Bitcoin en andere cryptocurrencies « Terug naar discussie overzicht

Overzicht handelplatformen cryptocurrencies

69 Posts, Pagina: 1 2 3 4 » | Laatste
MZ
1
Dit topic is bedoeld om een overzicht te genereren van de verschillende cryptocurrencies handelsplatformen.

Ik ben zelf redelijk nieuw in het handelen in crypto en zou graag aanvullingen zien van de meer ervararen beleggers.

Overzicht market cap crypto coins:
coinmarketcap.com/

Handelsplatformen:
www.bitstamp.net
- Duurt zeer lang voor je account geverifieerd is
- Enkel handel in BTC, BTC Cash, Ripple, Litecoin en Ether

www.kraken.com/
- Site is erg vaak overbelast
- Handel in ca. 16 cryptomunten

www.bitfinex.com/
- Handel in ca. 20 verschillende cryptomunten

www.litebit.eu/nl
- Handel in vele cryptomunten
- Groot verschil tussen aankoop en verkoopprijs (tot wel 15%)
- Site is vaak onbereikbaar bij daling koersen
- Aankoop d.m.v. iDeal transactie mogelijk

www.binance.com/
- Handel in vele cryptomunten
- Aankoop d.m.v. BTC

bitonic.nl/
- Best gewaardeerde Nederlandse site
- Enkel voor het kopen/verkopen van BTC
- Aankoop d.m.v. iDeal transactie mogelijk

Online wallets:
www.blockchain.com/
- Enkel voor BTC, BTC Cash en Ether

MZ
1
[verwijderd]
0
quote:

MZ schreef op 20 december 2017 17:08:

bittrex.com/
- Duurt zeer lang voor je account geverifieerd is
- Handel in vele cryptomunten

Bij mij duurde het nog geen 5 uur. Ja ook dat is eigenlijk te lang maar in perspectief van de algehele ruimte nog billijk.

Maar natuurlijk dat is louter mijn ervaring en niet tijdens deze recente drukte. net iets daarvoor zeg maar. Kan intussen opgelopen zijn.

Mooi initiatief overigens, ab'tje!
joker525
0
Ik heb het een en ander geprobeerd en de volgende sites uitgeprobeerd:
www.coinbase.com/ hier kan je snel geverifieerd worden, storten naar een sepa account en bij de aangesloten site www.gdax.com/ aan en verkopen tegen handelskoersen.Je kan dus geld intern overzetten naar gdax en op coinbase de wallets gebruiken. Handel in bitcoin, bitcoin cash, ethereum en litecoin.

Het nederlandse btcdirect.eu/nl-nl hier is snel met ideal bitcoins te kopen, je kan deze naar een wallet sturen als je die al hebt of er een gratis openen blockchain.info/wallet/#/

Op de site poloniex.com/login kan je een ecurrency storten en deze omzetten in de coin naar keuze, en je kan ook weer snel jouw nieuwe currency naar een andere wallet sturen. Ik adviseer wel een hardware wallet van www.ledgerwallet.com/products/ledger-... deze hardware wallet kan je gebruiken om jouw coins offline veilig te stellen.

op kraken kan je ook meerdere coins kopen, maar de site ligt er veel uit. Op hun blog wordt een update beloofd. www.kraken.com/ ik gebruik ze nu even niet meer.
keesmx2
2
quote:

Daxwatcher schreef op 20 december 2017 19:43:

[...]

Bij mij duurde het nog geen 5 uur. Ja ook dat is eigenlijk te lang maar in perspectief van de algehele ruimte nog billijk.

Maar natuurlijk dat is louter mijn ervaring en niet tijdens deze recente drukte. net iets daarvoor zeg maar. Kan intussen opgelopen zijn.

Mooi initiatief overigens, ab'tje!
Ik wacht al sinds zondag op verificatie.
Eerder lukt het niet om daar een walletadres te krijgen om mijn bij Litebit aangekochte coins heen te sturen.
Litebit is momenteel waar-de-loos. 0 voorraad en veel walletonderhoud.
Kraken.com loopt zo vaak vast dat het haast onmogelijk is een order te plaatsen.

Ik gebruik de routing Euro->Bitstamp->BTC->Binance
Binance ging ondanks alle drukte supervlot.
MZ
0
Ik herken de problemen bij litebit en kraken en ben daardoor ook naar alternatieven op zoek gegaan.
Mijn route is nu Euro->btcdirect->BTC->binance

Zijn jullie niet bang dat bij een crash de omweg om van alto coins via BTC naar euro te gaan ervoor zal zorgen dat de koers al is ingestort voordat jij je euro’s ontvangt?
[verwijderd]
0
Forum leden,

We zijn het er allemaal over eens dat litebit momenteel niet lekker functioneert.
Wat is het beste alternatief?
- meerdere cryptovaluta te koop (dus niet alleen de top 5)
- Betalen / aankoop / verkoop in euro's via creditcard of Ideal?

Hoor het graag
[verwijderd]
0
T lijkt dat bij alle platforms vertraging is,waarschijnlijk zijn er teveel instappers wat zij niet aankunnen...
[verwijderd]
0
Vertraging is 1 ding maar waar ik vooral mee zit is het maximum aantal coins dat je per keer kan verkopen bij Litebit (muv Bitcoin).
Als je een beetje groot in andere munten zit ben je dagen bezig om je positie te sluiten.
Dus ben op zoek naar een ander platform waarheen ik een gedeelte kan verplaatsen.
MZ
0
Bijgevoegd een overzicht van de sites die ik op dit moment ben tegen gekomen.
Ik wil zelf in Reddcoins, maar heb nog geen site gevonden waar ze beschikbaar zijn/waar geen ledenstop is
Bijlage:
DeZwarteRidder
0
quote:

MZ schreef op 21 december 2017 13:39:

Bijgevoegd een overzicht van de sites die ik op dit moment ben tegen gekomen.
Ik wil zelf in Reddcoins, maar heb nog geen site gevonden waar ze beschikbaar zijn/waar geen ledenstop is
Misschien heb je gewoon heel veel mazzel......
keesmx2
0
quote:

MZ schreef op 21 december 2017 13:39:

Bijgevoegd een overzicht van de sites die ik op dit moment ben tegen gekomen.
Ik wil zelf in Reddcoins, maar heb nog geen site gevonden waar ze beschikbaar zijn/waar geen ledenstop is
Reddcoins heb ik nog via Litebit, toen het heel even wel functioneerde.
Was een zeldzaamheid merk ik nu al...
Ik wil nog Waves erbij, maar ga maar weer via bitstamp en btc aan de slag.
[verwijderd]
0

Dank voor je overzicht.
Zie alleen dat de meest platforms waar aan en verkoop met Euro mogelijk is alleen in de "big vife" handelen en niet in de kleinere munten.
Reddcoin wordt iig via Litebit verhandeld.
keesmx2
0
quote:

MZ schreef op 21 december 2017 08:09:

Ik herken de problemen bij litebit en kraken en ben daardoor ook naar alternatieven op zoek gegaan.
Mijn route is nu Euro->btcdirect->BTC->binance

Zijn jullie niet bang dat bij een crash de omweg om van alto coins via BTC naar euro te gaan ervoor zal zorgen dat de koers al is ingestort voordat jij je euro’s ontvangt?
Er is geen andere manier om de kleinere alto coins te verzilveren helaas.
De BTC van bitstamp naar binance was echt binnen een minuut gepiept, dus ik vertrouw erop dat omgekeerd ook vlot gaat. In enkele minuten moet het dus te regelen zijn mijn verge coins te ruilen voor btc, te versturen en vervolgens te ruilen voor Euro's.
MZ
0
quote:

keesmx2 schreef op 21 december 2017 14:11:

[...]

Reddcoins heb ik nog via Litebit, toen het heel even wel functioneerde.
Was een zeldzaamheid merk ik nu al...
Ik wil nog Waves erbij, maar ga maar weer via bitstamp en btc aan de slag.
Ik weet niet of je nu geluk of pech hebt dat je ze hebt kunnen kopen bij litebit.
Ik hoor hele slechte verhalen over het verkopen van munten via de site. Ik wil je alleen waarschuwen, dat je straks niet je coins niet meer kunt verkopen omdat de verkoopknop niet beschikbaar is bij litebit..
Mijn voorkeur gaat naar bittrex, nog maar even afwachten of de inschrijfstop volgende week wellicht wordt opgeheven.
keesmx2
0
quote:

MZ schreef op 21 december 2017 14:35:

[...]

Ik weet niet of je nu geluk of pech hebt dat je ze hebt kunnen kopen bij litebit.
Ik hoor hele slechte verhalen over het verkopen van munten via de site. Ik wil je alleen waarschuwen, dat je straks niet je coins niet meer kunt verkopen omdat de verkoopknop niet beschikbaar is bij litebit..
Mijn voorkeur gaat naar bittrex, nog maar even afwachten of de inschrijfstop volgende week wellicht wordt opgeheven.
Ik heb ook een bittrex account aangemaakt (waarvan verificatie op zich laat wachten) waar ik ze naar toe ga sluizen. Daar kan ik voor verkoop weer omzetten naar bitcoin ofzo en naar bitstamp sluizen.
Al over nagedacht. :-)
Pet
0
Reddcoins is the shit. Gaat volgend jaar naar de 1 euro. Hele vette dikke winst dus als je nu kan kopen.
[verwijderd]
0
Hoi allen,

Ik ben nu een tijdje aan het snuffelen maar bij welke site kan je nu een aantal coins kopen (om het evne welke) voor wat kleinere bedragen? zoals 20 euro. Vroeger kon dat op litebit, maar nu is dat minimaal 100 euro geworden ... bestaan er nog sites waar het voor minder kan?

Bedankt!
DeZwarteRidder
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 21 december 2017 13:45:

[...]
Misschien heb je gewoon heel veel mazzel......
Inderdaad had je veel mazzel, want de Reddcoin staat weer fors lager.
69 Posts, Pagina: 1 2 3 4 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 11:41
Koers 61.486,28
Verschil +233,35 (+0,38%)
Hoog 62.214,84
Laag 60.829,96
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront