BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

Besi,September 2014

91 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 » | Laatste
[verwijderd]
0
Volgens een oude beurswijsheid moet je er in september weer bij zijn.Ben benieuwd of de sterke stijging van de laatste weken doorzet.
[verwijderd]
0
We kruipen langzaam naar de oude top. Maar het gaat wel verdraaid langzaam.Er zijn perioden waarin geduld met Besi nodig is. Maar we komen er echt wel.
[verwijderd]
0
Is er nieuws van het chipfront? ASML,ASMI en Besi besluiten op hetzelfde moment naar het zuiden te gaan.
[verwijderd]
0
ASML meldt nieuw succes met euv systeem. Koers gelijk boven de € 75.Dit zal denkelijk ook effect hebben voor Besi.
[verwijderd]
0
Het koersverloop valt mij tegen.
Grote sprongen naar beneden en kleine stapjes omhoog.
Wat een groot verschil tussen laagste ( €13,25 ) en hoogste ( €13,45 ) vandaag. Gelukkig is de koersstijging opnieuw teruggekomen, bijna staan we op slotkoers van gisteren. Per saldo niets opgeschoten. Zelf dacht ik aan een koersstijging van circa 7 eurocent vandaag. We zitten toch niet te wachten op de uitspraak van meneer Draghi donderdag? Of toch wel? Volgens mij wordt er donderdag niets zinnigs gezegd. Is er eigenlijk nog iets te doen?
[verwijderd]
0
quote:

licet schreef op 2 september 2014 17:40:

Het koersverloop valt mij tegen.
Grote sprongen naar beneden en kleine stapjes omhoog.
Wat een groot verschil tussen laagste ( €13,25 ) en hoogste ( €13,45 ) vandaag. Gelukkig is de koersstijging opnieuw teruggekomen, bijna staan we op slotkoers van gisteren. Per saldo niets opgeschoten. Zelf dacht ik aan een koersstijging van circa 7 eurocent vandaag. We zitten toch niet te wachten op de uitspraak van meneer Draghi donderdag? Of toch wel? Volgens mij wordt er donderdag niets zinnigs gezegd. Is er eigenlijk nog iets te doen?
Vandaag tevreden,licet?
We zijn door de weerstanden heen gebroken en de weg ligt open voor een ritje omhoog.
€ 13,53 was in Juli de hoogste stand. Nu naar het koersdoel van ING en daarna naar die van SNS.
Het lijkt mij toe dat de successen van ASML een gunstig effect hebben voor Besi. Tenslotte heeft Besi de machines voor de verwerking van de euv chips.
[verwijderd]
0
Ziet er mooi uit vandaag! Alleen zou het volume nog wat mogen aantrekken bij deze koersen.
[verwijderd]
0
quote:

GerardK schreef op 3 september 2014 16:35:

www.afm.nl/nl/professionals/registers...

Zal er wel vertrouwen in hebben :)
Het is een insider-transactie,dus is het is meer dan vertrouwen.
Ik zit met smart te wachten op het moment dat het aanbod is opgedroogd.Het zou leuk zijn als we vandaag nog wat zouden kunnen stijgen.
[verwijderd]
0
quote:

effegenoeg schreef op 3 september 2014 10:43:

14 Erootjes vandaag...
Opmaat voor 18 euro eindejaars.
Mag het vrijdag aanstaande ook :-).
Dat lijkt reeeler met huidige koersstijging.
hvasd2
0
Gefeliciteerd met de hoogste koers van het jaar...

Historische koers
7 dagen Koers Verschil Datum
Hoogste koers 13,88 0,00% 4-9-2014
Laagste koers 13,175 5,35% 28-8-2014
30 dagen
Hoogste koers 13,88 0,00% 4-9-2014
Laagste koers 11,44 21,33% 8-8-2014
52 weken
Hoogste koers 13,88 0,00% 4-9-2014
Laagste koers 7,608 82,44% 16-12-201
Ziebert
0
Nu al 3 jaar in Besi, heb altijd een deel aangehouden, en tussendoor leuke ritjes gemaakt.

Ben bang dat ik door mijn verkoop van 2/3 van mijn positie rond de 13,30 voor het eerst de fout in ben gegaan.
hvasd2
0
quote:

Ziebert schreef op 4 september 2014 11:06:

Nu al 3 jaar in Besi, heb altijd een deel aangehouden, en tussendoor leuke ritjes gemaakt.

Ben bang dat ik door mijn verkoop van 2/3 van mijn positie rond de 13,30 voor het eerst de fout in ben gegaan.
Als ASML het voorbeeld is dan is dat zeer goed mogelijk ?
effegenoeg
0
quote:

Ziebert schreef op 4 september 2014 11:06:

Nu al 3 jaar in Besi, heb altijd een deel aangehouden, en tussendoor leuke ritjes gemaakt.

Ben bang dat ik door mijn verkoop van 2/3 van mijn positie rond de 13,30 voor het eerst de fout in ben gegaan.
Komt wel weer een dippie om in te springen,maar onder de dertien zie ik nie gauw meer gebeuren.
[verwijderd]
0
quote:

Ziebert schreef op 4 september 2014 11:06:

Nu al 3 jaar in Besi, heb altijd een deel aangehouden, en tussendoor leuke ritjes gemaakt.

Ben bang dat ik door mijn verkoop van 2/3 van mijn positie rond de 13,30 voor het eerst de fout in ben gegaan.
Ritjes maken heeft niets met beleggen te maken en alles met geluk.Je hebt tot nu toe blijkbaar veel geluk gehad en nu misschien pech.Verlies maar incalculeren en opnieuw kopen want hoe langer je wacht des te duurder word je mislukte rit.
effegenoeg
0

ESI weet een hogere koerstop te vormen.

BESI heeft de vroegere weerstand net gebroken. Deze doorbraak is nog te klein om een nieuwe verbetering aan te geven. Een harde voorwaarde voor een belangrijke verbetering van het technische plaatje, is dat BESI er in slaagt om boven deze oude horde te blijven. Dan mag een positief koersverloop verwacht worden richting weerstand 16,80 (gevormd op 4 september 2000). Steun ligt op 13,00 (gevormd op 28 augustus). Na een doorbraak onder steun 13,00 wordt 11,44 het volgende neerwaartse koersdoel.

Relatieve sterktelijn: De oplopende relatieve sterktelijn impliceert dat BESI beter presteert dan de rest van de markt.

Money Flow: De money flow van BESI is sterk. Dit geeft aan dat er sprake is van instroom van nieuw kapitaal. Het volume van de laatste beursdag ligt rond het gemiddelde volume van de afgelopen 30 dagen.
91 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:36
Koers 138,550
Verschil -3,800 (-2,67%)
Hoog 143,750
Laag 137,400
Volume 501.719
Volume gemiddeld 481.619
Volume gisteren 443.463

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront