Sopheon « Terug naar discussie overzicht

Sopheon 4.0

28 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
Lord Enki
2
Beste allemaal;

Het is al weer even geleden dat ik voor dit aandeel in de pen geklommen ben en ja, ik heb ze nog.

Het is mooi om te lezen dat de inmiddels uitgedunde groep believers waarschijnlijk eindelijk hun gelijk gaat krijgen. Ik hoor ook bij die believers.

Dit is altijd zo geweest, om de simpele reden dat ik denk dat de wereld klaar is voor een tool dat iets doet met Product Life Cycle Management. Nu meer dan ooit.

In 2005 had ik al de idee dat dat de toekomst zou worden. Gewoon omdat de wereld en dus ook de markt steeds sneller verandert. Wil je mee in die strijd, dan zul je snel moeten weten waar je je geld in steekt.
Ergo PLCM.

Ik heb mij nooit uitgelaten over de roze brillen bende en de Berry Mence brigade. Ik zit niet bij die lui aan tafel en ik heb al helemaal niet de indruk dat iemand zijn ziel en zaligheid stopt in de ontwikkeling van een stuk software om daarmee slechts een handvol kleine aandeelhouders te pesten.

Ik denk dat de beste man visie had en heeft, en dat de crisis van 2008 een behoorlijke rem op de ontwikkeling van dit tool in de markt heeft gehad.
Nu, is naar mijn mening, de markt WEL klaar voor PLCM.

Derhalve durf ik ook gezond met u mee te dromen over koersen die stijgen naar waarden waar we 6 jaar geleden allemaal om werden uitgelachen.
Sterker nog, waarom geen 100 pond in drie jaar tijd?

Had men de laatste paar jaar nog de indruk dat een koersstijging gemanipuleerd werd, dan is dat denk ik nu wel verdwenen.
Het afgelopen half jaar is de koers dik 300% gestegen. Dat gebeurt niet zo maar. Als men kan waarmaken waar dat op gestoeld is, is een volgende 300% in een jaar tijd niet vreemd.
Ergo; 12 pond aan het eind vh jaar.
Afijn, u kunt zelf ook rekenen.

Ben ik gek?
Nee, dat geloof ik niet. Ik durf serieus te stellen dat deze toko inmiddels genoeg body heeft om uit te groeien tot een speler die meetelt.
Wel denk ik dat het nu aan Sopheon is om wat frequenter met informatie naar buiten te komen.
Dat zal de koers, en dus uiteindelijk u als belegger, goed doen.

Geef ik hiermee een kooptip cq advies?
Absoluut niet.
Doe ermee wat u wilt, maar wijs mij er in de toekomst ook niet op.

Ik zie de zeer nabije toekomst voor dit bedrijf zeer zonnig in en ik hoop dat u ook gelijk krijgt!

Cheers!
[verwijderd]
0
hoi Osiris,
wat denk jij hoeveel het bedrijf waard is over 3 jaar? je sluit niet uit, tegen de 100 pond per aandeel, dat maal ruim 7 miljoen aandelen, pfff dan ga je over miljarden praten, van mij mag het hoor graag zelfs,maar een klein stemmetje in mij zegt, dat zal never nooit gebeuren.
gr sproet,
Gartje
0
Volg dat kleine stemmetje maar sproetjes, kan het nooit tegen vallen, stapje voor stapje richting hogere koersen!
[verwijderd]
0
Osiris, jij bent al minstens 12 jr aandeelhouder ?
Dan heb je nog heel wat goed te maken voordat je over winst gaat dromen .
Gartje
0
Hier klinkt een vorm van negativiteit uit! Juist de believen zijn positief ingestelde mensen, kan jij zien henk of mensen niet gemiddeld hebben!!
[verwijderd]
1
Fijn Osiris dat we nog een believer hebben. Je praat nog niet eens over een miljard fully dilluted bij een koers van 100pond dus miljarden is overdreven.
Maar mij lijkt die koers ook erg hoog gegrepen maar met 12pond eind dit jaar kan ik me vereenzelvigen!!!
Dit heb ik namelijk ook al eerder gezegd vorig jaar .
En je stelling dat de wereld klaar is voor dit soort software ook helemaal mee eens.
Kijken waar het ons zal brengen.

Suc6 allemaal

Trinko
[verwijderd]
0
quote:

trinko schreef op 10 januari 2017 10:21:

Fijn Osiris dat we nog een believer hebben. Je praat nog niet eens over een miljard fully dilluted bij een koers van 100pond dus miljarden is overdreven.
Maar mij lijkt die koers ook erg hoog gegrepen maar met 12pond eind dit jaar kan ik me vereenzelvigen!!!
Dit heb ik namelijk ook al eerder gezegd vorig jaar .
En je stelling dat de wereld klaar is voor dit soort software ook helemaal mee eens.
Kijken waar het ons zal brengen.

Suc6 allemaal

Trinko
Hoi Trinko,

Ik sluit me volledig bij je betoog aan.
12 pond is een mooi bedrag, mits de koers van de pond niet door het ijs zakt.

Anders ga ik voor de 15 pond, mocht het 1 op 1 worden.

Klaas
[verwijderd]
0
Hoi Klaaas , ook ik ben het weer met je eens . Maar ik heb eerder al uitgelegd dat hoe zwakker het pond des de beter voor de lange termijn beleggers ! Niet als je nu wil verkopen. Omdat de koers daling van het Pond meer dan teniet wordt gedaan door de KW verhouding> Heb dit al eens uitgelegd.Omdat vooral inkomsten in $ en euro.

Dus korte termijn slecht als je wil verkopen goed als je ze wil houden.

Mvg Trinko
[verwijderd]
0
quote:

Gartje schreef op 10 januari 2017 10:19:

Hier klinkt een vorm van negativiteit uit! Juist de believen zijn positief ingestelde mensen, kan jij zien henk of mensen niet gemiddeld hebben!!
Negativiteit verwar je blijkbaar met realisme, maar ik begrijp het wel , jij zit er al ongeveer even lang {10 a 12 jr ?} met op je maag.
Ps betreffende het middelen; vaak hebben ze achteraf schijnbaar gemiddeld, maar een melding ervan nooit gedaan.
Tja,men kan zich altijd nog een schriftelijke afgang besparen, maar financieel niet .
[verwijderd]
0
Ik heb ze ook nog ...
Ben alle jaren blijven geloven en dit forum blijven lezen, reacties heb ik slechts zelden gegeven. Het heeft uiteindelijk wel veel langer geduurd als dat ik ooit verwacht had. Maar uiteindelijk komen we er wel (gemiddeld of niet). Mijn winst heb ik eenmaal in het Polydoc tijdperk genomen en vervolgens voor een klein gedeelte van de winst met Sopheon gespeeld. Het blijft leuk om het forum te volgen.
Lord Enki
0
Beste Henk;

Jij weet blijkbaar meer dan ik.
Ik heb derhalve een groot deel van jou reacties op alle forums eens doorgenomen, want ik wilde wel eens weten waar al die wijsheid bij jou vandaan komt.

Ik kom alleen niets zinnig van je tegen Henk, dus vertel mij eens hoe je weet dat ik een hoop goed te maken heb!

PS: Het hoeft niet meteen vandaag, het mag ook over een jaar of 12!
Gartje
0
Geen aandacht aan besteden osiris, mijn advies aan Henk is dat hij nu nog laag ik kan stappen??
[verwijderd]
0
De huidige koers representeert iets meer dan 0,21 eurocent pre RSS, dus eenieder kan zelf uitrekenen wat dat voor hem/haar betekent.

Ik denk dat door de almaar aanhoudende daling eenieder op flink verlies stond. De echte believers hebben natuurlijk wel gemiddeld en bijgekocht op die o zo lage niveau's. Al is het wel zo dat hoe lager de koers, hoe (psychisch) ongemakkelijker het is om bij te kopen, immers ze kunnen altijd nog lager..........

Klaas
PS hopelijk heeft momenteel eenieder in elk geval wat winst, natuurlijk een enkele uitzondering daargelaten (?)
[verwijderd]
0
quote:

Manjana schreef op 10 januari 2017 22:13:

De huidige koers representeert iets meer dan 0,21 eurocent pre RSS, dus eenieder kan zelf uitrekenen wat dat voor hem/haar betekent.

Ik denk dat door de almaar aanhoudende daling eenieder op flink verlies stond. De echte believers hebben natuurlijk wel gemiddeld en bijgekocht op die o zo lage niveau's. Al is het wel zo dat hoe lager de koers, hoe (psychisch) ongemakkelijker het is om bij te kopen, immers ze kunnen altijd nog lager..........

Klaas
PS hopelijk heeft momenteel eenieder in elk geval wat winst, natuurlijk een enkele uitzondering daargelaten (?)

ik behoor dan bij die enkele uitzondering.

[verwijderd]
0
quote:

Theophiel schreef op 11 januari 2017 06:38:

[...]

ik behoor dan bij die enkele uitzondering.

hoi theophiel,
ik hoop dat jij ook snel winst gaat maken,ik begrijp je terughoudendheid volkomen.
zelf zit ik al een tijd in de winst met soof, ik doe ze nog niet weg voorlopig, maar wat voor koers heb jij dan nodig,voordat je quit staat?
gr sproet.
[verwijderd]
0
quote:

Osiris schreef op 10 januari 2017 20:38:

Beste Henk;

Jij weet blijkbaar meer dan ik.
Ik heb derhalve een groot deel van jou reacties op alle forums eens doorgenomen, want ik wilde wel eens weten waar al die wijsheid bij jou vandaan komt.

Ik kom alleen niets zinnig van je tegen Henk, dus vertel mij eens hoe je weet dat ik een hoop goed te maken heb!

PS: Het hoeft niet meteen vandaag, het mag ook over een jaar of 12!

Lees ook eens je eigen postings van een jr of 10 geleden , het lijken wel PR-fantasie-verhalen waar niks van is uit gekomen.
En de vraag hoe ik weet dat jij wat hebt goed te maken , tja , dan krijg ik natuurlijk weer een verhaal over konstant middelen maar een vermelding ervan wordt nooit gedaan , wel konstant een soort van droomscenario-verwachtings-verhaal maar geen werkelijkheid.
Raar dat soms mensen iemand kwalijk nemen dat ze niet hard kunnen lopen, terwijl ze zich zelf van krukken moeten bedienen.
Gartje
0
[verwijderd]
0
quote:

Theophiel schreef op 11 januari 2017 06:38:

[...]

ik behoor dan bij die enkele uitzondering.

Das jammer, maaarrrrr er zit nog wat in het vat, en hopelijk wel voldoende voor je.

Klaas
[verwijderd]
0
quote:

Manjana schreef op 11 januari 2017 12:00:

[...]

Das jammer, maaarrrrr er zit nog wat in het vat, en hopelijk wel voldoende voor je.

Klaas
Nog een half pond erbij, dan sta ik quitte. Dat moet te doen zijn. Tsjonge wat hebben we daar vele en vele jaren op moeten wachten.

Nooit gedacht dat ik het nog zou mee maken.

Zo ziet men maar, de volhouder wint. Althans daar ga ik nu wel van uit.

28 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

AEX 860,01 -5,35 -0,62% 18:05
AMX 921,43 -5,17 -0,56% 18:05
ASCX 1.182,36 -7,47 -0,63% 18:05
BEL 20 3.827,75 +1,17 +0,03% 18:05
Germany40^ 17.701,30 -136,10 -0,76% 18:42
US30^ 37.924,96 -88,50 -0,23% 16:57
US500^ 4.995,45 -53,80 -1,07% 17:18
Nasd100^ 17.243,34 -305,46 -1,74% 16:59
Japan225^ 37.415,98 -585,73 -1,54% 16:59
WTI 82,32 +0,24 +0,29% 18:42
Brent 87,30 +0,31 +0,36% 18:42
EUR/USD 1,0648 +0,0004 +0,04% 18:42
BTC/USD 63.769,93 +182,15 +0,29% 18:38
Gold spot 2.394,72 +15,35 +0,65% 18:42
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer
HOGE RENDEMENTEN OP DE IEX-MODELPORTEFEUILLES > WORD NU ABONNEE EN PROFITEER VAN MAAR LIEFST 67% KORTING!

Stijgers & Dalers

Stijgers Laatst +/- % tijd
Heineken 89,640 +1,640 +1,86% 17:38
DSM FIRMENICH AG 104,100 +1,350 +1,31% 17:38
Ahold Delhaize 27,380 +0,240 +0,88% 17:35
Dalers Laatst +/- % tijd
ASMI 523,000 -21,800 -4,00% 17:38
BESI 133,500 -5,050 -3,64% 17:35
ADYEN NV 1.399,200 -43,400 -3,01% 17:38

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront