MDxHealth « Terug naar discussie overzicht

MDX Health 2019

520 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24 25 26 » | Laatste
DWB Happy
1
quote:

Que Sera schreef op 2 januari 2019 20:37:

Een nieuw jaar met nieuwe kansen en een fris begin van dit forum.
Om weer een groot verlies op te lopen met dit aandeel!
DWB Happy
0
quote:

diesel schreef op 4 januari 2019 16:07:

Nee bij Post.nl gaat het goed?
Postnl gaat heel goed, ik ben daar vorige week ingestapt en sta nu mooi al op 3%
winst met ook nog een dividend van ruim 12% in het vooruitzicht.

Ik raad iedereen aan om stevig in Postnl te stappen, en zeker MDX beleggers die kunnen
hun opgelopen verlies van afgelopen jaar daar weer snel goedmaken.

Zorg dat je ze hebt voordat de echte grote stijging gaat beginnen.

Deze tip was weer gratis:)
[verwijderd]
1
Dank je wel voor de tip, ik heb ze vorige week ook gekocht...., maar goed we gaan weer lekker verder en toch denk ik dat er iets aan zit te komen bij Mdx en dat we allemaal verrast gaan worden! Bio is hot momenteel kijk naar crispr of proqr deze zijn ook met niets begonnen...!
[verwijderd]
0
Dwb wie zal de aandelen nu kopen? Geen idee maar gaat wel omhoog......,lekker toch
Stephan010
0
Aanstaande maandag Q4 cijfers maar heb geen analisten review ergens gelezen. Iemand een link ergens ?
DWB Happy
0
quote:

Stephan010 schreef op 12 januari 2019 17:22:

Aanstaande maandag Q4 cijfers maar heb geen analisten review ergens gelezen. Iemand een link ergens ?
Die durven er hun vingers niet onnodig aan te branden.
Ik ben zeer benieuwd waar MDxHealth maandag mee gaat komen?

Ik zou me niet verbazen dat ze de vestiging in the USA gaan sluiten en zich volledig gaan toeleggen op Europa, een laatste strohalm om zolang mogelijk overeind te blijven.
Stephan010
0
quote:

DWB Happy schreef op 13 januari 2019 11:55:

[...]

Die durven er hun vingers niet onnodig aan te branden.
Ik ben zeer benieuwd waar MDxHealth maandag mee gaat komen?

Ik zou me niet verbazen dat ze de vestiging in the USA gaan sluiten en zich volledig gaan toeleggen op Europa, een laatste strohalm om zolang mogelijk overeind te blijven.
Kooporder voor 1 dag alvast maar ingesteld op 1.35. Wie weet tikt het misschien aan.
DWB Happy
0
.

2018 zelfs nog slechter dan verwacht:

""In 2018 daalde de totale omzet licht ten opzichte van 2017, van 28,5 miljoen naar 28,3 miljoen dollar.""

[verwijderd]
0
Mijn inziens geen slecht plan om te focussen op 2 testen en daardoor een significante kostenbesparing door te voeren. Een stagnering of zelfs lichte daling van de omzet was wel te lezen in hun vorige update. Er is werk aan de winkel, maar het blijft een bedrijf met producten van een groot potentieel.
tomtesteron
0
bionerd
1
DWB Ik moet je een compliment geven voor je kritische kijk op dit fonds. Jammer dat ik je adviezen niet heb opgevolgd.
[verwijderd]
0
09:05:20 / 14-01-19 *DJ KBC Securities verlaagt advies MDxHealth van Kopen naar Houden
09:05:17 / 14-01-19 *DJ KBC Securities verlaagt koersdoel MDxHealth van 3,50 naar 1,30 euro
Sardirod
0
quote:

't zal maar gebeuren schreef op 14 januari 2019 09:12:

09:05:20 / 14-01-19 *DJ KBC Securities verlaagt advies MDxHealth van Kopen naar Houden
09:05:17 / 14-01-19 *DJ KBC Securities verlaagt koersdoel MDxHealth van 3,50 naar 1,30 euro
Zijn ze lekker op tijd mee. Makkelijk achteraf adviezen geven.
Sjonnie2
0
quote:

tomtesteron schreef op 14 januari 2019 08:51:

Nu nog de CEO vervangen en we kunnen echt met een nieuwe schone lei beginnen !
Normaal gesproken komt Jan Groen hier voorbeurs nog even een goed nieuws verhaaltje afsteken maar nu blijft het oorverdovend stil.

JdeFL
0
Bolero:
Vroeger dan verwacht publiceerde MDxHealth deze morgen gedeeltelijk cijfers over het voorbije jaar en had daar een goede reden voor. De omzet stabiliseerde immers op 28,3 miljoen euro en doet daarmee slechter dan de voorspelde lagere groei dan in 2017 waar de groep in oktober nog rekening mee hield. Het venijn zat duidelijk in de staart, met tegenvallende cijfers over het vierde kwartaal voor ConfirmMDx. In een reactie kondigde de groep een plan aan om de operationele kosten met 10 miljoen euro te verminderen en stopt geplande uitgaven in de pijplijn ten belope van 5 miljoen euro voorlopig in de koelkast. De klemtoon wordt gelegd op ConfirmMDx en SelectMDx, terwijl plannen voor onder meer AssureMDx even worden uitgesteld. De tegenvaller in het vierde kwartaal voor ConfirmMDx zal volgens KBC Securities nog even nazinderen waarbij vooral de impact op de verminderde “cash collection” een bron van bezorgdheid is. ConfirmMDx tekent voor meer dan 90% van de productinkomsten. KBC Securities verlaagt op het nieuws het advies van “kopen” naar “houden” en brengt het koersdoel van 3,5 naar 1,30 euro.

Een adviesverlaging, en een koersdoelverlaging met meer dan 2 €, ook weer rijkelijk laat, gezien er van de koers geen 2€ af kan...
Omnius
0
quote:

bionerd schreef op 14 januari 2019 09:01:

DWB Ik moet je een compliment geven voor je kritische kijk op dit fonds. Jammer dat ik je adviezen niet heb opgevolgd.
Helemaal mee eens. Ook nog bedankt DWB, ik ben mede door jouw posts vorig jaar al uitgestapt, zonder al te veel kleerscheuren.
Voor mij was het eerste grote twijfelpunt wel dat ze zich voor een paar euro uit lieten kopen door Exact;nog steeds onbegrijpelijk.
[verwijderd]
0
Ik sta hier ook niet te smilen, maar het is niet allemaal negatief. Koersdoelen afgeven na de feiten waarmee ik bedoel dat deze cijfers geen verrassing zijn. Het stond zo goed als geschreven in hun laatste update..... ook de info over AssureMdx. Dit zat allemaal al in de koers verwerkt. Bij het volgende contract gaan de koersdoelen weer omhoog en hebben dergelijke instellingen mooi geld verdiend. In deze sector gaat alles nu eenmaal niet in 1 rechte lijn omhoog, zie andere vergelijkbare bedrijven. All hands on deck voor Mdx maar dat weten ze nu zelf wel al een tijdje. Ik geloof in een mooie toekomst, maar had uiteraard niet gerekend op deze vertraging.
520 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24 25 26 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront