Bitcoin en andere cryptocurrencies « Terug naar discussie overzicht

Nieuw Bitcoin Forum

15.639 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 ... 778 779 780 781 782 » | Laatste
Fred 62
0
quote:

Kompas schreef op 22 juni 2021 14:51:

[...]
Vasthouden aan je eigen overtuiging en afwegingen waarom je überhaupt een positie hebt. Zelf ben ik pas in BTC ingestapt richting einde Mei van dit jaar, dus nu virtueel verlies.

Je had dus het geld al afgeschreven voor dat je er aan begon.

Ik heb hetzelfde met een dagje Efteling.
Insider
0
Bitcoin daalt hard en doemscenario wordt werkelijkheid, een technische analyse

...met dank aan dit forum zijn alle forumleden op tijd gewaarschuwd!

nieuws.btcdirect.eu/doemscenario/
Kompas
1
quote:

Joshua41 schreef op 22 juni 2021 15:07:

[...]

Inderdaad, maar waarom niet even afscheid nemen Kompas.
Verkoop nu alles en stap terug in na een 50 % daling met de helft van je inleg.
Win win toch of niet?
Wanneer dat scenario zich met zekerheid zou voltrekken, in theorie absoluut win win.

Maar wat als "onverhoopt" de koers toch niet zover gaat doorzakken als jij denkt/hoopt. Betaal jij mij dan het verschil zodat ik weer terug mijn originele positie kan innemen? Dit als compensatie voor jouw achteraf niet terecht blijkende (goedbedoelde) advies?

Mwahh, wij kennen beiden het antwoord hierop hè, dat ga je niet doen en dan was het mijn eigen risico.
Weet je wat, ik hou mijn positie toch nog maar vast.
[verwijderd]
1
Mensen begonnen tegen mij te zeggen dat ik een mafketel was in april, omdat ik tegen crypto was. Zij zouden mij over 1 jaar spreken. Ik hoef ze niet meer te spreken, voor mij is het klip en klaar, als investering totaal ongeschikt.
[verwijderd]
2
Mijn felicitaties voor de bitcoin kopers in "the early years", een gok die goed uitpakte.
Jullie kunnen er nu nog mooi vanaf voor niet veel minder dan 30 K. Poficiat !
En eh...latere kopers; beperk je verliezen en Quit.
Binnenkort stopt de muziek bij deze stoelendans en er zijn nogal wat te weinig stoelen, het wordt druk bij de uitgang.
En ja, degene die de muziek uitzet heeft zijn zakken gevuld en blijft jullie eeuwig dankbaar, toch een troost......
Gemberthee
0
quote:

Kompas schreef op 22 juni 2021 15:24:

[...]

Wanneer dat scenario zich met zekerheid zou voltrekken, in theorie absoluut win win.

Maar wat als "onverhoopt" de koers toch niet zover gaat doorzakken als jij denkt/hoopt. Betaal jij mij dan het verschil zodat ik weer terug mijn originele positie kan innemen? Dit als compensatie voor jouw achteraf niet terecht blijkende (goedbedoelde) advies?

Mwahh, wij kennen beiden het antwoord hierop hè, dat ga je niet doen en dan was het mijn eigen risico.
Weet je wat, ik hou mijn positie toch nog maar vast.

Uw goed recht uiteraard ;-)

Hoe groot is uw positie? Als het om niet te veel geld gaat, wil ik gerust compenseren ;)

Gelukkig hebben we geen glazen bol
Gemberthee
0
quote:

Free1 schreef op 22 juni 2021 15:27:

Mijn felicitaties voor de bitcoin kopers in "the early years", een gok die goed uitpakte.
Jullie kunnen er nu nog mooi vanaf voor niet veel minder dan 30 K. Poficiat !
En eh...latere kopers; beperk je verliezen en Quit.
Binnenkort stopt de muziek bij deze stoelendans en er zijn nogal wat te weinig stoelen, het wordt druk bij de uitgang.
En ja, degene die de muziek uitzet heeft zijn zakken gevuld en blijft jullie eeuwig dankbaar, toch een troost......

Bedankt voor het compliment.

Gemberthee
0
quote:

123_invest schreef op 22 juni 2021 15:25:

Mensen begonnen tegen mij te zeggen dat ik een mafketel was in april, omdat ik tegen crypto was. Zij zouden mij over 1 jaar spreken. Ik hoef ze niet meer te spreken, voor mij is het klip en klaar, als investering totaal ongeschikt.
Misschien ben je een mafketel ;)
Staat op zich los van de koers van bitcoin ;)
Gemberthee
0
[verwijderd]
0
quote:

Joshua41 schreef op 22 juni 2021 15:47:

[...]

Zotjes é.

Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord... dus nog een keertje, op welke koers ben je van plan om weer in te stappen?
[verwijderd]
1
quote:

Joshua41 schreef op 22 juni 2021 15:31:

[...]

Bedankt voor het compliment.

Kun jij mij een tip geven ?
Ik beleg o.a. in ForFarmers, een producent van veevoer.
Een degelijk bedrijf dat wel wat in een wat lastige marksituatie zit, stikstof, milieu, minder vlees (Groen Links, D'66) etc.
Maar ondanks dat, een redelijke winst boekt en iets van 5% dividend betaalt.
En koeien/varkens kippen e.d. moeten toch blijben eten, of heb jij liever imitatievlees op je BBQ ?
Maar niemand wil FF kopen, de koers blijft tussen de 5 en 6 euro hangen.
Het is geen "groen" aandeel.
En zo werkt dat op dit moement in NL; de directeur van een pensioenfonds of andere belegger zegt tegen zijn beleggingsmanager dat het groen moet.
Dat zou de klant/markt willen, toch ?

Hoe creëren wij een cryptohype rond veevoer ? Of gaat dat niet lukken omdat het niet spannend genoeg is ?
voda
0
Bitcoin zakt onder 30.000 dollar
Belangrijke steun doorbroken.

(ABM FN-Dow Jones) De prijs voor een bitcoin is dinsdag onder de 30.000 dollar gemaakt.

Op een prijs van 29.940 dollar leverde bitcoin afgelopen 24 uur 7 procent in, aldus data van Coinmarketcap.

"Daarmee zakt bitcoin onder een belangrijke steun", zei analist Naeem Aslam van AvaTrade.

De analist houd rekening met meer paniek in de markt, omdat sommige beleggers wellicht zullen vrezen voor het einde van de cryptomunt.

Aslam brengt echter in herinnering dat bitcoin wel vaker grote dalingen kende, en dat de huidige 'sell off' volgens hem een mooie kans is om tegen een "enorme korting" bitcoins te kopen. Overigens moeten deze kopers wel over een sterke maa beschikken, want Aslam houdt rekening met verdere dalingen. "Niemand weet echt wat de bodem is. Maar één ding is zeker, dit is niet het moment om bitcoins te verkopen", aldus de analist.

Door: ABM Financial News.

info@abmfn.nl

Redactie: +31(0)20 26 28 999Bitcoin zakt onder 30.000 dollar
Belangrijke steun doorbroken.

(ABM FN-Dow Jones) De prijs voor een bitcoin is dinsdag onder de 30.000 dollar gemaakt.

Op een prijs van 29.940 dollar leverde bitcoin afgelopen 24 uur 7 procent in, aldus data van Coinmarketcap.

"Daarmee zakt bitcoin onder een belangrijke steun", zei analist Naeem Aslam van AvaTrade.

De analist houd rekening met meer paniek in de markt, omdat sommige beleggers wellicht zullen vrezen voor het einde van de cryptomunt.

Aslam brengt echter in herinnering dat bitcoin wel vaker grote dalingen kende, en dat de huidige 'sell off' volgens hem een mooie kans is om tegen een "enorme korting" bitcoins te kopen. Overigens moeten deze kopers wel over een sterke maa beschikken, want Aslam houdt rekening met verdere dalingen. "Niemand weet echt wat de bodem is. Maar één ding is zeker, dit is niet het moment om bitcoins te verkopen", aldus de analist.

Door: ABM Financial News.

info@abmfn.nl

Redactie: +31(0)20 26 28 999
[verwijderd]
0
quote:

Free1 schreef op 22 juni 2021 15:56:

[...]

Kun jij mij een tip geven ?
Ik beleg o.a. in ForFarmers, een producent van veevoer.
Een degelijk bedrijf dat wel wat in een wat lastige marksituatie zit, stikstof, milieu, minder vlees (Groen Links, D'66) etc.
Maar ondanks dat, een redelijke winst boekt en iets van 5% dividend betaalt.
En koeien, varkens kippen e.d. moeten toch blijven eten, of heb jij liever imitatievlees op je BBQ ?
Maar niemand wil FF kopen, de koers blijft tussen de 5 en 6 euro hangen.
Het is geen "groen" aandeel.
En zo werkt dat op dit moment in NL; de directeur van een pensioenfonds of andere belegger zegt tegen zijn beleggingsmanager dat het groen moet.
Dat zou de klant/markt willen, toch ?
Ik heb liever 'imitatievlees' ja. Ga dat maar lekker op het ForFarmers forum bespreken.
Gemberthee
0
quote:

Enzo123 schreef op 22 juni 2021 15:48:

[...]
Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord... dus nog een keertje, op welke koers ben je van plan om weer in te stappen?
Ja, is een moelijke vraag. Heb er geen pasklaar antwoord op voorlopig.

Riding the Tiger
0
De slimmerikken hebben al lang verkocht. De anderen zitten met de gebakken peren.
De FOMO slaat om in een "sauve qui peut".

Elon heeft eigenhandig Bitcoin en Doge omhoog getweet. Dat was waarschijnlijk niet zo'n goed idee. Dat heeft toch heel wat imagoschade aangericht aan Bitcoin. En als Musk wat pech heeft, bevindt de Bitcoin zich op een dieptepunt op woensdag 30 juni om 24 uur. Dan zal Tesla een 400 Mio $ of meer moeten afboeken... Benieuwd of hij nog wat tweets in zijn zak heeft zitten...
[verwijderd]
0
quote:

Joshua41 schreef op 22 juni 2021 16:01:

[...]

Ja, is een moelijke vraag. Heb er geen pasklaar antwoord op voorlopig.

Dat dacht ik al :)
Fred 62
0
quote:

Kompas schreef op 22 juni 2021 14:51:

[...]

Vasthouden aan je eigen overtuiging.

Zo is dat.
Een goeie kapitein gaat met zijn schip ten onder.
Gemberthee
0
quote:

Riding the Tiger schreef op 22 juni 2021 16:02:

De slimmerikken hebben al lang verkocht. De anderen zitten met de gebakken peren.
De FOMO slaat om in een "sauve qui peut".

Elon heeft eigenhandig Bitcoin en Doge omhoog getweet. Dat was waarschijnlijk niet zo'n goed idee. Dat heeft toch heel wat imagoschade aangericht aan Bitcoin. En als Musk wat pech heeft, bevindt de Bitcoin zich op een dieptepunt op woensdag 30 juni om 24 uur. Dan zal Tesla een 400 Mio $ of meer moeten afboeken... Benieuwd of hij nog wat tweets in zijn zak heeft zitten...
Of hij heeft meer BTC verkocht dan hij beweerde ;)

Ik zou het opmerkelijk en dom vinden als Tesla hun BTC niet van de hand hebben gedaan.

Hoe dan ook heeft Elon Musk heel wat vijanden gemaakt;
Gemberthee
0
quote:

Free1 schreef op 22 juni 2021 15:56:

[...]

Kun jij mij een tip geven ?
Ik beleg o.a. in ForFarmers, een producent van veevoer.
Een degelijk bedrijf dat wel wat in een wat lastige marksituatie zit, stikstof, milieu, minder vlees (Groen Links, D'66) etc.
Maar ondanks dat, een redelijke winst boekt en iets van 5% dividend betaalt.
En koeien/varkens kippen e.d. moeten toch blijben eten, of heb jij liever imitatievlees op je BBQ ?
Maar niemand wil FF kopen, de koers blijft tussen de 5 en 6 euro hangen.
Het is geen "groen" aandeel.
En zo werkt dat op dit moement in NL; de directeur van een pensioenfonds of andere belegger zegt tegen zijn beleggingsmanager dat het groen moet.
Dat zou de klant/markt willen, toch ?

Hoe creëren wij een cryptohype rond veevoer ? Of gaat dat niet lukken omdat het niet spannend genoeg is ?
Nee, dat imitatievlees slaat nergens op vind ik.
Ofwel eet je vlees ofwel groenten...

Waarom zou een leeuw wel een lekkere gazelle mogen eten en wij mensen moeten het met imitatievlees doen.

---

Over FF. Dat zal wel vanzelf loslopen op LT zeker?
Zoals je zelf stelt die dieren moeten eten.

15.639 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 ... 778 779 780 781 782 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 16 apr 2024 20:46
Koers 62.800,91
Verschil -3.412,00 (-5,15%)
Hoog 63.702,29
Laag 61.687,85
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront