ABN AMRO « Terug naar discussie overzicht

NIEUWE DEALINGROOM wat zijn JULLIE ERVARING ermee ??

74 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 | Laatste
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Het is weer helemaal mis. Paar keer melding: oude waarde en dan op nieuw opstarten en sommige instellingen kan ik weer opnieuw instellen. Oook net voor de 3e x opnieuw in moeten loggen. Ook al een keer dat ik niet gewoon een koop order kon geven. Ja via een omweg. Het blijft behelpen. Wat een ellende sinds we de Nieuwe Dealingroom hebben. Ik heb een manier gekregen, maar ben daar nooit echt voor gegaan. Was niet echt een verbetering. Het is een tijd stil geweest hier. Zijn jullie wel gewend aan de functionaliteit en werking ????
[verwijderd]
0
Wordt er helemaal niet goed van !!!! Krijg weer melding: ouder koers en nog wat. == Vervolgens laad het opnieuw en kan ik weer opnieuw mijn grafieken instellen. Ook traag in reageren. == Daar betaal je dan je geld voor. Voor een slecht werkende handelssysteem. == Zijn wij gegijzeld omdat er geen goede alternatief is ??????????????
[verwijderd]
0
Als ik een grafiek achter een ander wil halen reageer het niet of na een lange tijd. HET IS BAGGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[verwijderd]
0
Heb ik het niet over orderboek gehad. Is ook aan het kutkammen. Geeft halve tijd niet alles weer.
[verwijderd]
0
Ik ga het zo opgeven. Ben nu gewoon via ABNAMRO een order aan het opgeven. Nood verbandje of U-Bocht constructie. Het lijkt de overheid waar ict diensten ook een en al chaos is!! Oh ja ze zijn nog onderdeel van de staat hé ??????
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Afijn kan wel order inleggen, maar dat was het dan weer. Is bezig te denken wat het zal doen.
Tom1998
0
quote:

Nijmegen schreef op 18 november 2021 14:38:

Het is weer helemaal mis. Paar keer melding: oude waarde en dan op nieuw opstarten en sommige instellingen kan ik weer opnieuw instellen. Oook net voor de 3e x opnieuw in moeten loggen. Ook al een keer dat ik niet gewoon een koop order kon geven. Ja via een omweg. Het blijft behelpen. Wat een ellende sinds we de Nieuwe Dealingroom hebben. Ik heb een manier gekregen, maar ben daar nooit echt voor gegaan. Was niet echt een verbetering. Het is een tijd stil geweest hier. Zijn jullie wel gewend aan de functionaliteit en werking ????
Ik zo eens een andere broker en bank opzoeken!
alexnr75
0
Ik geef mijn orders altijd door via de AbnAmro app op mijn telefoon. Voor koersinfo gebruik ik DeGiro.
[verwijderd]
0
Ga overschakelen . Lynx . Ik merk datvik minder handel net deze nieuwe dealingroom.

Ik had al degiro maar abn oude versie werkte prettiger. Nu ben ik er klaar mee.

Lynx proberen.
dubb
0
74 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 23 apr 2024 17:35
Koers 15,890
Verschil +0,380 (+2,45%)
Hoog 15,930
Laag 15,490
Volume 3.205.231
Volume gemiddeld 3.525.320
Volume gisteren 4.181.852

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront