BAM Groep « Terug naar discussie overzicht

BAM in 2017 is negativiteit

23 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
[verwijderd]
3
Om eens de ander geluid te laten horen dan positiviteit hier maar is de negatieve berichten. Aan het einde van het jaar zien we wel welke zwaarder wogen. Natuurlijk hoop ik dat BAM flink zal stijgen maar op dit moment gebeurd dat nog niet.

Redenen:

- Brexit
- Instorten parkeerplaats
- Vernielen Rif
- Marges flinterdun
- Elke keer weer tegenvallende cijfers
- Achterblijven koers bij herstellende/opverende beurs
- Shorters die nog brood zien in BAM (uitgebreid hebben laatste maanden)
- Achterblijven koers terwijl berichten uit de markt super zijn (bouw)
- etc

Tegen geluiden moeten mogen en kunnen. We hopen dat dit draadje klein blijft maar we moeten onze kop ook niet in zand steken.

Dokter
bartbas
1
Abtje. Jammer dat dit draadje nodig is om de onzin op het positieve draadje te neutraliseren. Mij waren het liever dat beurs2000 stopt met zijnegotripping en eindeloos herhalen van zijn nutteloze onzin. Wellicht gaat hij beseffen dat zijn draadje alleen maar ergernis oproept en niets toevoegt.
Bartbas
[verwijderd]
0
Vooropgesteld denk ik dat dit een goede actie is van Diagnosis13. Tweedens de opmerking, dat Bartbas hoewel diverse malen daartoe uitgenodigd nooit kon aantonen wat de negatieve aspecten zouden zijn. Alleen maar schreeuwen langs de zijlijn dus. Met dit draadje is het evenwicht voor Bartbas gelukkig hersteld. Hoewel, het reguliere draadje druipt bij iedere koersdaling ook van de negativiteit. Het mag blijven bestaan vanwege de uitstekende nieuwsgaring.
[verwijderd]
0
quote:

Beurs2020 schreef op 20 juni 2017 11:23:

Vooropgesteld denk ik dat dit een goede actie is van Diagnosis13. Tweedens de opmerking, dat Bartbas hoewel diverse malen daartoe uitgenodigd nooit kon aantonen wat de negatieve aspecten zouden zijn. Alleen maar schreeuwen langs de zijlijn dus. Met dit draadje is het evenwicht voor Bartbas gelukkig hersteld. Hoewel, het reguliere draadje druipt bij iedere koersdaling ook van de negativiteit. Het mag blijven bestaan vanwege de uitstekende nieuwsgaring.
Dus dat mag van jou.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

Beurs2020 schreef op 20 juni 2017 11:39:

De nieuwsgaring van voornamelijk Ed is door mij altijd uitstekend genoemd !
Daarom alleen al lijkt me jouw draadje totaal overbodig.
[verwijderd]
0
Maar 1 draad met gemengd nieuws geeft de werkelijkheid weer, en is daardoor veel interessanter. Drie draadjes is waanzin!
[verwijderd]
0
[Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, een aantal berichten is bij dezen verwijderd.]
Wilbar
0
quote:

Jager63 schreef op 20 juni 2017 12:46:

[...]
Je zou maar short zitten. Maar nogmaals: discussie op 1 draad is veel overzichtelijker.
Liever niet, jager. Al die onzin van B2020 en Henkie weer op 1 draadje tegenkomen. Ik moet er niet aan denken.
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 20 juni 2017 12:46:

[...]
Je zou maar short zitten. Maar nogmaals: discussie op 1 draad is veel overzichtelijker.
Daar heb je een punt. Die categorie belegggers is daar uitermate tevreden mee.
[verwijderd]
0
quote:

Wilbar schreef op 20 juni 2017 12:50:

[...]
Liever niet, jager. Al die onzin van B2020 en Henkie weer op 1 draadje tegenkomen. Ik moet er niet aan denken.
Wederom zo'n doemdenker vanwege de persoon. Let op zijn antwoord. Welke onzin Wilbar?
Wilbar
0
quote:

Beurs2020 schreef op 20 juni 2017 12:54:

[...]Wederom zo'n doemdenker vanwege de persoon. Let op zijn antwoord. Welke onzin Wilbar?
Zal ik er eentje noemen:
"6. TransPennine-order van 2 miljard euro waarschijnlijk voor consortium met BAM Nutall "

Er is gen enkele reden om aan te nemen dat de opdracht "waarschijnlijk voor consortium met BAM Nutall" is. Er zijn vier bieders op het project dus de kans dat het aan BM wordt toegewezen is 25%. Dat is iets anders dan "waarschijnlijk". Dat noem ik dus (bewust) hele foute info verstrekken op je draadje en heeft in mijn ogen niets met positiviteit te maken maar meer met onwaarheid.
O ja. De CIO of CFO van BAM heeft in een interview gezegd dat hij GOEDE HOOP heeft de opdracht binnen te halen. Dat zeggen ze bij de andere 3 bedrijven ook.Maar GOEDE HOOP is ook iets heel anders als 'waarschijnlijk".
[verwijderd]
0
quote:

Wilbar schreef op 20 juni 2017 12:50:

[...]
Liever niet, jager. Al die onzin van B2020 en Henkie weer op 1 draadje tegenkomen. Ik moet er niet aan denken.
Pas op hoor Wilbar, jij kan ook te ver gaan :).
[verwijderd]
0
quote:

Wilbar schreef op 20 juni 2017 13:05:

[...]
Zal ik er eentje noemen:
"6. TransPennine-order van 2 miljard euro waarschijnlijk voor consortium met BAM Nutall "

Er is gen enkele reden om aan te nemen dat de opdracht "waarschijnlijk voor consortium met BAM Nutall" is. Er zijn vier bieders op het project dus de kans dat het aan BM wordt toegewezen is 25%. Dat is iets anders dan "waarschijnlijk". Dat noem ik dus (bewust) hele foute info verstrekken op je draadje en heeft in mijn ogen niets met positiviteit te maken maar meer met onwaarheid.
O ja. De CIO of CFO van BAM heeft in een interview gezegd dat hij GOEDE HOOP heeft de opdracht binnen te halen. Dat zeggen ze bij de andere 3 bedrijven ook.Maar GOEDE HOOP is ook iets heel anders als 'waarschijnlijk".
Het is precies zoals je het zegt. De bron is de CEO van BAM Nutall, die naar mijn bescheiden mening niet met zoveel bombarie gaat verkondigen dat die order op komst is als dat ook niet zo is. Dat interpreteer ik "order in de pocket" maar hou een slag om de arm en schrijf "waarschijnlijk". Dat jij dat "bewust foute informatie verstrekken en onwaraheid verkondigen" noemt, is dus vanwege het bovenstaande onjuist. Je zult met een ander voorbeeld moeten komen.
[verwijderd]
0
Dit is de letterlijke tekst Wilbar en dat wordt door mij als uiterst positief bevonden.

Stephen Fox, chief executive, said he expected 2017 to be a better year with growth driven by the rail business. “Our rail business is in good shape and we are hopeful of securing awards for the major TransPennine Route Upgrade, further sections of the Highlands Enhancement programme and a depot upgrade with a new customer, Stadler,” he said. The project to upgrade the route from Leeds to Stalybridge via Huddersfield primarily involves electrification and interchange improvements to help raise capacity between Manchester and York. Network Rail is seeking innovative solutions from consortia of multi-disciplinary suppliers to deliver the programme of works, which are anticipated to cost anywhere between 913€m and 2€bn.
Wilbar
1
WE ARE HOPEFUL is iets heel anders dan we are convinced.
Maar als jouw vertaling vanuit het Engels dan "waarschijnlijk" is dan houdt het op. Jouw kennis van de Engelse taal is beneden het noodzakelijke peil dat BAM Nuttal hanteert.
Maar als we het hier al niet over eens zijn dan hoef ik aan de andere voorbeelden ook niet te beginnen. Ik houdt het er gewoon op dat jij lezers bewust wilt misleiden.
[verwijderd]
0
Mijn kennis van de Engelse taal beneden peil? Zolang jij in het Nederlands schrijft "ik houdt" neem ik die opmerking maar even niet serieus. Ik houd het er gewoon op, dat je naast je eerste en enige zwakke voorbeeld geen andere voorbeelden te bieden hebt. Dat wist ik trouwens al.
23 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 3,788
Verschil -0,042 (-1,10%)
Hoog 3,814
Laag 3,758
Volume 577.058
Volume gemiddeld 1.424.137
Volume gisteren 705.352

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront