in Google cache:

ioniq - Hyundai
m.hyundai.nl › hyundai-ioniq
Voor mobiel - De Hyundai IONIQ is de eerste auto ter wereld die keuze biedt uit drie verschillende elektrische aandrijflijnen: .... Verder profiteert u van TomTom Live Services met zeven jaar gratis kaartupdates en ...

Let op he. Hyundai is traffic klant. Kondigden ze vorig jaar aan. Maps klant is nooit bekend gemaakt. Maps is een stuk duurder product dan traffic en dat ook met 7 jaar updates...
[verwijderd]
1
quote:

Edhv schreef op 9 maart 2016 10:09:

Ook hierboven weer een 'gevaarlijke' uitspraak.
gevaarlijke uitspraak, daarvoor moet je bij ABN en ING zijn die met herhaal adviezen voor koop komen op de highs voor 15 en 16 euro.

wij hier hebben geen van allen enige weging op het koersverloop van TT, nul.
3.389 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 16 apr 2024 17:35
Koers 7,275
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 7,275
Laag 7,075
Volume 227.592
Volume gemiddeld 272.576
Volume gisteren 213.528

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront