TomTom « Terug naar discussie overzicht

Tom Tom Januari 2017

3.615 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 177 178 179 180 181 » | Laatste
[verwijderd]
3
quote:

Cain Velasquez schreef op 3 januari 2017 20:51:

[...]

Niveautje hoor. Zegt meer over jezelf dan over Justin. Tegengeluid is niets mis mee maar dit is wel een beetje laag, had ik niet van je verwacht.
De hele dag heb ik me zitten ergeren aan ongefundeerde spam van 'gerespecteerde' posters. Ik reageer er al niets eens meer op, zó stompzinnig vind ik al die bijeengeraapte flarden 'bewijsmateriaal' waaruit moet blijken met wie TomTom binnenkort gaat samenwerken. Er zijn hele draadjes gewijd aan de zwakke 'bluf' concurrenten Mobileye en HERE die op jaren achterstand zouden staan van TomTom. Klinkklare onzin en halve waarheden worden met gejuich ontvangen en beloond met virtueel applaus. Inmiddels worden de contouren van een zeer breed samenwerkingsverband zichtbaar. Stuk voor stuk gerenommeerde namen. Een heel consortium aan autobouwers neemt deel. Nog meer namen zijn aangekondigd.
Alleen TomTom zit er niet bij. Waarmee ze dan wel bezig zijn?
Voorlopig het enige CES nieuws gaat over een nieuwe fitnesstracker.

Er is vrijwel niets wat het vertrouwen sterkt dat TomTom ook met deelnemingen zal gaan toestaan. Integendeel zelfs. Net als vorig jaar ben ik bang dat dit weer een hele grote deceptie kan worden.
[verwijderd]
0
[quote alias=Katsa id=9803099 date=201701032104]
@Blackbox: heb je zelf wel een idee wat je probeert te vertellen?
[/quote
Ik heb een duidelijke uitleg gegeven hoe het spel NU in elkaar zit jullie zitten al jaren in het spel .maar de spelregels zijn veranderd en er zijn nieuwe GROTE SPELERS VW Daimler BMW enz .
DUS HERE meer leden zijn minder TOM Tom KLANTEN en er komen meer HERE leden .
Als jullie blijven zitten en wachten op een overname of denken dat TOM TOM de gps op nieuw uit vind
Tesla heeft NIEMAND nodig doet het per milli seconde realtime ..............................
marathon 11
0
quote:

black box schreef op 3 januari 2017 21:26:

[quote alias=Katsa id=9803099 date=201701032104]
@Blackbox: heb je zelf wel een idee wat je probeert te vertellen?
[/quote
Ik heb een duidelijke uitleg gegeven hoe het spel NU in elkaar zit jullie zitten al jaren in het spel .maar de spelregels zijn veranderd en er zijn nieuwe GROTE SPELERS VW Daimler BMW enz .
DUS HERE meer leden zijn minder TOM Tom KLANTEN en er komen meer HERE leden .
Als jullie blijven zitten en wachten op een overname of denken dat TOM TOM de gps op nieuw uit vind
Tesla heeft NIEMAND nodig doet het per milli seconde realtime ..............................
Ik ben geen TT expert maar heb wel een positie en ben het met je stelling niet eens.
Lijkt een beetje op de hel en verdoemenis verhalen van je bij USG P.
Probeer niet altijd mensen op een verkeerd been te zetten. Verder succes met First Solar. Ik gun je de winst.
[verwijderd]
1
quote:

Hik schreef op 3 januari 2017 21:20:

[...]

De hele dag heb ik me zitten ergeren aan ongefundeerde spam van 'gerespecteerde' posters. Ik reageer er al niets eens meer op, zó stompzinnig vind ik al die bijeengeraapte flarden 'bewijsmateriaal' waaruit moet blijken met wie TomTom binnenkort gaat samenwerken. Is een forum hier niet onder andere voor. Alles wordt best wel onderbouwd. Zo zullen er ook posters zijn die zich ergeren aan al jouw berichten over Mobileye. Er zijn hele draadjes gewijd aan de zwakke 'bluf' concurrenten Mobileye en HERE die op jaren achterstand zouden staan van TomTom. Klinkklare onzin en halve waarheden worden met gejuich ontvangen en beloond met virtueel applaus. De meesten zullen long zitten en dan is dit logisch. Inmiddels worden de contouren van een zeer breed samenwerkingsverband zichtbaar. Stuk voor stuk gerenommeerde namen. Een heel consortium aan autobouwers neemt deel. Nog meer namen zijn aangekondigd.
Alleen TomTom zit er niet bij. Waarmee ze dan wel bezig zijn? De deals in het afgelopen jaar laten duidelijk zien waar ze mee bezig zijn. Maar jij wil HET nieuws, zoals je vanmiddag verkondigde.
Voorlopig het enige CES nieuws gaat over een nieuwe fitnesstracker.

Er is vrijwel niets wat het vertrouwen sterkt dat TomTom ook met deelnemingen zal gaan toestaan. Integendeel zelfs. Net als vorig jaar ben ik bang dat dit weer een hele grote deceptie kan worden. Dat is jouw idee en zal grotendeels komen door jouw verwachtingspatroon. Maar je reactie van zojuist blijft laag
[verwijderd]
1
quote:

*Justin* schreef op 3 januari 2017 20:58:

[...]

Ik moet terugdenken aan de berichten dat bij HERE 70% van het 40+ leeftijd personeel er uit is gemikt, met een voorkeur voor westerse landen en mensen met lange dienstverband. (zie quote nummer 7)

Aangezien alleen in westerse landen hoge salarissen en goudgerande pensioenregelingen bestaan lijkt het er op dat HERE volledig gestript is van hoge salariskosten en pensioenverplichtingen en in 1 keer een hoop heeft afgeschreven in die reorganisatie.

Vervolgens komen zowel Intel en een Chinees die een participatie willen, beiden vanaf 2017. Dus alleen een participatie op een schone lij (clean sheet).

Gezien het grote aantal mensen dat er uit gevlogen is, met name met ervaring, kan ik me voorstellen dat Mobileye en Intel er bij gehaald zijn om die gap op te vangen. Want het is nogal een exodus aan kennis als je het zo hoort.

HERE heeft geen eigen lokalisatie technologie a la Road DNA en wil dat nu samen met Mobileye gaan maken. Of sterker nog, ze gaan het niet zelf maken, maar laten het maken door Mobileye. Dat zegt iets over HERE. Er was dus geen lokalisatie technologie in de maak bij HERE en ze zijn het ook niet van plan om te maken.

www.glassdoor.nl/Reviews/HERE-Reviews...

Quote 1
I have been employed for almost 11 years and the past 3 years the place has gone downhill. I stayed in hopes that things would turn around for the positive. I also think this placed killed all my hopes and dreams....my soul is slowly dying. Layoffs and to me a lack of direction. I once believed in the quality of our maps but this has changed.

Quote 2
Two owners in two years, four name changes, firing most people who have been with the company for a long time. After the down sizing (three times in three years) there is very little morale left in this company. Cut backs continue with everything even though we are doing better.

Quote 3
Lots of Leadership changes, Org sometimes paralyzed by it.

Quote 4
High management is busy with constant reorgs, jumping from position to position, however nothing really changes... High goals are not clear, however there is hope that new CEO and his team are doing the right job this time...

Quote 5
Constant changes in ownership, layoffs, and internal re-organizations makes environment unstable.

Quote 6
Too many management changes (5 CEO in 10 years). Lack of focus: strategy switch every 2 years. HR department is utterly incompetent: layoffs are routine and no career paths are proposed. Culture is nonexistent. Company is in decline after years of bloated management and bad decisions.

Quote 7
Most of the work has been outsourced to India and Leon, Mexico. Over 71% of workers over 40 were let go in the July 2016 layoffs. The people who were let go were targeted with a bias against field offices in the west. After 25 years the company has now given up on having local field offices which were the reason Navteq (HERE) stayed ahead of the competition. There are no field offices in Las Vegas or Phoenix. People not affected by the latest lay-offs are legitimately more worried than those who did get a decent severance. The next shoe is ready to drop and the employees have crappy morale.
Justin, je zegt: HERE heeft geen localisatietechniek en suggereert dat ze er nú pas met Mobileye aan gaan werken. Ik denk dat niet. De vorige CES heeft Nvidia het Drive PX2 platform geïntroduceerd. Sámen met HERE hebben ze hier getest met Slam - localisatietechnieken zoals die door Mobileye op dezelfde CES zijn aangekondigd: REM. Hiervan is materiaal op de site van HERE en Nvidia gezet. Ik sprak daar met JM de Vries over en hij vertelde me dat TomTom dit (in een ver verleden) ook onderzocht had en het niet betrouwbaar genoeg vond. Zij hebben daarna RoadDNA ontwikkeld.
Kennelijk is er door de komst van nieuwe technieken (kunstmatige intelligentie verkeert op een veel hoger nivo dan een paar jaar geleden, processor virtualisatie met meer computingpower dan enkele jaren geleden) inmiddels zoveel meer bereikt dat deze techniek naar een bepaald volwassenheidsnivo is gebracht. Ik heb toch zeker de indruk dat het inmiddels wél een goede, bruikbare, betrouwbare en concurrerende localisatie techniek is. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat in deze industrie zich allemaal laat betoveren door de charmes van Amnon Shashua.
Wat deze techniek dan ook nog eens vóór heeft op RoadDNA is dat alle objecten die nodig zijn voor de localisatie door simpele sensoren te crowdsourcen zijn. Dit, in tegenstelling tot RoadDNA. Dit is namelijk een gedigitaliseerde Lidar pointcloud en nu dus alleen nog maar door speciale mappingvans in te winnen.
relpinda
2
Beste Forumleden,
Voor dat er een mogelijke escalatie dreigt tussen een aantal FL. want soms zie je dat aan de toon waarop er gereageerd wordt op elkaars posts. En ook een aantal forumleden met de nodige positieve passie, en de wil om e.e.a. voor elkaar te krijgen.
Zou ik willen voorstellen om een keer bijeen te komen op een bepaalde lokatie ietwat centraal gelegen voor een ieder op bijv een zaterdag, zondag een dagdeel ervan.

Dan kunnen we mss eens gestructureerd met elkander kennis maken en kennis en bep. inzichten met elkander delen.

Ik kan een heel eind met div. posts van div. FL meegaan. Maar het blijft zo wel allemaal een beetje hangen.

Ik weet nog dat we vorig jaar zo vlak voor de AVA met wat initiatieven hebben ontplooit deels via de VEB en enkele FL die zelf e.e.a. aan de orde hebben gesteld. Ook een dag in Eindhoven is door een aantal FL bezocht geworden waarvan verslag gedaan is.

Helaas door omstandigheden was ik zelf niet in de gelegenheid om erbij aanwezig te kunnen zijn.

Als er behoefte bestaat om dit bijeen komen van de grond kan komen met 10+ FL denk ik dat er al heel wat winst is op gebied elkaar eens in de ogen kunnen kijken, leren kennen en dat communicatie hier al stukken beter kan lopen.

Wellicht zou er een apart draadje voor geopend kunnen worden als deze post wordt gewaardeerd en om verdere uitwerking.

Het betreft dus wel de mensen die hier heel vaak inhoudelijk posten en het ook 'niet' altijd met elkaar eens zijn. Een ieder moet en mag toch wel zijn eigen mening 'blijven' hebben. Dat maakt juist de div. discussie ook zo interessant.

thnks mvg.

LZA
[verwijderd]
0
quote:

Vici schreef op 3 januari 2017 21:17:

[...]

Grappig deze Katsa, lid sinds zojuist en dit is zijn 1e post. Wat weet hij veel over Gerard. Opmerkelijk.

Voor het overige vind ik het echt lachen hier vanavond.
Veel humor, die posters dan weer niet snappen.

@HarrySnel denk je nu werkelijk dat TT meeleest op dit muppetforum?
Ik ben overtuigd van niet.

Ik lach hard met je mee.
Op Justin en Harry na, heeft het momenteel werkelijk niets te maken met beleggers of analisten.
En Marique, die lees ik ook graag, maar die hangt wel erg sterk de traditionele accounting aan, vraag me af in hoeverre dat op gaat in een dergelijke disruprive sector. Maar dat zeg ik met het nodige respect.
Verder is het mooie forumvulling.

[verwijderd]
11
quote:

Hik schreef op 3 januari 2017 21:20:

[...]

De hele dag heb ik me zitten ergeren aan ongefundeerde spam van 'gerespecteerde' posters. Ik reageer er al niets eens meer op, zó stompzinnig vind ik al die bijeengeraapte flarden 'bewijsmateriaal' waaruit moet blijken met wie TomTom binnenkort gaat samenwerken. Er zijn hele draadjes gewijd aan de zwakke 'bluf' concurrenten Mobileye en HERE die op jaren achterstand zouden staan van TomTom. Klinkklare onzin en halve waarheden worden met gejuich ontvangen en beloond met virtueel applaus. Inmiddels worden de contouren van een zeer breed samenwerkingsverband zichtbaar. Stuk voor stuk gerenommeerde namen. Een heel consortium aan autobouwers neemt deel. Nog meer namen zijn aangekondigd.
Alleen TomTom zit er niet bij. Waarmee ze dan wel bezig zijn?
Voorlopig het enige CES nieuws gaat over een nieuwe fitnesstracker.

Er is vrijwel niets wat het vertrouwen sterkt dat TomTom ook met deelnemingen zal gaan toestaan. Integendeel zelfs. Net als vorig jaar ben ik bang dat dit weer een hele grote deceptie kan worden.

Niet zomaar bijeengeraapte flarden bewijsmateriaal. Bepaalde zaken zie je gewoon aankomen of hebben een grote kans dat ze er aankomen. Net zoals je in juni met BMW+Intel+Mobileye een groep zag ontstaan. Wat weer allerlei andere zaken tot gevolg heeft (breuk HERE-Nvidia?)

Je kunt mensen hier moeilijk verbieden om goede estimated guesses te maken en alleen maar nieuws te accepteren als het 100% in beton gegoten is met handtekeningen en al.

Mij hoor je niet zeggen dat een consortium van drie Duitse autofabrikanten + Mobileye + Intel + HERE bestaat uit een zooi prutsers. Wel hoor je mij zeggen dat ik ook aan de andere kant een consortium verwacht.

En daarin zijn Bosch en Nvidia bijvoorbeeld niet de minsten. De vraag is alleen of dat een officieel consortium wordt (met deelnemingen) of eentje met partnerships zonder equity stakes.

En de onderstaande feiten zijn toch echt geen "flarden bij elkaar geraapt bewijsmateriaal"

Feiten
- Volvo (uit hol van de leeuw) voor TomTom gekozen ipv HERE.
- Microsoft heeft de HERE exclusiviteit vaarwel gezegd en neemt TomTom HD map en road DNA op in de Azure cloud
- UBER is TomTom klant
- Volvo en UBER testen zelfrijdend voertuig in Pittsburg
- Ford bij Mobileye weg en Tesla ook (feit) en Tesla naar Nvidia
- Ik vreet mijn schoen op als Tesla geen klant van TT blijkt te zijn
- Fiat Chrysler Automobiles reikt een innovation award uit aan TT eind 2016. Dat zal gaan over nog te releasen producten (toekomstgericht)

Circumstantial
- Hoofd Automotive van TomTom geeft in interview blijk kennis te hebben activiteiten UBER en Volvo in Pittsburg
- Signalen dat TT en Tesla samenwerken, Goddijn weigert zich uit te spreken ("kan er niets over zeggen")
- RvC lid TT spreekt uit dat Ford helemaal niets ziet in dat HERE consortium
- Hoofd Automotive van TT zegt dat deals met Ford en GM "a matter of time" zijn
- Alain De Taeye zegt op investor day dat er nog steeds enkele jaren technologische voorsprong is rond realtime map updates
- Er lijkt een breuk Nvidia en HERE, dat lijkt me ingegeven door partnership met Intel, wat Nvidia's rechtstreekse concurrent is

Interessant is ook dat er van veel groepen meer dan 2 zijn. Meer dan 2 sensoren bouwers. Meer dan 2 chipfabrikanten, meer dan 2 cloud aanbieders. Maar van HD maps zijn er wel maar 2 aanbieders.

Vandaar dat de consortia zich vormen om de map makers heen. Want die zijn het meest schaars. Als Nvidia niet aan boord zit bij HERE en ook niet bij TomTom, dan zitten ze nergens aan boord. Dit betekent dat er ook een duidelijke incentive/noodzaak/druk is om met TomTom samen te werken.

NB
Frappant dat je bij TomTom alle bewijzen dubbel en dwars wilt hebben en bij Mobileye graag genoegen neemt met een waardering van rond de 100, terwijl het de vraag is of hun Roadbook/REM ooit een product wordt waar ze iets aan gaan verdienen. Jouw opmerking over fitness tracker vind ik een beetje - tja, hoe zal ik het zeggen. Een beetje... het sentiment bespelend. Het is een aanmatigend toontje.

[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

marathon 11 schreef op 3 januari 2017 21:33:

[...]

Ik ben geen TT expert maar heb wel een positie maar ben het met je stelling niet eens.
Lijkt een beetje op de hel en verdoemenis verhalen van je bij USG P.
Probeer niet altijd mensen op een verkeerd been te zetten. Verder succes met First Solar. Ik gun je de winst.
Ik probeer niemand op het verkeerde been te zetten USG people stond werd ook verkocht op 78 keer de winst en stond op 48 beurswaarde of zoiets terwijl ze geen echte winst maakten GAP GAAP en elke andere draai .
TomTom staat veel te hoog genoteerd Nu dus kan je weer afruimen als iemand het licht ziet .
USG was gekocht voor virtuele databank en niet voor het uitzenden het moeder bedrijf was een internet gigant.
Dokus
0
quote:

*Justin* schreef op 3 januari 2017 21:13:

[...]

Dat weten we sinds medio 2015 en nu begint zich ook af te tekenen wat dat betekent. Namelijk dat haar nieuwe eigenaren bepalen met welke partners ze samenwerken en met wie niet.

HERE werkte eerst met Nvidia. Nu hebben ze dat gestaakt en werken ze met Intel. Omdat BMW (een van de eigenaren van HERE) met Intel en Mobileye werkt. Dit betekent ook tijdverlies aan HERE zijde.

HERE werkte - mag ik hopen voor ze - ook een een positioneringstechnologie dat kan concurreren met TomTom Road DNA. Nu kiest HERE er echter voor om dit door Mobileye te laten doen. Zijn hun eigen activiteiten rond positioning gestaakt?

Microsoft maakt zich los van HERE als exclusieve partner en roemt TomTom om de realtime updates en dat ze Road DNA gaan toevoegen aan hun Azure cloud. Waarschijnlijk zal blijken dat het consortium een andere cloud provider heeft gekozen (Amazon) en laat toetreden, wat ook Microsoft richting TomTom drijft.

De meeste dingen lijken al een half jaar geleden in gang gezet. Het moment dat BMW koos om met Mobileye, HERE, Intel te werken (en Amazon) heeft de verschillende panelen in beweging gezet.

De drie Duitse fabrikanten domineren de R&D agenda. Er zijn ook geen andere autofabrikanten toegetreden tot het consortium. Alleen maar aan HERE aanpalende technologie bedrijven.

Er vormt zich nu een consortium waarin chips/AI (Intel), sensoren en ruwe data (Mobileye) en mapping (HERE) bij elkaar samenkomen. Dit leidt echter wel tot een aantal drop-outs en niet de minsten...

De keuze voor Intel betekent geen Nvidia. En Nvidia is verder in de automotive wereld en heeft ook meer klanten. De keuze voor sensoren van Mobileye zet ook Bosch (dat al diep met TomTom samenwerkt) op verdere afstand.

Het overstappen van Tesla van Mobileye naar Bosch/Nvidia en de overduidelijke signalen dat Tesla data van TomTom gebruikt tonen aan dat zich aan de andere kant ook een consortium begint te vormen of al heeft gevormd. Alleen TT is er stil over. We hebben de antwoorden van Goddijn echter gehoord tijdens de CC toen gevraagd werd of Tesla al HD mapping data van TomTom gebruikt. "I can not comment".

Het is nu wachten of TomTom coute que coute onafhankelijk wil blijven, wat zeker ook voordelen heeft, of een deelneming toestaat van een aantal partijen.
Precies de reden waarom ik zei; de toetreding van intel tot HERE, ipv samenwerking, geeft mij aan dat het een dood paard is.
Energy
0
Intel heeft de boot gemist van PC naar mobile.Nu zien ze dat de de automobiel markt de komende jaren explosief gaat groeien op gebied van connected cars, SDC etc. Ze zijn bang om nog een keer een enorme groeimarkt te laten lopen.

Ze hopen door de investering in Here toch een rol te kunnen spelen in deze nieuwe groeimarkt.

Het wordt een ingewikkeld bedrijf dat Here om te leiden.De drie grootste concurrenten hebben het grootste belang.Die zijn ondertussen ingehaald door Tesla.Dan een paar Aziatische partijen plus Intel.

Probeer dan maar is een goede strategie uit te zetten...

Dutchy Ron
0
TSLA van 181 naar 220 in afgelopen mnd
NVDA van 90 naar 117 en terug naar 100 (slot 102)

nb: SEDG vorige week gekocht op 12.40, nu 13,20 (+6,45%), gaan er (hopelijk deze week) uit op 13.65 (+10%) 6e ritje 10% met SEDG sinds juli vorig jaar.
[verwijderd]
1
quote:

Hik schreef op 3 januari 2017 21:34:

[...]

Justin, je zegt: HERE heeft geen localisatietechniek en suggereert dat ze er nú pas met Mobileye aan gaan werken. Ik denk dat niet. De vorige CES heeft Nvidia het Drive PX2 platform geïntroduceerd. Sámen met HERE hebben ze hier getest met Slam - localisatietechnieken zoals die door Mobileye op dezelfde CES zijn aangekondigd: REM. Hiervan is materiaal op de site van HERE en Nvidia gezet. Ik sprak daar met JM de Vries over en hij vertelde me dat TomTom dit (in een ver verleden) ook onderzocht had en het niet betrouwbaar genoeg vond. Zij hebben daarna RoadDNA ontwikkeld.

Kennelijk is er door de komst van nieuwe technieken (kunstmatige intelligentie verkeert op een veel hoger nivo dan een paar jaar geleden, processor virtualisatie met meer computingpower dan enkele jaren geleden) inmiddels zoveel meer bereikt dat deze techniek naar een bepaald volwassenheidsnivo is gebracht. Ik heb toch zeker de indruk dat het inmiddels wél een goede, bruikbare, betrouwbare en concurrerende localisatie techniek is. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat in deze industrie zich allemaal laat betoveren door de charmes van Amnon Shashua.
Wat deze techniek dan ook nog eens vóór heeft op RoadDNA is dat alle objecten die nodig zijn voor de localisatie door simpele sensoren te crowdsourcen zijn. Dit, in tegenstelling tot RoadDNA. Dit is namelijk een gedigitaliseerde Lidar pointcloud en nu dus alleen nog maar door speciale mappingvans in te winnen.

Ik ontken niet dat er alternatieve lokalisatie technologieën kunnen zijn. Ik denk dat Road DNA een van meerdere keuzes gaat worden voor een autofabrikant. Wel een robuuste keuze (om hetgeen wat JM de Vries) jou vertelde, maar zeker niet de enige.

De vraag is waarom HERE op deze wijze met Mobileye in zee gaat. Volgens mij omdat het consortium heeft gekozen voor Mobileye en daarmee ook HERE dwingt om hetzelfde te doen. Dat HERE al bezig was samen met Nvidia met SLAM - daarover stel ik dus de vraag of daar nog wel aan gewerkt wordt. Of dat dat bij HERE in de koelkast is gezet.

Waar ik niet van overtuigd ben is wat jij in je laatste regels zet: dat Road DNA niet met sensing te crowdsourcen is. We weten dat Road DNA met Lidar of combi van Lidar en camera's wordt gemaakt. Dus de basis leg je wel (mede) met lidar. Dat wil echter niet zeggen dat het niet door camera's onderhouden kan worden. Het product is immers een soort gordijn aan beide zijden van de weg dat door middel van camera's geïnterpreteerd wordt. Een consumentenauto heeft geen lidar nodig om Road DNA te gebruiken. Wellicht ook niet om changes te detecten. Dit weet ik niet, maar het tegengestelde kun je dus ook niet beweren. Ik kan me niet voorstellen dat TT niet gedacht heeft aan crowdsourcing voor RoadDNA, aangezien dat iets is wat al jaren heel belangrijk is bij TT. Al sinds MapShare.
maurice 1971
0
Tesla gaat het niet redden!! Elon musk is geen god laat dat duidelijk zijn. En Het aandeel TomTom krijg nog een behoorlijke correctie dit jaar.
Censurion
0
quote:

maurice 1971 schreef op 3 januari 2017 22:14:

Tesla gaat het niet redden!! Elon musk is geen god laat dat duidelijk zijn. En Het aandeel TomTom krijg nog een behoorlijke correctie dit jaar.
Deze ga ik inlijsten en aan terugdenken als we volgende maand op een koers van 12 euro staan voor TomTom ;)
[verwijderd]
0
Voorlopig geen hint op TomTom bij de persconferentie/show van Chrysler. Alleen dat het BYOD is. Bring your own device. Ze willen niet kiezen voor de consument, maar de consument zelf laten kiezen.
[verwijderd]
0
quote:

maurice 1971 schreef op 3 januari 2017 22:14:

Tesla gaat het niet redden!! Elon musk is geen god laat dat duidelijk zijn. En Het aandeel TomTom krijg nog een behoorlijke correctie dit jaar.
God spreekt.....pfffffff. ....
3.615 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 177 178 179 180 181 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 25 apr 2024 11:39
Koers 5,670
Verschil -0,060 (-1,05%)
Hoog 5,725
Laag 5,640
Volume 69.545
Volume gemiddeld 321.259
Volume gisteren 524.733

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront