TomTom « Terug naar discussie overzicht

Tom Tom Januari 2017

3.615 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... 177 178 179 180 181 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Misschien schreef op 8 januari 2017 14:40:

@De speurneus,

Wat wil je nou eigenlijk zeggen, of weet je het niet en ben je in de war?

Tini

Ik ben kraak helder.
Gerome77
0
Kuiken
0
Bron Bloomberg 2 uur geleden , gaat over Alphabet, Chrysler, Uber en komende automobielshow in Detroit.

Alphabet Inc. and Fiat Chrysler Automobiles NV are doubling down on their self-driving partnership, adding about 100 more Pacifica Hybrid minivans to an autonomous fleet first announced in May, according to people familiar with the decision.

Last month, the two companies announced the production of the initial 100 minivans, vehicles equipped with the technology developed by Waymo, the new Alphabet company formed from its Google car project. Waymo plans to roughly double the number this year, said the people who asked not to be identified because the terms aren’t public.

Bloomberg News reported last month that Waymo plans to use the Chrysler vehicles in a commercial ride-sharing service, which the companies expect to launch later this year.

A Waymo spokesman declined to comment. A Fiat Chrysler spokesman in the U.S. didn’t respond to a request for comment.

Fiat Chrysler was the first automaker to cut a deal with Alphabet, revealing a willingness to work with tech giants that some auto peers have resisted. In December, Waymo said it was in talks with Honda Motor Co., but didn’t reveal many details.

For more on the move to automated vehicles, read this QuickTake.

It’s unclear for now if Waymo would operate the ride-hailing service alone or with automaker partners. Alphabet has put pressure on its new Waymo car division to find recurring revenue. About 90 percent of Alphabet’s revenue comes from digital advertising.

Automakers, too, are trying to expand beyond vehicle sales to add new revenue sources from auxiliary software and mobility services as self-driving technology upends traditional industry business models.

Exclusive insights on technology around the world.
Get Fully Charged, from Bloomberg Technology.
Sign Up
A Waymo ride-sharing service would compete with existing firms, like Uber Technologies Inc., Morgan Stanley analysts said in a recent report. A fully driver-less car that is used a lot would reduce ride-sharing costs to 20 cents per vehicle mile from the current $1.50 per vehicle mile, the analysts estimated. Cars retrofitted with self-driving technology would pay for themselves in five years, thanks to lower insurance rates and higher productivity, they added. The report didn’t put a timeline on when full autonomy would arrive.
Waymo Chief Executive Officer John Krafcik, who joined Alphabet in 2015 after stints at Ford Motor Co. and Hyundai Motor Co.’s U.S. operations, is set to deliver a keynote address Sunday at the North American International Auto Show in Detroit.
[verwijderd]
0
Ik dacht vandaag helaas weer
Waarom mekaar zo aanvallen!
Ik haal de goede dingen er maar tussen uit
Sommige mensen leren niks van de beste wensen 1 dag later gaan ze gewoon weer verder happy New year. Hoe bedoel je?
viermeiden
0
Leonard
0


De Duitse regering overweegt om autoconstructeurs te verplichten meer elektrische wagens te bouwen.
























Lees verder
? Tommelein tegen verbod op diesel en benzine in 2030


Dat heeft de Duitse minister van milieu Barbara Hendricks gezegd in de Duitse krant Stuttgarter Zeitung. Met quota overweegt de Duitse regering autobouwers te dwingen een versnelling hoger te schakelen met het elektrisch wagenpark.




'Ik verwacht niet dat we verbrandingsmotoren volledig zullen bannen, maar quota voor elektrische wagens kunnen de overgang versnellen.'


Barbara Hendricks

Milieuminister Duitsland

‘Ik verwacht niet dat we traditionele verbrandingsmotoren volledig zullen bannen, maar het is goed mogelijk dat er quota komen voor elektrische wagens om een vlotte overgang mogelijk te maken’, zei de milieuminister.

Hendricks, die Duitse autobouwers verwijt dat ze geen lessen hebben geleerd uit het dieselgateschandaal van Volkswagen, verwacht dat quota kunnen helpen om producenten aan te moedigen meer betaalbare elektrische modellen te gaan maken.

Verbod op diesel en benzine

In oktober nog stemde de Duitse Bundesrat een resolutie waarin de Europese Commissie werd opgeroepen om tegen 2030 een einde te maken aan diesel- en benzinewagens. Enkel wagens zonder schadelijke uitstoot zouden vanaf dan nog goedgekeurd worden voor Europese wegen, als is de resolutie wettelijk niet bindend.

Ook binnen de regeringspartijen in Noorwegen gaan er stemmen op om al vanaf 2025 de verkoop van nieuwe diesel- en benzinewagens te verbieden.

In België zijn de meerderheidspartijen verdeeld over een algemeen verbod op diesels en benzineauto's vanaf 2030.



Bron: Bloomberg, De Tijd








? duitsland
quota
vervuiling
elektrische auto's
autoban






2




?


?


?


?


?


?




?6

Reageren?






Lees verder
? Tommelein tegen verbod op diesel en
[verwijderd]
0
quote:

battumboy schreef op 8 januari 2017 20:10:

Speciaal voor PAT -)

plaats 11
www.amazon.de/gp/bestsellers/ce-de/re...
Thanks! Zomaar uit het niets binnen op plaats 10! Not bad, not bad at all.

Gaat die verrassing dan toch komen met de Q4 cijfers?
[verwijderd]
1
quote:

Gerome77 schreef op 8 januari 2017 20:17:

Best verkocht binnen navigatie en dus 11de plek overall. Dat is echt goed!
Ik wil de pret niet drukken, maar je realiseert je neem ik aan dat dit het uitboxen van een oud model tegen een "vriendenprijsje" (=beneden kostprijs?) betreft. Als ik jou was zou ik er rekening mee houden dat dit een "after holiday season" plek in de Amazon hitlijst is die komt omdat ze met zoveel voorraad zijn blijven zitten dat ze van ellende maar flink met de prijs hebben gedumpt om de oude voorraad zo snel mogelijk te lozen nu iedereen nog even met goede voornemens bezig is.

Bekijk de prijs maar eens en vraag je dan af of we daar als aandeelhouders blij van worden als je bedenkt dat daar nog belastingen en handelsmarges van af gaan.

Als je met enige afstand naar de CES kijkt dan is wat Consumer daar brengt ook een maar droevige vertoning. Nog niets te bespeuren van een offensieve move into health.

Ze zullen mij pas kunnen overtuigen van het nut van de consumer inspanningen als ze ergens een zeer overtuigende hit scoren waar Garmin, Fitbit, Withings of GoPro stinkend jaloers op zou zijn. En dan niet tegen dumpprijzen, maar gewoon omdat het product met afstand het beste in zijn soort is IN DE OGEN VAN DE MET ZIJN VOETEN STEMMENDE EINDCONSUMENT. Die persé een TomTom wil hebben omdat dat gewoon het beste is wat er te krijgen is. No matter the cost.

(ik realiseer me dat er nu vast forumleden zijn die mij een enorme "zeikerd" vinden)
Tom3
0
quote:

xynix schreef op 8 januari 2017 22:23:

[...]
Ik wil de pret niet drukken, maar je realiseert je neem ik aan dat dit het uitboxen van een oud model tegen een "vriendenprijsje" (=beneden kostprijs?) betreft. Als ik jou was zou ik er rekening mee houden dat dit een "after holiday season" plek in de Amazon hitlijst is die komt omdat ze met zoveel voorraad zijn blijven zitten dat ze van ellende maar flink met de prijs hebben gedumpt om de oude voorraad zo snel mogelijk te lozen nu iedereen nog even met goede voornemens bezig is.

Bekijk de prijs maar eens en vraag je dan af of we daar als aandeelhouders blij van worden als je bedenkt dat daar nog belastingen en handelsmarges van af gaan.

Als je met enige afstand naar de CES kijkt dan is wat Consumer daar brengt ook een maar droevige vertoning. Nog niets te bespeuren van een offensieve move into health.

Ze zullen mij pas kunnen overtuigen van het nut van de consumer inspanningen als ze ergens een zeer overtuigende hit scoren waar Garmin, Fitbit, Withings of GoPro stinkend jaloers op zou zijn. En dan niet tegen dumpprijzen, maar gewoon omdat het product met afstand het beste in zijn soort is IN DE OGEN VAN DE MET ZIJN VOETEN STEMMENDE EINDCONSUMENT. Die persé een TomTom wil hebben omdat dat gewoon het beste is wat er te krijgen is. No matter the cost.

(ik realiseer me dat er nu vast forumleden zijn die mij een enorme "zeikerd" vinden)
Je moet je pas zorgen maken als op de Runner 2 en 3 ook van die hoge kortingen worden gegeven. Oudere Apple I-phones gaan soms ook voor een prikje weg.
ballie2
0
Azie heeft er zin in.
Dow Jones vandaag door de 20.000 punten.

Koers Tom2? In ieder geval door de 9.
keak
0
NewKidInTown
0
quote:

keak schreef op 9 januari 2017 05:07:

Waymo cuts cost off self driving car sensors by 90%.

Bloomberg TV.
In hoeverre valt deze ontwikkeling ook te verwachten voor andere "onderdelen" voor autonoom driving ?
Mijn verwachting voor de gehele automotive-industrie is, dat geen enkele carmaker zich afhankelijk gaat maken van slechts 1 toeleverancier en geen enkele toeleverancier zich afhankelijk gaat maken van slechts 1 van hun toeleveranciers.
En ik beschouw T2 als een van de vele toeleveranciers van vele toeleveranciers van de automotive-industrie. En in de automotive-industrie geldt in het verleden en in de toekomst, speel toeleveranciers tegen elkaar uit, betaal ze precies zoveel, dat ze net niet het loodje leggen maar dat ze in leven blijven en mee kunnen blijven doen in de concurrentiestrijd.
keak
1
sensor makers zijn er natuurlijk zat maar, automatisch geupdate kaarten makers zijn er al een stuk minder!
NewKidInTown
0
Zijn er nog mensen die aantrekkelijke optie-strategieen hanteren, op welke, negatieve, neutrale of positieve, koersverwachtingen dan ook ?
Dacht indertijd pp wel, maar die heb ik al een poosje niet meer gezien hier.
Opties, mits juist ingezet, kunnen een rendementsverhogend en een risicodempend effect hebben, dus mijns inziens, aantrekkelijk.
Mojo
0
[Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, bericht is bij dezen verwijderd.]
3.615 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... 177 178 179 180 181 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 13:43
Koers 5,830
Verschil -0,150 (-2,51%)
Hoog 5,925
Laag 5,730
Volume 278.558
Volume gemiddeld 304.081
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront