KPN « Terug naar discussie overzicht

KPN weekdraad van 14 t/m 18 maart 2016 (richting 3,65?)

128 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 » | Laatste
[verwijderd]
1
Beste forumvrienden,

Zonder geluk vaart niemand wel! Vorige week na Draghi op 3,52 verkocht en op 3,45 weer ingekocht en zie daar: einde week 3,514. Toch wel een beetje stabiel aan het worden rond de 3,50 met meer in het verschiet? Als ik jullie laatste bijdragen lees op het draadje van de vorige week gaan we richting de 4 Euro.Het zou mij niet verbazen als de olie- en metaalprijzen wat gaan stabiliseren. Te zwaar down gegaan. Vergeet niet dat de AEX nog niet zo lang geleden op de 530 stond.

Succes allemaal en wie wil gokken: AM plaatst morgen de emissie met een flinke korting op de nieuwe aandelen in een fase waarop metaal een return maakt! Ik zit er met 20K in en doe mee!

Fijne week allemaal en suc6 met de stukjes!!!!

Liro
[verwijderd]
0
dank liro.

zelf geen Nederlandse aandelen meer,maar blijft alles volgen.

s6 zittenblijvers,t lijkt er goed uit tezien qua koers verloop.
[verwijderd]
1
quote:

easy56 schreef op 14 maart 2016 09:13:

dank liro.

zelf geen Nederlandse aandelen meer,maar blijft alles volgen.

s6 zittenblijvers,t lijkt er goed uit tezien qua koers verloop.
Goedemorgen, zelfs ik sta nu op een redelijke winst. Ik kijk het toch eens aan wat te doen. Daar het dividend nog een maandje duurt lijkt het mij niet verkeerd m'n winst te verzilveren mochten we de € 3,60 bereiken
[verwijderd]
0
quote:

JanK1 schreef op 14 maart 2016 09:18:

[...]

Goedemorgen, zelfs ik sta nu op een redelijke winst. Ik kijk het toch eens aan wat te doen. Daar het dividend nog een maandje duurt lijkt het mij niet verkeerd m'n winst te verzilveren mochten we de € 3,60 bereiken
netjes.

of bij twijfel vast een gedeelte winst nemen.
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 14 maart 2016 09:20:

[...]netjes.

of bij twijfel vast een gedeelte winst nemen.
Ik kijk het nog aan Easy. Ik heb niet echt haast en bij een winst van € 0,10 p/a doe ik een deel weg en dat is dan op €4,588

Ik zet dat deel ( de helft) in de verkoop want ik ben , zeker met dit weer , niet zo'n binnen zitter
[verwijderd]
0
For today: PP=3.50
Resistance: R1=3.53; R2=3.547; R3=3.576
Support: S1=3.484

The stock is on its way from the lower uptrend-channel border to the upper one. The upper/lower edges of st-uptrend (since Feb 11) are currently around ~3.63/~3.43

The "falling-top-line" (since Dec 1) is around ~3.52, just under the 'critical level' ~3.53
[verwijderd]
1
quote:

Liromijo schreef op 13 maart 2016 09:09:

Beste forumvrienden,

...Als ik jullie laatste bijdragen lees op het draadje van de vorige week gaan we richting de 4 Euro.....

...Vergeet niet dat de AEX nog niet zo lang geleden op de 530 stond.

Liro
As for 'kpn', that's right --> the highly undervalued stock moves systemically upwards --> from its bottom ~1.40 (Jun 2013) towards the 'fair value' ~4

As for the market, the last time 'aex' had 530 was just Nov 2007, i.e. (almost) at the "bubble top". And, as you know, the current state of 'real economy' is still too far away, even from the "bubble time" (compare, for instance, just labor markets, though it's so-called 'delayed indicator')

As for the, so-called, "post-recession time" (though, it's not over yet), the (highly overvalued in respect to real economy) 'aex' couldn't make above ~510 (Apr 2015). Though, even if the "strategic uptrend" since Mar 2009 is still (formally) intact (the lower uptrend border is around ~370), the (estimated) upwards potentials for 'aex' are limited:

- st-horizon --> ~450
- mt-horizon --> ~480
- lt-horizon --> ~500
[verwijderd]
0
quote:

JanK1 schreef op 14 maart 2016 09:48:

[...]

Ik kijk het nog aan Easy. Ik heb niet echt haast en bij een winst van € 0,10 p/a doe ik een deel weg en dat is dan op €4,588

Ik zet dat deel ( de helft) in de verkoop want ik ben , zeker met dit weer , niet zo'n binnen zitter
Dus heb ik er vandaag weer 50 km gefietst en zie dat ik mijn aan delen nog niet kwijt ben. Voor minder dan €3,58 mogen ze niet weg :-)
[verwijderd]
0
Vanmorgen alles eruit op 3.578. Lag wat lang, erg kleine winst. Gezien het verloop vandaag toch blij mee.
[verwijderd]
0
quote:

SNSN schreef op 14 maart 2016 11:11:

[...]

As for 'kpn', that's right --> the highly undervalued stock moves systemically upwards --> from its bottom ~1.40 (Jun 2013) towards the 'fair value' ~4

As for the market, the last time 'aex' had 530 was just Nov 2007, i.e. (almost) at the "bubble top". And, as you know, the current state of 'real economy' is still too far away, even from the "bubble time" (compare, for instance, just labor markets, though it's so-called 'delayed indicator')

As for the, so-called, "post-recession time" (though, it's not over yet), the (highly overvalued in respect to real economy) 'aex' couldn't make above ~510 (Apr 2015). Though, even if the "strategic uptrend" since Mar 2009 is still (formally) intact (the lower uptrend border is around ~370), the (estimated) upwards potentials for 'aex' are limited:

- st-horizon --> ~450
- mt-horizon --> ~480
- lt-horizon --> ~500
Geeuw.
[verwijderd]
0
quote:

Digigêne schreef op 14 maart 2016 17:28:

[...]

Geeuw.
Persoonlijk vind ik het ook nutteloos en dat op een matig bezocht forum.
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 14 maart 2016 18:46:

Zijn bijdrage zou wellicht beter tot zijn recht komen bij BAM.
Ik kan daar de lijnen al helemaal niet meer volgen en hij is denk ik niet aangenomen om BAM erbij te doen

Overigens denk ik toch echt dat de koers van BAM een keer uit gaat breken en al duurt het maanden, ik blijf er in

Dit wordt geregisseerd middels het rondpompen van aandelen waardoor de koers in de ochtend nog even wil maar in de loop van de dag weer in elkaar getrapt wordt
[verwijderd]
0
Dat probeer ik te volgen door iedere morgen een ritje te maken met een gedeelte. Maar ruim een euro per aandeel goedmaken heeft nog wel wat tijd nodig.
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 14 maart 2016 19:40:

Dat probeer ik te volgen door iedere morgen een ritje te maken met een gedeelte. Maar ruim een euro per aandeel goedmaken heeft nog wel wat tijd nodig.
Natuurlijk heeft dat tijd nodig maar als het je "niet in de weg zit" omdat je voldoende cash hebt om te handelen zou ik in elk geval een gedeelte houden

Ik zelf in het verleden te veel te snel verkocht en het later weer zien stijgen. Ook daar heb ik van geleerd
[verwijderd]
0
quote:

JanK1 schreef op 14 maart 2016 21:56:

[...]

Natuurlijk heeft dat tijd nodig maar als het je "niet in de weg zit" omdat je voldoende cash hebt om te handelen zou ik in elk geval een gedeelte houden

Ik zelf in het verleden te veel te snel verkocht en het later weer zien stijgen. Ook daar heb ik van geleerd
Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand schudden. Is mij de afgelopen 25 jaar al veel te vaak overkomen.
patient
0
Kpne trend voor de komende tijd is data opname en afgifte.Kpn heeft het netwerk en de dataopslagplaatsen. Kpn wint marktaandeel op alle fronten. Ook in de zakelijke markt is het aantal gebruikers van KPN 1 gestegen, maar is de omzet gedaald door prijsdruk van de concurrentie gedaald. Kpn gaat geld verdienen aan deze trend, maar ook aan de koppeling van allerlei toepassingen aan deze databanken en datanetwerken.Kpn heeft het meest geavanceerde netwerk en kan daarmee op vele vragen uit de samenleving een passende toepassing aanbieden.De vele start up s zijn daar voorbeelden van. Het telefoontje en de berichtjes zijn uit, het gebruik van data exponentieel aan het stijgen. Waarom nu een aandeel verkopen aan het begin van zo'n nieuwe businesscycle, vooral wanneer zo'n aandeel de komende jaren dividen en belastingvrije kapitaaluitkeringen gaat geven van naar ik inschat zo'n €0,35 a €0,40. Daar horen veel hogere koersen bij dan de huidige €3,50 en 3,60. Ik ga pas rond de €4,00 een deel verkopen
[verwijderd]
0
quote:

patient schreef op 15 maart 2016 00:51:

Daar horen veel hogere koersen bij dan de huidige €3,50 en 3,60. Ik ga pas rond de €4,00 een deel verkopen
Mijn idee, maar de koers is sinds 2012 niet boven 3,66 geweest. Door de recente stijging nog slechts 2,5% te gaan en dan zal het snel gaan. Wat zal de impuls zijn?
128 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 3,321
Verschil -0,058 (-1,72%)
Hoog 3,330
Laag 3,270
Volume 13.480.877
Volume gemiddeld 13.639.170
Volume gisteren 10.555.239

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront