ASIT biotech « Terug naar discussie overzicht

Forum ASIT biotech geopend

693 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 31 32 33 34 35 » | Laatste
Oops!
0
Naz-T
0
quote:

Oops! schreef op 12 oktober 2018 10:41:

Sterkste procentuele daler in mijn portefeuille.
Tijd voor een goednieuwsshow!
JEP
Niet normaal deze daling. Men geeft de aandelen zelfs goedkoper weg dan wat de koper wil geven. Bij wijze van spreken hé.
[verwijderd]
0
quote:

marc999x schreef op 8 oktober 2018 19:33:

ASIT biotech receives the Best Biopharmaceutical Corporate Governance Belgium
2018 Award
L&H warden ook overladen met prijzen ...
redspartian
0
is wel lang wachten op wat stijging, vind ik. Ik ben in augustus ingestapt omdat ze zegden een nieuw middel voor hooikoorts te hebben maar wellicht zal dit nu wachten worden tot volgende lente zeker ?
vervelend om steeds maar tegen rood te moeten aankijken.
iemand nog ideetjes voor iets op korte termijn ? Het gaat me niet zozeer om grote winsten, ik vind het vooral leuk om elke week wat bij te verdienen.
[verwijderd]
0
quote:

redspartian schreef op 22 oktober 2018 14:22:

is wel lang wachten op wat stijging, vind ik. Ik ben in augustus ingestapt omdat ze zegden een nieuw middel voor hooikoorts te hebben maar wellicht zal dit nu wachten worden tot volgende lente zeker ?
vervelend om steeds maar tegen rood te moeten aankijken.
iemand nog ideetjes voor iets op korte termijn ? Het gaat me niet zozeer om grote winsten, ik vind het vooral leuk om elke week wat bij te verdienen.
GLPG, en ik persoonlijk verwacht veel van Celyad, Nov/Dec cruciale maanden; kijk eens op het draadje aldaar
Stephan010
0
Vandaag als test ingestapt op €2.20. Koers is volgens mij nooit zo laag geweest.
Is wachten voor een goed PB. ASIT koop ik voor een langere periode (ong 1 jaar laten rijpen).
[verwijderd]
0
quote:

Stephan010 schreef op 24 oktober 2018 20:40:

Vandaag als test ingestapt op €2.20. Koers is volgens mij nooit zo laag geweest.
Is wachten voor een goed PB. ASIT koop ik voor een langere periode (ong 1 jaar laten rijpen).

uw test was geen goede 'gok'...
Stephan010
0
quote:

Elvisfan schreef op 9 november 2018 18:00:

[...]

uw test was geen goede 'gok'...
Jammer as maandag beter. Heb maar 100 stuks dus verlies valt wel mee.
[verwijderd]
0
Goede dag
het is stil geworden hier! maar dit is een aandeel waarwaar je geduld moet hebben
ik heb mij rond 2 euro ingekocht En heb het idee dat dit niet veel minder gaat worden
Ik verwacht dat dit tot eind januari halverwege februari zo zal blijven gaan en dat er dan echt iets meer gaat gebeuren wie zich voor 6 euro heeft ingekocht zal meer geduld moeten hebben
[verwijderd]
0
Stephan010
0
quote:

MasterCard schreef op 15 november 2018 16:46:

Nee ik niet maar maak mij geen zorgen het is precies wat je zei jaar rijpen
Ja klopt morgen ga ik middelen. Heb er nu 100 stuks en middel tot ik er 1000 heb
Stephan010
0
quote:

Stephan010 schreef op 15 november 2018 18:33:

[...]

Ja klopt morgen ga ik middelen. Heb er nu 100 stuks en middel tot ik er 1000 heb
Onderhandse plaatsing van aandelen aan ene Rodolphe de Spoelberch ( heeft nu iets van 9.9% zeggenschap over asit.
[verwijderd]
0
Dag Stephan
Klopt niet echt hoor.
Doordat er meerdere aandelen komen, zie persbericht van 11 juli is meneer De Spoelberch zijn aandeel iets kleiner geworden. Deze grootaandeelhouder heeft niets verkocht. Hij bezit ca 1,8 milj stuks. Ik iets minder maar zal op deze koersen ook zeker bijkopen. All we need is just a little patience. Pipeline zit mooi vol. Hold long
[verwijderd]
0
Oops!
0
Nou, er is sowieso geen goed nieuws voor ons dankzij Aimmune...

Aimmune up 6% premarket on publication of successful late-stage study of peanut allergy candidate AR101
Nov. 19, 2018 6:59 AM ET|About: Aimmune Therapeutics (AIMT)|By: Douglas W. House, SA News Editor
Aimmune Therapeutics (NASDAQ:AIMT) is up 6% premarket, albeit on only 800 shares, on the heels of the publication in the New England Journal of Medicine of results from the Phase 3 PALISADE study evaluating AR101 in patients with peanut allergy.

67% of patients receiving AR101, an orally administered peanut-derived biologic, tolerated a single dose of at least two peanuts (500 - 600 mg of peanut protein) while 85% who completed the study tolerated this amount. Half the patients tolerated the highest challenge level equivalent to 3-4 peanuts (7-8 peanuts total exposure).

In the exit challenge, only 10% of treated patients received epinephrine to treat their allergic reaction (median dose of 1,000 mg of peanut protein) compared to 53% for placebo (median dose of 100 mg).

U.S. and European marketing applications are next up.

Management will host a conference call this morning at 8:00 am ET to discuss the results.
693 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 31 32 33 34 35 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 17 apr 2024 17:35
Koers 0,021
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,022
Laag 0,019
Volume 77.000
Volume gemiddeld 46.385
Volume gisteren 77.000

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront