Heijmans « Terug naar discussie overzicht

Heijmans - Februari 2015

573 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 25 26 27 28 29 » | Laatste
Guus_Geluk
0
pardon
0
Gloednieuwe brug over Máximakanaal bij Den Dungen lekt
AUTO | 29 januari 2015 | reageer | Door Carline Klijn, Dichtbijredacteur

1 / 1zoom out
DEN DUNGEN - Het wegdek van een gloednieuwe brug over het Máximakanaal bij Den Dungen is niet waterdicht en moet vervangen worden. In april krijgt de brug een nieuwe asfaltlaag. Tot die tijd blijft de brug dicht en moet al het verkeer over de naastgelegen brug. Rijkswaterstaat heeft dat donderdag laten weten over het resultaat van onderzoek.

In december werden vochtplekken ontdekt in het beton van de brug en ging de brug dicht. Grote problemen voor het verkeer op de N279 tussen Den Bosch en Veghel leverde dat niet op. Onderzoek wijst uit dat er vocht door het wegdek sijpelt. De oorzaak blijft waarschijnlijk een raadsel.

Rijkswaterstaat gaat ervan uit dat de aannemer opdraait voor de kosten van het herstel.

De beide bruggen met in totaal vier rijstroken over het nieuwe Máximakanaal werden in de zomer geopend.
[verwijderd]
0
quote:

pardon schreef op 31 januari 2015 14:24:

Gloednieuwe brug over Máximakanaal bij Den Dungen lekt
AUTO | 29 januari 2015 | reageer | Door Carline Klijn, Dichtbijredacteur

1 / 1zoom out
DEN DUNGEN - Het wegdek van een gloednieuwe brug over het Máximakanaal bij Den Dungen is niet waterdicht en moet vervangen worden. In april krijgt de brug een nieuwe asfaltlaag. Tot die tijd blijft de brug dicht en moet al het verkeer over de naastgelegen brug. Rijkswaterstaat heeft dat donderdag laten weten over het resultaat van onderzoek.

In december werden vochtplekken ontdekt in het beton van de brug en ging de brug dicht. Grote problemen voor het verkeer op de N279 tussen Den Bosch en Veghel leverde dat niet op. Onderzoek wijst uit dat er vocht door het wegdek sijpelt. De oorzaak blijft waarschijnlijk een raadsel.

Rijkswaterstaat gaat ervan uit dat de aannemer opdraait voor de kosten van het herstel.

De beide bruggen met in totaal vier rijstroken over het nieuwe Máximakanaal werden in de zomer geopend.
De bruggen zijn volgens mij aangelegd door de Willemsunie en niet door Heijmans...
www.willemsunie.nl/
homforto.nl/?page_id=1375
[verwijderd]
0
Die journalist van de cobouw die vorige week beweerde dat die smart highway strepen niet werkten. Aan deze foto van 30 januari te zien zit hij er beetje naast..

pbs.twimg.com/media/B8ngpujIcAAFPSK.j...
bartvde
0
wat ik ben ik blij dat ik niet voor 100% in Heijmans zit zeg
Gelukkig gaan BAM, Fugro en USG wel goed.
Bennyboy
0
bartvde
0
ja ik hoop nog steeds op snelle overname Fugro Benny, dan kan ik tenminste mijn Heijmans eens middelen
[verwijderd]
0
Toch helaas weer een short partij. Zie je toch niet heel vaak in een small cap fonds. Toch bedenkelijk op dit koersniveau. Ben benieuwd of er nog meer gaan volgen. Doet het vertrouwen van beleggers vaak geen goed. En dat vertrouwen was toch al ver te zoeken. Afijn, wellicht maken ze een foutje met het short gaan, en gaat het ze flink kosten. De tijd zal het leren.
Dicall69
0
Heijmans deze week bij de eerste beste positieve index/ beurs door de weerstand op 8,75 dan gaat de koers richting de resultaten flink hoger noteren.
Shortpositie worden vaak genomen met de gedachte van een gehele beurscorrectie en de geruchten dat een grote partij zijn long positie gaat verlaten, dus niet te zwaar aan tillen.
bartvde
0
Dicall69
0
quote:

bartvde schreef op 2 februari 2015 12:37:

weerstand van 8,75???
Tostrams heeft het over op 11,30 pas weerstand en steun op 8,36
TA is nu neutraal, bij het verbreken van de weerstand op € 8,75 wordt deze pas positief en dan is de volgende weerstand, inderdaad op € 11,30 !!!
Ik volg de technische analyses altijd via mijn SNS beleggingssite en neem verder analyses als deze volledig afwijken met een korrel zout !!!
Dicall69
1
Onderstaand overgenomen van een ander draadje, helaas geen link :

FEBRUARI 2015

De combinatie Heijmans-Boskalis heeft een extra opdracht gekregen voor het verbreden en verdiepen van het Wilhelminakanaal in Tilburg. Over een lengte van circa één kilometer wordt het kanaal ten oosten van de Dongeseweg nog ontgraven tot een diepte van 3,8m diep (t.o.v. streefpeil), zodat ook dit gedeelte toegankelijk is voor klasse IV schepen met beperkte diepgang.

De combinatie Heijmans-Boskalis werkt op dit moment ook al tussen Sluis II en de Dongeseweg aan de verbreding en verdieping van het Wilhelminakanaal en realiseert ’s werelds grootste composiet sluisdeuren en een nieuwe zwaaikom.

Nieuwe ophaalbrug
Naast het verbreden en verdiepen van het Wilhelminakanaal vervangt Heijmans ook de ophaalbrug bij de Dokter Deelenlaan. Deze nieuwe brug maakt het mogelijk dat ook hier klasse IV schepen met beperkte diepgang in de toekomst kunnen passeren.
Dicall69
0
robbie en stock jullie krijgen beiden een AB-tje van mij !!!
Onderstaand nog eens bijkomend buitengewoon nieuws koers van Heijmans stat op uitbreken !!!

www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/23628...
guusje
0
quote:

Dicall69 schreef op 2 februari 2015 13:03:

robbie en stock jullie krijgen beiden een AB-tje van mij !!!
Onderstaand nog eens bijkomend buitengewoon nieuws koers van Heijmans stat op uitbreken !!!

www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/23628...
Tis te hopen, mijn rest aandelen Heijmans hebben op de beurs nog niet veel gedaan,
Grootste gedeelte nog voor een mooie prijs kunnen verkopen.
Bennyboy
0
Hmm, vorige week ingestapt op 8.41, vandaag eruit op 8,58. Toch 600 eurie.

Wacht nog op de MACD doorbraak....
573 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 25 26 27 28 29 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 24 apr 2024 09:21
Koers 17,240
Verschil -0,020 (-0,12%)
Hoog 17,300
Laag 17,200
Volume 3.377
Volume gemiddeld 115.741
Volume gisteren 65.328

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront