GeoJunxion « Terug naar discussie overzicht

Wordt AND met flinke investering het alternatief versus Tomtom en Nokia ?

46 Posts, Pagina: 1 2 3 » | Laatste
[verwijderd]
0
Met verbazing vraag ik me af of nou echt niemand ziet (analisten,beleggers) dat het kleine AND met een grote speler of private equity partij die bereid is enkele tientallen miljoenen te investeren een mogelijk alternatief zou kunnen zijn tegen de enkele miljarden kostende kaarten van TomTom en Here.

Met de huidige kaarten incl. Noord Amerika en investering van zeg 30 miljoen euro kunnen ze de kaarten verder uitbereiden.
Zoals CEO Hugo al aangaf zijn komt 80 a 90 % van de omzet in navigatie land van kaarten Noord Amerika en Europa. Deze kaarten heeft AND nu snel gereed en na TomTom en Here is AND de enige mondiale kaarten maker.
Met die investering van zeg 30 miljoen kun je enkele lokale kaartenmakers overnemen en nieuwe samenwerkingen aan gaan zoals de ALK deal om zo in 1 a 2 jaar flink te groeien.
Nu is het moment daar voor AND om samen te werken met een grote partij of investeerder.

Dat consortium van 3 Duitse autofabrikanten, Facebook etc. moeten toch echt wat straks.
En dan hebben we het nog niet over de Chinezen.
IK ZEG AND IS AL BENADERD OF WORDT NU BENADERD DAAROM IS HET MUISSTIL.
jeff_cassius
0
Ik hoop bijna dat niemand het ziet en dat AND inderdaad al in gesprek is met een partij. En dat er dan binnenkort +30% op de borden staat.

Maar goed het is bijna weekend, en ik geloof er (nog) niet in.
[verwijderd]
0
quote:

jeff_cassius schreef op 8 mei 2015 16:31:

Ik hoop bijna dat niemand het ziet en dat AND inderdaad al in gesprek is met een partij. En dat er dan binnenkort +30% op de borden staat.

Maar goed het is bijna weekend, en ik geloof er (nog) niet in.
Kan eigenlijk niet anders, zonder de kaart van Noord Amerika hebben al 3 partijen aangeklopt. Vergeet niet dat Hugo met de jaarcijfers al aangaf dat ze in opdracht van gevestigde partijen in de automotive al onderzoek doen naar vergroten kaartendatabase.
let maar op juni/juli als kaart Noord Amerika gereed is dan kondigen ze een nieuwe deal v.w.b kaarten opp.aan.
[verwijderd]
0
Het enigste wat ik hier zie is dat de koers al een hele tijd door iemand op peil wordt gehouden en verder is er amper interesse .
lapins
0
quote:

geld als water schreef op 8 mei 2015 16:40:

[...] Kan eigenlijk niet anders, zonder de kaart van Noord Amerika hebben al 3 partijen aangeklopt. Vergeet niet dat Hugo met de jaarcijfers al aangaf dat ze in opdracht van gevestigde partijen in de automotive al onderzoek doen naar vergroten kaartendatabase.
let maar op juni/juli als kaart Noord Amerika gereed is dan kondigen ze een nieuwe deal v.w.b kaarten opp.aan.
wie zijn die 3 partijen dan ?
[verwijderd]
0
quote:

lapins schreef op 8 mei 2015 17:13:

[...]wie zijn die 3 partijen dan ?
Daar doet AND geen mededeling over helaas (wel 2 persberichten)
[verwijderd]
0
Uber haalt 1,5 miljard dollar op bij investeerders omdat het wil groeien en is in gesprek met nog enkele investeerders. Ze laten zo ook zien dat een biedings strijd omtrend HERE voor hun niet echt een probleem zal zijn.
Laat de navigatie /biedings strijd maar losbarsten, vroeg of laat komen ze met AND praten.
Herstel ze hebben Hugo al gebeld, maar AND is niet te koop ! Alleen met een heel goed voorstel mogen ze aan tafel schuiven lijkt mij.
Een 30 of 40 % belang voor een flinke investering zou leuk zijn.
Onderbouwer
0
[verwijderd]
0
Nog steeds geen notulen van de AVA van 1 Mei ? Hoe moeilijk en hoeveel werk kan dat zijn ?

Morgen een update over het 1ste kwartaal, geen harde cijfers.
Gaan we dan nieuws horen of niet ?

Als ik naar de trend kijkt zoals die nu gaande is bij AND (ruim 13 maanden geen enkel persbericht omtrend nieuwe deals, ontwikkelingen track en trace etc. ja in het jaar verslag valt wel degelijk op te maken dat er ontwikkelingen waren. Maar AND vond dat blijkbaar niet noemenswaardig om dit via een persbericht te melden) schat ik in dat ze aangeven dat de eerste 3 maanden licht negatief is geweest.
Past weer percies bij het plaatje van de afgelopen 12 maanden, stilte .......en dat zal de koers misschien weer wat drukken waardoor er wederom gewoon weer extra stukken uit de markt gehaald kunnen worden.
Of zullen ze nu eigenlijk het stilzwijgen wat doorbreken ?
maci
0
quote:

geld als water schreef op 11 mei 2015 13:59:

Nog steeds geen notulen van de AVA van 1 Mei ? Hoe moeilijk en hoeveel werk kan dat zijn ?

Morgen een update over het 1ste kwartaal, geen harde cijfers.
Gaan we dan nieuws horen of niet ?

[...]
Of zullen ze nu eigenlijk het stilzwijgen wat doorbreken ?
- Ooit eerder notulen gevonden van een AVA van AND? Ik niet.

- Verwacht geen nieuws.

- Dus ook geen stilzwijgen doorbreken!

Ze zeggen telkens dat ze gebonden zijn aan gemaakte afspraken. Dat moeten we maar aannemen.
Verder zijn ze klein en is het risicovol getallen te noemen. (Concurrentie.)
[verwijderd]
0
quote:

maci schreef op 11 mei 2015 16:00:

[...]

- Ooit eerder notulen gevonden van een AVA van AND? Ik niet.

- Verwacht geen nieuws.

- Dus ook geen stilzwijgen doorbreken!

Ze zeggen telkens dat ze gebonden zijn aan gemaakte afspraken. Dat moeten we maar aannemen.
Verder zijn ze klein en is het risicovol getallen te noemen. (Concurrentie.)
Pppppfffff Maci nog 1 keer dan :-)

Voor de notulen !

- Zie AND site
- Investor Relations
- General meeting of shareholders
- Kies maar uit AVA 2010 t/m 2014
- notulen AVA 2015 staat er nog niet op
Onderbouwer
0
Die dump aan het einde geeft een slecht gevoel. Ik verwacht overigens niet veel van Q1. Ik heb mijn pijlen meer gericht op Q2.
jeff_cassius
0
Ik verwacht ook niet veel. Het is al weken/maanden stil. Geen nieuws, geen outlook......ja, ze zijn 'ergens mee bezig' .........
Er zal wel een keer iets gaan gebeuren; hopelijk snel.
maci
0
quote:

geld als water schreef op 11 mei 2015 18:16:

[...] Pppppfffff Maci nog 1 keer dan :-)

Voor de notulen !

- Zie AND site
- Investor Relations
- General meeting of shareholders
- Kies maar uit AVA 2010 t/m 2014
- notulen AVA 2015 staat er nog niet op
Oops soLLy! :-)
[verwijderd]
0
quote:

Onderbouwer schreef op 12 mei 2015 07:21:

www.and.com/news-all/trading-update-a...

Niet slecht en uitgebreid
Dit wordt terug naar de 3 onderbouwertje . Waardeloze cijfers (alles - ). Koop maar snel MDXhealth !
[verwijderd]
0
quote:

bioscience schreef op 12 mei 2015 08:44:

[...]

Dit wordt terug naar de 3 onderbouwertje . Waardeloze cijfers (alles - ). Koop maar snel MDXhealth !
Ben je de weg kwijt Bio?
lapins
0
quote:

Henk.L. schreef op 8 mei 2015 16:45:

Het enigste wat ik hier zie is dat de koers al een hele tijd door iemand op peil wordt gehouden en verder is er amper interesse .
die opmerking is nog steeds actueel
Al een paar dagen de koers met 20 stuks omhoog gehouden , vandaag met 10 stuks, waarom doet iemand dit, ??????
46 Posts, Pagina: 1 2 3 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront