AMG « Terug naar discussie overzicht

November, the month to remember!

620 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 » | Laatste
[verwijderd]
0
Kijk eens naar die 45 stuks orders
Ben er zeker van dat een grote partij aan het harken is met kleine volumes volgens algoritme zodat het niet opvalt

bezinteergebelegt
0
quote:

dasD schreef op 29 november 2016 10:48:

Kijk eens naar die 45 stuks orders
Ben er zeker van dat een grote partij aan het harken is met kleine volumes volgens algoritme zodat het niet opvalt

Er wordt i.i.g flink gekloot in het boekje, dat klopt. Het is wachten op de reden daarvan. Maar een flink herstel hoef je op deze manier niet te verwachten. En even fantaserend, wie weet heeft RWC die 10 procent wel geplaatst bij een partij die interesse heeft in heel AMG..............
Diegy
0
Beurzen in Amerika staan all time high. En met Italië op de agenda binnenkort is het een mooi moment om te gaan corrigeren.
Goldcity
0
quote:

Joop213 schreef op 29 november 2016 10:18:

[...]

Jij suggereert handel met voorkennis van die commissaris? En dan ook nog vlak na de cijfers zodat dus ook het management dingen onder de pet gehouden zou hebben? Ik denk niet dat RWC, de commissaris en AMG gezamenlijk zo stom zijn. Daarbij heeft AMG er geen belang/winst bij. RWC riskeert dan alle winst als ze gepakt worden en de commissaris zou dit ook niet straffeloos kunnen doen.

Maar gezien de koers zijn er wel meer mensen die denken dat die commissaris zaken doorgespeeld heeft. Ook zij vergeten even dat de cijfers net geweest zijn.
Geen nood, want binnenkort rent de kudde weer de andere kant op :-)
Ik bedoel hier te zeggen dat RWC insider kennis heeft/dichter bij het vuur zit dan jij en ik. Kan allemaal vooropgezet plan zijn, ism kopers van het 10% belang eerst koers lager zetten (en incasseren op derivaten?), daarna koers weer hoger en wellichr zelfs bod. Al met al hoeft het voor ons niet slecht uit te pakken. Speculatie? Zeker!
viper one
2
De autoconcerns BMW (met de merken BMW, Mini en Rolls-Royce), Daimler (Mercedes-Benz en Smart), Ford en Volkswagen (VW, Audi en Porsche) hebben een memorandum of understanding ondertekend voor het optrekken van het krachtigste laadnetwerk voor elektrische wagens in Europa. Dat melden ze vanochtend in een persbericht. Bedoeling van de joint venture is om in Europa in eerste instantie zowat 400 stations voor ultrasnel laden van elektrische wagens op te trekken. Tegen 2020 zou het om "duizenden" laadpunten moeten gaan. Het laadnetwerk moet langeafstandsreizen mogelijk maken voor eigenaars van een elektrische auto. Het netwerk met energiecapaciteit tot 350 kW zal "significant sneller zijn dan de krachtigste laadsystemen die vandaag bestaan". Het optrekken van de laadstations zou volgend jaar van start gaan.
Het laden van een elektrische auto zou volgens de autobouwers zo even vlot moeten kunnen verlopen als het tanken van een traditionele auto met een verbrandingsmotor.
Het netwerk zal gebaseerd worden op de CCS (Combined Charging System) standaardtechnologie. Dat betekent dat de meeste huidige en toekomstige elektrische auto's er geladen zullen kunnen worden. "Nieuw sterk argument richting elektrisch rijden"
"Dit krachtige laadnetwerk biedt autobestuurders een nieuw sterk argument richting elektrisch rijden", zegt BMW-topman Harald Krüger. "Het gezamenlijke project is een belangrijke mijlpaal die toont dat concurrenten de krachten bundelen voor elektrische mobiliteit."
Daimler-topman Dieter Zetsche benadrukt dat er twee voorwaarden zijn voor elektrische mobiliteit: wagens die weten te overtuigen en een afdoende laadinfrastructuur.
Volgens Ford-topman Mark Fields is een betrouwbaar en snel laadnet belangrijk om een breed draagvlak te creëren voor elektrisch rijden.
"Substantiële investeringen"
De autobouwers geven aan "substantiële investeringen" te zullen doen in het netwerk. De oprichters worden gelijke partners in de joint venture, en andere autobouwers zullen aangemoedigd worden om deel te nemen in het netwerk. De joint venture staat ook open voor samenwerking met plaatselijke partners, zo luidt het.

goedemorgen iedereen, op het eerste zicht off-topic, maar het toont wel aan dat de elektrische revolutie echt wel gaat doorbreken. Duitsland wil tegen 2020 40% minder co2 uitstoot en dit is hun oplossing. Zaterdag op den Duits naar een docu gekeken over de visie en daar waren ze al met een vliegtuig elektrisch aan het vliegen en zijn ze volop bezig aan de ontwikkeling voor passagiersvliegtuigen op stroom die de binnenlandse vluchten zullen gaan verzorgen. De toekomst komt er aan!!! :-) Ja, natuurlijk zit ik er nog steeds in en ja, ook voor mij is de koersontwikkeling een zure appel, maar mijn persoonlijke horizon is eind 2018 en indien nodig of goede vooruitzichten eventueel langer. GLTA
[verwijderd]
0
Wat is er aan de hand, vanwaar de enorme daling puur RWC?

Ik stap wel in onder de 14,50..
bezinteergebelegt
0
quote:

dasD schreef op 29 november 2016 13:04:

20% koersverlies in 4 weken.
Verdient een prijs!!
En het lullige is dat de (voorlopige) bodem van vandaag nog weer lager ligt dan de bodem van gisteren. Hoeft niets te betekenen maar technisch gezien is de daling dan nog niet echt af. Het blijft gissen naar de oorzaak.
EIF
1
Koers was behoorlijk (en terecht) opgelopen. Nu wordt het geregisseerd naar beneden gedrukt. Hopelijk komt de bodem snel in zicht. Dan zal het daar een tijd op blijven hangen en zijwaarts bewegen en 1e kwartaal 2017 weer terug richting de 20.
Diegy
0
Word aardig gedumpt nu. Bodem is duidelijk nog niet in zicht. Met de verkiezingen in italie binnenkort zal de koers/beurs nog wel een stuk lager gaan.
Louis Pasciuto
3
Ik wacht op de bodembel, maar nu bovengenoemd onbenul zich ook in deze topic vertoont moet ik misschien nu wel weer instappen. Contrair handelen loont in dat opzicht.
[verwijderd]
0
quote:

Louis Pasciuto schreef op 29 november 2016 15:48:

Ik wacht op de bodembel, maar nu bovengenoemd onbenul zich ook in deze topic vertoont moet ik misschien nu wel weer instappen. Contrair handelen loont in dat opzicht.
Inderdaad, het forum wordt gelijk onleesbaar.

gerrit 69
0
quote:

gerrit 69 schreef op 28 november 2016 15:31:

[...]
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat RWC enige voorkennis heeft over AMG.
Volgens analyse van quoteweb heeft het aandeel nu steun op € 13,29 en weerstand op € 16,10
nl.quoteweb.com/nl-nl/fonds-detail/ad...
Vandaag had ik toch wel enig technisch herstel verwacht, maar het blijft toch dalen.
Gisteren ging het dalen zelfs gepaard met een vrij hoge omzet van bijna 300,000 aandelen.
Nu nog een volle Euro eraf en de steun van quoteweb komt zelfs in zicht.
Nel
0
eerste bodem bereikt rond de 14,30 mocht het door slecht nieuws verder zakken is 12,75 de volgende

maar lijkt een TA bounce opkomst?

fijne avond
Jeppe1
0



DEN HAAG - Het kabinet gaat zich sterk maken om Tesla over te halen een reuzenfabriek voor elektrische auto's in Nederland te vestigen. Dat heeft minister Henk Kamp (Economische Zaken) aan de Tweede Kamer geschreven. Hij wil verder weinig loslaten over zijn contacten met de autofabrikant.
Tesla wil in Europa een grote fabriek voor elektrische auto's en accu's bouwen. De autofabrikant is op zoek naar een geschikte locatie en zou overwegen voor Zuidoost-Nederland te kiezen. Daar zit al wat autoindustrie die de laatste jaren heel goed presteert, zoals de fabriek van VDL Nedcar in Born. In Tilburg heeft Tesla zelf ook al een afbouwfabriek en een servicewerkplaats.
Kamp houdt zich verder op de vlakte over de mogelijke komst van Tesla. Dat is gebruikelijk in dit soort gevallen, om eventuele onderhandelingen niet te verstoren. Ook hoeveel banen de nieuwe fabriek zou opleveren zegt de minister nog niet te kunnen inschatten.
Diegy
0
Daling gaat met groot volume inderdaad. Is vaak geen goed teken. Vergeet ook niet dat de koers in juni nog op 11 euro stond. Is het aandeel AMG niet gewoon te hard gestegen. En met de beurzen in Amerika op all time high blijft het wel oppassen want die gaan eerdaags echt wel fors corrigeren.
620 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 24 apr 2024 15:35
Koers 23,300
Verschil +0,020 (+0,09%)
Hoog 23,560
Laag 23,200
Volume 68.386
Volume gemiddeld 242.831
Volume gisteren 117.898

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront