Royal Dutch Shell « Terug naar discussie overzicht

Uitstappen? Is het echt never sell Shell?

radfahrt
0
quote:

AltijdPech schreef op 7 augustus 2020 20:37:

[...]

Durf je de weddenschap aan? Binnen wanneer tikt hij de 15 aan? En wat krijg ik als dit niet het geval is?

Is er een site waarbij je een officiele weddenschap kan regelen?
Wil dat best (gratis) voor jullie vastleggen. Moeten jullie wel even langskomen en een handtekening zetten.
HvR88
0
En weer heerst er teveel positiviteit. Tuurlijk het is niet verkeerd om long te gaan. Ik zei maanden geleden al. Voor de lange termijn is dit aandeel niet geschikt. Het blijft behoorlijk schommelen. En met de afgelopen exdividend gingen wij vrolijk 2€ achteruit. Wil je echt all in gaan, doen dan wat BP en ExxonMobil erbij.
ComputerSaysNo
0
quote:

Hank schreef op 7 augustus 2020 20:11:

[...]

Ben benieuwd,ben niet zo van het technische maar hoop dat je gelijk hebt.zou eens tijd worden ook
Technisch oké, maar sentiment kan een sterke tegenspeler zijn.
ComputerSaysNo
0
quote:

just just schreef op 7 augustus 2020 20:14:

[...]

nochtans net onder die 13 gesloten.
Volgens mij technisch van een bodem nog geen sprake
In US gaat de handel gewoon verder.
De hele dag gedraai om de 13 euro, met een paar goede spikes van minimaal 10 cent naar boven.
Hetzelfde verhaal in de US sinds 15.30u
As we speak staat de koers in de US op 13.02.
Bijna 13 uur gedraai om 13 euro... da's best wel een bodem leggen.
Underdog
0
www.ttm.nl/fleet/brandstoffen/shell-b...

Wordt niet teveel tamtam rond gemaakt maar ze zijn bezig met de uitbreiding. En ze zijn al marktleider in H2 stations overigens.

Samen met Nel Asa. Ik zei zonet nog dat dat geen slechte koop is.
bp5ah
0
quote:

ComputerSaysNo schreef op 7 augustus 2020 21:21:

[...]

In US gaat de handel gewoon verder.
De hele dag gedraai om de 13 euro, met een paar goede spikes van minimaal 10 cent naar boven.
Hetzelfde verhaal in de US sinds 15.30u
As we speak staat de koers in de US op 13.02.
Bijna 13 uur gedraai om 13 euro... da's best wel een bodem leggen.
13 is geen steun of weerstand, eerst maar eens de recente low houden lijkt me.
bp5ah
0
quote:

ComputerSaysNo schreef op 7 augustus 2020 21:16:

[...]

Technisch oké, maar sentiment kan een sterke tegenspeler zijn.
Technisch oké ? ', jij of het aandeel ? ....

Weleens van lagere toppen en lagere bodems gehoord ?

hhvdblom
0
quote:

bp5ah schreef op 7 augustus 2020 22:07:

[...]
13 is geen steun of weerstand, eerst maar eens de recente low houden lijkt me.
Een steun op 10 cent verschil, nou nee, bandbreedte bij Shell is aardig opgerekt, zit meer tussen de 12 en 15 denk ik.
[verwijderd]
0
quote:

AltijdPech schreef op 7 augustus 2020 20:37:

[...]

Durf je de weddenschap aan? Binnen wanneer tikt hij de 15 aan? En wat krijg ik als dit niet het geval is?

Is er een site waarbij je een officiele weddenschap kan regelen?
Koers tikt eerder €12 aan dan de €15.
Olie is not done in de nieuwe groene wereld
ff_relativeren
2
Dames en Heren,

ik geloof niet zo in een steun van 1 dag. Ik geloof ook niet zo in een steun op € 13,--.
De reden ? Leg de 1-jaars koersgrafiek plus de 20-jaars koersgrafiek eens naast elkaar.
Dan zie je 2 opvallende dingen.

1. De steun-lijnen van de afgelopen 20 jaar beurskoers zijn al gepasseerd.
2. Het laatste punt waarop de koers terug kan bouncen, werd gemarkeerd op € 10,676.

Tussen dat dieptepunt en het punt van vandaag, zit geen enkele steun. In de bijlage de 1-jaars en de 20-jaars koersgrafieken bij elkaar. Trek je eigen conclusie. Die van mij is simpel. Hoop maar dat je in deze fase niet afhankelijk bent van Technische Analyse om de beurskoers terug omhoog te krijgen. Wat je nu nodig hebt, zijn fundamentele redenen.

In bijlage :

Bijlage:
bp5ah
1
quote:

hhvdblom schreef op 7 augustus 2020 23:07:

[...]
Een steun op 10 cent verschil, nou nee, bandbreedte bij Shell is aardig opgerekt, zit meer tussen de 12 en 15 denk ik.
Doelde op 12.48 van 3 augustus, slot daaronder is niet goed. Dan wordt doel low maart.

Post hierboven van ff relativeren geeft het juist aan.
Bijlage:
Take a sisi
0
Wat ik zie is het volgende , de wereld is niet gestopt met bewegen en olie en gasprijzen lopen weer op .
Vraag me niet waar de steun ligt maar de vooruitzichten worden beter .
zonnedaal
1
quote:

The best trader of the world schreef op 8 augustus 2020 00:02:

[...]

Koers tikt eerder €12 aan dan de €15.
Olie is not done in de nieuwe groene wereld
Alleen in LaLaLand is olie not done. Feit is dat beleggers altijd overdrijven in hoge en lage koersen van een aandeel. Koers van RDS is duidelijk in een overdreven te lage koers terecht gekomen. Wachten is op het moment dat smart money instapt om de koers richting realistischer niveaus te krijgen.
[verwijderd]
0
Probleem is alleen dat als het aantal corona besmettingen blijft stijgen we over een maand terug zijn bij af en de beurs weer richting de 400 knalt.
[verwijderd]
1
volgens mij snappen mensen hier olie niet echt

olie kun je gebruiken voor brandstof, energie, plastic, kunststof, medicijnen etc.

we kunnen het energie en het brandstof gedeelte deels vervangen, maar bij auto's maakt het niet gek veel uit

een 2de hands auto is mileau vriendelijker dan een nieuwe tesla en met de batterijen van een tesla die lastig te recyclen zijn is een 2de hands tesla lastig. veel industrieen (vrachtwagen vliegtuigen of schepenvaart) gaat het bijna onmogelijk zijn om het zonder brandstof te doen. we zitten nog minimaal 20 jaar vast aan brandstof.

bij energie opwekken is gas ook vrij groen vergeleken met olie. het is een stuk makkelijker om de overgang met gas te doen en dan hebben we nog een paar jaar extra ruimte.

plastic is ook een stuk groener dan je denkt. gebruik je een kantoenen tas verbruik je enorme hoeveelheid water. ga jij 1x per week na de supermarkt zou jij die tas 1,5 jaar moeten gebruiken of je gebruikt een plastic tas gewoon vaker (waarvoor ze ook zijn gemaakt)

kunststof is geen goede vervanger voor dit minimaliseren is lastig.

wil je echt een toekomst zonder olie zou je nu kerncentrales, windmoles zonnepanelen en waterstof infrastructuur moeten gaan bouwen en hiervoor big oil moeten vragen om te helpen, anders gaat het amper mogelijk zijn om olie uit de energie sector te halen.

OF OF we gaan er voor zorgen dat we allemaal geen vlees meer weggooien, want dan halen we de klimaat doelen met 2 vingers in de neus. maar ja dit is politiek lastiger, dus laten we olie weghalen, wat handen vol geldkost en minimaal resultaat gaat geven.
[verwijderd]
1
quote:

Sierrra schreef op 8 augustus 2020 08:11:

Probleem is alleen dat als het aantal corona besmettingen blijft stijgen we over een maand terug zijn bij af en de beurs weer richting de 400 knalt.
Als je meer test krijg je meer corona besmettingen. Zegt dus helemaal niets!!
silas001
0
[verwijderd]
0
Propaganda voor wat? Welk doel dient dat? Volgens mij doen hier wat mensen aan struisvogelpolitiek...
longshort
1
quote:

Sierrra schreef op 8 augustus 2020 11:44:

Propaganda voor wat? Welk doel dient dat? Volgens mij doen hier wat mensen aan struisvogelpolitiek...
Begrijp je het nou nog steeds niet?
Alle tech majors varen wel bij corona en de angst wat door media ik denk bewust gepubliceerd wordt.
Alle bazen van deze concerns zijn vanaf de uitbraak vele miljarden rijker geworden.
Gaat er al een lichtje branden?
Zou het misschien kunnen dat de elite het allemaal prima vind?
200.031 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 2538 2539 2540 2541 2542 2543 2544 2545 2546 2547 2548 ... 9998 9999 10000 10001 10002 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 13:11
Koers 32,995
Verschil -0,475 (-1,42%)
Hoog 33,430
Laag 32,975
Volume 2.396.881
Volume gemiddeld 7.488.665
Volume gisteren 6.212.668

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront