GeoJunxion « Terug naar discussie overzicht

Steeds meer AND aandelen in vaste handen ?

14 Posts
[verwijderd]
0
Volgens de meldingen van de AFM is ongeveer 60 % van de aandelen in vaste handen zijn.
Enkele weken terug steeg de koers met zo,n 20% bij een omzet van maar 35.000 stukken.
Wanneer zien we een nieuwe melding van het verhogen van een belang in AND of een nieuw belang wat is opgebouwd ?

Van Lookeren zit op 5% nieuwe melding is bij 10% (verhoging met 186.500 aandelen)
Quaeroq cvba zit op 12,72% nieuwe melding is bij 15 % ( verhoging met 85.044 aandelen)
Een nieuwe groot aandeelhouder moet bij aankoop van 111.900 aandelen (minmmaal 3%) een melding doen.

Waarom dit nieuwe forum onderwerp ? enkele weken geleden na nieuwe deal steeg de koers met 20 % bij een magere omzet van maar slechts 35.000 stuks
Het lijkt er steeds meer op dat er steeds minder aandelen onder de kleine beleggers zitten.
1,5-2 jaar terug was er nog een omzet nodig van ruim boven de 100.000 stuks om een stijging van plus 20% te realiseren.
[verwijderd]
0
Daarbij komt nog dat er de laatste 15 mnd computer handel gaande is, wat je voorheen nooit zag.
nu steeds weer 11 stukjes aan bied en laat kant, 12 en 13 stukjes hebben we ook alsmaar gezien.
ze hebben het tij ook mee gehad want op de cijfers na is het 12 a 13 mnd stil geweest.
Heb het al vaker op het forum aangeven, dit is de enig manier om de koers proberen te drukken en
ongemerkt aandelen uit de markt te kopen.
Onderbouwer
0
Waarschijnlijk ook minder volume omdat particulieren boven op hun aandelen zitten. Iedereen die AND aandelen heeft weet dat er binnen nu en een jaar een mega explosie omhoog komt.

Er zijn meerdere kansen op een explosie:

- Overname, en overname geruchten
- Nieuwe klant(en)
- Navitel deal
- Uitbreiding mappen
- Hoge WPA/dividend op termijn

Dus links om of rechtsom, het gaat gebeuren!!
maci
0
quote:

Geld als schreef op 26 oktober 2015 17:25:

Volgens de meldingen van de AFM is ongeveer 60 % van de aandelen in vaste handen zijn.
Enkele weken terug steeg de koers met zo,n 20% bij een omzet van maar 35.000 stukken.
Wanneer zien we een nieuwe melding van het verhogen van een belang in AND of een nieuw belang wat is opgebouwd ?

Van Lookeren zit op 5% nieuwe melding is bij 10% (verhoging met 186.500 aandelen)
Quaeroq cvba zit op 12,72% nieuwe melding is bij 15 % ( verhoging met 85.044 aandelen)
Een nieuwe groot aandeelhouder moet bij aankoop van 111.900 aandelen (minmmaal 3%) een melding doen.

Waarom dit nieuwe forum onderwerp ? enkele weken geleden na nieuwe deal steeg de koers met 20 % bij een magere omzet van maar slechts 35.000 stuks
Het lijkt er steeds meer op dat er steeds minder aandelen onder de kleine beleggers zitten.
1,5-2 jaar terug was er nog een omzet nodig van ruim boven de 100.000 stuks om een stijging van plus 20% te realiseren.
Om het zuiver te houden: mijn (AFM) optelsom komt op 55.38 % gemelde aandelen.

Eind 2014 was het gemiddeld aantal uitstaande aandelen 3.727.137
Je zou er dus 1.663.049 vrij kunnen kopen :-)
Spes
0
Zeker weten. Je krijgt niet zomaar 3% van het Ak te pakken zonder een grote koersstijging bij AND te veroorzaken. John de Mol moet goed zijn best doen wil hij hier op de meldingsgrens uitkomen.
Of er minder aandelen bij de kleine belegger is weet ik niet. Wel voornamelijk bij LT beleggers die zich bij negatieve berichten minder snel van de aandelen laten bestelen.
[verwijderd]
0
quote:

maci schreef op 26 oktober 2015 19:06:

[...]

Om het zuiver te houden: mijn (AFM) optelsom komt op 55.38 % gemelde aandelen.

Eind 2014 was het gemiddeld aantal uitstaande aandelen 3.727.137
Je zou er dus 1.663.049 vrij kunnen kopen :-)
De 60% is misschien wat ruim maar ben overtuigd gezien de
Vreemde handel doet me echt vermoeden dat bestaande aandeelhouders of
nieuwe partijen stukken uit de markt hebben gehaald.
Vreemde handel afgelopen 15 mnd.
Volg het al jaren dagelijks en kan niet missen.
En je ziet het aan de omzetten in vergelijking
met een evt stijgingspercentage.
En ga nu niet zeggen dat er dan een melding
had moeten zijn bij de AFM want die kun je
Omzeilen door meerdere keren net onder de
meldingsplicht te blijven.
Maar let maar op we gaan het zien op termijn.
maci
0
quote:

geld als water schreef op 26 oktober 2015 21:26:

[...] De 60% is misschien wat ruim maar ben overtuigd gezien de
Vreemde handel doet me echt vermoeden dat bestaande aandeelhouders of
nieuwe partijen stukken uit de markt hebben gehaald.
Vreemde handel afgelopen 15 mnd.
Volg het al jaren dagelijks en kan niet missen.
En je ziet het aan de omzetten in vergelijking
met een evt stijgingspercentage.
En ga nu niet zeggen dat er dan een melding
had moeten zijn bij de AFM want die kun je
Omzeilen door meerdere keren net onder de
meldingsplicht te blijven.
Maar let maar op we gaan het zien op termijn.
Ik ga alleen maar zeggen dat het meer helder is
- als je hier op het forum slechts één naam hanteert;
- als je je aan de feiten houdt die openbaar bekend zijn;
- dat je er ruim 10% naast zit en dat is niet zomaar wat;
- het woord misschien is misplaatst;
- dat het me niet zou verbazen als je andere stelling in je eerdere posting ook niet klopt (ik had geen zin die na te rekenen);
- dat je niet de enige bent die AND al jarenlang op de voet volgt;
- dat het me zou verbazen als je de oorspronkelijke betekenis van de naam AND zou weten.

emilio!.!
0
quote:

maci schreef op 26 oktober 2015 22:05:

[...]

Ik ga alleen maar zeggen dat het meer helder is
- als je hier op het forum slechts één naam hanteert;
- als je je aan de feiten houdt die openbaar bekend zijn;
- dat je er ruim 10% naast zit en dat is niet zomaar wat;
- het woord misschien is misplaatst;
- dat het me niet zou verbazen als je andere stelling in je eerdere posting ook niet klopt (ik had geen zin die na te rekenen);
- dat je niet de enige bent die AND al jarenlang op de voet volgt;
- dat het me zou verbazen als je de oorspronkelijke betekenis van de naam AND zou weten.

Hou je lekker Bezig met de inhoud het is wel bekend wie and al langer serieus volgt, het is nu na lang wachten zover dat het eindelijk los kan gaan nu nog de navitel deal en dan wat meer publiciteit in de media
maci
0
quote:

emilio!.! schreef op 26 oktober 2015 22:36:

[...]

Hou je lekker Bezig met de inhoud het is wel bekend wie and al langer serieus volgt, het is nu na lang wachten zover dat het eindelijk los kan gaan nu nog de navitel deal en dan wat meer publiciteit in de media
Een toontje lager mag wel hoor. Je gebiedende wijs is overbodig.

Het stuk waarin *Geld als* zijn visie weergeeft is inhoudelijk van aard. Er staan alleen onwaarheden in.
Verder: er zijn ook mensen die weinig dit forum volgen. Die woorden daardoor op een verkeerd been gezet.
Vandaar mijn reactie.
Onderbouwer
0
quote:

de snelle verdubbelaar schreef op 27 oktober 2015 17:13:

400 stukjes
Stilte voor de Storm, orkanen en bevingen!
[verwijderd]
0
quote:

maci schreef op 26 oktober 2015 22:05:

[...]

Ik ga alleen maar zeggen dat het meer helder is
- als je hier op het forum slechts één naam hanteert;
- als je je aan de feiten houdt die openbaar bekend zijn;
- dat je er ruim 10% naast zit en dat is niet zomaar wat;
- het woord misschien is misplaatst;
- dat het me niet zou verbazen als je andere stelling in je eerdere posting ook niet klopt (ik had geen zin die na te rekenen);
- dat je niet de enige bent die AND al jarenlang op de voet volgt;
- dat het me zou verbazen als je de oorspronkelijke betekenis van de naam AND zou weten.

Maci tje... Ik hanteert 2 namen omdat ik volgens de ene dan wel dan niet kan inloggen op eurobench.
Daarom een nieuwe account aangemaakt tijdje terug, en heb ze op elkaar afgestemd. Snap je ??
In zat er niet 10% naast want 60 %- 55,38% = 4,62%
In denk namelijk dat die 4,98 % van niman holding (melding nov 2010) nog van kracht is.

ps ben je echt zo,n miereneuker ?

Gezien jou posting op diverse forums zou jij je ook alleen aan de feiten moeten houden die openbaar zijn. Dus als je wat ze piepen heb geef dan het goede voorbeeld :-)

etc etc.
14 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront