GeoJunxion « Terug naar discussie overzicht

WPA 2015 AND richting de 0,90-1,00 euro ?

232 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 » | Laatste
[verwijderd]
0
Over 14 dagen (12 nov) een update van Hugo met de prognose 3e kwartaal, dan kan de koers wederom een zetje omhoog krijgen.
Mogelijk morgen nog een analist die wakker wordt ?

Ik denk WPA 2015 richting de 0,90-1,00 euro (waar TomTom ligt te klooien met 0,25-0,30 cent7 40 keer de winst)

Koers van 5-6 euro is dan nog magertjes voor AND.

Komende 2 mnd gaan we nog minimaal 1 deal extra zien.
Spes
1
Heb jij je geld meteen nodig? Rustig aan met de koers want ik wil nog wel een paar keer kunnen bijkopen!
Moeten we hier nou allemaal nieuwe topics voor openen en kan dit niet in het bestaande draadje worden gezegd?
Onderbouwer
0
Dit jaar zien we de €5 al en ik weet zeker dat we volgend jaar de €10 al aantikken.
[verwijderd]
0
quote:

Spes schreef op 29 oktober 2015 15:35:

Heb jij je geld meteen nodig? Rustig aan met de koers want ik wil nog wel een paar keer kunnen bijkopen!
Moeten we hier nou allemaal nieuwe topics voor openen en kan dit niet in het bestaande draadje worden gezegd?
Met 0,90-1,00 WPA moet gewoon een nieuwe topics worden.
jeff_cassius
0
quote:

Onderbouwer schreef op 29 oktober 2015 15:36:

Dit jaar zien we de €5 al en ik weet zeker dat we volgend jaar de €10 al aantikken.
Je zou beter moeten weten: niks is zeker.
Maar hoop doet leven, en ik hoop dat je gelijk hebt :)
Juun
0
Als het te hard gaat trek ik mijn verkoopopdracht á € 9,95/aandeel in. Dan wil ik de rest ook mee gaan maken. Ik heb ook drama's in mijn portefeuille, zoals iedereen waarschijnlijk. Bij mij is dat o.a. Ballast Nedam, maar AND is een pareltje aan het worden om nog een mooi tijdje van te genieten.
mr.Franz
0
quote:

Juun schreef op 29 oktober 2015 15:45:

Als het te hard gaat trek ik mijn verkoopopdracht á € 9,95/aandeel in. Dan wil ik de rest ook mee gaan maken. Ik heb ook drama's in mijn portefeuille, zoals iedereen waarschijnlijk. Bij mij is dat o.a. Ballast Nedam, maar AND is een pareltje aan het worden om nog een mooi tijdje van te genieten.
Hoi Juun,

ik heb naast AND, alleen Galapagos in de portefeuille. Ik verwacht richting komend jaar een Galapagos-achtige stijging bij AND.

Mijn koersdoel is 7 euro.
Juun
0
Ik heb geen koersdoel, maar mijn algehele doel is vermogensvorming, zonder dat ik daarbij een plafond nastreef. In mijn beleving kan AND een rol vervullen in het behalen van mijn algehele doelstelling.
snowhmr
0
Koersdoelen zijn moeilijk ik hoop op 10 euro, maar ik weet een ding zeker die 4 is van beton. Zelfs na vandaag weer een klant en nog geen beweging in te krijgen. Wat nu wel goed uitkomt voor mijzelf kan nog even wachten met verkoop Fagron.
emilio!.!
0
5% stijging op een bericht zonder verder financiele info is toch een prima begin, nu zaak dat er volume blijft en dat de volgende deal bekend gemaakt wordt. en hopenlijk 12nov wat meer info
Juun
0
quote:

emilio!.! schreef op 29 oktober 2015 16:29:

5% stijging op een bericht zonder verder financiele info is toch een prima begin, nu zaak dat er volume blijft en dat de volgende deal bekend gemaakt wordt. en hopenlijk 12nov wat meer info
Volume, er is hier nog nooit enig volume geweest waar we wat aan hebben. Als ik zou besluiten om mijn belang terug te brengen naar 0, dan duurt dat op een dag als vandaag een hele ochtend of een hele middag.
emilio!.!
0
Heb je meer dan 50k stukken in je bezit dan? Vandaag had je prima kunnen verkopen als je zou willen, probleem is eerder dat er weinig willen verkopen..
Juun
0
quote:

emilio!.! schreef op 29 oktober 2015 16:45:

Heb je meer dan 50k stukken in je bezit dan? Vandaag had je prima kunnen verkopen als je zou willen, probleem is eerder dat er weinig willen verkopen..
Geen 50k nee, maar dat schrijf ik ook niet.
Spes
0
Klopt Juun. Volume in dit fonds is inderdaad belabberd waardoor je met enig geïnvesteerd vermogen goed je best mag doen om dit in één dag kwijt te raken.
Onderbouwer
0
Weet iemand een meer ondergewaardeerd aandeel dan AND?

Ik niet! Dit aandeel zou al minimaal op € 8 moeten staan gezien de WPA en potentie!
emilio!.!
0
quote:

Juun schreef op 29 oktober 2015 17:25:

[...]
Geen 50k nee, maar dat schrijf ik ook niet.
Nee maar je klaagt bij een volume van 50k terwijl AND normaal een volume heeft van 2k...vandaag kon je prima verkopen voor 4,20 als je zou willen, ik verwacht dit jaar 5 en 2016 7-8 euro dus verkoop voorlopig zoals veel andere ook nog niet
snowhmr
0
kan een mooie opening worden op 4.3 hopelijk zet het door en zijn we van de 4 af. Aan de andere kant rustig aan hoor heb nog steeds mijn Fagron.
wieweet
0
1 piepklein PB en de koers staat op 5. Met 3,7 miljoen uitstaande aandelenen is and dan 19 miloen waard. Wie gaat and van de beurs pakken??

vrgr
[verwijderd]
0
Mager aan de biedkant, maar diegene die ze nog willen hebben zullen toch echt in de buidel moet tasten !
232 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront