TomTom « Terug naar discussie overzicht

Wat Doet TomTom Fout en Wat Moeten Ze Doen Voor Aandeelhouderswaarde Creatie?

32 Posts, Pagina: « 1 2 | Laatste
[verwijderd]
0
www.youtube.com/watch?v=lrNX_aihKtw
Commissarissen zijn LOSERS die geen eigen bedrijf kunnen opzetten of runnen beroeps commissaris .
Lullen en gratis geld krijgen om goed te keuren wat het bestuur al voor gekauwd had ..
En goed keuren het LOON van de beslissers en ontslagen van de MOTOR van de zaak het personeel.
NewKidInTown
0
quote:

JohnSnow schreef op 18 januari 2017 07:32:

TomTom doet een overname!

corporate.tomtom.com/releasedetail.cf...
Mannetje of dertig.

Waarom verbaast het me niet: "No further details of the acquisition are disclosed."

Wat zou zo'n grapje nou gekost hebben ?

Duitse founders hebben gecashed en blijven op hun posities, verdienen gemiddeld een 150k inclusief alles. Reken 4,5 M per jaar voor alle 30. Hoeveel gaan ze aan waarde toevoegen per jaar ? Doe maar een gooi: nog eens een 4,5 M. Zou bij de huidige K/W voor TT zelf dan een 360 M moeten gekost hebben, pffff. Als het maar niet een soort Telematics gaat worden, in het klein weliswaar.
NewKidInTown
0
Dan zal eerst de koers naar 6 in elkaar getrapt worden en dan een overname"premie" van 60% er bovenop.

Het eerste zie ik nog wel gebeuren. Het tweede .... ?
[verwijderd]
0
quote:

NewKidInTown schreef op 18 januari 2017 08:41:

Dan zal eerst de koers naar 6 in elkaar getrapt worden en dan een overname"premie" van 60% er bovenop.

Het eerste zie ik nog wel gebeuren. Het tweede .... ?
Heb je daar nog een optie strategieetje voor?
NewKidInTown
0
Dokus
0
ik hoef geen dividend, als dat geld goed geinvesteerd wordt.

Wat ik wel wil is meer info waar men mee bezig is. Wat speelt er? Met wie wordt er getest? hoe ver gaan deze tests? alleen leveren maps? of ook roaddna? wat zijn verwachtingen omtrent daadwerkelijke afname? etc etc
NewKidInTown
0
Goed punt.
Ik zou graag een duidelijk onderscheid willen zien tussen:
- samenwerkingsverbanden
- samen testen
- concrete orders die geld opleveren, wanneer en het liefst ook hoeveel, al is dat laatste niet altijd mogelijk of toegestaan.
Nu blijft heel veel in het vage, moeten beleggers maar gissen of met de fantasie op de loop gaan. Best veel logisch dat veel beleggers hier over klagen en nauwelijks weten waar ze de komende jaren aan toe zijn qua verdiensten om zo een zo goed mogelijke inschatting van de toekomstige koers te maken. Heel moeilijk om in te schatten wat de echte waarde en een faire koers is op deze manier.
NewKidInTown
1
Onderschat de Aziaten niet !

Toyota and General Motors decided to have a canoe race on the Missouri River.

Both teams practiced long and hard to reach their peak performance before the race..

On the big day, the Japanese won by a mile.

The USA, very discouraged and depressed, decided to investigate the reason for the crushing defeat.

A senior management team was formed to investigate and recommend appropriate action.

Their conclusion was the Japanese had 8 people paddling and 1 person steering, while the US team had 7 people steering and 2 people paddling.

Feeling a deeper study was in order, US executive management hired a consulting company and paid them a large sum of money for a second opinion.

They advised that too many people were steering the boat, while not enough people were paddling.

Not sure how to utilize that information, but wanting to prevent another loss to the Japanese, the US paddling team's management structure was totally reorganised to 4 steering supervisors, 2 area steering superintendents and 1 assistant superintendent steering manager.

They also implemented a new performance system that would give the 2 people paddling the boat greater incentive to work harder.

It was called the 'Rowing Team Quality First Program,' with meetings, dinners and free pens for the paddlers.

There was discussion of getting new paddles, canoes and other equipment, plus extra vacation days for practices, and bonuses. The company’s pension program was trimmed to 'equal the competition' and some of the resultant savings were channeled into morale boosting programs and teamwork posters.

The next year the Japanese won by two miles!

Humiliated once again the US management laid off one paddler, halted development of a new canoe, sold all the paddles, and cancelled all capital investments for new equipment.

The money saved was distributed to the Senior Executives as bonuses.

The next year, try as he might, the lone designated paddler was unable to even finish the race (having no paddles), and was laid off for unacceptable performance.

All canoe equipment was sold, and the next year's race team was out-sourced to India.

Sadly, “The End”.



In fact, GM has spent the last thirty years moving factories out of the US, claiming they can't make money paying US wages, while TOYOTA has spent the last thirty years building more than a dozen plants inside the US.

At last report TOYOTA made 4 billion in profits while GM racked up 9 billion in losses.

GM executives are still scratching their heads, and collecting their bonuses...
32 Posts, Pagina: « 1 2 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 5,700
Verschil -0,280 (-4,68%)
Hoog 5,925
Laag 5,700
Volume 569.243
Volume gemiddeld 307.306
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront