GeoJunxion « Terug naar discussie overzicht

AND en Navitel versus kaart Canada/VS 2015

167 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » | Laatste
[verwijderd]
2
Komende weken krijgen we bericht dat de kaart van Canada gereed is.

In Mei 2014 is AND begonnen met het bouwen van de premium kaarten VS en Canada.
In de eerste instantie was de prognose dat medio 2015 de kaarten gereed zouden zijn.
Inmiddels kunnen we zeggen dat de kaart van de VS 3 maanden later (eind 3e kwartaal) gereed is gekomen.
Sinds de laatste berichtgeving hebben we vernomen dat de kaart Canada in het 4e kwartaal gereed komt. Deze schuift dus ook 3 mnd op.

Uiteindelijk loopt de bouw dus 6 mnd langer dan in 2014 was aangegeven.

Waarom AND en Navitel versus kaarten Canada /VS ?

Al enkele jaren is er tussen beide een nauwe samenwerking voor de kaarten van West Europa.
Sinds mei 2014 houden we nauwlettend de ontwikkelingen bij Navitel in de gaten v.w.b de uitbereiding van hun kaarten dekking.
Als Navitel deze kaarten bij AND gaat afnemen is dat ook voor hun een verdubbeling van hun kaarten dekking.
Ben van mening dat ook Navitel inmiddels een Sample heeft gekregen van de kaart VS.

Navitel heeft aangegeven dat zij werken aan uitbereiding kaarten, maar dat evt. levering kaart VS ook een half jaar is uitgesteld.(?????)
Mijn inschatting is dat een kaarten deal aanstaande is,levering mogelijk VS in 1ste helft 2016 en Canada 2e helft 2016. AND heeft 2016 nodig om de kaarten van DNA Navitel te voorzien.

2016 kan dus een heeeel goed jaar worden als deal AND en Navitel door gaat.
Gezien de west Europa deal 2 jaar terug acht ik deze deal in de grote van 3 tot 4 miljoen euro.

Veder wil ik opmerken dat de koers erg goed blijft liggen en dat er achter de schermen toch een redelijke grote kopers actief is. enkele dagen geleden weer bied van 10K op 5,20 en ruim 8K op 5,25
Die heeft ze weer na 1,5 dag ingetrokken omdat het duidelijk was dat dit de koers alleen maar opstuwt i.p.v verkoop uitlokt.
Denk dat ie nu gewoon telkens kleine plukjes uit de markt koopt.

Succes voor de aanhouders en op naar de volgende flinke stijging.

25GTi
0
Onderbouwer
0
quote:

de snelle verdubbelaar schreef op 19 november 2015 16:27:

nabeurs of morgen ochtend persbericht
Komt ie nog?
[verwijderd]
0
En dan hebben we ook nog de gesprekken met de automotive, Navitel deal zal koerssprong maken maar bij toetreding automotive kan de koers in 3 dagen bijna verdubbelen.
Die gesprekken die al ruim 8 mnd gaande zijn kunnen maar zo voor eind 2015 beklonken zijn.
snowhmr
0
quote:

maci schreef op 20 november 2015 09:13:

Weer voor niks vroeg m'n bed uit!
LOL ik zit ook al de hele dag op F5 te drukken, maar ook zonder PB gaat het goed vandaag. Wie weet komt de 6 weer in zicht zou leuk zijn. En aan alle andere gefeli met de winst maar ik laat mijn aandelen nog lekker staan op de plank.
Spes
0
quote:

de snelle verdubbelaar schreef op 19 november 2015 16:27:

nabeurs of morgen ochtend persbericht
Ik hou niet van onzichtbare persberichten.
jalivia
0
Juun
0
quote:

de snelle verdubbelaar schreef op 20 november 2015 13:08:

weer een stuk in beleggers belangen ..blijft onverminderd ,,kopen
Kun je het artikel hier neerzetten, kunnen we allemaal mee smullen.
[verwijderd]
0
Verbaas me gewoon dat zo weinig beleggers de potentie van de koers zien.

Als de grote meute het door gaat krijgen valt men over elkaar heen om gauw wat stukjes te kopen.
Spes
0
Geduld. Mensen zijn altijd bang voor een terugval na zo'n grote stijging. Over een paar jaar kijken we net als BESI aandeelhouders lachend terug naar deze lage koersen.
[verwijderd]
0
quote:

Spes schreef op 20 november 2015 13:54:

Geduld. Mensen zijn altijd bang voor een terugval na zo'n grote stijging. Over een paar jaar kijken we net als BESI aandeelhouders lachend terug naar deze lage koersen.
Over een paar jaar ? hooguit 12 mnd :-)
Onderbouwer
0
De bied raakt steeds voller. Ik krijg het gevoel dat we gaan exploderen volgende week!!
[verwijderd]
0
quote:

Spes schreef op 20 november 2015 13:54:

Geduld. Mensen zijn altijd bang voor een terugval na zo'n grote stijging. Over een paar jaar kijken we net als BESI aandeelhouders lachend terug naar deze lage koersen.
Of als AND de automotive markt betreed dan, en dat kan kan echt niet al te lang meer duren.
Gezien de ontwikkelingen in die markt.
[verwijderd]
0
quote:

Geld als schreef op 20 november 2015 14:09:

[...] Of als AND de automotive markt betreed dan, en dat kan kan echt niet al te lang meer duren.
Gezien de ontwikkelingen in die markt.
Op welke manier zie jij AND de automarkt betreden?
167 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront