Royal Dutch Shell « Terug naar discussie overzicht

Uitstappen? Is het echt never sell Shell?

gpjf
1
Weet iemand waar ik nabeurs handel in RDSA kan zien Ik had via Lynx om een een uur17.15 een koop order opgegeven RDSA1 op limiet 4.43 en gezien het slot dus niet gedaan. Kijk ik nu net , heb ik ze toch binnen. Iemand een idee want ik wil nou ook kunnen zien hoe ver ze terug gevallen waren.
Underdog
0
quote:

silas001 schreef op 3 juli 2020 17:33:

Lang getwijfeld tussen Ballard power systems en Shell, Ballard was achteraf
Een betere optie geweest.

Ik heb beide gekocht. Ballard is nog niet ten einde. Lees het nieuws ivm nieuwe aankondigingen. Deze nacht nog het bericht gekomen dat ze fuel cells leveren aan een project in valencia. Alle H2 bussen in californie gaan binnenkort rijde op fuel cells van ballard. (Hint koop ook mcphy, partner met EDF en shell en vriendjes van macron, gaat zich niet laten ringelloren door merkel. Ook nel asa staat op uitbraak boven de 20 gesteund door noorse overheid. Fuelcell energy niet als zwak broertje bekijken ze werken samen met exxon voor ccs. En nog een hele onbekende maar groot potentieel: Intelligent Energy plc, knappe aparatuur. Nog eentje? SFC Energy, duits dus merkels favoriet samen met Siemens en Thyssenkrup). En als je niet gelooft dat electrolyzers alleen de oplossing zijn: air liquide voor SMRX techniek voor blue hydrogen met ccs.

Maar ik denk dat shell ook op een plannetje in H2 broedt. Ze hebben reeds jaren partnerships met H2 bedrijven. Ze zijn de eerste met H2 laadpunten in europa. En ze zijn het hoofd van H2 pyrolyse techniek research van het EU H2 initiatief. Tegen 2050 maken we waterstof via pyrolyse en niet via electrolyzers. Doe maar wat research als je me niet gelooft. De topingenieurs bij shell zijn minstens even slim als wij hoor.
Underdog
2
quote:

Cavello schreef op 3 juli 2020 19:35:

Wat verwachten jullie maandag
Denk zelf dat hij gaat zakken nu er zoveel slecht nieuws uit USA en aangezien USA vandaag gesloten was
Ik kijk niet naar maandag. Ik kijk naar het einde van het jaar ten vroegste.

En ja ziet er niet goed uit in de us. Maar hoe ver kan shell nog zakken voordat mznsen echt beginnen in te zien dat het idioot is? Niet zo heel erg ver. Tesla daarentegen??? Waar zijn de fundamenten? Tzijn godverdekke brolautos die uiteenvallen, pas ergens gelezen uit enquete. Nio uit china gaat betere maken.
Leefloon
0
quote:

gpjf schreef op 3 juli 2020 19:40:

Kijk ik nu net , heb ik ze toch binnen. Iemand een idee want ik wil nou ook kunnen zien hoe ver ze terug gevallen waren.
Probeer het te vinden bij de Aldi-beurs, daar zijn er meerdere van, waar je tijdensdiebeurs hebt gehandeld.
Leefloon
0
quote:

Sierrra schreef op 3 juli 2020 21:09:

Dag laag 14,41
Welke beurs? Op of na het genoemde 17:15 uur?
Leefloon
0
Om ca. 19:40 uur (tijdstip posting hier) was de order al uitgevoerd. Er is "een" beurs waar binnen de relevante periode de limiet-met-typefout is bereikt. Voor het volgen van intraday bodems van RDSA, "nabeurs" voor ons, is New York echter misschien een handiger bron dan voor de klanten verborgen gehouden, obscure, illiquide Aldi-beurzen Hoe dan ook, het aandeel heeft geverifieerd "ergens" even vlak onder de limiet genoteerd.
Thorgall
0
quote:

PieterDerksen schreef op 28 juni 2020 21:25:

[...]

Graag ontvang ik een reactie aankomende zondag. Wedden dat dit aandeel dan flink lager staat?
11 cent. Wow. Meestervoorspeller.
PieterDerksen
0
quote:

Thorgall schreef op 3 juli 2020 21:36:

[...]11 cent. Wow. Meestervoorspeller.
Geen dank. Groeten aan de up up up generatie... Altijd fijn als je gelijk blijkt te hebben.
€URO-Trader
0
quote:

joostUSA schreef op 3 juli 2020 12:51:

[...]

Op 10,- kun je heeeel lang wachten, dat gaat nooit meer komen. Of de hele economie moet weer plat gelegd gaan worden, wat niet gaat gebeuren.

Onder de 15,- is Shell gewoon een dikke buy. Tevens zijn ze goed bezig met de energie transitie, het wordt alleen tijd dat ze dit ook meer gaan presenteren naar de buitenwereld.
Compleet mee eens. Kon zelfs nog mijn gemiddelde omlaag krijgen vandaag. Een boost komt er zeker. Geen vliegtuigen, wel auto's en schepen.
€URO-Trader
0
quote:

Themaster schreef op 3 juli 2020 14:44:

[...]

Is wel te hopen inderdaad...laatste tijd stijgt Shell niet meer zo mee waar hij eerst tussen 14,80 en 17 in dobberde is het sinds een maand 3 euro gezakt helaas.

Moet wel zeggen met tech bedrijven durf ik mijn handen ook niet aan te branden, veel aandelen staan hoog en dat kan je van shell niet zeggen...zou normaal nog keer recht moeten trekken maar kan ook weer nadelig zijn dat ze nog altijd laag staan.
mijn inziens gaan er velen hun winsten omzetten van tech naar Shell.
PieterDerksen
0
quote:

€URO-Trader schreef op 3 juli 2020 22:18:

[...]mijn inziens gaan er velen hun winsten omzetten van tech naar Shell.
Op basis van?
gpjf
0
quote:

Leefloon schreef op 3 juli 2020 21:35:

Om ca. 19:40 uur (tijdstip posting hier) was de order al uitgevoerd. Er is "een" beurs waar binnen de relevante periode de limiet-met-typefout is bereikt. Voor het volgen van intraday bodems van RDSA, "nabeurs" voor ons, is New York echter misschien een handiger bron dan voor de klanten verborgen gehouden, obscure, illiquide Aldi-beurzen Hoe dan ook, het aandeel heeft geverifieerd "ergens" even vlak onder de limiet genoteerd.
Bedankt voor jullie informatie
Thorgall
1
quote:

PieterDerksen schreef op 3 juli 2020 22:12:

[...]

Geen dank. Groeten aan de up up up generatie... Altijd fijn als je gelijk blijkt te hebben.
0,7 procent lager inderdaad. Als dat jouw definitie van flink is kan ik je opmerking laatst ook beter plaatsen toen je schreef dat je de afgelopen jaren een flink rendement had behaald op de beurs. Gefeliciteerd met die top-prestatie.
jan6307
0
Vandaag leuke aantal Shell bijgekocht en mijn gemm. koers laten zakken.

Volgende maand wordt dividend wederom uitgekeerd, ik verwacht met herstellende olieprijzen ook een herstellende dividend.

Prettig weekend
joostUSA
0
Dividend is pas augustus, per kwartaal. Laatste dividend was 22/24 juni, dus nog even geduld. Verwacht er persoonlijk niet zoveel van 0,16 wederom mijn inschatting. Kunnen ze mooi straks flink wat assets vergaren, erg gaan nog genoeg schalieboeren failliet helaas..
[verwijderd]
0
quote:

jan6307 schreef op 3 juli 2020 23:35:

Vandaag leuke aantal Shell bijgekocht en mijn gemm. koers laten zakken.

Volgende maand wordt dividend wederom uitgekeerd, ik verwacht met herstellende olieprijzen ook een herstellende dividend.

Prettig weekend
Ik zou voor dat herstellende dividend 2023 noteren. Eerst maar eens een recessie verwerken...
200.031 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 2371 2372 2373 2374 2375 2376 2377 2378 2379 2380 2381 ... 9998 9999 10000 10001 10002 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:37
Koers 33,470
Verschil -0,060 (-0,18%)
Hoog 33,555
Laag 33,180
Volume 6.212.668
Volume gemiddeld 7.468.058
Volume gisteren 5.990.833

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront