TomTom « Terug naar discussie overzicht

Tom Tom april 2017

2.857 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 139 140 141 142 143 » | Laatste
closer
0
quote:

W schreef op 6 april 2017 11:51:

doen anderen ook
Het ultieme argument...
Maar laat maar, zo'n discussie heeft duidelijk geen zin op een aandeelhoudersforum.
JLE2
0
W:
quote:

W schreef op 6 april 2017 11:51:

non-profit heeft gewoon geen bestaansrecht, hoe mooi het ook klinkt,
"non-profit heeft gewoon geen bestaansrecht, hoe mooi het ook klinkt"

Laat TomTom nu net een samenwerkingsovereenkomst zijn aangegaan met een non-profit organisatie...:

Stille Vennoot:
Samenwerking Sports....met een non-profit org.

fonkonline.nl/artikelen/marketing/tom...
Edhvvvvv
3
Mbt dit soort handels firma's van basis voedsel ja die bekritiseer ik ook. Non-profit geen bestaansrecht? Je maakt een grap zeker. Ik zal er aan denken als er weer een non-profit organisatie de stront staat op te ruimen die profit organisaties maken op gebied van oorlog/houtkap/energie/olie productie. Als shell in nigeria het hele land verziekt om winst en daarna zegt ' maar dat waren wij niet' vervokgens staan daar weer diverse non-profit organisaties om die tering bende op te ruimen.
Ik zeg niet dat ik tegen marktwerking ben voor bijna alle producten. Alleeen van de basis moet je geen handel maken.

Het cuba voorbeeld is ook geen steekhoudend argument. Dit is geen voorbeeld van een werkelijk openbaar vrij toegankelijk product als er een vorm van dictator bepaald.

Ik wil trouwens nog wel een goed voorbeeld horen van jou van een privarisering in NL van een wat meer grijs gebied zoals openbaar vervoer.
[verwijderd]
0
Nu ik zo naar de koers kijk, moet ik toegeven dat het management het vandaag prima doet. Ik constateer een positieve draai van het management en dat vertaalt zich gelijk in een stabielere koers.
[verwijderd]
0
quote:

vCalker schreef op 6 april 2017 12:09:

Nu ik zo naar de koers kijk, moet ik toegeven dat het management het vandaag prima doet. Ik constateer een positieve draai van het management en dat vertaalt zich gelijk in een stabielere koers.
Een paar idioten in de VS (fed) hebben gisteren geroepen dat de aandelekoersen wat aan de hoge kant zijn. Dat is nu al weer uitgewerkt. Waar moet je anders met je geld naar toe.

Was getekend TINA
Wipo
0
quote:

Dutchy Ron schreef op 6 april 2017 09:12:

www.teslarati.com/tesla-lidar-sensors...
Deze foto's en filmpjes zijn waarschijnlijk uit 2016

Zie ook:
While Tesla continues to insist that it won’t switch over to LIDAR for its sensor system for Autopilot, the sightings of various manufacturer plate Tesla Model S electric cars seems to suggest something else.

This particular Model S was caught on video sporting Velodyne’s roof-mounted LIDAR sensor near Tesla’s HQ in Palo Alto, California.

It’s clear from the video that the car is wearing a manufacturer’s plate, so it’s safe to assume that this is either Tesla’s car, or a car lent to a supplier for testing purposes.

Elon Musk insists radar is the way to go and with Autopilot 8.0 the radar-based system has been upgraded significantly for improved detection, but perhaps in the far off future LIDAR will make its way into Tesla’s lineup?

insideevs.com/tesla-model-s-manufactu...
Wipo
0
Het is goed mogelijk dat Tesla de Lidar-wagen alleen gebruikt heeft om zelf HD-kaarten van de Palo Alto omgeving te maken.
DerksVisie
0
quote:

Wipo schreef op 6 april 2017 12:23:

Het is goed mogelijk dat Tesla de Lidar-wagen alleen gebruikt heeft om zelf HD-kaarten van de Palo Alto omgeving te maken.
De foto ziet er erg amateuristisch uit, een beetje zoals de wagens van Autonomos. Dus als Tesla toch met Lidar bezig is dan lijkt het meer een test.
[verwijderd]
0
quote:

DerksVisie schreef op 6 april 2017 12:46:

[...]

De foto ziet er erg amateuristisch uit, een beetje zoals de wagens van Autonomos. Dus als Tesla toch met Lidar bezig is dan lijkt het meer een test.
Logisch dat ze met Lidar testen. In de huidige generatie Autopilot kiezen ze naast radar en camera hopelijk ook voor roadDNA + HD-maps. Qua robuustheid en veiligheid de beste oplossing. Met name ook voor de snelwegen.
Juun
0
De real-time gegevens worden ter beschikking gesteld in de vorm van GTFS (General Transit Feed Specification), een gemeenschappelijk formaat voor dienstregelingen. Om de dertig seconden zal de data geüpdatet worden.
Op dit moment maken al twee externe diensten gebruik van de real-time data: Google Maps en iRail. De NMBS heeft de 31 routeplanners die nu enkel de theoretische dienstregeling tonen (waaronder Apple en TomTom), op de hoogte gebracht. Mogelijk zijn de vertagingen binnenkort dus ook te zien via Apple Maps.
datanews.knack.be/ict/nieuws/nmbs-ste...
Juun
3
ING has partnered with technology provider TomTom Sports and health experts from Lifeguard, market leaders in executive wellbeing, who provide top-level personal support from a team of diverse experts, including Olympic athletes.

www.finextra.com/pressarticle/68761/i...
[verwijderd]
3
www.reuters.com/article/us-delphi-con...

Delphi takes stake in companies to profit from data in connected cars

Otonomo's platform takes data generated by connected cars, strips it of personal identifying information and lets carmakers offer the data for sale on a marketplace accessed by third-party suppliers.

"They're a data broker, they're providing enabling technologies allowing the (automaker) to market their data across a wide array of services and vendors," said DeVos, such as retailers, fleet transport services, or vehicle repair services like tow trucks.

Drivers who did not want to share their data could opt out, DeVos said.

Detroit automaker General Motors Co has been working on similar technology through a partnership with International Business Machines Corp's Watson artificial intelligence software.

Using its Onstar system, GM's product allows third-party marketers to deliver targeted offers, such as nearby coffee shops, reminders about shopping-list items, or paying for fuel from the car dashboard.


Link met de nieuwe IBM-commissaris bij TomTom?
[verwijderd]
0
Goed gevonden xynix!

Dat is inderdaad de grote baas van de zeer succesvolle IBM Watson divisie.

GM als nieuwe klant zou fantastisch zijn. Opel was kennelijk al deels over naar TomTom.

TomTom zegt succesvol te zijn op de Amerikaanse markt. Tesla is de meest logische klant voor de HD-maps en roadDNA, maar partijen als Ford en GM zijn natuurlijk direct veel grotere orderbedragen. Er is iig een nieuwe klant met haast want de USA snelwegen en hoofdwegen zijn in opdracht van een klant nu gereed (HD-map en roadDNA).
[verwijderd]
0
Het is niet wachten OF de grote nieuwe USA-klant komt, maar WANNEER.

Het bericht dat de HD-map en roadDNA voor de USA klaar zijn was de vooraankondiging.

Nu vlak voor de kwartaalcijfers en de AVA zou die belangrijke order zo maar eens kunnen komen.
Dutchy Ron
0
De nieuwe commissaris Mike Rhodin van TomTom is inderdaad bekend met Watson dus een linking pin wellicht tussen TT en GM, maw een ingang bij GM voor TT.

Mike Rhodin is Senior Vice President, Watson Business Development. Watson is one of IBM’s most significant innovations in the company’s 103-year history and represents a new era of information technology. IBM Watson is charged with accelerating a new class of “cognitive” solutions, services and apps that will fuel a diverse cloud-based ecosystem of enterprises, academic institutions and entrepreneurs.

Mike was previously Senior Vice President, IBM Watson Group. Under Mike’s leadership, Watson moved from a groundbreaking research project in artificial intelligence and machine learning to two thriving business units: Watson and Watson Health.

Before heading up Watson, Mike led the Software Solutions Group delivering industry-specific solutions in high-growth areas such as Business Analytics, Smarter Commerce, Smarter Cities and Social Business
.

De artificial intelligence en machine learning van IBM Watson was jaren geleden redelijk uniek in z'n soort. Dat is verleden tijd. Sterker nog de kracht van Watson zit meer in het slim ontsluiten van relevante data uit diverse bronnen en in hun zgn content analytics (zeg maar het lezen/analyseren van ongestructureerde data, oftewel gescande documenten, PDF'jes, media, etc.). Ondanks dat ik niet verwacht dat IBM Watson een grote rol gaat spelen in SDC's is de link met/naar GM misschien interessant voor TT.
JLE2
2
quote:

groeibriljant schreef op 6 april 2017 15:10:

Het is niet wachten OF de grote nieuwe USA-klant komt, maar WANNEER.

Het bericht dat de HD-map en roadDNA voor de USA klaar zijn was de vooraankondiging.

Nu vlak voor de kwartaalcijfers en de AVA zou die belangrijke order zo maar eens kunnen komen.
We wachten al jaren , en jaren, en jaren....
Kap eens met deze suggestieve posts !
[verwijderd]
0
quote:

JohnnyLosteverything schreef op 6 april 2017 15:17:

[...]

We wachten al jaren , en jaren, en jaren....
Kap eens met deze suggestieve posts !

Niet te geloven. Wil het maar niet afleren.
Wanneer houdt die kerel z'n k*p eens een keer.
Dutchy Ron
3
Aan de uitspraak van HG over de verwachting van 50% marktaandeel hecht ik géén enkele waarde. HG heeft wel vaker uitspraken gedaan die later niet juist of realistisch waren. Het heeft dus ook geen zin daar op door te fantaseren en te rekenen in koers(doel)en van 100 euro of hoger.

Aan verwachtingen hebben we niets......geen woorden maar daden wil ik zien.
JLE2
1
quote:

Dutchy Ron schreef op 6 april 2017 15:22:

Aan de uitspraak van HG over de verwachting van 50% marktaandeel hecht ik géén enkele waarde. HG heeft wel vaker uitspraken gedaan die later niet juist of realistisch waren. Het heeft dus ook geen zin daar op door te fantaseren en te rekenen in koers(doel)en van 100 euro of hoger.

Aan verwachtingen hebben we niets......geen woorden maar daden wil ik zien.
Juist ! En geen TomTom promotieteam/ medewerkers meer op dit forum (groeibriljant , bdb etc)
[verwijderd]
0
De afgelopen jaren en jaren is het steeds beter gegaan met Telematics, Automotive en Licensing. Het marktaandeel van TomTom groeit, men is schuldenvrij, uiterst gezond en winstgevend (ondanks de vele honderden miljoenen aan extra ontwikkelkosten die direct worden afgeboekt).
Consumer is het anker voor de koers.

Het bericht dat de HD-map en roadDNA voor de USA snelwegen+hoofdwegen klaar zijn is naar mijn verwachting de vooraankondiging. Volledig transparant lijkt mij. Dus niet klagen als die order in de USA deze maand binnen is.

Wanneer verwachten de azijnpissers/shorters-aliassen dan goed nieuws?
2.857 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 139 140 141 142 143 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 23 apr 2024 17:35
Koers 5,520
Verschil +0,060 (+1,10%)
Hoog 5,585
Laag 5,450
Volume 546.527
Volume gemiddeld 313.662
Volume gisteren 957.240

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront