Forum: KPN » PB » Pagina: 5 | Belegger.nl

PB

2.248 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 109 110 111 112 113 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
[verwijderd]
0
20-03-2007
KPN denkt aan Spaans mobiel netwerk


KPN wil in Spanje een bedrijf in de mobiele telefonie overnemen. Tot nu toe bleef de ambitie van de belboer beperkt tot Nederland, België en Duitsland, maar KPN wil zijn vleugels verder uitslaan. Het bedrijf wil geen eigen GSM-masten oprichten. Veeleer wil KPN ruimte huren op de zendmasten van een Spaanse collega. Tot de doelgroep van KPN horen onder andere de Nederlanders die in de winter massaal naar Spanje uitwijken. Andere joint ventures, zoals van Aldi met KPN in Nederland, zijn tot nu toe erg succesvol. KPN was in 2000 ook erg actief in het buitenland, maar veel van die initiatieven zijn later weer geschrapt.
[verwijderd]
0
UPDATE: KPN praat met mobiele partijen in Spanje
Dinsdag 20 Maart 2007 16:22

(Update van bericht 'KPN bevestigt gesprekken met mobiele partijen Spanje' om extra informatie, analistencommentaar en commentaar bedrijven toe te voegen)

Door Arnold Tankus & Mathijs Schiffers

Van DOW JONES NIEUWSDIENST

AMSTERDAM (Dow Jones)--Koninklijke KPN nv wil de Spaanse markt voor mobiele telefonie betreden via het netwerk van lokale operators en voert daarover verkennende gesprekken, aldus woordvoerder Stephen Hufton dinsdag tegen Dow Jones Nieuwsdienst.

Analisten en marktvorsers zijn te spreken over de plannen die ze bestempelen als logisch en in lijn met de afgegeven strategie.

'Dit biedt KPN kansen om extra omzet te genereren tegen lage risico's,' zegt analist Damien Chew van ING, die een houden-advies op KPN hanteert. Volgens de ING-analist is de Spaanse markt eens te meer interessant omdat deze markt 'pas sinds kort open staat' voor spelers die op het netwerk van een ander diensten aanbieden, ofwel als mobile virtual network operator (MVNO), en daarom nog niet druk is.

Om succesvol te zijn heeft KPN een sterk distributiekanaal en een sterke merkenstrategie nodig, aldus Chew, die in dat verband opmerkt dat KPN de 'nodige expertise rond merken' heeft, daarbij wijzend op het succes van het bedrijf in Duitsland.

Ed Achterberg van onafhankelijk onderzoeksbureau Telecompaper noemt de Spaanse markt 'een interessante groeimarkt'. Achterberg merkt op dat veel Nederlanders in Spanje op vakantie gaan en dat KPN daarvan kan profiteren.

'KPN kan deze klanten dan een lager tarief aanbieden,' zegt Achterberg die bedoelt dat KPN dan niet meer hoeft te betalen voor de connectie op andermans netwerken, omdat het in Spanje zelf een netwerk huurt.

Op maandag meldde de Spaanse krant Expansion dat KPN zou praten met Telefonica Moviles, Vodafone en Orange over het huren van netwerkcapaciteit, maar KPN-woordvoerder Hufton wil niet ingaan op deze namen. Genoemde bedrijven zelf weigeren ook commentaar.

KPN heeft eerder al aangegeven als MVNO toegang te zoeken tot alle grote Europese economieen, waarbij in eerste instantie vooral de landen die grenzen aan KPN's huidige marktgebied werden genoemd: Zwitserland, Oostenrijk en Polen.
[verwijderd]
0
KPN breidt School Online-project uit met twee initiatieven21 mrt 2007, 11:59 uur
Amsterdam (BETTEN BEURSMEDIA NEWS) - KPN introduceert twee nieuwe diensten voor scholen: TeleTOP, een elektronische leeromgeving, en Schoolpix, een applicatie voor schoolfoto's. De initiatieven vallen onder het School Online-project.

School Online omvat volgens het persbericht het onderwijsaanbod van telecombedrijf KPN, dat onder meer gratis internet en digitaal lesmateriaal omvat. Hierdoor kunnen scholen beter profiteren van de mogelijkheden die internet geeft.

Sinds 2004 biedt KPN scholen gratis internet. Eind vorig jaar ging het bedrijf met de introductie van School Online nog een stap verder. KPN streeft ernaar zijn onderwijsaanbod continu uit te breiden door samen te werken met partners.

(c) BETTEN BEURSMEDIA NEWS (tel: +31 20 710 1756; fax: +31 20 710 1875)

[verwijderd]
0
KPN krijgt vijfjarige opdracht van Primera
23-03-2007 10:21:03

Amsterdam (BETTEN BEURSMEDIA NEWS) - KPN heeft een vijfjarig contract gesloten met Primera voor het beheer van het bedrijfsnetwerk. Dat heeft het telecombedrijf vrijdag bekendgemaakt, zonder financiele details bekend te maken.

Door dit KPN-netwerk kunnen winkeliers van de 355 tabakswinkels van Primera gemakkelijker en veilig met het hoofdkantoor en met elkaar communiceren en bijvoorbeeld online bestellingen plaatsen. Ook het pinverkeer, de winkelbeveiliging en de internetverbinding verlopen via dit netwerk. Eind dit jaar moet de overschakeling zijn afgerond.

(c) BETTEN BEURSMEDIA NEWS (tel: +31 20 710 1756; fax: +31 20 710 1875)

Waarschijnlijk is dit al in de koersstijging van de afgelopen dagen verwerkt. Men wist al dat dit er aan zat te komen
[verwijderd]
0
RTRS-KPN gaat mogelijk ook kinderporno weren
DEN HAAG (ANP) - KPN gaat mogelijk ook websites met kinderporno blokkeren.
De provider heeft hierover met het Korps landelijke politiediensten (KLPD) een
principebesluit genomen, aldus het KLPD vrijdag. De organisatie praat ook met
andere internetproviders.

Vrijdag ondertekenden kabelexploitant en internetprovider UPC en het KLPD al
een overeenkomst over het blokkeren van de pornosites. De provider krijgt de
lijst van het projectteam bestrijding kinderporno van het KLPD. Zij registreren
niet wie de pagina's proberen te bezoeken of wie de site online gezet heeft. UPC
ook niet.

Als bezoekers een website opvragen die op de ,,zwarte lijst'' staat, komt
een melding van de politie op het beeldscherm. De melding is niet weg te
klikken. ,,Het is een echte blokkade'', aldus een woordvoerder van het korps. De
tekst , afgebeeld met een groot stopteken, luidt: ,,Uw browser heeft geprobeerd
een pagina te benaderen die wordt gebruikt voor de verspreiding van bestanden
waarop seksueel misbruik van kinderen is afgebeeld. Dit is strafbaar.'' Vanaf
begin mei moet de blokkering werken.

((ANP Redactie Economie, email economie(at)anp.nl, +31 20 504 5999))
[verwijderd]
0
KPN koopt 700.000 eigen aandelen in
AMSTERDAM (FD.nl/Betten) - KPN heeft gedurende de week van 19 maart tot 23 maart 2007 in totaal 700.000 eigen aandelen ingekocht tegen een gemiddelde prijs van euro 11,58. Dat meldt het telecombedrijf maandag.

Daarmee is zo'n 12% van het aandeleninkoopprogramma afgewikkeld. Het aandeleninkoopprogramma is gestart op 7 februari 2007 en eindigt op 31 december 2007.

(c) Het Financieele Dagblad in samenwerking met Betten Beursmedia News (contact: webred@fd.nl/ 020-5928456)

voda
0
RTRS-NS sluit vervoerscontract met KPN (2)
N i e u w bericht, meer informatie

AMSTERDAM (ANP) - De Nederlandse Spoorwegen en KPN gaan
samenwerken bij het vervoer van de werknemers van het
telecomconcern. Dat maakte commercieel directeur Philippe Smit
van NS woensdag bekend tijdens een presentatie op de AutoRAI in
Amsterdam.

Op dit moment beschikken 2600 personeelsleden van KPN over
een leaseauto. Aan deze leaseconstructies worden nu NS-Business
Cards toegevoegd. ,,We zijn trots op deze nieuwe klant'', zei
Smit. ,,Steeds meer bedrijven kiezen ervoor om hun werknemers
meerdere reisopties te bieden.''

KPN is niet het eerste bedrijf dat in zee gaat met NS.
Inmiddels lopen er in Nederland ongeveer 45.000 mensen rond met
een door hun werkgever betaald NS-abonnement.

Smit maakte verder bekend dat NS gaat samenwerken met ING
Car lease, een van de grootste bedrijven die zich bezighouden
met het uitlenen van auto's. ,,Zij gaan de NS-Business Card
verkopen aan het midden- en kleinbedrijf, waar ze zelf al sterke
contacten mee hebben'', aldus Smit. Tot nog toe sloot NS vrijwel
alleen contracten af met grote ondernemingen of
overheidsinstellingen.

Werkgevers hoeven volgens Smit niet bang te zijn voor
allerlei administratieve rompslomp. ,,Dat soort zaken wordt
allemaal meegenomen in het autoleasecontract. De uiteindelijke
kosten voor de werkgever blijven ongeveer gelijk.''

Op dit moment rijden ongeveer 600.000 Nederlanders rond in
een leaseauto. De Nederlandse Spoorwegen mikken op deze groep
voor het slijten van bedrijfsabonnementen voor de trein. ,,We
hebben hoge verwachtingen van de toekomst'', zei Smit. ,,Mensen
die reizen met een businesscard zijn gemiddeld erg tevreden over
het product. Ze waarderen het met een 8 of hoger en dat is weer
hoger dan het gemiddelde voor alle reizigers.''

((ANP Redactie Economie, email economie(at)anp.nl, +31 20
504 5999))
[verwijderd]
0
RTRS-Aantal internetbellers bijna verdrievoudigd
HOUTEN (ANP) - Het aantal internetbellers is afgelopen jaar
bijna verdrievoudigd tot 1,8 miljoen. KPN nam het grootste deel
van de groei op zich, ondanks de problemen die het concern kent
met internetbellen. Dat heeft het onderzoeksbureau Telecompaper
vrijdag gemeld.

KPN had eind 2006 ruim 500.000 internetbellers. Dat waren er
een jaar eerder nog zo'n 15.000. Duizenden klanten van het
telecomconcern hebben grote problemen met de dienst. De
populariteit van internetbellen was zo groot, dat KPN de grote
hoeveelheid nieuwe klanten niet kon verwerken. De
Consumentenbond heeft al acties aangekondigd tegen het
telecombedrijf.

((Marcel Proos, email economie(at)anp.nl, +31 20 504 5999))
voda
0
KPN schuift vast en mobiel NL in elkaar voor betere service
AMSTERDAM (FD.nl/Betten) - KPN voegt de vaste en mobiele tak in Nederland samen, met als doel 'de klant beter te kunnen bedienen'. Dat heeft woordvoerder Bram Oudshoorn dinsdag gezegd in toelichting op een presentatie over de aanpassingen van de jaarcijfers 2006, eind volgende week.

Oudshoorn: 'Vast en mobiel lopen al in de thuisituatie en buitenhuis ontzettend in elkaar over en we willen daarom e e n totaalvoorstel gaan verkopen aan de klant.' De samenvoeging van de onderdelen zal volgens de woordvoerder geen banenverlies opleveren voor het KPN-personeel.

Op vrijdag 13 april presenteert het telecombedrijf de aanpassingen op de jaarcijfers 2006 die het gevolg zijn van het samenvoegen van de vaste en de mobiele divisie in Nederland. Oudshoorn van KPN omschrijft deze presentatie desgevraagd als een 'technische exercitie'.

Edwin van der Aa
edwin@bfn.com

(c) BETTEN BEURSMEDIA NEWS (tel: +31 20 710 1755; fax: +31 20 710 1875)


[verwijderd]
0
quote:

voda schreef:


KPN schuift vast en mobiel NL in elkaar voor betere service
AMSTERDAM (FD.nl/Betten) - KPN voegt de vaste en mobiele tak in Nederland samen, met als doel 'de klant beter te kunnen bedienen'. Dat heeft woordvoerder Bram Oudshoorn dinsdag gezegd in toelichting op een presentatie over de aanpassingen van de jaarcijfers 2006, eind volgende week.

Oudshoorn: 'Vast en mobiel lopen al in de thuisituatie en buitenhuis ontzettend in elkaar over en we willen daarom e e n totaalvoorstel gaan verkopen aan de klant.' De samenvoeging van de onderdelen zal volgens de woordvoerder geen banenverlies opleveren voor het KPN-personeel.

Op vrijdag 13 april presenteert het telecombedrijf de aanpassingen op de jaarcijfers 2006 die het gevolg zijn van het samenvoegen van de vaste en de mobiele divisie in Nederland. Oudshoorn van KPN omschrijft deze presentatie desgevraagd als een 'technische exercitie'.

Edwin van der Aa
edwin@bfn.com

(c) BETTEN BEURSMEDIA NEWS (tel: +31 20 710 1755; fax: +31 20 710 1875)





Aangezien KPN het meest strategisch geleide telecombedrijf van heel Europa is, zou het woord "Exercitie" wel eens synoniem voor fusie kunnen staan !

[verwijderd]
0
RTRS-'Nieuwe kapers op de kust voor Telecom Italia'
AMSTERDAM (ANP) - Het Franse telecombedrijf France Télécom
en het Spaanse Telefónica overwegen allebei een bod uit te
brengen op Olimpia, het moederbedrijf van de Italiaanse
branchegenoot Telecom Italia. Dat berichtte de zakenkrant The
Wall Street Journal donderdag op gezag van goed ingevoerde
bronnen.

Het Amerikaanse AT&T en het Mexicaanse America Movil willen
samen een belang van 66 procent nemen in Olimpia, dat 18 procent
van Telecom Italia bezit en zelf voor 80 procent eigendom is van
Pirelli. De bedrijven voeren daarover exclusieve gesprekken met
Pirelli, zo heeft dat Italiaanse bedrijf, van oorsprong een
fabrikant van autobanden, zondag laten weten.

De Italiaanse regering wil graag dat Telecom Italia in
Italiaanse handen blijft. Verscheidene ministers riepen de
afgelopen dagen op het bedrijf te beschermen tegen al te veel
buitenlandse invloeden.

((ANP Redactie Economie, email economie(at)anp.nl, +31 20
504 5999))
[verwijderd]
0
BELANGENMELDING AFM: Barclays verkleint belang KPN
AMSTERDAM (fd.nl)

- De Autoriteit Financiële Markten heeft op vrijdag 6 april 2007 de volgende belangenmelding(en) bekendgemaakt:

*** Barclays Plc. heeft een belang gemeld in Koninklijke KPN N.V. Het bedrijf meldt een belang van 3,91%. De meldingsplicht is ontstaan op 3 april 2007. Barclays Plc. heeft per deze datum 75.466.095 aandelen KPN in bezit.

Overzicht vorige meldingen:
05-01-2007: 5,38% (103.814.080 aandelen)
03-04-2007: 3,91% (75.466.095 aandelen)


lokeend
0
quote:

Marco1970 schreef:


BELANGENMELDING AFM: Barclays verkleint belang KPN
AMSTERDAM (fd.nl)

- De Autoriteit Financiële Markten heeft op vrijdag 6 april 2007 de volgende belangenmelding(en) bekendgemaakt:

*** Barclays Plc. heeft een belang gemeld in Koninklijke KPN N.V. Het bedrijf meldt een belang van 3,91%. De meldingsplicht is ontstaan op 3 april 2007. Barclays Plc. heeft per deze datum 75.466.095 aandelen KPN in bezit.

Overzicht vorige meldingen:
05-01-2007: 5,38% (103.814.080 aandelen)
03-04-2007: 3,91% (75.466.095 aandelen)





ze zijn geld aan het vrijmaken voor abn:-))
mvg
voda
0
BELANGENMELDING AFM: Barclays verkleint belang KPN
AMSTERDAM (fd.nl) - De Autoriteit Financiële Markten heeft op vrijdag 6 april 2007 de volgende belangenmelding(en) bekendgemaakt:

*** Barclays Plc. heeft een belang gemeld in Koninklijke KPN N.V. Het bedrijf meldt een belang van 3,91%. De meldingsplicht is ontstaan op 3 april 2007. Barclays Plc. heeft per deze datum 75.466.095 aandelen KPN in bezit.

Overzicht vorige meldingen:
05-01-2007: 5,38% (103.814.080 aandelen)
03-04-2007: 3,91% (75.466.095 aandelen)




Vanaf 1 november 2006 dienen aandeelhouders alle deelnemingen van 5% of meer van het geplaatste kapitaal opnieuw te melden bij de Autoriteit Financiële Markten. Het kan voorkomen dat nieuwe belangenmeldingen afwijken van eerdere meldingen. Dit kan veroorzaakt zijn door transacties, maar ook door toe- of afname van het geplaatste kapitaal van de uitgevende instelling (verwatering van aandelenbelang).

Onveranderd blijft dat men opnieuw dient te melden zodra een substantiële deelneming een drempelwaarde heeft bereikt of overschreden. Op uitzonderingen na zijn de nieuwe drempelwaarden: 5%, 10%, 15%, 20%, 25%, 30%, 40%, 50%, 60%, 75% en 95%.

[verwijderd]
0
Persbericht KPN - voortgang aandeleninkoopprogramma
AMSTERDAM (FD.nl/Betten) - Hier volgt een persbericht uitgegeven door KPN :

Voortgang aandeleninkoopprogramma KPN

In het kader van het aandeleninkoopprogramma zoals aangekondigd op 6 februari 2007, maakt KPN bekend dat gedurende de week van 2 april tot 6 april 2007 535.000 aandelen KPN zijn ingekocht tegen een gemiddelde prijs van euro 12,10. Hiermee is ca. 14,3 % van het inkoopprogramma afgewikkeld. Het aandeleninkoopprogramma is gestart op 7 februari 2007 en eindigt op 31 december 2007.

(c) Het Financieele Dagblad in samenwerking met Betten Beursmedia News (contact: webred@fd.nl/ 020-5928456)


[verwijderd]
0
TBI besteedt IT-activiteiten 5 jaar uit aan KPN en Centric
AMSTERDAM (FD.nl/Betten) - KPN en Centric gaan gedurende de komende vijf jaar een aantal IT-activiteiten beheren voor bouw- en techniekconcern TBI. Dat melden alle partijen donderdag.

Financiele details van de transactie zijn niet bekendgemaakt.

KPN gaat de opslag van data verzorgen voor TBI. Alle 180 applicaties worden beheerd binnen e e n centraal serverpark. De verbonden werkplekken - 1.250 in totaal - worden door Centric beheerd.

Volgens Armin Mulder, ICT-manager bij TBI, blijven zijn twintig IT-ers zelf het applicatiebeheer verzorgen. In principe gaat er niemand over naar KPN en Centric, maar deze optie blijft open.

Door het ICT-beheer onder te brengen bij externe partijen, verwacht TBI de versnippering van deze activiteiten binnen de bouwgroep tegen te gaan. Ook de beveiliging komt in professionele handen.

De verse partners zullen de gehele ICT-infrastructuur van alle bedrijven binnen de bouwgroep gaan vernieuwen. Centric wordt hiermee verantwoordelijk voor alle techniek, hardware en software.

KPN gaat alle vestigingen en bouwplaatsen voorzien van telefoniediensten via het Internetprotocol. Medewerkers kunnen straks vanaf overal - mobiel of thuis - gebruikmaken van hun applicaties.

TBI is een groot bouw- en techniekconcern gevestigd in Rotterdam. De bedrijfsopbrengsten van de onderneming in 2006 bedroegen euro 2 mrd. Het concern heeft 9.389 medewerkers in dienst.

Edwin van der Aa
edwin@bfn.com

Harm Luttikhedde
harm@bfn.com

(c) Het Financieele Dagblad in samenwerking met Betten Beursmedia News (contact: webred@fd.nl/ 020-5928456)

voda
0
RTRS-Nieuwe informatiedienst eist schadevergoeding KPN
DEN HAAG (ANP) - De nummerinformatiedienst 1850 wil een
bodemprocedure tegen KPN aanspannen. De nieuwe aanbieder van
nummerinformatie verklaarde donderdag inkomsten te zijn
misgelopen door sms-acties van KPN rond de beëindiging van diens
nummerinformatiedienst 118.

De minister van Economische Zaken besloot vorig jaar om 118
per april te vervangen door nummers beginnende met 18. Tijdens
het 118-gesprek mocht KPN geen reclame maken voor zijn nieuwe
nummer 1888. Wel zond het telecombedrijf 118-bellers na afloop
van het gesprek een sms-bericht met daarin dit nieuwe
telefoonnummer. KPN ziet de bodemprocedure tegemoet, liet een
woordvoerder donderdag weten.

Het College van Beroep voor het bedrijfsleven (CBb) deed
eind maart uitspraak in een zaak hierover tussen KPN en
toezichthouder Opta. Het 118-gesprek en het sms-bericht na
afloop zijn volgens de rechter ,,onlosmakelijk onderdelen van de
abonnee-informatiedienst''. ,,Daarmee is het in strijd met de
bestemming van 118'', aldus het CBb.

Voor 118 in de plaats komen nummers die bestaan uit vier
cijfers, beginnend met 18. Dit moet de concurrentie vergroten.
Er komt hierdoor ruimte voor in totaal 99 aanbieders van
abonnee-informatiediensten.

((ANP Redactie Economie, email economie(at)anp.nl, +31 20
504 5999))
voda
0
RTRS-ABP en PGGM tegen nieuw beloningsbeleid KPN
AMSTERDAM (ANP) - De pensioenfondsen ABP en PGGM zijn tegen het nieuwe
beloningstelsel voor de top van KPN. De pensioenfondsen, van ambtenaren en
leraren, hebben dinsdag tijdens de aandeelhoudersvergadering tevergeefs tegen
een voorstel van die strekking gestemd. Het telecombedrijf wil de variabele
beloning van onder meer bestuursvoorzitter Ad Scheepbouwer omzetten van aandelen
in een uitgestelde uitkering in contanten.De belangrijkste reden hiervoor is volgens KPN een belastingwijziging.
Hierdoor kost een bonus in aandelen het bedrijf 1,5 miljoen euro extra
belasting, zei commissaris Durk Jager, voorzitter van de beloningscommissie. Een
vertegenwoordiger van ABP en PGGM had een aantal bezwaren tegen het nieuwe
beloningsstelsel, onder meer een gebrek aan transparantie rond de te behalen
prestaties. Jager gaf toe dat niet alle prestatiedoelen helder zijn. ,,Die
doelstellingen kunnen concurrentiegevoelig zijn.''((ANP Redactie Economie, email economie(at)anp.nl, +31 20 504 5999))
[verwijderd]
1
RTRS-KPN sms't reclame
DEN HAAG (ANP) - KPN begint dinsdag een proef met reclame op
de mobiele telefoon. Prepaid-klanten die hun beltegoed per sms
opvragen, ontvangen een reclameboodschap. Het telecomconcern wil
nagaan of klanten op sms-reclame zitten te wachten en of
adverteerders er baat bij hebben.

Voor de proef werkt het telecomconcern samen met onder meer
Adidas, Nestlé, Wehkamp en New York Pizza. Gedurende de eerste
fase van de proef krijgen prepaid-klanten een aanvulling op hun
overzicht van het beltegoed te zien en ontvangen ze geen extra
bericht. Ze kunnen bijvoorbeeld de aanbieding krijgen om te
sms'en naar een nummer om korting te ontvangen bij Wehkamp. Deze
eerste proef duurt tot half juni.

In de volgende fase van de proef geeft KPN zijn klanten de
mogelijkheid hun voorkeur voor reclame aan te geven. Ze kunnen
er ook voor kiezen om geen berichten te ontvangen. KPN
onderzoekt nog of iemand bijvoorbeeld in ruil voor kortingen of
extra belminuten reclame op zijn mobiel kan krijgen.

Om van sms-reclame een succes te maken, moet de klant
volgens KPN een stem hebben in de boodschap die hij ontvangt.
,,Je zult zelfs kunnen aangeven wanneer, hoeveel en waarover je
überhaupt reclame te zien krijgt'', zei Marco Visser, directeur
mobiel bij KPN. Geen reclame van biermerken als iemand alleen
wijn drinkt of geen aanbiedingen uit Amsterdam als de beller in
Rotterdam woont, beloofde Visser.

Omdat Nederland meer mobiele aansluitingen telt dan mensen,
acht KPN de kans groot dat sms-reclame hier doorbreekt. Ook
internationaal is de markt voor dergelijke advertenties sterk in
ontwikkeling, stelt de onderneming.

((Marcel Proos, email economie(at)anp.nl, +31 20 504 5999))
2.248 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 109 110 111 112 113 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 13-dec-19 17:35
Koers 2,611
Verschil -0,011 (-0,42%)
Hoog 2,641
Laag 2,605
Volume 12.860.636
Volume gemiddeld 13.017.923
Volume gisteren 24.023.791