Forum: BAM Groep » BAM Juli 2019. » Pagina: 95 | Belegger.nl

BAM Juli 2019.

2.412 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 ... 117 118 119 120 121 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Doemebest
0
quote:

manuss schreef op 20 jul 2019 om 20:00:


[...] En natuurlijk ook boven mijn gemiddelde aankoop! Trouwens wanneer wordt de 2e sluisdeur geplaatst? Ik ben het even kwijt. Bvd.
Manuss het plaatsen vd sluisdeuren is voorlopig nog niet aan de orde, ze zijn onlangs gestart met het afzinken van het 2e en grootste caisson.
Dat is tevens de cruciale stap, omdat er nog nooit een caisson van deze omvang afgezonken is, dit zal enkele maanden in beslag nemen.
Op Zeesluis IJmuiden kun je bij RWS of Port off Amsterdam de vorderingen zien.
Grtn.
amice
1
Anuss
De tweede sluisdeur wordt aangebracht nadat de tweede deurkas is afgezonken,


Dongen
0
quote:

Doemebest schreef op 20 jul 2019 om 11:27:


[...]Beste Dongen, je geeft regelmatig je ongezouten mening over BAM, niks mis mee op een forum. Maar indien je dan vraagt wanneer de sluisdeur afgezonken wordt geeft dat te denken, ernstiger dan taal fouten.
Grtn.


Natuurlijk bedoelde ik de tweede deurkas. "Vergissing" en dat is iets anders dan een taalfout. Het is maar wat je erstig(er) vindt. Maar terechte opmerking van jou, zoals mijn opmerkingen m.b.t. taalfouten terecht zijn.
Verderop in deze posts is eenzelfde vergissing gemaakt m.b.t. het gebruik van "sluisdeur" in plaats van "deurkas".
Fijn weekend (voor wat er nog van over is).
OnoMatopee
0
UK: VolkerRail has taken delivery of the first of two Matisa B66UC universal continuous action tampers with a Caterpillar C18 engine, which it expects to provide a faster and more efficient tamping cycle and lower emissions and noise compared to older designs.

Network Rail has awarded BAM Nuttall a contract to build the first phase of the extended Dawlish sea wall. The project is expected to take nine months, with work stopping during the summer tourist season.
HenkdeV
0
quote:

Dongen schreef op 20 jul 2019 om 22:09:


[...]

Natuurlijk bedoelde ik de tweede deurkas. "Vergissing" en dat is iets anders dan een taalfout. Het is maar wat je erstig(er) vindt. Maar terechte opmerking van jou, zoals mijn opmerkingen m.b.t. taalfouten terecht zijn.
Verderop in deze posts is eenzelfde vergissing gemaakt m.b.t. het gebruik van "sluisdeur" in plaats van "deurkas".
Fijn weekend (voor wat er nog van over is).



Wie werkt/schrijft maakt vouten:-). Zelfs BAM.
Doemebest
0
quote:

HenkdeV schreef op 20 jul 2019 om 17:56:


De koers van BAM is ook afgezonken, naar een bedenkelijk niveau. Nu maar hopen dat die koers van BAM weer gauw boven water/mijn aankoopkoers komt.
Dat zou best kunnen op korte termijn, maar dan moeten ze het lef hebben om bij de halfjaarcijfers uit te spreken dat ze 2020 minimaal 4% marge halen.
Dit jaar is verloren qua doelstelling, maar volgens de toelichting en de webcast geven ze aan het grootste deel van de 90 miljoen te kunnen incasseren volgend jaar.
Voorts geven ze aan met hun back in shape en marge verbeteringen goede voortgang te boeken, indien je dan aanvankelijk uitspreekt de marge van 2,1 over 2018 te gaan overtreffen in 2019, maar dat lukt ff niet omdat je nog geld tegoed hebt, moet je niet met een verhaal komen dat in 2020 de doelstelling marge tussen 2 en 4 % is. Gewoon duidelijk uitspreken inclusief compensatie 2019 gaan we voor minimaal 4%, lijkt me niet meer dan redelijk. Je beurt als CEO toch geen ton per maand voor enkel werkverschaffing.
Doemebest
4
quote:

Dongen schreef op 20 jul 2019 om 22:09:


[...]

Natuurlijk bedoelde ik de tweede deurkas. "Vergissing" en dat is iets anders dan een taalfout. Het is maar wat je erstig(er) vindt. Maar terechte opmerking van jou, zoals mijn opmerkingen m.b.t. taalfouten terecht zijn.
Verderop in deze posts is eenzelfde vergissing gemaakt m.b.t. het gebruik van "sluisdeur" in plaats van "deurkas".
Fijn weekend (voor wat er nog van over is).

Jij ook fijne zondag, maar pas ff op met corrigeren van taalfouten, erstig is geen bestaand woord ;).
Dongen
0
quote:

Doemebest schreef op 20 jul 2019 om 23:45:


[...]Jij ook fijne zondag, maar pas ff op met corrigeren van taalfouten, erstig is geen bestaand woord ;).


toch nog een preek op zondag :>)
Dit is trouwens een typfout.
(voor het geval dat: volgens het Genootschap Onze Taal: "Zowel typfout als typefout is correct. Volgens ons ligt typfout iets meer voor de hand dan typefout.")
Nogmaals fijne zondag.
.
Zwijnash
0
dacht dat het een bam-forum was en geen spellingsforum - de berichten zijn duidelijk en als je een mobiel apparaat gebruikt, kunnen fouten gemakkelijk worden ingetypt
Zwijnash
0
HS2 ‘could go £30bn over budget’
Cost of rail line could spiral to £85bn, chairman of project reportedly warns
The planned HS2 high-speed railway line could surpass its budget by up to £30bn, the chairman of the project has reportedly warned.
Allan Cook has written to Bernadette Kelly, the permanent secretary at the Department for Transport, to warn that the high-speed line from London cannot be finished within the official £56bn budget, the Financial Times reported.
The paper reported that according to Cook’s preliminary findings, the infrastructure project’s final cost could spiral to between £70bn and £85bn.A source close to the project told the newspaper the costs had increased because of a “combination of poor ground conditions found during the surveying work, the costs of engineering a railway to a very high specification, and the further additional costs of it being designed to run at even higher speeds than other comparable rail projects”.
HS2, scheduled to open in sections between the end of 2026 and 2033, will stretch from Euston station in London to Birmingham in its first phase and subsequently to Leeds and Manchester.
Cook was brought in to take control of the project in December following the departure of Sir Terry Morgan, who also quit as chair of Crossrail.
Last month the transport secretary, Chris Grayling, revealed Cook had been reassessing the costs and the expected time overruns and considering whether cutbacks could be made.
“I’m really waiting for Allan [Cook] to come back to me to say this is how we’re going to take the project forward,” he told New Civil Engineer magazine.Boris Johnson, the frontrunner to succeed Theresa May as prime minister next week, has appointed Douglas Oakervee, a former HS2 chairman, to undertake a review of the project’s scope and costs.
A spokesman for HS2 said the group did not comment on leaks.
“We have previously noted that our chair, as you would expect, continues to scrutinise the programme, and regularly reports back to the department,” he said.
“We are determined to deliver a railway that rebalances the economy, creates jobs, boosts economic growth and is value for money for taxpayers.”
The Department for Transport said Cook would provide his final analysis “in due course”.
The shadow chancellor, John McDonnell, said he was “staggered” by the reported figures and branded it “another failing” presided over by Grayling.
Zwijnash
0
McDonnell said: “It just demonstrates that the government has lost control of this project – well, lost control over all of its transport policies. It’s another failing by Grayling, by the looks of it.
“We’re [the Labour party] committed to high-speed rail but we’ve said time and time again that we will ensure that we review all of the costings and make sure that we have tighter control than this government has. It’s a shock.”
Last week HS2 announced that it had abandoned its initial hunt for a contractor to build its station at Birmingham after companies were unwilling to take on the risks associated with the £435m projected cost. HS2 said it would rethink the procurement process for the new Curzon Street station.It comes after Andy Burnham, the mayor of Greater Manchester, called for a “Crossrail for Manchester-type scenario”, where lines would be built under the centre of the city to help people cross it.
Speaking at an event on Friday about the future of rail in the north of England, he said: “The government always seems to run out of money by the time they reach the north. Why are they trying to build HS2 on the surface here? The only answer I can give you is: because they can.”
Zwijnash
0
( BAM Nuttall Ltd is betrokken bij het grootste deelproject van de Central Enabling Works voor hogesnelheidslijn High Speed Two (HS2). Het project heeft een looptijd van vier jaar en wordt uitgevoerd in samenwerking met joint venture partners.

Als grootste infrastructuurproject van de Britse overheid is HS2 met recht een investering in de toekomst. HS2 zal mogelijk het reizen in Groot-Brittannië voorgoed veranderen. HS2 verbindt het Verenigd Koninkrijk en creëert kansen voor iedereen door regionale economieën en gemeenschappen te ondersteunen. HS2 zorgt voor grotere connectiviteit en meer integratie tussen hoofdstad Londen en de regionale steden, die zo hun comparatieve voordelen beter kunnen benutten.

De betreffende route loopt van Gerrard's Cross tot Leamington Spa. Werk aan fase 1 is begonnen in 2017. De eerste voorbereidingen, nog voor het civiele ontwerp, betroffen onder meer archeologisch onderzoek, bouwrijp maken en het inrichten van de bouwplaats.)
boldie
0
quote:

Zwijnash schreef op 21 jul 2019 om 11:40:


( BAM Nuttall Ltd is betrokken bij het grootste deelproject van de Central Enabling Works voor hogesnelheidslijn High Speed Two (HS2). Het project heeft een looptijd van vier jaar en wordt uitgevoerd in samenwerking met joint venture partners.

Als grootste infrastructuurproject van de Britse overheid is HS2 met recht een investering in de toekomst. HS2 zal mogelijk het reizen in Groot-Brittannië voorgoed veranderen. HS2 verbindt het Verenigd Koninkrijk en creëert kansen voor iedereen door regionale economieën en gemeenschappen te ondersteunen. HS2 zorgt voor grotere connectiviteit en meer integratie tussen hoofdstad Londen en de regionale steden, die zo hun comparatieve voordelen beter kunnen benutten.

De betreffende route loopt van Gerrard's Cross tot Leamington Spa. Werk aan fase 1 is begonnen in 2017. De eerste voorbereidingen, nog voor het civiele ontwerp, betroffen onder meer archeologisch onderzoek, bouwrijp maken en het inrichten van de bouwplaats.)
? Waarom die smiley?
Zwijnash
0
quote:

boldie schreef op 21 jul 2019 om 21:31:


[...]? Waarom die smiley?


geen smiley - alleen haakjes om te laten zien dat het gerelateerd is aan de HS 2-tekst erboven
boldie
0
quote:

Zwijnash schreef op 21 jul 2019 om 22:40:


[...]

geen smiley - alleen haakjes om te laten zien dat het gerelateerd is aan de HS 2-tekst erboven
oké.
Eurowin
0
Storing koersinformatie
Vanwege een storing bij onze koersleverancier wordt de koersinformatie momenteel niet bijgewerkt. Onze excuses voor dit ongemak.
vlindervanger
0
"We betreuren dat deze ontwikkelingen een schaduw werpen over de sterke prestaties van onze andere activiteiten en resulteren in lagere winstgevendheid", aldus de CEO van BAM, Rob van Wingerden.

het gaat om onderaan de streep rob!
2.412 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 ... 117 118 119 120 121 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 23-aug-19 17:35
Koers 2,830
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 2,956
Laag 2,820
Volume 2.842.582
Volume gemiddeld 3.428.874
Volume gisteren 2.842.582