Plug Power « Terug naar discussie overzicht

Forum Plug Power Inc geopend

4.434 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 217 218 219 220 221 222 | Laatste
DeZwarteRidder
0
quote:

valeo 325 schreef op 17 maart 2024 15:58:

[...]
Haha ik ga niet bij 10 verschillende aandelen wat roepen
En als ik dan een keertje gelijk heb
Tegen de mensen lopen roepen zie je nu wel dat ik de beste ben
Maar veel plezier er mee als het jouw goed doet
Laten we het eens hebben over de door jou gepushte aandelen: Pharming en JET.
valeo 325
0
Haha
Ik geloof nog steeds in pharming en had er toen ook echt aandelen van
Nu inmiddels niet meer maar heb ze nooit de grond ingepraat of geroepen dat ze zouden verdubbelen
En ik geloof ook nog steeds in jet
En deze heb ik wel in porto
Maar daar ook het zelfde verhaal alleen daar heb ik wel gezegd als alle sterren op 1 lijn staan zou het kunnen dus hoezo gepusht weet je wel wat het betekent
Maar heb nooit het over aandelen gehad die ikzelf niet heb
DeZwarteRidder
0
Plug Power: An Unprofitable Company Growing Quickly

Plug Power generated $891.34 million of revenue in 2023, up 27% year-over-year (YOY). Sales of its equipment and related infrastructure accounted for $711.43 million of the revenue. Still, the company remains unprofitable. The costs to support its revenue totaled $1.4 billion, resulting in a gross loss of $507.79 million.

Furthermore, its 2023 net loss accelerated to $1.368 billion from $723.16 million a year ago. It attributes the increase in net loss to a higher cost of revenue and a $249.48 million goodwill impairment charge, which brought the company’s goodwill to $0. The impairment review was triggered due to PLUG stock sinking below its book value during Q4. Plug blamed this on “missed projections and reduced liquidity.”

“This fiscal year has marked a pivotal period in our journey towards growth and sustainability within the hydrogen economy,” said CEO Andy Marsh. “Recognizing the past challenges with cash management, we are dedicated in 2024 to bolstering our financial profile.”

However, analysts expect the company to remain unprofitable through 2026 before reporting GAAP earnings per share of 36 cents in 2027.
Rookie1969
2
quote:

DeZwarteRidder schreef op 18 maart 2024 08:33:

Plug Power: An Unprofitable Company Growing Quickly

Plug Power generated $891.34 million of revenue in 2023, up 27% year-over-year (YOY). Sales of its equipment and related infrastructure accounted for $711.43 million of the revenue. Still, the company remains unprofitable. The costs to support its revenue totaled $1.4 billion, resulting in a gross loss of $507.79 million.

Furthermore, its 2023 net loss accelerated to $1.368 billion from $723.16 million a year ago. It attributes the increase in net loss to a higher cost of revenue and a $249.48 million goodwill impairment charge, which brought the company’s goodwill to $0. The impairment review was triggered due to PLUG stock sinking below its book value during Q4. Plug blamed this on “missed projections and reduced liquidity.”

“This fiscal year has marked a pivotal period in our journey towards growth and sustainability within the hydrogen economy,” said CEO Andy Marsh. “Recognizing the past challenges with cash management, we are dedicated in 2024 to bolstering our financial profile.”

However, analysts expect the company to remain unprofitable through 2026 before reporting GAAP earnings per share of 36 cents in 2027.
het is natuurlijk net waar je naar kijkt en welke analisten je gelooft/vertrouwt.

www.tipranks.com/stocks/plug/forecast

Hier zeggen 25 analisten dat het aandeel een koersdoel heeft van minimaal-maximaal
$ 5.43 tot $ 18,00
valeo 325
1
Zit er ook al weer even in
En hij blijft een beetje tussen de 3.2 en 3.70 bewegen
Kun je toch een rendement van 15 Procent score
In een week tijd is best lekker
Kaviaar
1
De toekomst ontsluiten: oplossingen voor het tanken van waterstofmobiliteit
28 maart 2024

De kwestie van vloeibare waterstof komt neer op de verhoogde dichtheid van vloeibare versus gasvormige waterstof. Er zijn ongeveer 8 hogedruk-gasbuistrailers nodig om dezelfde hoeveelheid waterstof te leveren als één vloeibare cryogene waterstoftrailer. Dit leidt tot lagere transportkosten en lagere kosten van opslaginfrastructuur op de locatie van de eindgebruiker, op basis van een dollar per kilogram voor vloeibare waterstof.

Plug is enkele jaren geleden begonnen met het leveren van vloeibare waterstof aan onze klanten voor materiaalbehandeling en we produceren het nu zelf. Wij transporteren, leveren en slaan de vloeibare waterstof op buiten de grote distributiecentra van onze klanten. We zien nu een soortgelijk model spelen in stationair energie- en commercieel transport, waar we waterstof beginnen te transporteren en op te slaan om wagenparken van bussen, bestelwagens en vrachtwagens met opleggers van brandstof te voorzien.

Maar het bouwen van vaste tankstations is zeer arbeidsintensief. Wanneer veel van onze klanten beginnen met proefprogramma’s voor de transitie naar waterstof, ontwikkelen ze hun markt en hun klantenbestand. Het hebben van een brugoplossing is cruciaal om de bal aan het rollen te krijgen. Om aan die behoefte te voldoen heeft Plug onze autonome cryogene waterstofdispenser-oplossing ontwikkeld. De trailer kan snel worden afgeleverd en ingezet – en kan eenvoudig worden verplaatst als de klant besluit van locatie te veranderen, zodat er geen activa achterblijven. Met het ‘tankstation op wielen’ kunnen klanten waterstof in kleine programma’s gebruiken om het concept te testen voordat ze hun hele wagenpark ombouwen naar waterstofbrandstof.

Plug's draagbare tanktank
De draagbare tanker van Plug functioneert als een verplaatsbaar tankstation, uitgerust met een cryogene vloeistofopslagtank, een cryogene vloeistofpomp en een cryogene verdamper. Deze componenten werken samen om de waterstof als vloeistof op te slaan en vervolgens te verwarmen om gas onder hoge druk aan de waterstofdispenser te leveren. Het systeem beschikt ook over een temperatuurregelcircuit om te voldoen aan de brandstofprotocolnormen, samen met veiligheidsmaatregelen zoals noodstopmogelijkheden en vlam- en gasdetectoren. De draagbare tanker biedt verschillende voordelen. Het biedt een kosteneffectieve infrastructuuroplossing en een snelle marktintroductie, omdat het binnen een paar dagen ter plaatse operationeel kan zijn. Hierdoor kan hij ook snel en eenvoudig worden verplaatst. Bovendien biedt het tanktijden die vergelijkbaar zijn met die van traditionele diesel, waardoor chauffeurs een vertrouwde ervaring krijgen.

Specificaties waterstofmobiliteit tanker
De afgelopen jaren heeft Plug strategische overnames gedaan van bedrijven en technologie die ons naar deze plek hebben geleid. Bedrijven als ACT en Joule hebben tientallen jaren ervaring op het gebied van cryogene technologie en liquefactie meegebracht, waardoor Plug sprongen voorwaarts kon maken in de tijdlijnen van de technologieontwikkeling. De kracht van Plug is onze end-to-end-oplossingen: van de productie en het vloeibaar maken van waterstof tot leveringsvloten en opslag op locatie – en vervolgens de energieopwekking via brandstofcelproducten uiteraard. Als u meer wilt weten over het gebruik van onze draagbare waterstofmobiliteitsbrandstof voor uw wagenpark, neem dan vandaag nog contact met ons op.

www.plugpower.com/unlocking-the-futur...

Een slimme zet !
DeZwarteRidder
1
quote:

Kaviaar schreef op 29 maart 2024 10:10:

De toekomst ontsluiten: oplossingen voor het tanken van waterstofmobiliteit
28 maart 2024

De kwestie van vloeibare waterstof komt neer op de verhoogde dichtheid van vloeibare versus gasvormige waterstof. Er zijn ongeveer 8 hogedruk-gasbuistrailers nodig om dezelfde hoeveelheid waterstof te leveren als één vloeibare cryogene waterstoftrailer. Dit leidt tot lagere transportkosten en lagere kosten van opslaginfrastructuur op de locatie van de eindgebruiker, op basis van een dollar per kilogram voor vloeibare waterstof.

Plug is enkele jaren geleden begonnen met het leveren van vloeibare waterstof aan onze klanten voor materiaalbehandeling en we produceren het nu zelf. Wij transporteren, leveren en slaan de vloeibare waterstof op buiten de grote distributiecentra van onze klanten. We zien nu een soortgelijk model spelen in stationair energie- en commercieel transport, waar we waterstof beginnen te transporteren en op te slaan om wagenparken van bussen, bestelwagens en vrachtwagens met opleggers van brandstof te voorzien.

Maar het bouwen van vaste tankstations is zeer arbeidsintensief. Wanneer veel van onze klanten beginnen met proefprogramma’s voor de transitie naar waterstof, ontwikkelen ze hun markt en hun klantenbestand. Het hebben van een brugoplossing is cruciaal om de bal aan het rollen te krijgen. Om aan die behoefte te voldoen heeft Plug onze autonome cryogene waterstofdispenser-oplossing ontwikkeld. De trailer kan snel worden afgeleverd en ingezet – en kan eenvoudig worden verplaatst als de klant besluit van locatie te veranderen, zodat er geen activa achterblijven. Met het ‘tankstation op wielen’ kunnen klanten waterstof in kleine programma’s gebruiken om het concept te testen voordat ze hun hele wagenpark ombouwen naar waterstofbrandstof.

Plug's draagbare tanktank
De draagbare tanker van Plug functioneert als een verplaatsbaar tankstation, uitgerust met een cryogene vloeistofopslagtank, een cryogene vloeistofpomp en een cryogene verdamper. Deze componenten werken samen om de waterstof als vloeistof op te slaan en vervolgens te verwarmen om gas onder hoge druk aan de waterstofdispenser te leveren. Het systeem beschikt ook over een temperatuurregelcircuit om te voldoen aan de brandstofprotocolnormen, samen met veiligheidsmaatregelen zoals noodstopmogelijkheden en vlam- en gasdetectoren. De draagbare tanker biedt verschillende voordelen. Het biedt een kosteneffectieve infrastructuuroplossing en een snelle marktintroductie, omdat het binnen een paar dagen ter plaatse operationeel kan zijn. Hierdoor kan hij ook snel en eenvoudig worden verplaatst. Bovendien biedt het tanktijden die vergelijkbaar zijn met die van traditionele diesel, waardoor chauffeurs een vertrouwde ervaring krijgen.

Specificaties waterstofmobiliteit tanker
De afgelopen jaren heeft Plug strategische overnames gedaan van bedrijven en technologie die ons naar deze plek hebben geleid. Bedrijven als ACT en Joule hebben tientallen jaren ervaring op het gebied van cryogene technologie en liquefactie meegebracht, waardoor Plug sprongen voorwaarts kon maken in de tijdlijnen van de technologieontwikkeling. De kracht van Plug is onze end-to-end-oplossingen: van de productie en het vloeibaar maken van waterstof tot leveringsvloten en opslag op locatie – en vervolgens de energieopwekking via brandstofcelproducten uiteraard. Als u meer wilt weten over het gebruik van onze draagbare waterstofmobiliteitsbrandstof voor uw wagenpark, neem dan vandaag nog contact met ons op.
www.plugpower.com/unlocking-the-futur...

Een slimme zet !
Hoera, nog meer verliezen.......!!!!
DeZwarteRidder
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 10 april 2024 09:35:

Projecten voor schone waterstof vallen bij bosjes om: ’Economisch niet levensvatbaar’

www.telegraaf.nl/financieel/189012094...
„Elektrolysers, die veel goedkoper moeten worden om groen waterstof competitief te maken, zijn de laatste jaren juist duurder geworden”, waarschuwde energie-expert Jilles van den Beukel eerder. „De industriële vraag naar het relatief dure groene waterstof komt slechts moeizaam op gang.”
upsidedown
0
quote:

upsidedown schreef op 10 augustus 2023 22:58:

Plug Power, leverancier van batterij voor elektrische auto's en super chargers, doet het even wat minder. Nadat de marge over afgelopen kwartaal tegenviel, hebben grote beleggers zich met shortposities op het aandeel gestort. ,,Het is een duidelijke weddenschap op het verder inzakken van het bedrijf komende maanden", aldus Steve Sosnick van Interactive Brokers. De shortpositie loopt in juni volgend jaar af. Het aandeel noteert 14% verlies.
Aldus dft vandaag
----------
Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
10 augustus 2023 geplaatst. Koers toen om en nabij 9,50. Nu 3,12. Op 3 dollar zou ik evt een gokje wagen...
DeZwarteRidder
0
quote:

upsidedown schreef op 10 april 2024 16:57:

[...]
10 augustus 2023 geplaatst. Koers toen om en nabij 9,50. Nu 3,12. Op 3 dollar zou ik evt een gokje wagen...
Dit is je kans: koop je eigen arm.....!!!!
voda
0
Hungary’s MOL launches 10-MW hydrogen facility delivered by Plug

Hungarian oil and gas company MOL Group has held an inauguration ceremony for a 10-MW green hydrogen plant aimed at reducing the carbon footprint of its Danube Refinery in Szazhalombatta, Hungary.

The electrolysis unit, delivered by US hydrogen solutions specialist Plug Power Inc (NASDAQ:PLUG), will start production in the second half of 2024. Powered by renewable electricity, it will be capable of generating 1,600 tonnes of green hydrogen per year which will be mainly used in MOL’s own network for fuel production.

Voor meer, zie link

renewablesnow.com/news/hungarys-mol-l...
voda
0
Sectorbericht:

Avantium en TNO werken samen aan groene waterstofproductie
15-apr-2024 18:15

Geen financiële details.

(ABM FN-Dow Jones) Avantium gaat via haar dochteronderneming Avantium R&D Solutions samenwerken met onderzoeksbureau TNO voor de productie van zogeheten PEM (proton exchange membrane) elektrolyser teststations. Dit meldde de producent in hernieuwbare en circulaire polymeermaterialen maandag nabeurs.

"De PEM elektrolyser is de belangrijkste technologie voor de productie van groene waterstof met behulp van hernieuwbare elektriciteit", zei Avantium.

Via de samenwerking krijgt het bedrijf toegang tot "TNO's technische kennis en expertise, inclusief ontwerp en software, op het gebied van ééncellige en meercellige labschaal elektrolyse teststations."

Zo kan Avantium deze elektrolyser teststations produceren, verder ontwikkelen en vervolgens ook verkopen aan klanten wereldwijd.

"Dit zal Avantium R&D Solutions in staat stellen om haar elektrolyse aanbod te versnellen en haar activiteiten in de ontwikkeling van groene waterstoftechnologieën uit te breiden", aldus Avantium.

Financiële details werden maandag niet gedeeld.

Door: ABM Financial News.

info@abmfn.nl

Redactie: +31(0)20 26 28 999
4.434 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 217 218 219 220 221 222 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 17 apr 2024 22:00
Koers 2,730
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 23.643
Volume gemiddeld 42.526.958
Volume gisteren 16.360.578

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront