GeoJunxion « Terug naar discussie overzicht

Waneer persbericht overname bod AND ?

173 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » | Laatste
[verwijderd]
0
Wat een week afgelopen week, een omzet van maar liefst 550K ineen koersrange van
6,26-9,40 euro om vervolgens de week af te sluiten op 8,86 euro.

Woensdag kwam Hugo dan eindelijk met nieuws naar buiten dat er met verschillende partijen wordt gesproken over een bod op alle aandelen.
Vermoedelijk ik hij aangesproken door de AFM of er wat speelt binnen AND gezien de het koers verloop. En moest nu blijkbaar echt naar buiten komen met info.

Het feit dat er met meerder partijen gesproken wordt over een mogelijk bod kan in ons voordeel werken, als de partijen gezamelijk aan tafel zitten is het voordeel dat het mogelijke bod op de aandelen gedeeld wordt. Wat een hoger bod kan geven.

Zitten de partijen afzonderlijk aan tafel is dit ook een gunstig teken want dat kan het bod stuwen.

Het mooie aan het persbericht is dat CEO Hugo in feite aangeeft dat AND te koop is, anders sta je niet open voor gesprekken die kunnen leiden tot een bod op alle aandelen.
Dit kan heel goed een signaal zijn naar meer mondiale partijen die nu gaan aankloppen en aangeven ook wel een bod te willen gaan overwegen.
Partijen in de automotive zijn kapitaalkrachtig en een goed bod op AND is pinuts.
In beleggers belangen geeft men aan dat 3 aandeelhouders een meerderheids belang hebben van minimaal 50% en dat dit doorslaggevend zal zijn.
De grootste aandeelhouders is Parkland en neem van mij aan die verkopen nu echt niet voor een appel en een ei. Het bedrijf staat er beter voor dan ooit en de vooruitzichten zijn heel goed.
Beneden de 10 euro zie ik ze echt niet instemmen met een bod. ( 5 euro jaren terug betaald)
nee het zal misschien wel richting de 12- 15 euro moeten gaan.
Echt een duidelijke nock out bod die recht doet aan de schaarste en ontwikkelingen in de navigatiemarkt.
Daarom zal er bij een overname flink in de buidel getast moeten worden lijkt mij.
Denk dat de partijen waar mee gesproken wordt dit vooraf al wel te horen hebben gekregen.

De grote vraag is hoelang gaat het duren voordat we een mogelijk overname bod krijgen ?

Normaal gesproken kan dit nog wel enkele weken duren, maar de vraag is hoelang praten ze al hierover. Doordat het door Hugo afgelopen woensdag wereldkundig is gemaakt kunnen deze gesprekken wel degelijk in een stroomversnelling komen.
Immers je kunt maar beter doorpakken als je AND wilt overnemen, want straks gaan andere kapitaal krachtige partijen zich melden.

Krijgen we morgen voorbeurs een persbericht dat de handel in AND wordt stilgelegd in afwachting van een persbericht later op de dag ?
Of gaat dit later in de week gebeuren of misschien volgende week ?

Succes voor de believers in AND
Onderbouwer
0
Misschien wel 12-15 euro?? Haha dan ben ik zwaar teleurgesteld. Als er veel interesse is dan komt er minimaal €20. Persoonlijk hoop ik op €30.

Met een bod van €30 is het nog steeds maar 100 miljoen. Tom tom is veeel meer waard. Miljarden uiteraard is tom tom veel groter maar AND kan over 10 jaar ook een miljard waard zijn gezien de progressie!
[verwijderd]
0
Die 30€ is wel heel erg veel !! We zullen het zien . Ik hoopte zelf op 50 miljoen , maar die 100 van jou mag natuurlijk ook
Juun
0
AND is vele malen kleiner dan TT, maar je zou TT eerst moeten ontdoen van alle activiteiten die niks met kaarten maken en bewerken van doen hebben voor je enige vergelijking kunt maken.

In ieder geval heeft TT 220 miljoen uitstaande aandelen en AND maar 3,7 miljoen. Het zou natuurlijk kunnen dat AND verkocht wordt voor 2x de huidige koers, maar omdat kaarten zo extreem hot zijn op dit moment kan AND ook een onwezenlijk groter bedrag op gaan brengen. Bij verkoop zal het niet gaan om huidige winst en omzet, maar om het potentieel dat AND kan bieden aan een, in ieder geval, veel grotere partij dan AND. En dan durf ik geen voorspelling meer te doen van een mogelijke overnameprijs.
Spes
0
€30 is gewoon gigantisch veel vergeleken met de €3 van een paar maanden terug. Ik ben al zeer tevreden met een bod van €15. Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt.
GENNIX
0
quote:

bodara schreef op 7 december 2015 07:13:

Gaat het van de week gebeuren!!
Laat het nog maar even lekker zakken, dan kunnen we nog weer wat extra inslaan.
effegenoeg
0
Vraag mezelf toch af waarom het bedrijf zichzelf in de etalage zet.
Naar men beweert schijnt AND de kip te bezitten die na lange tijd de gouden eieren gaat leggen.
Komt men met een flutbericht naar buiten.
Moeten we hier nog spreken van bedrijfsvoering met het oog op de toekomst?
Opstapelen
0
Kijk, als je denkt dat er een bod komt dan maakt de huidige koers niet zoveel meer uit. euro eraf of erbij.
Overname partij zal allang te horen hebben gekregen wat minimale bod moet zijn.
En dat bod gaat de nieuwe koers zijn. Zijn er meer partijen dan vast houden anders leveren. En natuurlijk gaan de grootaandeelhouders akkoord anders komt dat bod er niet.
[verwijderd]
0
Onderbouwer
0
quote:

Slick schreef op 7 december 2015 11:25:

Denk dat de koers tot die tijd gaat zweven tussen de €7,00 & €8,00
We komen niet meer onder de €8.

Persoonlijk verkoop ik bij elk overnamebod 1 derde.
GENNIX
0
quote:

Onderbouwer schreef op 7 december 2015 11:28:

[...]

We komen niet meer onder de €8.

Persoonlijk verkoop ik bij elk overnamebod 1 derde.
Ik verwacht toch de komende paar weekje door naar de 10 euro, voordat er een bod komt. Volumes zijn weer laag en speculatie gaat de koers weer omhoog stuwen.
Hopelijkduurt het nog lang voor een bod, zodat er eerst goed nieuws in de koers verwerkt kan worden.
Kaarten Canada, nieuwe klanten,.....
royal cancun
0
Wat zal de koers doen als er geen bod komt terug naar 4 of blijven we ergens halverwege hangen.
Spes
0
Denk terug naar de 6 of 7 euro waarna we weer snel op eigen kracht de 9 euro gaan opzoeken. AND heeft geen overname nodig en overnamebericht slechts bekendgemaakt nadat we op eigen kracht de 8 euro hadden doorbroken.
[verwijderd]
0
Is eigenlijk wel het laatste waar ik bang voor ben , ik denk dat er zeker een bod gaat komen !! Koers gaat met een paar stukjes % naar beneden , geeft volgens mij wel aan dat de koers ff word vastgezet
Postman64
0
Bod/ geen bod, Aan deze volume's te zien (20.000)blijft iedereen op zijn handen zitten. Niemand verkoopt.
Ik persoonlijk denk dat ze met steeds opnieuw lage bied te zetten/zelf te leveren, Ze hopen om aantikken van stopploss.

Mijn mening/gevoel
173 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront