GeoJunxion « Terug naar discussie overzicht

PB: AND kondigt eerste klant aan voor de navigatiekaart VS.

22 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
maci
0
AND kondigt eerste klant aan voor de navigatiekaart VS

Capelle aan den IJssel - 29 oktober 2015 - AND kondigt vandaag aan dat ze een contract heeft afgesloten met een toonaangevende leverancier van wereldwijde planning oplossingen voor levering van de onlangs afgeronde hoogwaardige navigatiekaart van de Verenigde Staten.

AND heeft het upgrade en verrijkingsprogramma voor de kwalitatief hoogwaardige navigatiekaart van de Verenigde Staten in september 2015 afgerond. De eerste klant heeft de kaartlicentie van de VS afgenomen na de kaart eerst uitgebreid getest te hebben.

AND Chief Executive Officer Hugo van der Linde: "We zijn blij dat we onze eerste deal zo snel hebben kunnen afsluiten na release van onze hoogwaardige navigatiekaart van de Verenigde Staten. Dit sterkt onze overtuiging dat we een kwalitatief goed product gebouwd hebben, passende bij de hedendaagse marktbehoeften."
emilio!.!
0
de deal van 25 september was al genoeg om de winst over 2015 gelijk te laten zijn aan die van 2014... nu deze deal gaat AND 2014 overtreffen ... en de volgende....en de volgende......Navitel komt ook nog :-)
Spes
0
Dit laat gewoon zien dat de kaart van AND voor de VS van goede concurrerende kwaliteit is. AND blijkt gewoon een groeibedrijf met een waardering van slechts 6 keer de winst terwijl TomTom als groeibedrijf 40 keer de winst mag noteren. Dit pareltje gaat bij mij zeker niet onder de 10 de deur uit.
Diegy
0
Diegy
0
quote:

emilio!.! schreef op 29 oktober 2015 08:04:

de deal van 25 september was al genoeg om de winst over 2015 gelijk te laten zijn aan die van 2014... nu deze deal gaat AND 2014 overtreffen ... en de volgende....en de volgende......Navitel komt ook nog :-)
Dit kan wel eens het pareltje van 2015/2016 worden. Nu met die nieuwe kaarten gaan er zeker nog meer nieuwe deals komen. Is wachten tot de deal met navitel bekend word gemaakt. Dan schiet de koers naar de 5 euro toe.
jalivia
0
ze kunnen niet meer om and heen straks banken die zich er mee gaan bemoeien en koers doelen gaan geven . kan niet wachten,, trouwens mooie omzet in tyd van een kwartiertje
maci
0
quote:

Diegy schreef op 29 oktober 2015 09:05:

Was net te laat met kopen op 4,18. Balen. Zie de koers vandaag wel naar de 4,50 gaan.
Citaat d.d. 2 okt. van jezelf:
"Maandag ook maar eens een koop order plaatsen op 3,50 en dan kijken waar we het einde van het jaar op zullen staan. Is wachten tot de markt dit aandeel ontdekt en dan kan het heel snel gaan."

Niet alleen regeren is vooruitzien...
Een gewaarschuwd man is niet verplicht daarna te handelen zal ik maar zeggen ;-)
Spes
0
Het zou pas prachtig zijn als AND in de ASCX wordt opgenomen. Dan zou de bekendheid van dit aandeel stukken verbeteren.
snowhmr
0
quote:

Onderbouwer schreef op 29 oktober 2015 09:19:

Al bijna 2% van de vrij verhandelbare aandelen geruild.
beetje rustig aan he ik wacht nog op de spike bij fagron daarna kan ik pas AND bijkopen dus laat hem even bij de 4 staan wacht even op me.
maar wel geweldig AND geeft aan eerste klanten pas in 2016 maar dat was erg pessimistisch. Verder heeft het bericht weinig stof doen oplaten en kunnen veel mensen waarschijnlijk niet inschatten wat dit voor AND betekend ik denk binnen nu en 6 maanden naar de 8 euro en een lekker dividend. Vraag me niet waarom maar ik denk dat deze deal rond de 1 miljoen zal zitten.
Diegy
0
quote:

snowhmr schreef op 29 oktober 2015 09:48:

[...]
beetje rustig aan he ik wacht nog op de spike bij fagron daarna kan ik pas AND bijkopen dus laat hem even bij de 4 staan wacht even op me.
maar wel geweldig AND geeft aan eerste klanten pas in 2016 maar dat was erg pessimistisch. Verder heeft het bericht weinig stof doen oplaten en kunnen veel mensen waarschijnlijk niet inschatten wat dit voor AND betekend ik denk binnen nu en 6 maanden naar de 8 euro en een lekker dividend. Vraag me niet waarom maar ik denk dat deze deal rond de 1 miljoen zal zitten.
Dat probleem heb ik dus ook dat een groot gedeelte van mijn geld in Fagron zit. Twijfel om de helft daar te verkopen en straks in te stappen rond de 4,20. Denk dat and nu wel in een Up trend gaat komen. And is enorm ondergewaardeerd. In het verleden zijn er al meerdere keren partijen gekomen die interesse hadden om And over te nemen. Dat zal dan nu helemaal het geval zijn.
snowhmr
0
quote:

Spes schreef op 29 oktober 2015 11:23:

Ben ik blij dat ik fagron reeds verkocht heb voor 21,00
Goed gedaan, maar zolang AND aan mijn verwachting blijft voldoen en dat is niet al te ver van de 4 zoals je ziet komt er altijd wel weer een aantal in de laat. Als het zo doorgaat heb ik alle tijd om met de verkoop van Fagron te wachten. Echt die 4 is een weerstand zoals ik maar weinig gezien heb bij aandelen. Zie nu net bijna 1% van alle aandelen AND verhandeld en zonder echte stijging.
[verwijderd]
0
Dit is echt een goedkoop aandeel, een aantal jaren terug ging het aandeel ook al eens van de 2 euro naar de 14 euro in no time, en toen was het alleen maar speculatie op een overname. Nu staat het bedrijf er zoveel beter voor dan toen dat hetzelfde verwacht kan worden, ik denk dat de 14 euro nog goedkoop is trouwens. Het zou mij niets verbazen als men dit jaar 1 euro per aandeel gaat verdienen en volgend jaar het dubbele. Ik zit er vol in en verwacht 12 november een zeer goed verhaal tijdens de update.
svenhedin
0
quote:

svenhedin schreef op 29 oktober 2015 12:01:

RABO ligt er uit !
Was een landelijke storing die inmiddels al ruim 2 uur is hersteld.
22 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront