GeoJunxion « Terug naar discussie overzicht

minimaal WPA 0,69 voor AND in 2015

116 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 » | Laatste
[verwijderd]
0
Bij het evenaren van de winst van 2014 gaat AND minimaal 0,69 cent WPA halen.

Daar waar TomTom bijna 40 keer de WPA doet. geeft de koers van AND bij 3,62 een koerswinst
verhouding van maar 5,2.
De 40 keer koerswinstverhouding bij TomTom is deels gebaseerd op evt. overname.
Maar het kleine AND is nog een veel grotere overnamekandidaat.

Het is wachten op een volgende nieuwe deal (Navitel ?) hopelijk dat er dan enkele analisten wakker worden. de dagelijkse omzet in het aandeel kan dan fors omhoog evenals de koers.

Zoals CEO Hugo al aangaf het is een mijlpaal voor AND en navigatie markt omdat AND nu de gevestigde partijen Nokia en TomTom kan uitdagen v.w.b de kaarten dekking.
Zie het als de Albert Heijn en de Lidl, voor TomTom en Nokia kaarten ga je misschien naar AH en voor AND kaarten ga je NU naar de Lidl, de kwaliteit wordt beter tegen een veel lagere prijs.
Er zijn maar 3,72 miljoen aandelen en in 2016 is de kans groot dat de WPA boven de 1 euro gaat komen.

Maar met de waardering van het kleine AND met een beurswaarde van 13,5 miljoen is het goed mis t.o.v.de beurswaarde van Nokia en TomTom 2-2,5 miljard euro.

Waneer word de MARKT WAKKER ?
Diegy
0
Is inderdaad wachten tot de markt wakker word. Dit weekend ook zitten kijken en rekenen en de waardering voor And is bizar laag. Die nieuwe kaarten is zeker een enorme mijlpaal en is wachten tot er nieuwe deals bekend worden gemaakt. Denken jullie dat er eerdaags ook een analist gaat komen die and gaat volgen en met een koersdoel gaat komen? En wat zou een eventuele koersdoel zijn. Zelf zit ik te denken aan 6 a 7 euro. Omdat er maar weinig aandelen in omloop zijn bij een tomtom zijn dat er veel meer. Zijn maar weinig aandelen in omloop en de meeste zijn in vaste handen van partijen die zijn ingestapt tegen veel hogere koersen dan de koers van nu. Maandag ga ik zeker instappen moet eerst mijn positie in fagron verkopen.
Diegy
0
Wat ik op zich wel vreemd vind is dat de koers nog niet zo lang geleden op 4 euro heeft gestaan en nu slechts op 3,60. Je zpu toch verwachten na de positieve berichten van and dat de koers minimaal op 4 euro zou staan. Zoals ik al zei moet ik vandaag wat ruimte maken in de porto. En ga dan hier een koop order plaatsen. Hoop dat ik ze voor 3,50 nog kan krijgen. Zal niet lang meer duren voordat beleggers and gaan oppikken. En dan kan het heel snel gaan met de koers aangezien er vrij veel aandelen in vaste handen zijn van partijen.
Diegy
0
Ik ga zeker instappen hoor. Moet alleen even wat ruimte maken. Op 3,50 a 3,55 ga ik mijn koop order plaatsen. Laat is trouwens vrij leeg. Na een koop van 3000 stukken staat de koers al op 3,92!
Diegy
0
Is wel duidelijk dat niemand meer verkoopt. Als er binnenkort een nieuwe deal bekend word gemaakt dan schiet de koers dik over de 4 euro heen. Is het te verwachten dat er eerdaags een analist gaat komen die and gaat volgen en een dik koop advies gaat geven?
Juun
0
quote:

Diegy schreef op 5 oktober 2015 10:51:

Is wel duidelijk dat niemand meer verkoopt. Als er binnenkort een nieuwe deal bekend word gemaakt dan schiet de koers dik over de 4 euro heen. Is het te verwachten dat er eerdaags een analist gaat komen die and gaat volgen en een dik koop advies gaat geven?
Geen enkele analist krijgt toestemming om AND te gaan volgen. Het bedrijf is te klein. Als 1 bank, 2 vermogende klanten een koopadvies AND mee zou geven, dan kopen ze met z'n 2-en heel AND en dan is het weg van de beurs. Een gemiddelde autodealer in een gemiddeld klein dorp heeft een grotere balans, en meer omzet, dus waarom zou een analist hier diep in gaan duiken als hij vervolgens maar 1 of 2 kanten ermee van dienst kan zijn.

Overigens ben ik wel tevreden met mijn positie in AND. Relatief is het in mijn portefeuille het fonds waar ik het grootst in zit t.o.v. de marktkapitalisatie.
Diegy
0
quote:

Geld als schreef op 4 oktober 2015 19:53:

Bij het evenaren van de winst van 2014 gaat AND minimaal 0,69 cent WPA halen.

Daar waar TomTom bijna 40 keer de WPA doet. geeft de koers van AND bij 3,62 een koerswinst
verhouding van maar 5,2.
De 40 keer koerswinstverhouding bij TomTom is deels gebaseerd op evt. overname.
Maar het kleine AND is nog een veel grotere overnamekandidaat.

Het is wachten op een volgende nieuwe deal (Navitel ?) hopelijk dat er dan enkele analisten wakker worden. de dagelijkse omzet in het aandeel kan dan fors omhoog evenals de koers.

Zoals CEO Hugo al aangaf het is een mijlpaal voor AND en navigatie markt omdat AND nu de gevestigde partijen Nokia en TomTom kan uitdagen v.w.b de kaarten dekking.
Zie het als de Albert Heijn en de Lidl, voor TomTom en Nokia kaarten ga je misschien naar AH en voor AND kaarten ga je NU naar de Lidl, de kwaliteit wordt beter tegen een veel lagere prijs.
Er zijn maar 3,72 miljoen aandelen en in 2016 is de kans groot dat de WPA boven de 1 euro gaat komen.

Maar met de waardering van het kleine AND met een beurswaarde van 13,5 miljoen is het goed mis t.o.v.de beurswaarde van Nokia en TomTom 2-2,5 miljard euro.

Waneer word de MARKT WAKKER ?
Is inderdaad wachten tot een partij een belang gaat nemen in and en dan word de markt wakker en gaat iedereen ineens instappen. Dan krijgen we zo een koers explosie zoals bij esperite een tijdje geleden. Die koers verdubbelde in een paar dagen tijd. Er hebben al eerder partijen aangeklopt bij and om de toko over te nemen. Een overname acht ik nu ook zeer groot na de positieve berichten van vorige week. Alleeb geen idee aan wat voor overname prijs we dan moeten gaan denken.
Diegy
0
Word lekker uit de laat gekocht. Niemand verkoopt ook meer na al de goede berichten van and zelf. Als er eerdaags een nieuwe deal bekend word gemaakt dan stast de koers zo op 5 euro. Zie de 4,25 nu al staan in de laat kant. Kijk er noet raar van op als een partij straks de hele laat tot 4 euro koopt en daar meteen een grote bied op zet.
snowhmr
0
Diegy
0
Koers schiet omhoog. Komt er nog meer goed nieuws nabeurs. Bekend making nieuwe deal? Dit kan wel eens de parel van 2015 worden. Laat tot 4 euro daarna is de laat zowat helemaal leeg naar de 5 euro. Wilde net de laat gaan kopen op 3,80 maar iemand was me voor.
snowhmr
0
quote:

Diegy schreef op 5 oktober 2015 13:21:

Koers schiet omhoog. Komt er nog meer goed nieuws nabeurs. Bekend making nieuwe deal? Dit kan wel eens de parel van 2015 worden. Laat tot 4 euro daarna is de laat zowat helemaal leeg naar de 5 euro. Wilde net de laat gaan kopen op 3,80 maar iemand was me voor.
tot 10 euro bedoel je van 4 tot 10 euro staan er amper 700 dus wees snel koop ze nog onder de 4 en kijk wat er de komende maanden gaat gebeuren.
jalivia
0
ja het moet een keer exploderen dat zei ik vorige week al ,de koers is echt ondergewaardeerd,zeker met het laatste persbericht er bij..voorlopig staat er 3,85 op de borden .kan verkeren
Diegy
0
And zit nu zeker in een up trend. Straks de hobbel op 4 euro nemen en dan is de weg vrij naar de 5 euro!!!
Juun
0
Het orderboek is slecht gevuld, terwijl er toch iets meer belangstelling voor het fonds begint te komen. Vandaar mijn aanbieding, tot het einde van volgende maand mag iemand een gedeelte van me overnemen, maximaal 5000 stuks voor de prijs van € 9,95.
Diegy
0
De koers kan vanmiddag nog wel eens echt gaan exploderen. Laat staat bijna niks meer in. Aandeel is vrij onbekend en als de meute eenmaal dit pareltje ontdekt dan is de hobbel op de 4 euro zo genomen en schiet de koers naar de 5 euro. Of zit er soms weer een persbericht aan te komen met een nieuwe deal.
116 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront