BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

Besi Juni2015

948 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 44 45 46 47 48 » | Laatste
Joseph185
0
Nieuwe maand. Besi heeft zich maar ten dele hersteld van de koersval voor en na de cijferpresentatie eind april. Koers was 25,50 voor dat ze ex dividend gingen. Dus 24,00 na dividend. Nu 24,77. Welke richting wordt het de komende maand?
Eddy the Eagle
0
Naar mijn mening zonder noemenswaardig nieuws nog anderhalve maand zijwaarts tussen de 24 en 26 euro.
Joseph185
0
Vind ik ook niet erg. Ik ben nog steeds aan het kopen/ verkopen. Laatste aankoop 24,76. Mag weg rond de 24,99. Een paar duizend aandelen blijft gewoon de vaste basis voor de lange duur.
Eddy the Eagle
0
Vlotte opening, en we staan inmiddels bij de "magische" 25,25...

Ben ik nou de enige die dit flauwekul vind, of zijn er meer die er zo over denken? Alsof dan ineens de geest weer uit de fles is, en de enige weg de weg naar boven is... Ik denk eerder dat de waan van de afgelopen tijd (zowel de idioot harde stijging & harde landing) een beetje overgewaaid is, en er beter naar de fundamentals & vooruitzicht wordt gekeken

[verwijderd]
0
Daar staat BESI weer op EUR 25.25.Zou mooi zijn als wij hier eens flink hoger gaan.Koers op EUR25.25 is al vaker de laatste weken een drempel geweest. Zelf kan ik even geen "SEMI" nieuws vinden. MAar zo meteen wel andere cijfertjes. Misschien kunnen die zorgen voor positieve geluiden.
hvasd2
0
Ik zie Besi de laatste tijd vooral de Indices volgen ! Wel lijkt het zo dat omlaag langzamer gaat dan omhoog !?
Joseph185
0
quote:

Marmie Marmie schreef op 1 juni 2015 09:26:

Daar staat BESI weer op EUR 25.25.Zou mooi zijn als wij hier eens flink hoger gaan.Koers op EUR25.25 is al vaker de laatste weken een drempel geweest. Zelf kan ik even geen "SEMI" nieuws vinden. MAar zo meteen wel andere cijfertjes. Misschien kunnen die zorgen voor positieve geluiden.
Helemaal mee eens Eddy. Je kunt Besi kopen en wachten op nieuwe ontwikkelingen, kwartaalcijfers en dergelijke en er niet te vaak naar de koers kijken. Maar om een beetje extra te verdienen kan in en uitstappen best lucratief zijn. Echter ik verwacht wel dat hij een forse stijging ineens kan krijgen. Die loop ik ten dele wel mis. Koers is nu 25,17. Hoog 25,315. Ik heb vaak zowel een koop als verkoop opdracht staan.
Eddy the Eagle
0
quote:

hvasd2 schreef op 1 juni 2015 11:13:

Als je deze link bekijkt dan zit wel snor met Besi !

nl.investing.com/equities/be-semicond...
De onderliggende waarde (nl. de door Besi geproduceerde cijfers & info) is voor alle analisten, brokers, bankiers, technisch analisten etc. hetzelfde; en toch weet men er zo'n enorme verscheidenheid aan voorspellingen van te maken, dat je door de candlesticks het bos niet meer ziet...
hvasd2
0
quote:

hvasd2 schreef op 1 juni 2015 09:31:

Ik zie Besi de laatste tijd vooral de Indices volgen ! Wel lijkt het zo dat omlaag langzamer gaat dan omhoog !?
Lekker jojo-en .... Zo weer boven de 25 ?
[verwijderd]
0
Markt is een beetje terughoudend en onzeker. Dit zal wel een beetje het plaatje worden voor de rest van het week.

Belangrijkste agendapunt is vrijdag, werkgelegenheid in US.
Daarnaast woensdag een hele reeks aan Eurozone cijfers en voorproefje voor vrijdag met ADP rapport. En natuurlijk FED beige book. Dus waarschijnlijk zal er maandag/dinsdag niet heel veel vuurwerk zijn op de beurs. Beetje rustig doormodderen rond de 0%.

Zelf kijk ik uit naar morgen, belangrijke auto-industrie cijfers.
Joseph185
0
Eddy the Eagle
0
Ach, het is meer een psychologische grens. Een paar minuten geleden zakt de koers ff naar de 25,05 en zojuist zijn er binnen een mum van tijd 10K aandelen voor 25,22 doorheen gegaan...
Joseph185
0
948 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 44 45 46 47 48 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 16 apr 2024 17:28
Koers 143,850
Verschil +1,250 (+0,88%)
Hoog 144,050
Laag 137,350
Volume 272.387
Volume gemiddeld 479.250
Volume gisteren 296.860

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront