Bitcoin en andere cryptocurrencies « Terug naar discussie overzicht

Overzicht handelplatformen cryptocurrencies

69 Posts, Pagina: 1 2 3 4 » | Laatste
MZ
1
Dit topic is bedoeld om een overzicht te genereren van de verschillende cryptocurrencies handelsplatformen.

Ik ben zelf redelijk nieuw in het handelen in crypto en zou graag aanvullingen zien van de meer ervararen beleggers.

Overzicht market cap crypto coins:
coinmarketcap.com/

Handelsplatformen:
www.bitstamp.net
- Duurt zeer lang voor je account geverifieerd is
- Enkel handel in BTC, BTC Cash, Ripple, Litecoin en Ether

www.kraken.com/
- Site is erg vaak overbelast
- Handel in ca. 16 cryptomunten

www.bitfinex.com/
- Handel in ca. 20 verschillende cryptomunten

www.litebit.eu/nl
- Handel in vele cryptomunten
- Groot verschil tussen aankoop en verkoopprijs (tot wel 15%)
- Site is vaak onbereikbaar bij daling koersen
- Aankoop d.m.v. iDeal transactie mogelijk

www.binance.com/
- Handel in vele cryptomunten
- Aankoop d.m.v. BTC

bitonic.nl/
- Best gewaardeerde Nederlandse site
- Enkel voor het kopen/verkopen van BTC
- Aankoop d.m.v. iDeal transactie mogelijk

Online wallets:
www.blockchain.com/
- Enkel voor BTC, BTC Cash en Ether

MZ
1
[verwijderd]
0
quote:

MZ schreef op 20 december 2017 17:08:

bittrex.com/
- Duurt zeer lang voor je account geverifieerd is
- Handel in vele cryptomunten

Bij mij duurde het nog geen 5 uur. Ja ook dat is eigenlijk te lang maar in perspectief van de algehele ruimte nog billijk.

Maar natuurlijk dat is louter mijn ervaring en niet tijdens deze recente drukte. net iets daarvoor zeg maar. Kan intussen opgelopen zijn.

Mooi initiatief overigens, ab'tje!
joker525
0
Ik heb het een en ander geprobeerd en de volgende sites uitgeprobeerd: