[verwijderd] 1 oktober 2014 14:02 auteur info [verwijderd] Lid sinds: 01 jan 0001 Laatste bezoek: 01 jan 0001 Aanbevelingen Ontvangen: 0 Gegeven: 0 Aantal posts: 0 www.analistenadviezen.nl/air-france-klm Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
[verwijderd] 1 oktober 2014 14:11 auteur info [verwijderd] Lid sinds: 01 jan 0001 Laatste bezoek: 01 jan 0001 Aanbevelingen Ontvangen: 0 Gegeven: 0 Aantal posts: 0 Het ziet er vandaag erg somber uit. Wat denken jullie voor de rest van de week? Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Freebird 1 oktober 2014 14:19 auteur info Freebird Lid sinds: 20 aug 2010 Laatste bezoek: 16 aug 2024 Aanbevelingen Ontvangen: 197 Gegeven: 11 Aantal posts: 1.876 quote:The_don schreef op 1 oktober 2014 14:11:Het ziet er vandaag erg somber uit. Wat denken jullie voor de rest van de week?Blij dat ik er gisteren - zij het met gering verlies - ben uitgestapt. Had een kansje gewaagd op 7,49 maar vertrouw het nu voor geen meter meer. Vorig jaar augustus stonden we (met goede vooruitzichten) nog rond de 5,40, dus tel uit je winst.Rond de 4 overweeg ik weer in te stappen. Air France KLM is immers inmiddels een kapitaal-vernietigende onderneming en dat komt m.i. voorlopig niet meer goed. Als iemand een goede reden heeft voor goede verwachtingen, dan hoor ik dat graag. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Wilbar 1 oktober 2014 14:26 auteur info Wilbar Lid sinds: 26 okt 2006 Laatste bezoek: 02 dec 2024 Aanbevelingen Ontvangen: 12871 Gegeven: 1770 Aantal posts: 22.390 De gevolgen van de staking zullen vooral drukken op het derde kwartaal. En de ontwikkelingen in Hong Kong zullen ook ongetwijfeld effect hebben op het algemeen vertrouwen en vervolgens op de koersontwikkelingen. Dat is nu al te zien op de beursen in Azie. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
[verwijderd] 1 oktober 2014 15:00 auteur info [verwijderd] Lid sinds: 01 jan 0001 Laatste bezoek: 01 jan 0001 Aanbevelingen Ontvangen: 0 Gegeven: 0 Aantal posts: 0 Misschien dat er dan morgen toch wat 'positiever' nieuws komt. Ik ben benieuwd wat de uitkomsten zijn morgen..www.rtlnieuws.nl/economie/beurs/arbei... Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
jumoro 1 oktober 2014 15:07 auteur info jumoro Lid sinds: 23 mei 2013 Laatste bezoek: 11 sep 2024 Aanbevelingen Ontvangen: 158 Gegeven: 48 Aantal posts: 1.138 Gisterochtend met ruim verlies (gekocht 8,05 verkocht 7,47) eruit gestapt, eerst nog bang dat de koers weer zou stijgen maar nu betwijfel ikof ze de 7 euro kunnen houden. Voorlopig aan de zijlijn kijken wat er gebeurt. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
jan6307 1 oktober 2014 16:22 auteur info jan6307 Lid sinds: 14 sep 2006 Laatste bezoek: 02 dec 2024 Aanbevelingen Ontvangen: 907 Gegeven: 3863 Aantal posts: 10.452 Zojuist 250 gekocht op 7.059Veel verder zakken doet hij niet Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
jan6307 1 oktober 2014 17:06 auteur info jan6307 Lid sinds: 14 sep 2006 Laatste bezoek: 02 dec 2024 Aanbevelingen Ontvangen: 907 Gegeven: 3863 Aantal posts: 10.452 AMSTERDAM (Dow Jones)--De voorraden ruwe olie in de Verenigde Staten zijn vorige week onverwacht gedaald, blijkt woensdag uit cijfers van de Amerikaanse Energy Information Administration.De voorraden ruwe olie namen in de week tot 26 september met 1,363 miljoen vaten af, terwijl vooraf werd gerekend op een stijging met 900.000 vaten. Het totaal aantal kwam uit op 356,635 miljoen vaten.De benzinevoorraden daalden met 1,836 miljoen vaten, waar een daling met 800.000 vaten werd voorzien. Het totaal kwam vorige week uit op 208,488 miljoen vaten.De voorraden stookolie en diesel kwamen uit op 125,701 miljoen vaten: een daling met 2,894 miljoen vaten. Er werd vooraf een afname met 200.000 vaten voorzien.De capaciteitsbenutting van raffinaderijen nam ten opzichte van een week eerder af tot 89,8%, van 93,4% in de week ervoor en onder de verwachte capaciteit van 92,5%.Door Ellen Proper; Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; ellen.proper@wsj.com(END) Dow Jones NewswiresOctober 01, 2014 10:51 ET (14:51 GMT)© 2014 Dow Jones & Company, Inc. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
[verwijderd] 2 oktober 2014 01:30 auteur info [verwijderd] Lid sinds: 01 jan 0001 Laatste bezoek: 01 jan 0001 Aanbevelingen Ontvangen: 0 Gegeven: 0 Aantal posts: 0 He jantje,, hoor ik jou straks ook nog fftjes ,, zie de futures,, Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
jan6307 2 oktober 2014 08:53 auteur info jan6307 Lid sinds: 14 sep 2006 Laatste bezoek: 02 dec 2024 Aanbevelingen Ontvangen: 907 Gegeven: 3863 Aantal posts: 10.452 quote:OPANEUS schreef op 2 oktober 2014 01:30:He jantje,, hoor ik jou straks ook nog fftjes ,, zie de futures,,Geen probleem gisteren gekocht op 7.05 en USA futures staan al groen, maar resultaten KLM interessanter dan futures Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Freebird 2 oktober 2014 09:34 auteur info Freebird Lid sinds: 20 aug 2010 Laatste bezoek: 16 aug 2024 Aanbevelingen Ontvangen: 197 Gegeven: 11 Aantal posts: 1.876 quote:jan6307 schreef op 2 oktober 2014 08:53:[...]Geen probleem gisteren gekocht op 7.05 en USA futures staan al groen, maar resultaten KLM interessanter dan futuresWaarom denk jij dat die aandelen binnenkort hoger staan Jan ? Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
[verwijderd] 2 oktober 2014 09:46 auteur info [verwijderd] Lid sinds: 01 jan 0001 Laatste bezoek: 01 jan 0001 Aanbevelingen Ontvangen: 0 Gegeven: 0 Aantal posts: 0 Goede morgen jan,, Go Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
[verwijderd] 2 oktober 2014 09:52 auteur info [verwijderd] Lid sinds: 01 jan 0001 Laatste bezoek: 01 jan 0001 Aanbevelingen Ontvangen: 0 Gegeven: 0 Aantal posts: 0 Ik zou er een paar bijkopen op 6, 60 ongeveer, kan je t gem breken, dan valt t weer mee, en dubbelle winst bij stijgende lijn die ook wel weer komt binnenkort, is al heel veel vanaf, maar ja hoelang is die glijbaan he, men wacht en wacht, iedereen wilt instappen maar nog niet vertrekken., ieder Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
jan6307 2 oktober 2014 10:21 auteur info jan6307 Lid sinds: 14 sep 2006 Laatste bezoek: 02 dec 2024 Aanbevelingen Ontvangen: 907 Gegeven: 3863 Aantal posts: 10.452 De olieprijs onder 90 dollar laagste in 1.5 jaar Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
jan6307 2 oktober 2014 10:42 auteur info jan6307 Lid sinds: 14 sep 2006 Laatste bezoek: 02 dec 2024 Aanbevelingen Ontvangen: 907 Gegeven: 3863 Aantal posts: 10.452 AMSTERDAM (Dow Jones)--RBC Capital heeft het koersdoel voor Air France-KLM (AF.FR) verlaagd naar EUR9,00 van EUR10,50 als gevolg van verlaagde EBIT-taxaties, na de geraamde schade van de 14-daagse staking van Air France-piloten. De analisten hebben hun EBIT-taxatie voor de groep voor 2014 nu verlaagd naar EUR186 miljoen van eerder EUR471 miljoen, en wijzen verder op mogelijke aanvullende kosten in de nasleep van de stakingsacties. De RBC-analisten wijzen erop dat op het nieuwe koersdoel opwaarts potentieel kan ontstaan, als de verstoorde arbeidsverhoudingen structureel worden opgelost. Het advies blijft Outperform. Omstreeks 10.40 uur noteert het aandeel 1,8% lager op EUR6,97, terwijl de Midkap met 0,7% daalt. (BTK)Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com(END) Dow Jones NewswiresOctober 02, 2014 04:39 ET (08:39 GMT)© 2014 Dow Jones & Company, Inc.AAND AIR FRANCE KLM @ EUR 1FR0000031122AAND AIR FRANCE KLM @ EUR 8.5 ADRUS0091191082 Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
aextracker 4 oktober 2014 12:58 auteur info aextracker Lid sinds: 23 feb 2006 Laatste bezoek: 02 dec 2024 Aanbevelingen Ontvangen: 9655 Gegeven: 1802 Aantal posts: 14.570 Wankel koers evenwicht bij AF-KLM. Doch speculatief wel interessant aan het worden rond het actuele hervonden bodem niveau van euro 6.90 - 7.10 gedurende de laatste 5 jaar.Waarom speculatief interessant ?Economieën herstellen langzaam , de wereldhandel trekt zwakjes aan , europese koopkracht hersteld mondjesmaat, de olieprijzen dalen, de vliegtuigen stromen vol, de onderkant van de carrier markt groeit harder dan de service carriers, de premium end carrier market (Etihad, Emirates etc). worden vanuit oneindige dollarstromen opgepompt tot zware zwanen die arabieren oneindige luxe verschaffen, waarvoor betaald wordt. Europeanen vliegen een tandje luxe lager en wensen "veel mileage voor weinig euri's. past geheel in het economisch plaatje waarin Europa verkeert. Veel onrust (terecht) heerst er onder piloten n.a.v. de Transavia plannen. Lijkt mij overigens een uitstekend strategisch plan van AF-KLM om de low budgecarrier groei vanuit een ander businessmodel aan te vallen dan via extra service modelletjes van KLM c.q. "stedentrip aanbiedingen year around", welke de marges verder onder druk zetten.Tot in de kruin verwende franse piloten die te lang staakten en daarmee een mes a ca. euro 25 Mln\dag staking in de rug steken. Deze staking zal helaas opnieuw druk zetten op de winstontwikkeling van KLM en diens aandeelhouders afschrikken (franse stakings drang is altijd aanwezig). Wat mij betreft nu juist doorpakken en versimpelen die goudgerande bus chauffeurs met hoge verantwoordelijkheids profielen. Zet er een low budget cheap pilot strucuur onder en bescherm de waarde van KLM's service model.Een CEO die een schip in zwaar weer onvindbaar is. Waar hebben we dat eerder gezien Camiel ? Bij de Costa Cruciera ! Doch nu diplomatiek en politiek correct rechtgepraat door "Camiel without blue wings attached to his guts. "dat gedrag kan natuurlijk niet goed gepraat worden. Juist nu moet een CEO ergens voor staan bij KLM. Duidelijke boodschappen verkondigen en zeggen waar het op staat. Helaas toont Camiel nu aan , dat net ls velen, politici in het bedrijfsleven zich niet kunnen verschuilen zoals dat in de politiek kan. Wat mij betreft nu bewezen, dat Camiel "te licht is" voor dit zware directeursschap. Hij blijkt niet in staat om in een "zorgwekkende omgeving zodanig uit te leggen naar de achterban, dat de piloten een stap terug willen\kunnen doen in het belang van het collectief AF-KLM. I.p.v. het probleem bij de kern aan te pakken, zal het overig personeel en kostenplaatje verder onder de lope genomen worden. Het verkleind de risico's t.o.v. de low budget carriers echter niet. Dat relevante stukje verantwoordelijkheidsbesef blijken de franse haantjes bij AF niet te bezitten; Apres nous la deluge "mentaliteit".Jammer voor KLM, wel lekker voor beleggers om na een koersdip weer eens in te stappen. In dat kader laat ik de toetsing van euro 6.90 even als benchmark fungeren.We zijn er bijna , maar nog niet helemaal.Tracker Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Freebird 4 oktober 2014 13:56 auteur info Freebird Lid sinds: 20 aug 2010 Laatste bezoek: 16 aug 2024 Aanbevelingen Ontvangen: 197 Gegeven: 11 Aantal posts: 1.876 Jij bent nog aardig optimistisch Tracker - ik heb de laatste 5 jaar lagere bodems gezien. De veruitzichten zijn nauwelijks beroerder geweest dan nu. Aangezien de koers van een aandeel slechts een gekapitaliseerde toekomstverwachting is, zakken we m.i. nog vet door die 7 heen. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Wilbar 8 oktober 2014 10:10 auteur info Wilbar Lid sinds: 26 okt 2006 Laatste bezoek: 02 dec 2024 Aanbevelingen Ontvangen: 12871 Gegeven: 1770 Aantal posts: 22.390 'Schuldreductie Air France-KLM in het geding' Gepubliceerd op 8 okt 2014 om 08:59 AMSTERDAM (AFN) - Rabobank vreest dat de doelstelling van Air France-KLM om de schuld eind volgend jaar te hebben teruggebracht tot 4,5 miljard euro, buiten beeld begint te raken. Dat liet de bank woensdag weten in een reactie op de verlaging van de winstverwachting voor dit jaar als gevolg van de recente staking bij Air France.Air France-KLM raamt de directe schade in het derde kwartaal op 320 tot 350 miljoen euro en verwacht een negatief effect van zo'n 500 miljoen euro op de brutowinst (ebitda) over 2014. Daarmee kost de staking meer dan tot dusver werd aangenomen, aldus analist Frank Claassen.Rabobank wijst ook op de lagere boekingen voor de periode tot en met januari. Claassen neemt zijn hold-advies en koersdoel van 9,50 euro in beraad. Het aandeel Air France-KLM sloot dinsdag op 6,68 euro. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Wilbar 8 oktober 2014 11:21 auteur info Wilbar Lid sinds: 26 okt 2006 Laatste bezoek: 02 dec 2024 Aanbevelingen Ontvangen: 12871 Gegeven: 1770 Aantal posts: 22.390 Aanvulling op bovenstaand berichtRabobank neemt zijn hold-advies en koersdoel van 9,50 euro in beraad. Theodoor Gilissen hanteert het advies 'niet aanbevolen' met een richtprijs van 5 euro. Het aandeel Air France-KLM koerste woensdagochtend 2,1 procent lager op 6,54 euro, in een 0,7 procent dalende MidKap. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
[verwijderd] 8 oktober 2014 12:08 auteur info [verwijderd] Lid sinds: 01 jan 0001 Laatste bezoek: 01 jan 0001 Aanbevelingen Ontvangen: 0 Gegeven: 0 Aantal posts: 0 quote:Wilbar schreef op 8 oktober 2014 10:10:'Schuldreductie Air France-KLM in het geding' Gepubliceerd op 8 okt 2014 om 08:59 AMSTERDAM (AFN) - Rabobank vreest dat de doelstelling van Air France-KLM om de schuld eind volgend jaar te hebben teruggebracht tot 4,5 miljard euro, buiten beeld begint te raken. Ruiken de banken bloed?Krijgen we ook hier een Imtech scenario....? Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Beurscodes, betekenis en hulp bij zoeken Europa AEX Euronext Amsterdam BRU Euronext Brussels PSE Euronext Paris LIS Euronext Lissabon CHX CBOE Europe, grote(re) EU aandelen NAV Investment Funds (NAV) Noord-Amerika NYS New York Stock Exchange OTC CBOE BZX Exchange (US) TSE Toronto Stock Exchange Kunt u een instrument niet vinden? Zoek dan via de zogenaamde ISIN code. Elk instrument, aandeel etc. heeft een unieke code. Kies vervolgens - wanneer er meerdere resultaten zijn - de notering op de beurs van uw keuze. Waar vind ik die ISIN code? Google de naam van het instrument, aandeel etc. met de toevoeging 'ISIN'. Als zoeken op ISIN code geen resultaten oplevert hebben wij het instrument of aandeel niet in onze koersendatabase.